ერიკ გარსიას "ბარსელონაში" გადმოსვლა გადაწყვეტილია | ESPN

ერიკ გარსიას "ბარსელონაში" გადმოსვლა გადაწყვეტილია | ESPN

სატრანსფერო ფანჯარა დაიხურა, ეს კი იმას ნიშნავს, რომ მემფის დეპაი და ერიკ გარსია კატალონიურ კლუბში წელს ვეღარ გადმოვლენ.

მემფის დეპაის საკითხი აქტუალური მომავალში ან გახდება, ან არა, ერიკ გარსიას "ბარსელონაში" გადმოსვლა კი, ESPN-ის ცნობით, უკვე გადაწყვეტილია.

ცნობილი სპორტული ჟურნალისტის, მოის ლიორენსის ცნობით, ერიკ გარსია და "ბარსელონა" შეთანხმებულები არიან და ფეხბურთელი კატალონიაში 2021 წელს, უფასოდ დაუბრუნდება.

გარსია "ბარსელონას" სკოლის აღზრდილია. მან "ბლაუგრანა" 2018 წელს დატოვა. ბოლო თვეების განამვლობაში "ბარსაში" მის დაბრუნებაზე ბევრი იწერებოდა და კატალონიელები ტრანსფერის განხორციელებას ბოლო წუთებამდე ცდილობდბნენ, მაგრამ "სიტისთან" შეთანხმება ვერ მოხერხდა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 6 ოქტომბერი 2020 10:15
    4
    მომავალში დემბელე და გრიზმანი უნდა გავყიდოთ ინგლისში კაი ფასად და ჰალანდი მოვიყვანოთ
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #8 6 ოქტომბერი 2020 03:00
    2
    ციტატა: dembelle
    ციტატა: OLD
    ხოდა ოფიციალურად მაგარი დარხეულიგვაქ 🤣

    რატომ რადგან გარსია ვერ ვიყიდეთ მაგიტომ? ჩემიაზრით მომავალ წელს ჯობს სმის გადმოყვანა თან უფასიდ😀

    გარსიაზე არ ვსაუბრობ მეუფრო დეპაი მადარდებს 😉
    გულშემატკივარი [?]
    #7 6 ოქტომბერი 2020 02:38
    0
    ციტატა: OLD
    ხოდა ოფიციალურად მაგარი დარხეულიგვაქ 🤣

    რატომ რადგან გარსია ვერ ვიყიდეთ მაგიტომ? ჩემიაზრით მომავალ წელს ჯობს სმის გადმოყვანა თან უფასიდ😀
    გულშემატკივარი [?]
    #6 6 ოქტომბერი 2020 02:34
    3
    სიტი ყოფილა პსჟსავიღ საზიზღარი გუნდი, ფეხბურთელს აღაუნდა დარჩენა და არ უშვებ.. რომელი მესი მყავს გარსია რომ, არ გაუშვა? როცა 4 მცველი ყავს პლიუს ფერნანდინიო გარსია რაღათ უნდა? მარა პრინციპის ამბავია 10 მილიონს არ აიღებს და გაუშვებს უფასოტ მომავალ წელს, პეპის კაი ჩათლახი ყოფილა. მესი რომ ვერ მიიღეს ამიტომ მოხდა ესე...
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #5 6 ოქტომბერი 2020 02:33
    1
    ხოდა ოფიციალურად მაგარი დარხეულიგვაქ 🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #4 6 ოქტომბერი 2020 02:27
    1
    2 საათზე დაიხურაა ტრანსფერები... იმედია უმტიტი გამოჯამრტელდება, 3-4 თვე რომ ითამაშოს მაინც :D:D:D
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #3 6 ოქტომბერი 2020 02:23
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    მანამდე რა ჯანდაბა ვქნათ კოჭლი უმტიტით ორი ერთი მეორეზე უარესი შლანგით და გამოუცდელი არაუხოთი?

    შეტევა თუ არ გეყოლება დაცვა რაღათ გინდა 😂 ორივემოსაყვანია მარა დეპაიუფრო საჭიროა აუორივე რასგაასწორებდა ისე მარა რავი იტოკში სასწაულის მოლოდინშივართ!!

    რამდენი დარჩა დახურვამდე დაიხურებადა გვეცოდინება რაიყო ჭორი და რა სიმართლე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 6 ოქტომბერი 2020 02:15
    1
    მანამდე რა ჯანდაბა ვქნათ კოჭლი უმტიტით ორი ერთი მეორეზე უარესი შლანგით და გამოუცდელი არაუხოთი?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #1 6 ოქტომბერი 2020 02:14
    2
    დეპაიც ბიჭო მიდი აჩკო შე შიგ ხო არ გაქ დროზე შობე მაყუთი საიდანაც გინდა გარსია რას გვიშველის ბრეითვეითის იმედზევართ კატალონიური საზოგადოება 😂😂