მესის ვაღმერთებ - მწვრთნელი, რომელსაც ლეომ შეურაცხყოფა მიაყენა

  • 15-10-2020, 16:51
  • მესის ვაღმერთებ - მწვრთნელი, რომელსაც ლეომ შეურაცხყოფა მიაყენა

    როგორც იცით, არგენტინისა და ბოლივიის ნაკრებების დაპირისპირების შემდეგ, კატალონიის "ბარსელონას" ლიდერს, ლეო მესისა და მოწინააღმდეგე გუნიდს ფიზმომზადების მწრვთნელს, ლუკას ნავას მცირე ინციდენტი შეემთხვათ.

    ბლაუგრანას ათიანმა თავი ვერ შეიკავა და ნავას შეურაცხყოფა მიაყენა, რასაც თავად მწვრთნელი შემდეგნაირად ეხმაურება: 

    "ლეო მესის თამაშის ყურებაში გავიზარდე - იმდენად ვაღმერთებ, რომ ჩემს შვილს მის პატივსაცემად, ლიონელი დავარქვი.

    მატჩის ბოლოს შეკამათება მოხდა, მინდოდა სიტუაცია ჩამეწყნარებინა, თუმცა როგორც ჩანს, გაუგებრობას ჰქონდა ადგილი. ასეთი შემთხვევები მოედანზე ხშირად ხდება.

    ლეოსთან ინციდენტის შემდეგ ბევრი შეურაცხყოფა მივიღე, რაც მე და ჩემს ვაჟს გულს გვტკენს".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    15 ოქტომბერი 2020 20:07

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    მასე ნოტინგემ ფორესტს 2 ლიგა აქვს მოგებული და ბარემ გადასულიყო 😂
    დღეს რომ ატლეტიკო უფრო ძლიერია მაგას რათ უნდა ამდენი ღლიცინი? 🤭

    ისე ატლეტიკოსგან წელს არაფერს არ ველოდები მე, ოთხრულია მაქსიმუმი და ლიგაზეც ვერაფერს იზავს დარწმუნებული ვარ.

    0
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    15 ოქტომბერი 2020 19:44

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    შენ ჩვენი დატოვება გადაწყვიტე. ეს ნორმალურია, მაგრამ როგორც ეს შენ გააკეთე არის უდიდესი სიმახინჯე. შენ აქ არავინ დაგიმახსოვრებს. შენ გრიზმანზე ცუდად მოიქეცი. პრემიერ ლიგაში ფულის გამო წახვედი, მაგრამ შეგეძლო ეს სხვანაირად გაგეკეთებინა."
    პარტეის დაუწერეს ატლეტიკოს ფანებმა გრიზმანზე ცუდად მოიქეციო. 🤭

    ისე პარტეი გააძლიერებს არსენალს.მაგრამ რამდენად ადეკვატური გადაწყვეტილება იყო ატლეტიკოდან არსენალში გადახვიდე პარტეის მხრიდან ცოტა არ იყოს გაუგებარია.

    ისე კი ვიტყვი თუ არტეტას აცალეს 2_3 წელში ძალიან ძლიერ გუნდს დააყენებს.უბრალოდ დაცვა უნდა გააძლიეროს.პირველ რიგში დავიდ ლუიზის მაგივრად ერთი მაღალი დონის ცენტრალური მცველი უნდა მიიყვანოს.არსენალს და ჩელსის ერთი და იგივე პრობლემა აქვთ.დაცვის ხაზი ორივე გუნდის დაბალი დონისაა

    არსენალი ინგლისის ერთერთი უდიდესი გრანდია 🙂 ინგლია მესამე ყველაზე ტიტულოვანი კლუბია და კატკეტიკოზე უფრო მეტი ევროტურნირი აქვს მონაგები 🙃🙃🙃🙃 ასე რომ ჩემია ზრით ატლეყიკოდან არსრნალში გადასვლა ნამდვილად სწორი გადაწყვეტილება იყო

    მასე ნოტინგემ ფორესტს 2 ლიგა აქვს მოგებული და ბარემ გადასულიყო 😂
    დღეს რომ ატლეტიკო უფრო ძლიერია მაგას რათ უნდა ამდენი ღლიცინი? 🤭

    0
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    15 ოქტომბერი 2020 19:19

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    შენ ჩვენი დატოვება გადაწყვიტე. ეს ნორმალურია, მაგრამ როგორც ეს შენ გააკეთე არის უდიდესი სიმახინჯე. შენ აქ არავინ დაგიმახსოვრებს. შენ გრიზმანზე ცუდად მოიქეცი. პრემიერ ლიგაში ფულის გამო წახვედი, მაგრამ შეგეძლო ეს სხვანაირად გაგეკეთებინა."
    პარტეის დაუწერეს ატლეტიკოს ფანებმა გრიზმანზე ცუდად მოიქეციო. 🤭

    ისე პარტეი გააძლიერებს არსენალს.მაგრამ რამდენად ადეკვატური გადაწყვეტილება იყო ატლეტიკოდან არსენალში გადახვიდე პარტეის მხრიდან ცოტა არ იყოს გაუგებარია.

    ისე კი ვიტყვი თუ არტეტას აცალეს 2_3 წელში ძალიან ძლიერ გუნდს დააყენებს.უბრალოდ დაცვა უნდა გააძლიეროს.პირველ რიგში დავიდ ლუიზის მაგივრად ერთი მაღალი დონის ცენტრალური მცველი უნდა მიიყვანოს.არსენალს და ჩელსის ერთი და იგივე პრობლემა აქვთ.დაცვის ხაზი ორივე გუნდის დაბალი დონისაა

    არსენალი ინგლისის ერთერთი უდიდესი გრანდია 🙂 ინგლია მესამე ყველაზე ტიტულოვანი კლუბია და კატკეტიკოზე უფრო მეტი ევროტურნირი აქვს მონაგები 🙃🙃🙃🙃 ასე რომ ჩემია ზრით ატლეყიკოდან არსრნალში გადასვლა ნამდვილად სწორი გადაწყვეტილება იყო

    0
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    15 ოქტომბერი 2020 18:56

    როდის დაბრუნდება საკლუბო ფეხბურთი , ეს ნაკრებები ძან მოსაბეზრებელია .ყველა დაცვაში თამაშობს ვაბშე ყველა ნაკრები , გამოკვეთილად შემტევი ნაკრები აღარ დარჩა მგონი. ბრაზილიის თამაში არ მინახავს დიდი ხანია და არ ვიცი

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    15 ოქტომბერი 2020 18:51

    შენ ჩვენი დატოვება გადაწყვიტე. ეს ნორმალურია, მაგრამ როგორც ეს შენ გააკეთე არის უდიდესი სიმახინჯე. შენ აქ არავინ დაგიმახსოვრებს. შენ გრიზმანზე ცუდად მოიქეცი. პრემიერ ლიგაში ფულის გამო წახვედი, მაგრამ შეგეძლო ეს სხვანაირად გაგეკეთებინა."
    პარტეის დაუწერეს ატლეტიკოს ფანებმა გრიზმანზე ცუდად მოიქეციო. 🤭

    ისე პარტეი გააძლიერებს არსენალს.მაგრამ რამდენად ადეკვატური გადაწყვეტილება იყო ატლეტიკოდან არსენალში გადახვიდე პარტეის მხრიდან ცოტა არ იყოს გაუგებარია.

    ისე კი ვიტყვი თუ არტეტას აცალეს 2_3 წელში ძალიან ძლიერ გუნდს დააყენებს.უბრალოდ დაცვა უნდა გააძლიეროს.პირველ რიგში დავიდ ლუიზის მაგივრად ერთი მაღალი დონის ცენტრალური მცველი უნდა მიიყვანოს.არსენალს და ჩელსის ერთი და იგივე პრობლემა აქვთ.დაცვის ხაზი ორივე გუნდის დაბალი დონისაა

    1
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    15 ოქტომბერი 2020 17:00

    არაუშავრა მესისაც აქ თავისი წიკები და დაიწყნარა გული მოიფხანა

    6
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 ოქტომბერი 2020 16:54

    რას უყვიროდი მერე მთელი თამაში გაძალებდა ვინმე?

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    15 ოქტომბერი 2020 16:53

    თავიდანვე გეთქვა ეგ მესისთვის და აღარ დაიჯ...დი 😂😂😂

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV