ჩემპიონთა ლიგაზე "ბარსელონას" მეტოქეები ცნობილია

  • 1-10-2020, 19:31
  • ჩემპიონთა ლიგაზე "ბარსელონას" მეტოქეები ცნობილია

    ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის წილისყრა დასრულდა და ამ ეტაპზე "ბარსელონას" მეტოქეები გახდა ცნობილი.

    შეიძლება ითქვას, რომ "ბარსელონას" წილისყრაში გაუმართლა, რადგან კიევის "დინამოსა" და "ფერენცვაროშის" ამჟამინდელი დონის გათვალისწინებით, ჯგუფიდან გასვლა, წესით, ძალიან მარტივი უნდა იყოს. პირველი ადგილისთვის კი დიდი ბრძოლა გაიმართება - "ბარსელონა" "იუვენტუსის", ანუ ლიონელ მესი კრიშტიანუ რონალდუს წინააღმდეგ.

    A ჯგუფი B ჯგუფი C ჯგუფი D ჯგუფი
    ბაიერნი
    ატლეტიკო
    ზალცბურგი
    ლოკომოტივი
    რეალი
    შახტარი
    ინტერი
    გლადბახი
    პორტუ
    მანჩესტერ სიტი
    ოლიმპიაკოსი
    მარსელი
    ლივერპული
    აიაქსი
    ატალანტა
    მიდტიულანდი
    E ჯგუფი F ჯგუფი G ჯგუფი H ჯგუფი
    სევილია
    ჩელსი
    კრასნოდარი
    რენი
    ზენიტი
    დორტმუნდი
    ლაციო
    ბრიუგე
    იუვენტუსი
    ბარსელონა
    კიევის დინამო
    ფერენცვაროში
    პსჟ
    მანჩესტერ იუნაიტედი
    ლაიფციგი
    ბაშაქშეჰირი

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 40 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    4 ოქტომბერი 2020 15:11

    ა ჯგუფიდან გავა- ბაიერნი, ატლეტიკო ხოლო ევროპა ლიგაზე- ზალზბურგი
    ბ ჯგუფიდან გავა- ინტერი და გლადბახი ხოლო ევროპა ლიგაზე- შახტარი
    ც ჯგუფიდან გავა- მან.სიტი და მარსელი ხოლო ევროპა ლიგაზე- პორტო
    დ ჯგუფიდან გავა- ლივერპული და აიაქსი ხოლო ევროპა ლიგაზე-ატლანტა
    ე ჯგუფიდან გავა- სევილია და ჩელსი ხოლო ევროპა ლიგაზე-რენი
    ფ ჯგუფიდან გავა- დორტმუნდი და ზენიტი ხოლო ევროპა ლიგაზე ლაციო
    ჯ ჯგუფიდან გავა- ბარსელონა და იუვენტუსი ხოლო ევროპა ლიგაზე დინამო კიევი
    ჰ ჯგუფიდან გავა-პსჟ და მანჩესტერი ხოლო ევროპა ლიგაზე ლაიფცინგი

    შესაბამისად ჯგუფში ჩარჩება: ლოკომოტივი, რეალი, ოლიმპიაკოსი, მიტილუანდი, კრასნოდარი, ბრიუგე, ფერენცვაროში, ბაშაქშეჰირი

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 12:35

    უნდა დავახიოთ კრისტინას ბურთი თავზე! ლომმა განსაკუთრებით, უნდა მიაცენზუროს ეს ქალბატონი!
    ამ ჯგუფში საბოლოოდ უნდა დამტკიცდეს ვინაა ლომი და ვინ ქათამი!

    0
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 22:53

    ბარსა რო გასულია ამ ჯგუფიდან წყალი არ გაუვა აი იუვეს რო უნდა ჩაახტეს მესი პირადად ეს თვითონაც იცის ალბათ D ჯგუფში მაგარი ბრძოლა წავა და მგონი ყველაზე სანახაობრივი ეგ ჯგუფი იქნება რეალსაც მაგარი დარხეული აქ ეხა რო თამაშობს ისე თუ ითამაშეს ლიგაზე სამივე იხმარს და მერე იხტუნონ :დ წელს ბარსამ უნდა დაბრუნოს თასი ნოუ კამპზე

    5
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    საიტზეა
    gio 001 წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 21:35

    ციტატა: Msn91011
    მშვენიერია მესიმ უნდა შეყაროს გოლები ბლომად რამდენიწელია აღარ გამხდარა ლიგაზე ბომბარდირი. მომწონს ჩვენი ჯგუფი იუვესაც უნდა ჩავუტაროთ გაკვეთილი და გავიდეთ პირველ ადგილზე დამაჯერებლად

    2018-2019 წლებში იყო ბომბარდირი

    8
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 21:34

    იუვესთან საინტერესო იქნება. ლეომ კვლავ უნდა აგრძნობინოს რომ საფეღბურთო სამყაროში მასზე დიადია

    13
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 21:13

    Xovtqvi iuve iqnebatqo!!!!

    5
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 21:10

    ციტატა: Visca el barca
    მოკლედ მესი და რონალდუ ვერ დააშორეს ერთმანეთს

    ციტატა: Tsitsi
    ვ ა ი მ ე !!!!!!

    😂
    მეც ეგ უნდა დამეწერა ( ვ ა ი მ ე..) - ...!!! ნარცისააა...

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ოქტომბერი 2020 21:10

    ციტატა: forca barcA
    ციტატა: dembelle
    კრისტიანო რონალდი და ლიონელ მესის ხილვა უდიდესი სიამოვნება იქნება მაგრად მომენატრა
    ადრე მართლაც მაგარი იქნებოდა ეხლა ერთი პროსტა დგას მეორე კი დგას ოღონდ მარტო საჯარიომოში,ერთმანეთის წინაადეგ თუ გაიგიჟეს თავები აი ეგ მართლა მაგარი იქნება.

    მესი დგას მოედანზე? 😂 😂 😂

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:58

    იუვე უნდა გავფარჩხოთ სახლშიც და გასვლაზეც. ჯგუფში თუ ჩავტოვეთ მთლად უკეთესი.

    13
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:55

    კრისტიანო რონალდი და ლიონელ მესის ხილვა უდიდესი სიამოვნება იქნება მაგრად მომენატრა

    11
    გასულია
    Msn91011 გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:44

    მშვენიერია მესიმ უნდა შეყაროს გოლები ბლომად რამდენიწელია აღარ გამხდარა ლიგაზე ბომბარდირი. მომწონს ჩვენი ჯგუფი იუვესაც უნდა ჩავუტაროთ გაკვეთილი და გავიდეთ პირველ ადგილზე დამაჯერებლად

    17
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:40

    არცერთი არაა რთული ჯგუფი როგორ მოხდა რომ ასე წესიერად გადაანაწილეს გუნდები ??? ბარსა რომ ჯგუფიდან გავა ამას წყალი არ გაუვა .

    10
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:39

    ატალანტა აიაქსი ... ლიგის სუპერ.ჯახი :)) ორივე მაგარი მენანება გრუპაში ჩასარჩენად.

    7
    გასულია
    luka barsa ახალბედა [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:39

    kargi sazomi jgufi aris barsastvis

    4
    --------------------
    L.kupreishvili
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:35

    მესი იმედია კიდევ ერთ ახალ კლიბს გაუტანს და 1/8 ფინალშო ინტერი შეგვხვდება რომ საბოლოოდ მოიშოროს ეგ გუნდი

    4
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:28

    ინტერის სასტავს რო გადახედო რეალზე არანაკლები შემადგენლობა ჰყავს, ვიდალიც დაიმატეს მითუმეტეს და წარმომიდგენია რა გულით ითამაშებს მათ წინააღმდეგ. იუვეს რაც შეეხება მე არ ვიცი ჯერჯერობით ვერაფერს ვიტყვი იმიტო რო ახალი მოსულია პირლო.

    7
    გასულია
    Nika92 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:27

    M10 S9 D11,
    საღალო ძმაო ეს მაგარი იყო კარგად ვიცინე😁😆

    2
    გასულია
    Visca el barca ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:25

    გლადბახი გააწამებს ინტერს და რეალს დარწმუნებული ვარ

    6
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    გასულია
    visca Barca i visca catalonia ახალბედა [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:24

    Cristiano Ronaldo vs Lionel Messi ra jaxia magram es barsaaa visca Barca i visca catalonia ❤️

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:23

    ჯგუფიდან გავალთ უპრობლემოდ მთავარია იმ ბებერ სინიორას და მის გეი ბოიფრენდს ჩავახტეთ გლანდებში

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV