დესტის პირველი კომენტარი "ბარსელონაში" გადმოსვლის შემდეგ

  • 1-10-2020, 17:34
  • დესტის პირველი კომენტარი "ბარსელონაში" გადმოსვლის შემდეგ

    "ბარსელონას" ახალწვეულმა, სერჟინიო დესტმა, კატალონიურ კლუბში გადმოსვლის შემდეგ პირველი კომენტარი გააკეთა.

    "ბარსელონა" იმიტომ ავირჩიე, რომ ამ გუნდს ნიდერლანდელი მწვრთნელი ჰყავს. ასევე ახლახანს დატოვა კლუბი მარჯვენა მცველმა... ზოგადად, ვგრძნობ, რომ კატალონიურ გუნდში უფრო მეტი სათამაშო დრო მექნება.

    ჩემს თანაგუნდელებთან გამომშვიდობება განსაკუთრებული იყო. ისინი ჩემი "ბარსაში" გადმოსვლით გახარებულები იყვნენ და მილოცავდნენ. დამშვიდობება რთულია.

    კუმანმა იცის, რომ მარცხენა მცველად თამაშიც შემიძლია. მას ჩემი სჯერა.

    დე იონგი? სიმართლე გითხრათ, მას კარგად არ ვიცნობ. ფრენკისთან კავშირი არ მქონია. ვიმედოვნებ, დავმეგობრდებით.

    იმედი მაქვს, მომავალში "აიაქსში" დავბრუნდები.

    ვიცი, რომ ახალგაზრდა ვარ და ჯერ ყველაფერი ადრეა, მაგრამ ისიც ვიცი, რა შემიძლია. გამოწვევები მიყვარს.

    მესი? მასთან თამაში შესანიშნავი იქნება, მაგრამ "ბარსა" ლეოს გამო არ ამირჩევია.

    "აიაქსის" ფანებს ყველაფერს საუკეთესოს ვუსურვებ. ვიმედოვნებ, კიდევ შევხვდებით".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 22:07

    ეტყობა ბიჭებმა წამოსვლის წინ უთხრეს თავში ნუ აგივარდებაოო 😀

    0
    გასულია
    QIROESTA ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 20:49

    ხო გასაგებია ბარსა კიარ არჩია ბაიერნს, იცოდა რო კიმიხი და პავარი ამოალპობდნენ))) პირველად წავიკითხე ახალწვეულის ესეთი ცივი კომენტარი.

    4
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 19:35

    არცთყისე კარგი კომენტარი გააკეთა

    6
    გასულია
    C.PC5 წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 18:53

    ჩემი აზრით გულწრფელი კომენტარია და ესეც დიდი პლიუსია უკვე, სხვის არ ვიცი და მე ასეთი ხალხი უფრო მევასება, არ გამოიდო ტიპმა თავი საოცნებო გუნდი და ვენებს გადავიჭრი თქვენთვისო, ჯიგრულად თქვა მიზეზი

    14
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 18:33

    ლეკვია ჯერ ამას გაზრდა უნდა და დაიყეფებს მალე,მთავარია ნიჭი და ტალანტი აქვს❤😍🤗

    14
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 17:59

    Ra qedmagali tipia :D uyure amas

    11
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 17:55

    ამას ისეთი პირი უჩანს გეგონება არ აპირებს აქ დიდი ხნით დარჩენას

    8
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 17:54

    ციტატა: MESSI 2017
    სამუდადომ აწდასარჩენად არაა გადმოსული როგორც სჩანს და ისეთი პირობები უნდა შევუქმნათ რომ მინიმუმ 10 წელი აქ დარჩეს

    საიდან მოიტანე როარარის სამუდამოდ აქ დასარჩენად? 😕
    ისე მეც მეუცნაურა ამის ინტერვიუ მარა შოკშიაა ალბათ ბარსაში გადმოსვლით 🤣🤣 ეგარაფერი 😍

    4
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 17:47

    სამუდადომ აწდასარჩენად არაა გადმოსული როგორც სჩანს და ისეთი პირობები უნდა შევუქმნათ რომ მინიმუმ 10 წელი აქ დარჩეს

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV