"ბარსელონას" ლა ლიგაში გალიდერების შანსი აქვს | "რეალი" დამარცხდა

  • 17-10-2020, 22:32
  • "ბარსელონას" ლა ლიგაში გალიდერების შანსი აქვს | "რეალი" დამარცხდა

    რამდენიმე წუთის წინ დასრულდა შეხვდრა ალფრედო დი სტეფანოს სახელობის სტადიონზე, სადაც ლა ლიგის ამჟამინდელმა ლიდერმა, მადრიდის "რეალმა" "კადისთან" შეხვედრა დათმო. 

    "ლოს ბლანკოსის" ანგარიშით 0-1 დამარცხებამ "ბარსელონას" გალიდერების შანსი მისცა. იმ შემთხვევაში, თუ "ბლაუგრანა" "ხეტაფესთან" 3 ქულას მოიპოვებს ის ამ მაჩვენებლით "რეალს", "კადისსა" და "გრანადას" გაუთანაბრდება, ხოლო ბურთების უკეთესი შეფარდების გამო გადაასწრებს კიდეც.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    18 ოქტომბერი 2020 14:14

    ეეხ, ნეტარ არიან მორწმუნენი.

    ციტატა: luka kule
    ციტატა: M10 S9 D11
    ესენი კლასიკოში რომ ვერ ამოვტენოთ სირცხვილი იქნება

    რამოსიც თუ არ ეყოლათ მითუმეტეს

    რამოსს რა ჭირს?

    0
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:16

    გაუკეთეს რეალს ფლუგენგეგეხოლენი

    1
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:03

    კადისი წელს კაი ფორმაშია მაგრამ მიუხედავად ამისა რეალს ასე უშანსოდ არუნდა წაეგო :დდ იმედია ბარსა 3 ქულას აიღებს ხეტაფესთან თან რეალს ჩვენზე ერთი თამაშით მეტი აქვს ხო ტუარვცდები..

    4
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:59

    ახლა თუ ამათ ქულები დაგარკეს და მერე მე ვიცი :)))

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:58

    აუ მეწყინა რეალის წაგება, რატოო??

    2
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:48

    აი ეს სასტარტო გამოყავს (4-3-3) კუმანს:
    11-Ousmane Dembele..........7-Antoine Griezmann.......10-Lionel Messi
    21-Frenkie de Jong................5-Sergio Busquets........... 16-Pedri
    2. Sergino Dest.....15.-Clement Lenglet....3-Gerard Pique....20- Sergi Roberto
    ...............................................13-Neto...........................................................

    2
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:47

    კაია როდესაც რეალი აგებს, ორმაგად და სამმაგად სასიამოვნოა...
    ეხლა ალფონსო პერესზე გადავინაცვლებ და ჩავუჯდები ბარსას მატჩს, მოგფება მით უფრო სასიამოვნო იქნება, თანაც მადრიდიდან 3 ქულის წამოღება 🤠

    4
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:43

    და ესენი აპირებენ ნოუ კამპზე ჩამოსვლას 😀 ისე ზოგიერთ ფანს რო კითხო მსაჯი მოისყიდა ბართომეუმ და მაგიტო წააგო რეალმა არადა 1 კარში დარტყმა ქონდათ 😀

    3
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:42

    ანირეალს მივუძღვნი ამ წაგებას😁😁😁 ჰალაზე ტლიკინის მეტს რომ არაფერს აკეთებს წელს მაინც ჩვენიაო ლალიგაო, რეალთან შტეგენი გინდ ყოლია ბარსელონას გინდ არაო რა აზრი აქო😁 მოკითხვაა ბარსადან👌👌👌 მთელი პირველი ტაიმი გადახნა რეალი მეორეში გაჩერდა ვერ ისწავლეს ჭკუა როცა ვერ მიდის თამაში რეალს უნდა ამოტენო რომ ფსიქიკა შეურყიო ბოლომდე

    1
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:40

    ციტატა: M10 S9 D11
    ესენი კლასიკოში რომ ვერ ამოვტენოთ სირცხვილი იქნება

    რამოსიც თუ არ ეყოლათ მითუმეტეს

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:37

    ესენი კლასიკოში რომ ვერ ამოვტენოთ სირცხვილი იქნება

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV