ფეხბურთელთა შეფასებები | სელტა - ბარსელონა

  • 2-10-2020, 01:33
  • ფეხბურთელთა შეფასებები | სელტა - ბარსელონა

    კატალონიის "ბარსელონა" ლა  ლიგის მე-4 ტურში "სელტას" დაუპირისპირდა. შეხვედრის "ბლაუგრანას" სასარგებლოდ, ანგარიშით, 3-0 დასრულდა.

    გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს Sport-ის მიხედვით:

    • ნეტუ - 7
    • ს. რობერტო - 8
    • პიკე - 7
    • ლანგლე - 6
    • ალბა - 7
    • ბუსკეტსი - 7
    • დე იონგი - 7
    • არაუხო - 7
    • კოუტინიო - 8
    • ფატი -  8
    • მესი - 8
    • პედრი -7
    • ტრინკაუ - 7
    • გრიზმანი - 5

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 15:15

    რობერტოს ყველაზე მაღალი შეფასება აქვს, მესისთან, ფატისთან და კოუტინიოსთან ერთად. იმ Sport-შიც ჩვენ ხო არა ვართ. რობერტოს რო ვაქებთ. გუშინ რუსი დიქტორი ნტვ+ ფეხბურზე(ყოფილი ფეხბურთელი) სულ რობერტოს ქებაში იყო, აქ ამბობენ ყველა მწვრთნელი ვისთანაც ითამაშა ენდობოდნენო და რატო არ მოგწონთ გამაგებინეთ? გრიზმანს აღარ ჯობია?

    1
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 12:47

    აშკარაა გრიზმანის კლასის და დონის ფეხბურთელი ყველაზე სუსტად გამოიყურება გუნდში , ვერ გაუგია რას აკეთებს მოედანზე და შანსი მიეცა მაგრამ ბურთი ვერ გაიჩერა ან დაერტყა მაგ ჩემისას პირდაპირ. კოუტინიო კიდე მოიხოდება და რასაც ვიძახდი სულ მისი კრეატიულობითა და ტექნიკური თვალსაზრისით ერთ-ერთი საუკეთესო გახდება.

    1
    გასულია
    MaiaArien ახალბედა [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:19

    არ დაგავიწყდეთ, რომ კოუტინიო ჩემპიონის ტიტულით და ფსიქიკითაა დაბრუნებული და გრიზმანი კიდე ამ ჭაობშია ამდენი წელია, ხოდა დავაცადოთ ამასაც, იქნებ ათამაშდეს, არაა მართებული კოუსთან შედარება

    22
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:06

    ციტატა: ana anukii
    გრიზმანიც ხომ არ გაგვეშვა გერმანიაში?😂😂😂

    ეჰ ანი მაგისთვის უკვე ბებერია 1 წელი რომ წავიდეს😃😃 თორე აჰაა ბაიერნი ან ლაიფციგი დორტმუნდი ამ სამიდამ

    4
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:54

    პედრი კიდე ზე კლასნი ბიჭია .. ამ ასაკში ასეთი სიმშვიდე, ბურთის ფლობა და პასის სიზუსტე არ ვიცი .. ძალიან მიყვარს პედრიტო ... პუჩი ბევრად ენერგიული და სწრაფია, მაგრამ კლასით ჩამორჩება .. ფიზიკურად უნდა მოძლიერდეს რიკი, ყველანაირი პირობა აქვთ მაგისთვის და რატომ დადიან ჩხირებივით ვერ გავიგე ..

    27
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:51

    დავიჯერო გვეშველა რამე? აშკარათ თამაშის ხარისხი გაცილებით უკეტესია თითქოს გვარდიოლას დროინდელ ჩანაწერს ვუყურებდი ისეთი შთაბეჭდილება მქონდა... ბუსკიც კი დარბოდა რაც დღევანდელ საუკუნეში იშვიათი მოვლენაა.. ამ ყველაფრის შემყურე ან მწვრთნელის გავლენა ჭრის ან ფეხბურთელები არიან მოტივირებულნი და მწვრთნელზე უფრო მეტათ სურთ ახალი გუნდის შენება ან ორივე მაგალითი ერთად გვაქ წარმოდგენილი ნუ ფაქტია რომ მკაცრი დისწიპლინაც ასე თუ ისე ფეხბურთელს მეტი ყურადღებისკენ და პუნქტუალურობისკენ მოუწოდებს, გვარდიოლაც ხომ მსგავსი მეთოდებით ხელმძღვანელობდა ხოდა იმ დროს ჭრიდა ეგრე მიდგომა და პრაქტიკულათ არასდროს არის ურიგო ფეხბურთელების დისწიპლინით მართვა...

