ოფიციალურად: არაუხო, პუჩი, და ფერნანდესი პირველ გუნდში დაწინაურდნენ

ოფიციალურად: არაუხო, პუჩი, და ფერნანდესი პირველ გუნდში დაწინაურდნენ

რიკი პუჩი, რონალდ არაუხო და მატეუს ფერნანდესი "ბასელონას" პირველი გუნდის ფეხბურთელები არიან. ეს ინფორამცია ლა ლიგის ოფიციალურ ვებგვერდზე შეგვიძლია ამოვიკითხოთ.

ლა ლიგის საიტზე, ტრანსფერების განყოფილებაში ვკითხულობთ, რომ 22 წლის ბრაზილიელი ნახევარმცველი მატეუს ფერნანდესი "ბარსელონამ" პირველ გუნდში ჯერ კიდევ 2 აგვისტოს დაარეგისტრირა. გუშინ, სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღეს, "ბლაუგრანას" პირველ გუნდში დარეგისტრირდა რიკი პუჩი, მოგვიანებით კი რონალდ არაუხოც.

ამ სამეულის ნომრები, ჯერჯერობით, ოფიციალურ დონეზე უცნობია. "ბარსაში" თავისუფალი შემდეგი ნომრებია: 4, 9, 12, 25. ივარაუდება, რომ არაუხო 4 ნომერს აიღებს, პუჩი 12 ნომერს და ამ შემთხვევაში ფერნანდესს 25 ნომერი დარჩება, რადგან ძნელი წარმოსადგენია მას ვინმემ 9 ნომერი მისცეს, ან თავად გარისკოს ამ ნომრით თამაში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    6 ოქტომბერი 2020 15:01
    2
    არაუხოს დაწინაურება გამიხარდა ძალიან ეგ მცველი იმსახურებს მეტ სათამაშო დროს
    ფანი [?]
    6 ოქტომბერი 2020 14:11
    3
    Warmatebebi bichebs♥️♥️
    Culé [?]
    6 ოქტომბერი 2020 13:39
    6
    ეს ფერნანდესი ძალიან ტექნიკური ბიჭია და შეიზლება ცენტრალურ ნახევარმცველადაც გაომიყენონ სხვა წყობის დროს

    ისე დელაფუენტეც რო დაეწინაურებინათ არ იქნებოდა ურიგო
    წევრი [?]
    6 ოქტომბერი 2020 13:30
    1
    საკაიფო გუნდი გვყავს , მარა ცუდი ისაა რომ ბევრი გამოუცდელი ფეხბურთელია და გრანდებთან ძაან გაჭირდება თამაში , სევილიასთანაც გამოჩნდა ფატი როგორ დაიკარგა , ამიტო მგონია რო დემბო თუ ათამაშდება , ის უფრო პროდუქტიული იქნება დიდ გუნდებთან . მთავარია პროგრესი გააგრძელონ ახალგაზრდებმა და ტრავმებმა ხელი არ შეუშალოთ
    გულშემატკივარი [?]
    6 ოქტომბერი 2020 12:43
    1
    იდიალურზე ცოტაა რამოდენიმე კილოთი.. ხორცი აკლია .. სხვა მცრივ არც ხედვა აკლია და არც სისწრაფე.. დანარჩენი კუმანის საქმეა რა როლს მიცემს და როგორ განავითარებს..
    გულშემატკივარი [?]
    6 ოქტომბერი 2020 12:11
    5
    იმედია პუჩს ათამაშებს,ყველაფერი აქვს ტიპს მსოფლიოში საუკეთესო რო გახდეს,მთავარია ენდოს კუმანი
    ფანი [?]
    6 ოქტომბერი 2020 12:04
    10
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Wtf man
    როგორი ტაქტიკიტაც კუმანი ათამაშებს გუნდს მაგ სქემაში ფერნანდესიც გვინდა. სულ 3 ჩამშლელი გვყვავს გუნდში და მეოთხე ეს ბიჭი იქნება დრო მიეცემა ვნახოთ როგორ გაამართლებს

    ალენიასაც შეუძლია თამაში კუმანის ტაქტიკაში

    ალენია საერთოდ ფეხბურთს რატო თამაშობს დღემდე ვერ გამიგია... რა ალენია მოიცათ რა 🤣🤣🤣🤣
    ფანი [?]
    6 ოქტომბერი 2020 12:04
    0
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Wtf man
    როგორი ტაქტიკიტაც კუმანი ათამაშებს გუნდს მაგ სქემაში ფერნანდესიც გვინდა. სულ 3 ჩამშლელი გვყვავს გუნდში და მეოთხე ეს ბიჭი იქნება დრო მიეცემა ვნახოთ როგორ გაამართლებს

    ალენიასაც შეუძლია თამაში კუმანის ტაქტიკაში

    კი ალენიასაც შეუძლია ოღონდ კოუს მაგივრად და კოუს შემცვლელი პედრი გვყვავს და ნაღდად არ მინდა ალენიას გამო მაგას მოაკლდეს დრო. აი პუჩს კი საერთოდ არ ექნება სათამაშო დრო და რატო არ წავიდა იჯარით ვერ ვხვდები
    ფანი [?]
    6 ოქტომბერი 2020 11:59
    2
    ციტატა: Wtf man
    როგორი ტაქტიკიტაც კუმანი ათამაშებს გუნდს მაგ სქემაში ფერნანდესიც გვინდა. სულ 3 ჩამშლელი გვყვავს გუნდში და მეოთხე ეს ბიჭი იქნება დრო მიეცემა ვნახოთ როგორ გაამართლებს

    ალენიასაც შეუძლია თამაში კუმანის ტაქტიკაში
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    6 ოქტომბერი 2020 11:57
    2
    როგორი ტაქტიკიტაც კუმანი ათამაშებს გუნდს მაგ სქემაში ფერნანდესიც გვინდა. სულ 3 ჩამშლელი გვყვავს გუნდში და მეოთხე ეს ბიჭი იქნება დრო მიეცემა ვნახოთ როგორ გაამართლებს