რონალდ კუმანი "სელტასთან" მატჩის შემდეგ

  • 2-10-2020, 01:55
  • რონალდ კუმანი "სელტასთან" მატჩის შემდეგ

    1997/98 წლების სეზონის შემდეგ, კატალონიის "ბარსელონამ" ლა ლიგის პირველი 2 შეხვედრის მოგება 3 ან მეტი გოლით პირველად შეძლო. 

    კლუბის სათავეში ახლადმოსულმა რონალდ კუმანმა მე-2 გამოცდაც წარმატებით ჩააბარა და შემდეგ ჟურნალისტებთან ისაუბრა:

    გუნდის დღევანდელი თამაშით ვამაყობ, ძალიან კარგად ვიმუშავეთ, თანაც მოედანზე 10 კაცით ვიყავით.

    მესი ბურთის გარეშე ბევრს შრომობს, ის ძალიან მნიშვნელოვანი ფეხბურთელია. მსაჯს ვუთხარით, რომ მატჩში სხვა ჯარიმები იყო.

    საბოლოო ჯამში, ეს გრანდეს გადაწყვეტილებაა და განხილვას არ საჭიროებს. კარგი სამუშაო შევასრულეთ და ასეთივე დისციპლინა გაგვაჩნია.

    ვფიქრობ, პედრისა და ტრინკაუს კლუბისთვის დაცვაში მეტი სარგებლის მოტანა შეუძლიათ, ვიდრე დემბელეს. მათ სწორედ ამ მიზეზით ითამაშეს.

    ჩემპიონთა ლიგაზე "ბარსას" მეტოქეებით ბედნიერები ვართ. "იუვენტუსი" და "ბლაუგრანა" ევროპის ორი საუკეთესო კლუბია. მოწინააღმდეგეებს პატივს ვცემთ. "ბარსელონა" ის გუნდია, რომელმაც ჯგუფური ეტაპი წარმატებით უნდა გადალახოს.

    გასულ სეზონზე საუბარი არ შემიძლია, მაგრამ, ჩემი მოსვლის დღიდან მონდომებულები ვართ, რომ ყველაფერი გამოსწორდეს. მნიშვნელოვანია, თუ როგორ ვარჯიშობენ მოთამაშეები. ისინი ფიზიკურად უკეთეს მდგომარეობაში არიან, რაც, ჩემი აზრით, შესამჩნევია".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    8-I N I E S T A-8 წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 13:30

    ციტატა: nika 54
    ვნახოთ შემდეგი მატჩი, თუ ისევ ესე ირბინეს კი ბატონო, მაგრამ დავიჯერო ასაკოვნები გინდაც მესი ან პიკე თუ ბუსკეტი ალბასთან ერთად, კიდევ შეძლებენ ამ დონეზე თამაშს შემდეგ მატჩში? თუ აღიდგინეს ძალები შემდეგ მატჩამდე ესე იგი შეძლებიათ.

    3 წელია ფეხი არ გაუნძრწვით ამ ჩემისებს და რა დაღლა უნდა შეეტყოთ😀

    8
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 12:56

    ვნახოთ შემდეგი მატჩი, თუ ისევ ესე ირბინეს კი ბატონო, მაგრამ დავიჯერო ასაკოვნები გინდაც მესი ან პიკე თუ ბუსკეტი ალბასთან ერთად, კიდევ შეძლებენ ამ დონეზე თამაშს შემდეგ მატჩში? თუ აღიდგინეს ძალები შემდეგ მატჩამდე ესე იგი შეძლებიათ.

    1
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 12:44

    მიდი ბულდოგ მე ბოლომდე მჯეროდა თავიდანვე და მჯერა შენი.

    5
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 11:52

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Flying Johan
    დესტი - უპამეკანო - არაუხო - ანჰელინიო
    ეს დაცვის ხაზი

    მერე შეტევაში გრიზმანის ნაცვლად ფლანგზე სწრაფი და ტექნიკური სანჩო და ეგაა... მშვნიერი იქნებოდა

    სანჩოს არ გავარტყიი ამერიკელი 17 წლის რატომ გვყავს აბა😃😃😃 კორნარდ დე ლაფუენტე ის თუ ინგლისელია ეს ამერიკელია და არანაკლებ ტალანტია არარის საჭირო ამ მილიონების ყრა რა შედეგი მოგვცა 3 დან 1 ამართლებს კოუტინიო ისიც განათხოვრობის შემდეგ


    მამენტ მართალი ხარ.. ბოლოს როდის გაამართლა ამხელა ტრანსფერებმა არც მახსოვს და აგერ ფატი ყ.ეზე ისვამს დემბელესაც და გრიზმანსაც ...

    მივცეთ დე ლა ფუენტეს შანსი .

    ტრინკაოს და დე ლა ფუენტეს უნდა მივცეთ მეტი დრო და მაგათ შორის ვინც უფრო იყოჩაღებს ის უნდადავაყენოტ

    3
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 11:35

    ციტატა: Flying Johan
    დესტი - უპამეკანო - არაუხო - ანჰელინიო
    ეს დაცვის ხაზი

    მერე შეტევაში გრიზმანის ნაცვლად ფლანგზე სწრაფი და ტექნიკური სანჩო და ეგაა... მშვნიერი იქნებოდა

    სანჩოს არ გავარტყიი ამერიკელი 17 წლის რატომ გვყავს აბა😃😃😃 კორნარდ დე ლაფუენტე ის თუ ინგლისელია ეს ამერიკელია და არანაკლებ ტალანტია არარის საჭირო ამ მილიონების ყრა რა შედეგი მოგვცა 3 დან 1 ამართლებს კოუტინიო ისიც განათხოვრობის შემდეგ

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 11:02

    გილოცავთ მეგობრებო ამ გამარჯვებას და ასევე გილოცავთ გუშინ კალათბურთში ევროლიგაზე ბარსელონამ გამყიდველ მოღალატე შენგელიას და მის ცსკას 76:66 მოუგო
    შეილება ბევრი შემედავოს შენგელიაზე (აუ არადა მაგრად მიყვარდა ბასკონიაში) მაგრამ რუსეთის ჰიმნზე მკერდზე რო ხელს მიიდებ ან თუნდაც დამდგარი უსმენ მე ისეთი ქართველობა მოვ@@ან რა

    9
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:58

    დესტი - უპამეკანო - არაუხო - ანჰელინიო
    ეს დაცვის ხაზი

    მერე შეტევაში გრიზმანის ნაცვლად ფლანგზე სწრაფი და ტექნიკური სანჩო და ეგაა... მშვნიერი იქნებოდა

    1
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:30

    ეს ცენზურა მსაჯი კარლოს გრანდე რა პიტალო მადრიდისტა ყოფილა, ხედავთ?
    ლენგლეს 2 ყვითელი (პირველზე ოფსაიდზერატო არ ჩასტვინა და მე-2 საერთოდ რა იყო საყვითლე?) , ან პიკე რატო გააყვითლა გაუგებარია.

    6
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:25

    შესამჩნევი? 32წლის სერხიომ, 12 კილომეტრი(ყველაზე მეტი) ირბინა. ტიპი არ გაჩერებულა 👏🏼 აშკარად, კარგი მოტივატორიც ხარ ჯიგარო 🤙🏼🔵🔴

    13
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    პისტოლერო გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:22

    gurgenidze,
    სევილიასთან კამპ ნოუზე გვაქ თამაში და აუცილებლად მოგებაზე ითამაშებენ. უეჭველი უნდა მოიგონ

    8
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:16

    ვილიარეალიც და სელტაც კარგი გუნდი და პრინციპული მეტოქეები არიან.. განსაკუთრებით სელტა რომელთანაც 5 წელი ვერ ვიგებდით გასვლაზე... ამ ორი მატჩით რა დასკვნის გამოტანაც შეოძლება ისაა რომ გუნდს ეტყობა მწვრთნელის ხელი და ბევრ ასპექტში გუნდი ვითარდება.. გუნდმა ათი კაცით დარჩენის შემდეგ ანახა ხასიათი და სიძლიერე მეორე ტაიმში... გუნდი თამაშობს გააზრებულ ფეხბურთს... ყველა უმატებს გრიზი ვერა მაგრამ შავ სამუშაოს ბევრს ასრულებს.. დეპაი და გარსია არიქნებოდა ცუდი გუნდს ამ.ორი გეხბურრთელით დამატებითი რესურსი და შესაძლებლობა გაუჩნდებოდა.. სევილია შემდეგი გამოცდააა მაგრამმ დიდად კრიტიკული მაინც ვერ ვიქნები ფრის შემთხვევაშიც სევილია სხვა დონის გუნდია და საწყის ერაპზე არ გამიკვირდება რომ სამი ქულა ვერ აიღოს კუმანმა მანდ.. მაგრამ ვნახოთ იგივე ხარისხის თამაშით რაც ეს ორი იყო წესით უნდა მოვიგოთ.. ერთადერთი რაც არმომწონს ესაა პიანიჩის ასე უდროოდ ყოფნა... არაუხოს მეტი დრო ჭირდება და ტრინკაოსაც.... პუჩი საერთოდ მიივიწყა რეალურად დიდი კონკურენციაა ბრეითვეიტი გასაშვებია არცეთი წუთი მასზე არუდნა დაიხარჯოს როცა ასეთუ ახალგაზრდები გვყავს გუნდში.