    25
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:47

    დაანებეეთ გრიზმანს თავი, კოუტინიომ ფსიქოტერაპია ჩაიტარა ბაიერნში და განკურნებული დაბრუნდა დააცადეთ გრიზმანსაც მკურნალობა ჯერ კიდე შოკშია ვინები მწვრთნიდნენო

    22
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:45

    ციტატა: Berlinetta♥
    ტრინკაო ვერ შემოვიდა კარგად ... გრიზმანი იტყვის თავის სათქმელს ... ისე ძალიან თვალში მოსახვედრია ის ფაქტი, რო ერნესტოსთან ყველაზე კარგი იყო ... ატლეტიკო ვიყავით ჩვენც

    აი ზუსტად.... ვალვერდეს ხელში გაცილებით პროდუქტიული იყო გრიზმანი.

    10
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:43

    ტრინკაო ვერ შემოვიდა კარგად ... გრიზმანი იტყვის თავის სათქმელს ... ისე ძალიან თვალში მოსახვედრია ის ფაქტი, რო ერნესტოსთან ყველაზე კარგი იყო ... ატლეტიკო ვიყავით ჩვენც

    16
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:41

    გრიზმანიც ხომ არ გაგვეშვა გერმანიაში?😂😂😂

    25
    გასულია
    Gigsona წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:40

    Es pedri vafshe temaaa ra dzaaan magrad tamashobs da kous gavs moednis xedvashi imedia gaqachavs
    🥰🥰

    13
    გასულია
    Nika92 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:39

    ბრავო კუმანს და ბრავო ბიჭებს ამინდის და ცუდი პირობების მიუხედავად საკმაოდ კარგი ტექნიკური თამაში ჩაატარეს აი პროგრესი ძალიან რო იგრძნობა და თამაშისგან სიამოვნებას მიღება შეიძლება ეგეთი თამაში იყო.კოუს მეორე სუნთქვა გაეხსნა მგონი და ის კოუ გვიბრუნდება თავისი შემოქმედებითობით ყველას რო გვიყვარდა

    21
    გასულია
    Soxa წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:38

    გრიზმანს რა ეშველება 😐

    13
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:38

    არა ბარსას სტილის ფეხბურთელი გრიზი და რა ქნას,ცდილობს მაგრამ არ გამოდის,მაგის ადგილას წავიდოდი სხვა გუნდში,ვითომ ვარსკვლავად გვეთლება,სინამდვილეში საშუალოზე დაბალი დონის გამოდის,კოუ მომწონს,მოერგო მგონი კუმანის ბარსას,მესიზე და ფართიზე მხოლოდ რესპექტი,

    26
    გასულია
    C.PC5 წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:37

    ანგარიში ჩაასწორეთ რობერტოს გოლი არ დამიკარგოთ, ისე რაც მთელი თამაში ვერ გააკეთა ვერაფერი ბოლო წუთზე შეაგდო, კუდიანია ეგ ჩემისა

    17
    გასულია
    T11
    T11 წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:36

    ნეტა გრიზმანს მოუხერხებდეს რამეს. კოუ ძაან კლასნია

    13
    გასულია
    Lebron James 6 გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:36

    კოუტინიო ძალიან კარგი იყო, როგორ გრძნობს მოედანს, იმედია უფრო გაიხსნება და მის ნამდვილ სახეს დაგვანახებს.

    17
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:35

    ლანგლე 6? 🤣 დე იონგსაც 8 ეკუთვნოდა

    4
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    ნაკაიძე წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:35

    0-3 ♥️♥️

    9
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV