კლემან ლანგლემ "ბარსელონური" კარიერის განმავლობაში მე-4 წითელი ბარათი მიიღო

  • 2-10-2020, 01:02
  • კლემან ლანგლემ "ბარსელონური" კარიერის განმავლობაში მე-4 წითელი ბარათი მიიღო

    კატალონიის "ბარსელონასა" და "სელტას" დაპირისპირების 42-ე წუთზე მატჩის მთავარმა მსაჯმა, კარლოს დელ სერო გრანდემ კლემან ლანგლეს მოედნიდან გაძევება გადაწყვიტა.

    OptaJose-ს ცნობით, ფრანგი მცველი "ბლაუგრანაში" გადაბარგების შემდეგ თამაშს 4-ჯერ გამოთიშეს. ეს შედეგი კი 2018/19 წლების სეზონის შემდეგ, ლა ლიგის ეგიდით, არავის დაუფიქსირებია. 

    აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ ლანგლეს "სევილიაში" ასპარეზობისას წითელი ბარათი არასდროს მიუღია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 10:07

    ხე
    ამას მეტს ვერაფერს დავარქმევ

    1
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 09:34

    ბაზარი არაა მაქ არ იყო საწითლე არაფერი!
    მაგრამ ლანგლემ მერამდენეჯერ უნდა მიიღოს ეს წითელი ბარათი და მერამდენეჯერ იქცევა უპასუხისმგებლოდ! მთელი კარიერის მოსპობა თუ უნდა ითამაშოს ასე ხისტად და აგროვოს ეს წითელ-ყვითელი ბარათები!

    2
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:36

    Langle araris sastartos kaci da momkali imena skamis kacia nelnela ro chadges ukve arauxo asavnoishi araferi moxdeba magram im fonze rom umtitis sul tramvaaqvs tan todibosac arendobian arada arvixi rato dzalian magari mcveli dadgeboda misgan 1mcveli mainc mosayvania. Upamekano ro dagvatrevina ai dzalian magari iqneba

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:00

    აფსუს უპამეკანო უნდა თამაშობდეს ბუნდესლიგაშიი😏😏😏 პიკე და უპამეკანო იდიალური დაცვა იქნებოდა ის ცხოველია ეს კლასი სიბერემდეც არისო ესეა

    4
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:53

    ვინც ეს კიდე ძიროთადში დააბრუნოს, ოხ უმტიტ შენ რა გითხარი თორე ეს რა საძირითადე იყო, რო მოყავდათ მაშინვე არ მევასა მარა მეთქი სკამზე ეგდებათქო რას ვიფიქრებდი უმტიტი ასე გაიუბედურებდა თავს

    0
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:30

    არაუხო ბევრად მირჩევნია ამას რა. აი 10 კაციანი ბარსა უფრო დამაჯერებელი იყო როცა არაუხო იდგა ვიდრე როცა 11 კაცი გვყავდა მარა ლენგლე იდგა. 😕 ერთი ცენტრალური მცველი კიდე აუცილებლად საყიდელია. უმტიტის სულ ტრმავააქვს და ტოდიბოს არენდობიან როგორჩანს და სამი ცენტრალური მცველი გვრჩება!

    5
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:30

    ყველაზე დებილი აზროვნების ფეხბურთელია ცნობილი ფრანგი მცველების საფეხბურთო ისტორიაში და ისიც ჩვენ გვყავს .

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV