ოფიციალურად: რაფინია "პარი სენ-ჟერმენში" გადავიდა

ოფიციალურად: რაფინია "პარი სენ-ჟერმენში" გადავიდა

2020 წლის ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო ტრანსფერი, რომელიც "ბარსელონამ" განახორციელა, რაფინია ალკანტარას გუნდიდან წასვლაა.

27 წლის ბრაზილიელი ფეხბურთელი "პარი სენ-ჟერმენში" გადავიდა. "ბარსელონა" ტრანსფერის დეტალებს არ ახმაურებს. არაოფიციალური ინფორმაციით, რაფინია პსჟ-ს უფასოდ შეუერთდა. "ბარსამ", ბონუსების სახით, შესაძლოა, 3 მილიონი ევრო მიიღოს. ასევე ვრცელდება ინფორმაცია, რომ "ბლაუგრანა" ალკანტარას მომავალი ტრანსფერიდან 35%-ს მიიღებს.

რაფინია "ბარსელონას" სკოლის აღზრდილია. კატალონიელთა პირველ გუნდში დებიუტი მას 2011 წელს ჰქონდა. მას შემდეგ, მან "ბარსას" მაისურით 89 თამაში ჩაატარა, 12 გოლი გაიტანა და 11 ტიტული მოიგო. სხვადასხვა დროს რაფინია "სელტასა" (2-ჯერ) და "ინტერში" იყო განათხოვრებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #17 6 ოქტომბერი 2020 18:04
    0
    გრიზმანი,დებილი და ლენგლე რომ მივცეთ,თან 60-80 ლიმონი ნეის არ მოგვცემენ?
    ან 100 ლიმონი ამათთან ერთად და მბაპე
    3 საფრანგეთის ნაკრების ფეხბურთელს ვაძლევთ ბლინ
    გულშემატკივარი [?]
    #16 6 ოქტომბერი 2020 15:09
    2
    ციტატა: kendricklamar
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: kendricklamar

    ალენია და რობერტო დარჩა გასა*ჯმეინებელი )))))

    გრიზმანი და დემბელე რო აღარ იყვნენ გუნდში ,სრულიად დაგეთანხმებოდი:)

    გზრიზმანს მესის კომპლექსი აქვს მოიხოდება შემდეგ წელს მესი რო წავა :)

    მესი ან წავა ან არა ,80% დარჩება და ამხელა დონის ფეხბურთელს რომელშიც 120 მილიონი ევრო მივათხლიშეთ რომელიც პერსპექტიული კი არა 29 წლის არის მგონი ვინმეს კომპლექსი და მაგის გამო ვერ თამაში არ ეკადრება ,ეგრე რა დაავიწყდა ბურთის მიღებასაც რო ვერ ახერხებს.
    დეიონგს რა პასი გაუფუჭა იმენა საცოდაკბა იყო გარე ტერფით რო მიცა.

    არაფერი არ ეშველება გრიმანს პსჟ 70მილიოჯი და მკვცეთ ან გავცვალოთ
    Culé [?]
    #15 6 ოქტომბერი 2020 13:31
    1
    რაღაც ადრე დაიწყო ბარსაში შავი პარასკევი
    ფანი [?]
    #14 6 ოქტომბერი 2020 11:31
    3
    უთავმოყვარეო ბართომეუ ყველანაირად თორე პესეჭეს როგორ უნდა მიყიდო ვინმე პრინციპის ამბავია. უფასოდ გაშვებაზე ხო სუბარი ზედმეტია!! ტიპმა ნეიმარი აახიია ჯინაზე და აქით მკვდარი რაბიოც არ გაატანა ამ ქათამს ვერატიზე და სხვებზე საუბარი ზედმეტია.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 6 ოქტომბერი 2020 10:57
    9
    ბარსაში,ქველმოქმედებაა თუ ფასდაკლება? ბართომეუ ციხეში.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 6 ოქტომბერი 2020 10:50
    5
    ციტატა: Flying Johan
    ციტატა: getsby
    აბა ესენი ვისი მომყვანები იყვნენ.დ მსოფლიოში საუკეთესო ცხრიანი გაუშვეს და არავინ მოიყვანეს,სემედუ გაყიდეს და რობერტო დატოვეს.დ რავი რავთქვა აღარ ვიცი სამარცხვინოა მეტი არაფერი, მესი წასულია როგორც შანსი მიეცემა ეგრევე გადავა სხვაგან.


    სუარესი გასაშვები იყო ოღონდ ეგრე არა

    სუა ოდესღაც იქნებოდა გასაშვები,ბუნებრივია,მაგრამ სევილიასთან მატჩმაც გვაჩვენა,რომ ჯერ ნამდვილად არ უნდა გაეშვათ.ფინიშერი გვაკლდა ძალიან.ვერც ფატიმ აიღო თავის თავზე და გრიზმანი ხომ ვისთანაა საერთოდ
    გულშემატკივარი [?]
    #11 6 ოქტომბერი 2020 10:35
    0
    ციტატა: getsby
    აბა ესენი ვისი მომყვანები იყვნენ.დ მსოფლიოში საუკეთესო ცხრიანი გაუშვეს და არავინ მოიყვანეს,სემედუ გაყიდეს და რობერტო დატოვეს.დ რავი რავთქვა აღარ ვიცი სამარცხვინოა მეტი არაფერი, მესი წასულია როგორც შანსი მიეცემა ეგრევე გადავა სხვაგან.


    სუარესი გასაშვები იყო ოღონდ ეგრე არა
    Culé [?]
    #10 6 ოქტომბერი 2020 10:33
    9
    აბა ესენი ვისი მომყვანები იყვნენ.დ მსოფლიოში საუკეთესო ცხრიანი გაუშვეს და არავინ მოიყვანეს,სემედუ გაყიდეს და რობერტო დატოვეს.დ რავი რავთქვა აღარ ვიცი სამარცხვინოა მეტი არაფერი, მესი წასულია როგორც შანსი მიეცემა ეგრევე გადავა სხვაგან.
    ფანი [?]
    #9 6 ოქტომბერი 2020 10:25
    0
    არავინ მოიყვანეს და ამ რესურსითაც შეიძლება წარმატების მიღწევა ოღონდ ეს მახინჯი გრიზმანი უნდა ამოაგდოს სასტავიდან და რობერტოც. ასევე ბუსიც სკამზე. ტრინკაო დესტი და პიანიჩი მაგათ მაგივრად
    ფანი [?]
    #8 6 ოქტომბერი 2020 10:15
    4
    ციტატა: Pavlika
    თქვენი არაფრის მომცემი დედებს შ......ი ვერც გარდია იყიდეთ და ვერც დეპაი მოიყვანეთ. გულის ამრევები ხართ.

    ...და პლიუს უფასოდ ჩამოურიგეს ყველას ფეხბურთელები...
    Culé [?]
    #7 6 ოქტომბერი 2020 10:14
    1
    რაიო? :)))))))))

    დაიხურა ხო უკვე სატრანსფერო ფანჯარა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 6 ოქტომბერი 2020 10:09
    0
    თუ გვინდა რო მართლა კაი შეტევის ხაზი მოვხოდოთ ჰალანდია მოსაყვანი ... მაგაზე მაგარი ბიჭი კაი ხანია არ მინახავს.. ფატი - ჰალანდი - ფელქისი .. იიფფფფფფფფფფფფფფ
    გულშემატკივარი [?]
    #5 6 ოქტომბერი 2020 08:55
    2
    თქვენი არაფრის მომცემი დედებს შ......ი ვერც გარდია იყიდეთ და ვერც დეპაი მოიყვანეთ. გულის ამრევები ხართ.
    ფანი [?]
    #4 6 ოქტომბერი 2020 02:50
    1
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: kendricklamar

    ალენია და რობერტო დარჩა გასა*ჯმეინებელი )))))

    გრიზმანი და დემბელე რო აღარ იყვნენ გუნდში ,სრულიად დაგეთანხმებოდი:)

    გზრიზმანს მესის კომპლექსი აქვს მოიხოდება შემდეგ წელს მესი რო წავა :)
    გულშემატკივარი [?]
    #3 6 ოქტომბერი 2020 02:48
    3
    ციტატა: kendricklamar

    ალენია და რობერტო დარჩა გასა*ჯმეინებელი )))))

    გრიზმანი და დემბელე რო აღარ იყვნენ გუნდში ,სრულიად დაგეთანხმებოდი:)
    Culé [?]
    #2 6 ოქტომბერი 2020 02:48
    2
    ამ ხალხს პანტა-პუნტად კი ვუშვებთ მარაა, ვინმე ნორმალური რომ მოეყვანათ არაა?🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ ესაა რევოლუცია, ცვლილებები?🤷🏻‍♂️😂🤦🏻‍♂️
    წევრი [?]