წინსვლისათვის ერთად ვიბრძვით - სერჟი რობერტო

  • 2-10-2020, 01:39
  • წინსვლისათვის ერთად ვიბრძვით - სერჟი რობერტო

    "სელტას" "ბალაიდოსზე" დამარცხების შემდეგ, უკანასკნელი გოლის ავტორი, სერჟი რობერტო ჟურნალისტებთან საუბრობს:
    "გუნდი საკმაოდ მონდომებულია. მთელი მეორე ტაიმი მოედანზე 10 კაცით ყოფნის მიუხედავად, მატჩი მშრალად მოვიგეთ. ძალიან გაერთიანებულნი ვართ. 
    ვარჯიშებზე გულმოდგინედ ვმუშაობთ და წინსვლისათვის ერთად ვიბრძვით. ეს უკვე თქვენი თვალით ნახეთ.
    მესი ჯერ კიდევ ჩვენთანაა და ისიც სუპერმოტივირებულია.
    ანსუ ფატი? მისი წარმატებით ბედნიერი ვარ. ვიმედოვნებ, რომ ამგვარად თამაშს განაგრძობს, რადგან საკმაოდ გვეხმარება", - ამბობს რობერტო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 12:06

    ბარსას გული,როგორ მევასება რობერტინიო! იმედია კიდევ ბევრი წელი იანება გუნდში.
    გუშინ კარგი იყი ძალიან,ესე გააგრძელე

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 ოქტომბერი 2020 11:44

    იმედია დესტი გაგახმობს სკამზე შე პრახადნოი დვორო

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:41

    კუნძი რობერტო

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 09:47

    ბოლო წამზე გავარდა ყარაულის თოფი.

    2
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 07:50

    გადააჯვი სკამზეთქოო

    1
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:41

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: Aron ralston
    ეს ხმას რომ იღებს 🤣 ამ უნიჭო მძორს ქონია ბედი ბარსელონას ძირითადში რომ მოხვდები ამდენი სეზონია ყველაფერში ნოლი და მაინც სასტარტოს კაცია

    ერთი უნდა მოვიძიო მამამისი პარლამენტის თავმჯდომარე ხომ არაა, ან ფეხბურთის ფედერაციის პრეზიდენტი
    😂
    არასდროს, არცერთი მწვრთნელის ხელში მისი წასვლა გუნდიდან არც განიხილებოდა
    🤔 🤔 🤔

    სერხი რობერტო არის ფეხბურთელი რომელიც ნებისმიერ მწვრთნელს აწყობს უამრავი მიზეზის გამო.. არუს უნივერსალი ათამაშებ სადაც გინდაა ყველგან ერთ დონეზე თამაშობს მაგრამ მაინც უფრო ნახევარმცველია ვიდრე მცველი.. ალბასთან ერთად ყველაზე მეტი საგოლე პასებს ეს უკეთებდა მესის და სუარეს.. პსჟ.ს კარში აქვს ოქროს გოლი გატანილი არის ბარსას აკადემიის აღზრდილი სულით და გულით კულე არც სათადარიგო სკამზე აქვს პრეტენზია და თქვენი აზრით რომელ ჭკვიან მწვრთნელს მოუმდება ასეთი ფუტკარივით მშრომელი ფეხბურთელის გაშვებაა?

    22
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:26

    ციტატა: Aron ralston
    ეს ხმას რომ იღებს 🤣 ამ უნიჭო მძორს ქონია ბედი ბარსელონას ძირითადში რომ მოხვდები ამდენი სეზონია ყველაფერში ნოლი და მაინც სასტარტოს კაცია

    ერთი უნდა მოვიძიო მამამისი პარლამენტის თავმჯდომარე ხომ არაა, ან ფეხბურთის ფედერაციის პრეზიდენტი
    😂
    არასდროს, არცერთი მწვრთნელის ხელში მისი წასვლა გუნდიდან არც განიხილებოდა
    🤔 🤔 🤔

    1
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:22

    აი კონკურენციაა რას ნიშნავს გუნდში მოვიდა დესტი მოიხოდაა რობერტოც ეგრევეე კაია კაიი მეტი ვარჯიში მეტი მონდომება და ჯანსაღი კონკურენცია

    9
    გასულია
    Nika92 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:21

    მოუხდა ალბას მომთხოვნი ტონით საუბარი აშკარად ძალიან აქტიური მარცხენა ფლანგზე და ძირითადად შეტევების უმრავლესობა მარცხენა ფლანგიდან იწყება. აი ამას კიდე რა ეშველება არ ვიცი მომთხოვნი ტონით საუბარი კიარა თუ გინდა პანჩური ურტყი გასვლის წინ მაინც ისეთი მიძინებული იქნება

    4
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:04

    გააქრეთ ეს ვითომ ჩქარი და ტექნიკური ვირის ხორცი

    მეზიზღება ამის სტილიც და ყველა ბურთთან შეხება

    2
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:56

    არ მჯერა რომ ამას ვწერ მარა დესტს სერიოზული მუშაობა მოუწევს ამის ამოსაგდებად. ეს გუნდი ფიზიკურად რომ მოიხოდება და ერთ-ორ მცველს დაიმატებს ძაან ძლიერი გახდება

    15
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:50

    ასე გააგრძელე მაგარი ხარ რობერტო,ალბათ კონკურენტის ყიდვამ,სტიმული მოგცა,წინ ჩემპიონობისკენ!!

    15
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:43

    ეს ხმას რომ იღებს 🤣 ამ უნიჭო მძორს ქონია ბედი ბარსელონას ძირითადში რომ მოხვდები ამდენი სეზონია ყველაფერში ნოლი და მაინც სასტარტოს კაცია

    2
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV