ბავშვობიდან ჩემი ოცნება "ბარსელონაში" თამაში იყო | ლუის სუარესის ინტერვიუ

ბავშვობიდან ჩემი ოცნება "ბარსელონაში" თამაში იყო | ლუის სუარესის ინტერვიუ

"მადრიდის "რეალში" თამაში? სულელი არ ვარ, ბავშვობიდან ჩემი ოცნება "ბარსელონაში" თამაში იყო."

"ელ პისტოლერომ" "ბარსელონაში" გატარებულ წლებსა და მესისთან ურთიერთობაზე კიდევ ერთხელ ისაუბრა:

ლეო მესისთან ურთიერთობაზე

"რასაკვირველია, ლეო მენატრებოდა, მაგრამ თანამედროვე ტექნოლოგიების დახმარებით ხშირად ვეკონტაქტებოდით ერთმანეთს. სულ ახლოს ვიყავით, ვარჯიშებზე სიარულისა და დალევის ჩათვლით. ჩვენი შვილები ერთად ცხოვრობენ და ახლო ოჯახური კავშირი გვაქვს. შესაძლოა, მათ აღიზიანებდათ, რომ კარგი ურთიერთობა გვქონდა, ამიტომ არ სურდათ ჩემი მასთან ყოფნა. გუნდიდან გაშვების სხვა მიზეზს უბრალოდ ვერ ვხედავ."

მესის გუნდიდან წასვლაზე

მისი სხვა გუნდში ხილვის შანსი არის, მაგრამ თუ თავს კომფორტულად და ბედნიერად იგრძნობს, კლუბის სათავეში კი სხვა ხელმძღვანელობა მოვა, შესაძლოა, დარჩეს კიდეც.

გუნდში მისი კონკურენტის არყოფნაზე

"მე ყოველთვის ვამბობდი, რომ კლუბს ახალგაზრდა თავდამსხმელი სჭირდებოდა, მაგრამ ისეთი არავინ მოუყვანიათ, რომელიც შემეჯიბრებოდა."

მას შემდეგ, რაც გუნდის დატოვების შესახებ გაიგო

"ძალიან მეწყინა იმის გამო, რაც გამიკეთეს. კუმანი მოვიდა და მითხრა, რომ ჩემზე იმედებს არ ამყარებდა, ხოლო შემდეგ ადმინისტრაციამ განმიცხადა, რომ კლუბში ჩემი მომავალი ბუნდოვანი იყო. ჩემი ვაჟი ბარსელონას საკუთარ სახლად თვლიდა, მას უყვარს ეს ქალაქი და მესი. წარმოიდგინეთ, რა რთული იყო, იმის თქმა, რომ აქაურობა უნდა დაგვეტოვებინა. ეს მათთვის და ჩემი მეუღლისთვის ყველაზე რთული მომენტი იყო."

"არსებობს რაღაცები, რაც ხალხმა არ იცის. "ბარსელონას" ვარჯიშზე მისვლა და შემდეგ საკუთარი ფეხით მატარებლით უკან დაბრუნება, იმიტომ, რომ 11 vs 11 ვარჯიშის შემადგენლობაში ვერ მოხვდი, ძალიან მძიმე გრძნობაა."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 10 ოქტომბერი 2020 17:06
    4
    "მე ყოველთვის ვამბობდი, რომ კლუბს ახალგაზრდა თავდამსხმელი სჭირდებოდა, მაგრამ ისეთი არავინ მოუყვანიათ, რომელიც შემეჯიბრებოდა."

    რას ერჩით ამ კაცს? მე მგონი კიდევ ბევრი ფრის შემდეგ გაგვახსენდება, გრიზმანი რო გამაზავს.
    წევრი [?]
    #8 10 ოქტომბერი 2020 13:01
    1
    Msn91011,
    ლეგენდის მნიშვნელობა თუ იცი მაშინ არ უნდა იხსენიებდეთ ბევრ ფეხბურთელს ლეგენდად სუა მესის მერე მეორე ფეხბურთელია რომელიც მევასება მაგრამ ფეხბურთელები მოდიან და მიდიან კი ცუდად გაუშვეს მაგრამ რასუნდა ელოდოთ კარგს ბართომეოდან
    გულშემატკივარი [?]
    #7 10 ოქტომბერი 2020 11:58
    3
    აუ რას ჩამოიგლოვა ამან ტო. როდესმე ხო უმდა დაგესრულებინა მაიმც კარიერა წელს თუარა მომავალ წელს მაიმც წახვიდოდი თუ ბარსელონა ასე გიყვართ კიდე დაასრულე კარიერა და იცხოვრეთ მესის გვერძე ჭყიპინებს აქ პატარა ბავშვივით. ფეხბურთელობა და პროფესიონალობა ეგაა
    წევრი [?]
    #6 10 ოქტომბერი 2020 11:33
    2
    ძალიან ბევრ ბავშვური კომენტარებს ვნახულობ და ვერ ხვდებით, რსტოგაუშვეს სუარესი? იმიტო რო კრიზისია და ამხელა ხელფასი ძალების ფეხბურთელს გუნდი ვერ გადაუხდიათ და ზამენისთვის მომავალი თაობა უნდა მოამზადო და არა ბებერი გასიებუკი ძალების რა, სხვა დროს გაახარებენ ერთ წელს უბრალოდ ეხლა მაგის დრო და შანსი არ იყო, და როარგაეშვათ და რამე ცუდი თამაში როჩაეტარებინა დარწმუნებული ვარ აქ ატყდებოდა ბართომეო შენი და ასე ამის არგაშვებისთვისო, ესა ადამიანი როცა წვიმა მზეუნდა და როცა მზეა წვიმაუნდა.
    Culé [?]
    #5 10 ოქტომბერი 2020 10:34
    4
    ციტატა: Msn91011
    ბევრის კომენტარს ვკითხულობ გასაშვები იყო სუარესიო, გეთანხმებით ნაწილობრიც მაგრამ ხო გააჩნია ფორმას როგორ გაუშვებ შენს ლეგენდას ან 1 წელიც რო ყოფილიყო ზამენაზე არაფერი მოხდებოდა მაგით ცუდი პირიქით კაი თუ არა. რო ამბობშ უნდა გაეშვათო დღეს რა სურათიც არის ეგ უფრო შედეგიანია ბარსასთვის გრიზმანის დატოვება და მასზე იმედის დამყარება? მე პირადად ათასჯერ მირჩევნოდა გრიზმანი გაეშვათ არა იმიტომ რო ცუდი ფეხბურთელია არამედ არ არის ბარსას სტილი და ვერასდროს ვერ ათამაშდება ბარსაში და სანამ დროა ეგეც უნდა მოაცილონ. პროსტა ტეხავს არ შეიძლება ესე საშინლად მოქცევა უბრალოდ ყოველდღე ათასჯერ უფრო მეტად ვაფასებ სუარესს იმიტორო რაღაც უსაზღვრო დონეზე ყვარებია ტიპს ბარსა და უდიდესი დარტყმა მიაყენეს ყველაფერზე თანახმა იყო ოღონდ გუნდიდან არ გაეშვათ

    Zustad dzmao zustad asiani xar,,,kumani ari araprofesionali xistaviani treneri,,xeli maq am sezonzec chaqneuli,,es piki iyo rac suam tqva varjishis 11x11ze agar mayenebdao,ukanaskneli imbecili ar izavs magas(((((
    გულშემატკივარი [?]
    #4 10 ოქტომბერი 2020 10:27
    7
    მისმინეთ:
    1. ვინც იძახის სუა გასაშვები იყოო:ა) ან ფეხბურთი არ იცის.ბ) ან პროვოკატორია. ჯერ მოიყვანე მისი დონის-კლასის და მერე გაუშვი.
    2.ბართომეუ-ბორდმა, "ბარსა" როგორც ფეხბურთის დონით ასევე ფინანსურ-მორალურად დაანგრია.
    3. ლა ლიგის ხელმძღვანელობაც დაბალი დონეა,რაც ნეიმარ-რონალდოს, წასვლა-გაშვებით დასტურდება.ჩემი აზრით სერიოზულმა საერთასორისო სპორტულ-ფინანსურმა დაჯგუფებამ განახორციელა ამათი წასვლა.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 10 ოქტომბერი 2020 03:02
    21
    ბევრის კომენტარს ვკითხულობ გასაშვები იყო სუარესიო, გეთანხმებით ნაწილობრიც მაგრამ ხო გააჩნია ფორმას როგორ გაუშვებ შენს ლეგენდას ან 1 წელიც რო ყოფილიყო ზამენაზე არაფერი მოხდებოდა მაგით ცუდი პირიქით კაი თუ არა. რო ამბობშ უნდა გაეშვათო დღეს რა სურათიც არის ეგ უფრო შედეგიანია ბარსასთვის გრიზმანის დატოვება და მასზე იმედის დამყარება? მე პირადად ათასჯერ მირჩევნოდა გრიზმანი გაეშვათ არა იმიტომ რო ცუდი ფეხბურთელია არამედ არ არის ბარსას სტილი და ვერასდროს ვერ ათამაშდება ბარსაში და სანამ დროა ეგეც უნდა მოაცილონ. პროსტა ტეხავს არ შეიძლება ესე საშინლად მოქცევა უბრალოდ ყოველდღე ათასჯერ უფრო მეტად ვაფასებ სუარესს იმიტორო რაღაც უსაზღვრო დონეზე ყვარებია ტიპს ბარსა და უდიდესი დარტყმა მიაყენეს ყველაფერზე თანახმა იყო ოღონდ გუნდიდან არ გაეშვათ
    წევრი [?]