    12
    გასულია
    kako წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:15

    M10 S9 D11,
    ძლივს დავინახე ნამდვილი ბარსას სახე.ცოტა ცოტა არის კიდევ რაღაცეები დასახვეწი და იმედია ლიგამდე დახვეწავს.ბრაო კუმან

    8
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:10

    როგორც ვივარაუდე და ვთქვი ისე მიდის ყველაფერი. იცის ამ კაცმა საკუთარი საქმე, უბრალოდ ერთი ცენტრალური მცველი და ფორვარდი უეჭველად გვჭირდება. აი რობერტოს და ლანგლეს საერთოდ რა ესაქმებათ ბარსაში? არაუხო ათამაშოს გუშინ რაც შემოვიდა უშეცდომო იყო ტიპი. პიკე არ იყო ცუდი, გამოცდილია და თუ სერიოზულად უდგება საქმეს დონეს დებს ეგ კაცი ფაქტია. ნუ კოუზე ვწერდი რო კუმანის ხელში ათამაშდება თქო და გამართლდა. უბრალოდ გრიზმანზე გული მწყდება, მეტი შეუძლია არადა მაგ კაცს.

    6
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 09:45

    კუმან ჯიგარიხარ ჯიგარი

    5
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 09:40

    სიტყვები არმყოფნის ამ ადამიანის დასახასიათებლად, როგორც პიროვნების ისე მწვრთნელის რანგში!
    ბარსელონა დაბრუნდა, დაბრუნდა მოსაგებად!❤️

    16
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 ოქტომბერი 2020 08:47

    ბრავო კუმანს ბრავო ამდენი წლის მერე პირველად ვისიამოვნე ბარსას თამაშით ამდენი წლის მერე პირველად ვნახე პრესინგზე(თან ძაან მაგარ პრრსინგზე) მოთამაშე ბარსა ამდენი წლის მერე პირველად ვნახე გააზრებული შეტევები მოკლედ სწორი გზა აქვს არჩეული კუმანს და იმედია ამ გზით ივლის ლიგის ფინალამდე

    32
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Magician Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 08:02

    პატივისცემა და პატივისცემა ამ კაცს. უკვე ეტყობა, რომ იდეებით არის მოსული. მე-2 ტაიმში საერთოდ არ შეეტყო გუნდს, რომ კაცი აკლდა. უფრო მეტიც, ბრძოლა არ შეწყვეტილა და 2 გოლი მეორე ნახევარში გავიდა. სასიამოვნოა!

    19
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    MagicalMessi ახალბედა [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:54

    რავი ესეთი ბარსელონა მგონი გვარდიოლას დროს არ იყო. 33 წლის კაცი რას აპრესინგებდა. ძაან მომწონს გუნდი , ისე მივეჩვიე უსუსურ ბარსას , კაცის გაგდების შემდეგ ვიფიქრე მეთქი დავკარგავთ ქულებს. საერთოდ არ დაგვტყობია უმცირესობაში ყოფნა. მომენტი არ შეაქმნევიბეს , ყოჩაღ კუმანს და ასევე ბიჭებს. რასაც ვუყურებ ეხლა კონკურენტი ლა ლიგაში წესით არ გვყავს. რეალი არაა კარგ ფორმაში , ზიზუს დიდი პატივისცემის მიუხედავად წელს რეალი კონკურენციას ვერ გაგვიწევს , ძალიან მძიმედ თამაშობენ. სანამ აზარი დაუბრუნდებათ და ფორმაში შევა დაკარგავენ კიდე ქულებს და ეს ბარსელონა კიდე ისე ცალი ფეხით იგებს თამაშებს აღარ გაანიავებს ქულებს ისე როგორც ფერმერის დროს. მესიზე რა უნდა ითქვას გენიაა და კიდევ კარგი დარჩა. კოუტინიოს რაც შეეხება ეტყობა თავდაჯერებულობა და რიგ მომენტებში კარგად ამწვავებს. გული დამწყდა იმ ძელზე ნეტა შეეგდო. ფატი მაგარი ბიჭი გვყავს უნდა მოვუგრთხილდეთ და არაა აუცილებელი ყველა შეხვედრა სასტარტოდან დაიწყოს. დემბელეს უნდა მიეცეს შანსი , რადგან მონაცემები თითქმის საუკეთესო აქვს , სწორი მიდგომა უნდა მწვრთნელის და ნდობა. სალაჰიც მაგარი უტვინო ფეხბურთელი იყო რომაში , სირბილის გარდა არაფერი ეხერხებოდა და კარში ათასში ერთხელ ახვედრებდა ბურთს , თუმცა დღეს სუპერ ვარსკვლავია. ასე რომ დემბელესაც დიდი ყურადღება უნდა , კი ყველა დავიღალეთ ლოდინით , მაგრამ არ შეიძლება ამ ტალანტის დაკარგვა. ფატის აქვს ის რაც დემბელეს არა , კერძოდ უფრო ჩამოყალიბებულია პიროვნულად , მიზანი აქვს და მომენტებს იდეალურად იყენებს , თუმცა დემბელე ბევრად სწრაფი და ტექნიკურია , უბრალოდ დამაგვირგვინებელ ფაზაში უაზრობას აკეთებს და არასწორ გადაწყვეტილებას იღებს. წარმოიდგინეთ დემბელემ ის თამაში რომ აჩვენოს რასაც დორტმუნდში აჩვენებდა შემადგენლობა როგორ გაღრმავდება და რა ფუფუნება გვექნება, ნებისმიერ დროს შეუტევს გუნდი შეცვლა რომ გაკეთდება. ფატის მაინც აკლია გამოცდილება და დიდ გუნდებთან ჩრდილში იქნება , მაღალი დონის მცველებთან ამ ეტაპზე გაუჭირდება ფიზიკურადაც და სისწრაფეც არ ეყოფა რო გაამწვაოს ისევ მესის მხრებზე გადავა , დემბელეს კიდე ნახევარი ცხოვრება ლაზარეთში კი აქვს გატარებული მარა მაინც შედარებით გამოცდილია და ჯანით თუ ვერა სისწრაფის ხარჯზე შეუძლია ნებისმიერი მცველის დაჯაბნა, ამიტომ მინდა რო ეგეც მოიხოდოს და ისწავლოს რაღაცეები, მარა ფატის მაინც ლა მასია როგორ ეტყობა , ტაქტიკურად ზე დონეზეა ტიპი პასს აკეთებს თუ არა ეგრევე იხსნება იდეალურად. ლენგლე სკამზეა გადასასმელი რა უეჭველი, რობერტოც ( კი მევასება მარა ჯობია სკამზე იჯდეს და საჭიროების დროს შემოვიდეს). პიანიჩმა შემდეგ თამაშში 30 წუთი მაინც უნდა მიიღოს , მომეწონა იმდღეს ბევრჯერ დამამახსოვრა თავი. მალე უნდა მოიხოდოს რო არტურს დოპინგებისკენ უბიძგოს და ჯიბეში ჩაისვას. ტერ შტეგენე ველი მოუთმენლად , მომენატრა ეგ ოხერი. საბოლოო ჯამში კაია რაც ხდება ამ ეტაპზე , გუნდი პროგრესირებს და ფეხბურთელებმა სირბილი დაიწყეს. საერთოდ არ ეტყობოდათ რო 10 კაცით ვიყავით პირიქით. viscal barca!

    26
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:42

    Zedized 3 weli barsas tamashis mere dzili imedgacruebisgan mitydeboda :d dges piriqit, dges rac vnaxe dzalian momewona gautavebeli presingi, unichieresi axalgazrdoba, motivirebuli sastavi, ertaderti shavi laqa grizmani🐫 burti roaqvs kreatiuloba aklia, tamashis temps agdebs didxans fiqrobs imdenad dabneulia xshirad verc wyvets ra aketos burttan ertad, ashkarad fsiqologiur problemastan aqvs saqme

    17
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:29

    Imisdamiuxedavat rom semedo varskvlavebs aretamadheboda robertos mainc mirchevnia da momkali. Rac sheexeba tamahs dzalian kargad vitamashet im stadionis fonze satad yvelaze dzalian gvichirda gasvlaze tamashi tanac sashinel amindshi. Bichebis mondomeba dasafasebelia da vetyob ukve ro nelnela echvevian ertmanets ufro da ufro aseti progresi tu gavagrdzelet dzalian bevrs mivagwervt magram chemtvis mtavari aseti tamashia sularminda ise itamashos gunda ro shemazizgos tavi da ise igebdes rames.kumans chemgan dzalian didi respeqti ai daetyo imena magisi xeli klubs da imedia se gaavrdzelebs buldoga arauxos da todibos meti shansi prosta is gamikvirda rom pianichi aratamasha dalshe yvelaferi xodzea visca barsa

    9
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV