ჟერარ პიკე "იუვენტუსთან" არ იქნება

ჟერარ პიკე "იუვენტუსთან" არ იქნება

"ბარსელონას" დაცვის ლიდერი ჟერარ პიკე ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზე "იუვენტუსთან" გასამართ შეხვედრას გამოტოვებს. ამის მიზეზი დისკვალიფიკაციაა.

პიკემ "ფერენცვაროშთან" მატჩის 68-ე წუთზე წითელი ბარათი მიიღო, რის გამოც ესპანელი მცველი ტურინში გასამართ თამაშში მონაწილეობას ვერ მიიღებს.

"ბარსელონასა" და "იუვენტუსის" დაპირისპირება 28 ოქტომბერს გაიმართება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    21 ოქტომბერი 2020 09:39
    6
    პიკე მართლა სუ როგორ გამოპიკევდი... დროა შენც ააცვა ბარსადან ან სკამზე გადაინაცვლო
    Culé [?]
    21 ოქტომბერი 2020 03:32
    1
    Uf es didi danaklisia :D
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    ფანი [?]
    21 ოქტომბერი 2020 02:27
    1
    ანხელინოს დუბლი თუ ნახეთ, ეგ ბიჭი იყო რადარებზე და ალბას კონკურენტად უნდა მოსულიყო
    სწრაფია, ჯანიანი და აგრესიული შეტევითი პოტენციალის ლატერალი
    რომელიც დაცვაში ჩამოსვლასაც მშვენივრად ასწრებს და შეტევებშიც სისხლს გაუშრობს ბარეულს, ბოლო პასიც მშვებიერი აქვს და შესრულებაც უვარგა
    ამ შემთხვევაში დესტი გადმოვა საკუთარ ფლანგზე და რობერტოსთან როტაციაში არც ერთი არ გადაიწვება
    ალბას ეს ბიჭი შეცვლის და არც ესპანური ბალანსი დაირღვება გალისიელია(როგორც ფრანკო ბაამონდე), მადრიდელი არავის ეგონოს 👼 😂
    დემბელე კიდევ ადამიანურად შემეცოდა, ლეოს მარტუარა 9-იანზე დადგომა და მაგისი მარჯვენა ფლანგზე გადასვლა აღმოჩნდა მშვენიერი პოზიცია
    რადგან რეალურად ეგაა მისი პოზიცია და სულელს იმდენად უნდოდა ბარსაში თამაში, რომ მოიტყუა, მუშა ფეხისა და სათამაშო პოზიციის შესახებ და გაიძახოდა, რომ მარცხენა ვინგერი იყო
    (კაკრაზ ნეიმარის ადგილი რჩებოდა ვაკანტური)
    პიკეს ადგილას არაუხო უნდა დადგეს და რასაც ვუყურე, პიკეზე 10000-ჯერ მეტი პასუხისმგებლობა აქვს ტიპს
    აი ლენგლეს რა მოვუხერხოთ არ ვიცი, მაგრამ იუვეს ნახევარს მგონი კორონა სჭირს და შესუსტებული შემადგენლობით გამოვლენ
    ფანი [?]
    21 ოქტომბერი 2020 02:02
    1
    ციტატა: GioKakiashvili
    Sstv xval rasfiqrobt baierni atleze?

    2-2 მგონია იმიტომ რომ ბაიერნი კი იტანს მარა ყველათამაშში 2-3 გოლს უშვებს და მგონია რო სუა გატენის ბადეს მარა არამგონია მოუგონ. 🙂
    ფანი [?]
    21 ოქტომბერი 2020 01:55
    1
    Sstv xval rasfiqrobt baierni atleze?
    Culé [?]
    21 ოქტომბერი 2020 01:49
    6
    ლენგლეს შეაბით და ორივე პანღურებით გაააგდეთ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    21 ოქტომბერი 2020 01:47
    7
    ციტატა: Griezzy7
    ეჰჰ უმტიტი რო ფორმაში იყო რაკარგი მცველიიყოო

    ყველაზე მეტად მეიმედებოდა მისი სტაბილურობის და ერთი სულის შებერვით დაემხო თავზე კარიერა
    ფანი [?]
    21 ოქტომბერი 2020 01:43
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    არაუხო ახლაც კი აჯობებს ამას და ლანგლეს ერთად. როგორც ფატის აჩვევს ძირითადს ანალოგიურად არაუხოს შემთხვევაშიც უნდა მოიქცეს. ამ უმტიტიმაც არ გაიკეთა ის ოპერაცია სიჯიუტის გამო დაინგრია კარიერა.

    უმტიტი რო მომჯობინდეს და გარანტიარომქონდეს რო არაფრისგამო ტრამვას არ მიიღებს ეგრევე გავყიდდი პიკეს. და გარსიას მოვიყვანდი. ძირითადი იქნებოდა უმტიტი არაუხო და ზამენაზე ლენგლე და გარსია. ეჰჰ უმტიტი რო ფორმაში იყო რაკარგი მცველიიყოო...... :(((((((
    ფანი [?]
    21 ოქტომბერი 2020 01:41
    3
    ვაბშე ნუ დაბრუნებულა. როგორც გუნდის ლამაზი თამაშით გამარჯვება მიხარია, ისევე მახარებს ზუსტად ამის და მისი სირნგლე მეწყვილის წითელი ბარათი..