რონალდ კუმანი "ხეტაფესთან" მარცხის შემდეგ

  • 18-10-2020, 01:23
  • რონალდ კუმანი "ხეტაფესთან" მარცხის შემდეგ

    "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, რონალდ კუმანმა, "ხეტაფესთან" შეხვედრის შემდეგ ჟურნალისტებთან ისაუბრა. 

    კატალონიურმა გუნდმა მატჩი 0-1 დათმო და ამ ტურის შემდეგ სატურნირო ცხრილში გალიდერების შანსი ვერ გამოიყენა. 

    "თამაშის წესები ძალიან ბევრჯერ დაირღვა და რიტმი ვერ ავკრიფეთ. 

    მსაჯმა მატჩი ბევრჯერ შეაჩერა, რამაც ტემპის შენელება გამოიწვია და საგოლე მომენტების შექმნა უფრო გაგვიჭირდა. 

    ბორდალასს ვუთხარი, რომ ნიომი შეურაცხყოფას მაყენებდა, მან თამაშის მსვლელობისას 2-3-ჯერ ძალიან ცუდი რაღაც მითხრა. ვურჩიე, რომ თავის ფეხბურთელს გაესაუბროს. 

    გრიზმანი? უკვე ბევრჯერ ვთქვი, რომ შეტევაში დიდი რესურსი გვაქვს და ფეხბურთელებს შეუძლიათ, ერთზე მეტ პოზიციაზე ითამაშონ. დღეს გრიზმანი ცხრიანად დავაყენეთ. ხანდახან პოზიციური ცვლილებები აუცილებელია. 

    არ ვიცი, დღევანდელ მატჩში VAR იყო თუ არა. 

    პედრი ძალიან კარგი იყო. ის ამტკიცებს, რომ "ბარსელონაში" თამაშის მონაცემები აქვს. კოუტინიო სასტარტო შემადგენლობაში ვერ მოხვდა, რადგან ზედიზედ ბევრ თამაშში მიიღო მონაწილეობა და დიდი ხანია, დასვენების საშუალება არ ჰქონია". - თქვა კუმანმა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Heisenberg ახალბედა [?]

    18 ოქტომბერი 2020 13:08

    forca barcA,
    სანაკრებოების მერე ხდება ხოლმე ეგრე. გუშინ ბევრმა გრანდმა გატეხა თამაში. ნუ პანიკობთ ტყუილად.

    გამოსირებულ გრიზმანს გაეტანა და 1-0-ს მოიგებდა ბარსა წყნარად. დე იონგის უაზროდ აკიდებულ პენალტამდე იმათ საერთოდ არ ქონიათ მომენტები.

    3
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 02:17

    კულეებო, ბარსელონამ რეალს და სევილიას "სოლიდარობა გამოუცხადა"!
    ქედს ვიხრი ბატონო ტოტალიზატორო...

    11
    გასულია
    Heisenberg ახალბედა [?]

    18 ოქტომბერი 2020 02:17

    ზედმეტ პანიკებს ნუ წევთ. სანაკრებო პაუზის თემაა ეს და მეტი არაფერი. გრანდების უმრავლესობამ გატეხა თამაში დღეს.

    გადახევენ რეალს მომდევნო ტურში და დაწყნარდება მერე ყველა

    7
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:35

    2-3 ჯერ რომ გეუზრდელა და შენ ამხელა ჯორი რომ ხარ, ერთხელ მაინც გეთქვა პასუხი მწვრთნელს რომ ეუბნები. რა გგონია, ბორდალა ყურს აუწევს თუ პანჩურს ამოარტყამს იმ ახვარს, იასნია ეტყვის კაი ბიჭი ხარო. რა აპრავდანიებია მსაჯებზე და სხვაზე გადაბრალება საკუთარი წარუმატებლობის

    3
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:34

    კუილა(კუმანი)-ბართომეუ...თქვენი დედიკოები მოიკითხა მიხოს ვირმა თელავიდან. როდის წახვალთ?უუხ..

    1
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:31

    რაღაც ტოტალიზატორებისთვის ხომ არ მოაწყეს გრანდებმა დღევანდელი დღე? ლივერპული, ჩელსი, იუვე ფრეები და ესპანეთში ბარსა რეალი და სევილიას წაგებები? ჰაა, რას იტყვით?

    12
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:28

    ბორდალასის დედაც ნიომისიც და იმ მსაჯისიც ვინც არ გააგდო გრიზმანზე დავწერე წინა კომენტარში და აქ რაღა უნდა ვთქვა ვარ რაც შეეხება არი იასნია ოღონდ მარტო რეალის დროს ირთვება ეგ კომპიუტერები ჩვენ დროს რატომღაც დენი ითიშება იმ ოთახში და არაა და ბოლოს იმენა ჩაისვარეთ დღეს და აღაა გაგრძელება საჭირო

    1
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:25

    ორი სიტყვით ვერ შემოიფარგლე? ჩევიჯვით ისევე

    8
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:25

    Sheuracxyofac miayena dashala fexburtelebi piqsel-piqsel da msajma ar gaadzeva mgoni yvela vtanxmdebit ro dges imena magrad sheiwyales es roja ddd

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV