სელტა-ბარსელონა 0-3

  • 1-10-2020, 12:11
  • სელტა-ბარსელონა 0-3

      სელტა (5-3-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
    ვილიარი, მალიო, აიდუ, მურილიო, ფონტანი, ოლასა, ვეიგა, ტაპია, სუარესი, მორი, ასპასი ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, გრიზმანი, კოუტინიო, ფატი, მესი
    დომინგესი, არაუხო, ბაესა, ბელტრანი, ბლანკო, კარეირა, ნოლიტო, მენდესი, მინა, როდრიგესი, ვადილიო, იოკუსლუ პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, დე ლა ფუენტე, დემბელე, პედრი, პიანიჩი, პუჩი, რამოს მინგო, ტრინკაუ
    ოსკარ გარსია რონალდ კუმანი
    0-1 ფატი 11, 0-2 ოლასა 51 (ს.კ.), 0-3 ს. რობერტო 90+5
    ფონტანი - არაუხო 32
    აიდუ - ბაესა 46
    ვეიგა - ნოლიტო 60
    მორი - მინა 61
    ტაპია - ბელტრანი 75
    გრიზმანი - არაუხო 45+2
    კოუტინიო პედრი 72
    ფატი - ტრინკაუ 72

    აიდუ 39, არაუხო 48, ტაპია 69, მურილიო 76, ბელტრანი 90+3

    ლანგლე 23, პიკე 43, ალბა 84, ბუსკეტსი 87
    ლანგლე 42
    ბალაიდოსი
    კარლოს დელ სერო გრანდე
    ალვარესი, ბლანკო, ხუნკა ფირპო, უმტიტი, ტერ შტეგენი
    სილქ სპორტ 1, Silksport.ge, SporTV.ws


    სტატისტიკა
    43.7% ბურთის ფლობა 56.3%
    10 დარტყმა 7
    3 ზუსტი დარტყმა 4
    423 პასი 556
    81.1% პასის სიზუსტე 85.4%
    5 გაფრთხილება 3
    1 თამაშგარე 2
    3 კუთხური 7
    37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: სელტა
    კომენტარები [ 274 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Gio Mzarelua წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 12:40

    ისე კუმასნს 9 ნომერი უნდა და დომენიკ კალვერტ-ლევინზე რას ფიქრობთ?

    0
    გასულია
    MagicalMessi ახალბედა [?]

    2 ოქტომბერი 2020 02:53

    რავი ესეთი ბარსელონა მგონი გვარდიოლას დროს არ იყო. 33 წლის კაცი რას აპრესინგებდა. ძაან მომწონს გუნდი , ისე მივეჩვიე უსუსურ ბარსას , კაცის გაგდების შემდეგ ვიფიქრე მეთქი დავკარგავთ ქულებს. საერთოდ არ დაგვტყობია უმცირესობაში ყოფნა. მომენტი არ შეაქმნევიბეს , ყოჩაღ კუმანს და ასევე ბიჭებს. რასაც ვუყურებ ეხლა კონკურენტი ლა ლიგაში წესით არ გვყავს. რეალი არაა კარგ ფორმაში , ზიზუს დიდი პატივისცემის მიუხედავად წელს რეალი კონკურენციას ვერ გაგვიწევს , ძალიან მძიმედ თამაშობენ. სანამ აზარი დაუბრუნდებათ და ფორმაში შევა დაკარგავენ კიდე ქულებს და ეს ბარსელონა კიდე ისე ცალი ფეხით იგებს თამაშებს აღარ გაანიავებს ქულებს ისე როგორც ფერმერის დროს. მესიზე რა უნდა ითქვას გენიაა და კიდევ კარგი დარჩა. კოუტინიოს რაც შეეხება ეტყობა თავდაჯერებულობა და რიგ მომენტებში კარგად ამწვავებს. გული დამწყდა იმ ძელზე ნეტა შეეგდო. ფატი მაგარი ბიჭი გვყავს უნდა მოვუგრთხილდეთ და არაა აუცილებელი ყველა შეხვედრა სასტარტოდან დაიწყოს. დემბელეს უნდა მიეცეს შანსი , რადგან მონაცემები თითქმის საუკეთესო აქვს , სწორი მიდგომა უნდა მწვრთნელის და ნდობა. სალაჰიც მაგარი უტვინო ფეხბურთელი იყო რომაში , სირბილის გარდა არაფერი ეხერხებოდა და კარში ათასში ერთხელ ახვედრებდა ბურთს , თუმცა დღეს სუპერ ვარსკვლავია. ასე რომ დემბელესაც დიდი ყურადღება უნდა , კი ყველა დავიღალეთ ლოდინით , მაგრამ არ შეიძლება ამ ტალანტის დაკარგვა. ფატის აქვს ის რაც დემბელეს არა , კერძოდ უფრო ჩამოყალიბებულია პიროვნულად , მიზანი აქვს და მომენტებს იდეალურად იყენებს , თუმცა დემბელე ბევრად სწრაფი და ტექნიკურია , უბრალოდ დამაგვირგვინებელ ფაზაში უაზრობას აკეთებს და არასწორ გადაწყვეტილებას იღებს. წარმოიდგინეთ დემბელემ ის თამაში რომ აჩვენოს რასაც დორტმუნდში აჩვენებდა შემადგენლობა როგორ გაღრმავდება და რა ფუფუნება გვექნება, ნებისმიერ დროს შეუტევს გუნდი შეცვლა რომ გაკეთდება. ფატის მაინც აკლია გამოცდილება და დიდ გუნდებთან ჩრდილში იქნება , მაღალი დონის მცველებთან ამ ეტაპზე გაუჭირდება ფიზიკურადაც და სისწრაფეც არ ეყოფა რო გაამწვაოს ისევ მესის მხრებზე გადავა , დემბელეს კიდე ნახევარი ცხოვრება ლაზარეთში კი აქვს გატარებული მარა მაინც შედარებით გამოცდილია და ჯანით თუ ვერა სისწრაფის ხარჯზე შეუძლია ნებისმიერი მცველის დაჯაბნა, ამიტომ მინდა რო ეგეც მოიხოდოს და ისწავლოს რაღაცეები, მარა ფატის მაინც ლა მასია როგორ ეტყობა , ტაქტიკურად ზე დონეზეა ტიპი პასს აკეთებს თუ არა ეგრევე იხსნება იდეალურად. ლენგლე სკამზეა გადასასმელი რა უეჭველი, რობერტოც ( კი მევასება მარა ჯობია სკამზე იჯდეს და საჭიროების დროს შემოვიდეს). პიანიჩმა შემდეგ თამაშში 30 წუთი მაინც უნდა მიიღოს , მომეწონა იმდღეს ბევრჯერ დამამახსოვრა თავი. მალე უნდა მოიხოდოს რო არტურს დოპინგებისკენ უბიძგოს და ჯიბეში ჩაისვას. ტერ შტეგენე ველი მოუთმენლად , მომენატრა ეგ ოხერი. საბოლოო ჯამში კაია რაც ხდება ამ ეტაპზე , გუნდი პროგრესირებს და ფეხბურთელებმა სირბილი დაიწყეს. საერთოდ არ ეტყობოდათ რო 10 კაცით ვიყავით პირიქით. viscal barca!

    7
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:59

    ციტატა: MALUMA
    ოფიციალურად: ბალაიდოსის წყევლა დასრულდა ნეტო კარში 2 თამაში 0 გაშვებული გოლი ჩინურ ნოიერს ამ დროს წინა სეზონში 3 ბურთი ჰქონდა გაშვებული სელტასთან კიდე ჩინური ნოიერი როცა იდგა კარში მატჩი ვერ მოვიგეთ ვერცერთხელ ბალაიდოსზე მატიემ რომ გაიტანა მაშინ ბრავო იყო თურმე რა კარგი ყოფილა გუნდი გერმანელი **** გარეშე!

    😂

    აქ წავიკითხე უფორვარდობა გვეტყობაო და 2 თამაშში 7-0 ბურთების სხვაობა მოდი და დაგვეხიოს ნებისმიერი ფორვარდიანი გუნდი 😂

    5
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:48

    კოუტინიო თუ გაუშვეს (თუნდაც იჯარით) და ისევ ტრავმბელე დატოვეს მთელი ბორდი და ბართომეუ უნდა გამოიყვანო კატალონიის ქუჩებში და მათრახი ურტყა სანამ ძვლები არ გამოუჩნდებათ! ტიპი რა მაგრად თამაშობს მ9ედნის ხედვა საოცარი აქვს ბაიერნს არ სჭირდებოდა და გაგვიმართლა რომ არ გამოისყიდა! პასების გაკეთებაში გახსნაში და დარტყმაში გუნდში ერთ-ერთი საუკეთესოა!

    12
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:47

    როცა ძლიერი ხარ,არც მსაჯი გაინტერესებს არც მეტოქე არც ამინდი,გადიხარ ლამაზად იგებ,არ ეძებ პრიჩინებს,ეს ქნა დღეს ბარსამ!!!

    23
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:45

    კუმან და შროიდერ საღოლ, მაგარი კაცები ხართ.ქედს ვიხრი თქვენს წინაშე.
    მადლობა სიამოვნების მონიჭებისთვის მადლობა იმ ყველაფრისთვის რასაც თქვენ ორნი აკეთებთ ბარსელონასთვის.გენაცვალეთ ისევ თქვენ თუ დამიბრუნებთ ფეხბურთისადმი სიყვარულს.ისევ თქვენი დამსახურებით ვიღებ და კიდე არაერთხელ მივიღებ ადრენალინს და სიამოვნებას ბარსელონას თამაშის ყურებისგან.
    კუმან შენ იყო რამოსი თუ ის პერესის კალთის ქვეშ ამოფარებული არ მოჭიმო მოშნად და დატოვო გაღიმებული.ეგ არაბი ვირთხა და გველი.
    რაო ზიდან სხვა გუნდს აღარ გაწვრთნი?რატომ ნეტავ?პერესივით კალთით არსად შეგიფარებენ სხვაგან და გათრევენ მოპარული ჟეშტივით? აღარ ამოგევსო უკანალი შეტენილი ტიტულებით შე არაბო გველო?

    5
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:44

    უმტიტი რომ არ შემოყავს და არაუხო შემოყავს მოედანზე სრულიად ვამართლებ კუმანს იმიტომ რომ ტიპმა ბოლოს როდის ითამაშა და როცა ითამაშა ატლეტიკოსთან მის გამო მ9გებული თამაში წავაგეთ და ბერნალეოზეც კატასტროფულად ითამაშა! ლენგლეზე გადაამეტა მსაჯმა არ იყო აშკარად გასაგდები უნდა გაეტარებია ეგ ეპიზოდი მხოლოდ ჯარიმა უნდა დაედო დენის სუარესმა აშკარად გააფორმა! პიკეზე გწგვიმართლა რომ სუარესი თამაშგარეში იყო და პიკემ ტრავმა რომ არ მიიღო! ბრავო კუმანს აშკარად შეეტყო მისი ხელი გუნდს და ყველას მოტივაცია მისცა!

    2
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:44

    აიი ასე ბედნიერი ბარსას თამაშით ვინიცის რამდენი ხანია არ ვყოფილვარ, განა მარტო შედეგი სასიამოვნო თამაში იყო, მასე გააგრძელე კუმან.

    კოუტინიომ პირველი ტაიმი რამდენადაც ჩააგდო ორი იმდენი ითამაშა მეორე ტაიმში, ტიპმა მისი შინაგანი ინიესტა გააღვიძა :დ მასე გააგრძელე კოუ მასეეე ❤️

    არაუხოს შემდეგი თამაშის ჩატარებაც უწევს და იმედია მერეც დააყენებს ძირითადში კუმანი, ვითომ ისევ წითელიაქვს ლენგლეს :დ

    მესი ფორმაში ხო არაა მარა მაინც რა თამაში ჩაატარა, ორი გოლი შექმნა და ესპანეთში დებილი წესით რომარ ითვლიდნენ თამაშგარეს(ხელი ქონდა კაცს თამაშგარეში) და როგორც ინგლისში ფეხზე რომ ითვლებოდეს გოლიც გაიტანა ძმამ

    10 კაცით ასე თამაში სელტასთან თან ჩვენი წინააღმდეგი ამინდის დროს, ყოჩაღ კუმან, ყოჩაღ!!! არარეალურად მაგარი თამაში იყო

    და ბოლოს დეიონგმა ის გვაჩვენა რაც ვიყიდეთ, რა დრიბლინგები ბურთით, რა ტემპის კონტროლი, რა პასები❤️ იქ გრიზმანმა რა ასისტი გაუფიჭა ბურთი რო ვერ გააჩერა 😒

    8
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:41

    ციტატა: ANRIBARCA
    დიდი ხანია გავიდა, რაც ბარსას თამაშის ყურების მერე ასე მშვიდად მაქვს დაძინების სურვილი 😁

    გასვლაზე თუ იყო ნერვების კანკალით ვუყურებდი😁😁😁 მაგრამ სეტიენის ხელში კამპნოუზეც დაუსტვინეს ბარსას😁😁

    4
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:40

    ბიჭო ბიჭო... კუმანი ხან გიყვართ ხან კუანაა ხან ბართოს კაცია კაროჩე ვერ გაიგებ 70 % ვინ ვისაშია. ))) სულ რო ვერაფერი მოიგოს თუ ასე ათამაშა კამანდა ეგეც მიღწევაა. უკვე შეიძლება ითქვას პროგრესირებს გუნდი. სუარესი ტლინქი უკან რო არ ჩამოდიოდა საერთოდ და ეგ და მესი ცენტრში ჯეირანს თამაშობდნენ მაგიტომ იყო ყველა რო ზოზინობდა. ვიცი რო ცხრიანი წინ უნდა იდგეს მარა ისევ ესეთი თამაში მირჩევნია ადგილზე დგომას. 10 კაციან ბარსამ ისე ითამაშა თითქოს არც გაუგდეს კაცი.

    13
    --------------------
    № 10
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:39

    დიდი ხანია გავიდა, რაც ბარსას თამაშის ყურების მერე ასე მშვიდად მაქვს დაძინების სურვილი 😁

    6
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:38

    ერთადერთი პრობლემა ამ გუნდში არის ნახევარდაცვა დეიონგი რომ ვერ არის კარგად მორგებული გუნდს ფაქტია დღეს არაფერი ისეთი არ გაუკეთებია წინა მატჩში კი საერთოდ კინაღამ გავუშვით მის გამო გოლი პიანიჩი რომ არ ათამაშა გამიკვირდა წინა თამაშში რომ შემოვიდა მოედანზე კარგად ითამაშა!

    3
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:38

    მოკლედ ვალიკომ იცოდა რო ყველაფერი მესის უნდა ეკეთებინა, სეტიენმა მხოლოდ მისი ძროხის ყველეის იცოდა და კუმანმა ისეთი პირი უჩანს, იცის თავისი საქმე. მთავარია ფიზიკურ დატვირთვას და ტემპს რომელსაც ბოსი ითხოვს, რამდენხანს გაუძლებენ

    4
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:37

    მესის რა გოლი არ ჩაუითვალეს ან და ლენგლე საერთოდ არ იყო საწითლო ასეთი ცუდი მსაჯობა სულ როგორ უნდა იყოს და მერე ვიღაცეები იტყვიან მსაჯელონაო თვალები ალბათ ბართუმეოს ტრა₾_& აქვთ მიმაგრებული

    2
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:36

    სურათებში არ ეტყობოდა და ეს არაუხო კაი ჯორი ყოფილა, გარსია რა შიბაქათ უნდათ, უმტიტოც გამოგონდება ხოლმე ხანდახან და გადავაგორებთ სეზონს ზედმეტი ფული ყრაა, თან ტოდიბოა არ უნდა ტიპს წასვლა და იმდენს აკეთებენ გააქცევენ

    4
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:36

    პირველ რიგში ყველას გილოცავთ ამ დიდ გამარჯვებას ❤️❤️ გაოცებული ვარ კუმანის მწრთვნელობით მარა ბოლომდე ცაში მაინც არ ავფრინდები❤️❤️ წარმატებები❤️❤️ ეს ერთი და სხვა მრავალი მშრალად შენახული კარი და მოწინააღმდეგის კარში უამრავი გატანილი გოლი. ვამოს ბარსა❤️

    7
    საიტზეა
    8-I N I E S T A-8 წევრი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:36

    ციტატა: Wtf man
    ბრავო კუმანს რა. 2 თამაში ჩაატარა გუნდმა და უკვე შეეტყო მწვრთნელის ხელი თან ყველა ძალიან მონდომებული თამაშობს. ბუსკეცი ენრიკეს მერე არ მინახია ესეთი მონდომებული. ეს ყველაფერი ხო მარა დეპაი გვინდა აუცილებლად რა გრიზმანის მაგივრად ეგ უნდა დადგეს მერე გავიწევთ ყველა ტიტულზე

    სიმართლე რო გითხრა კუმანის არ მჯერავს ახლაც მაგრამ მისი ხელი აშკარად რომ ეტყობა გუნდს ამის არ დანახვა დანაშაულია.ყველა მონდომებულია მესის აღარ ეძებენ ბუსი გამოცოცხლდა და შეეტყო გუნდს ბავშვები ჯერ ჯერობით ამართლებენ.დღევანდელ თამაშზე რაუნდა თქვა ბრავო ყველას.აი გრიზმანი ლენგლე ნა.უი დემბელესთან ერთად🙃🙃

    5
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:35

    მკვდარბერტომ სულ ჰეტრიკები რომ ასრულოს დესტი იმიტომ ვიყიდეთ რომ კუმანი ხედავს რობერტო რომ *ლეა და ფეხებზე კიდია კატალონიელია თუ ესპანელი სუარესი გაუშვა ტიპმა ისეთი ავტორიტეტია რობერტო ვინ ჩემი ბენზემაა!

    1
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:35

    ციტატა: ani-barca10
    გოოოოოოლ 0-3 10 კაცით შიგ მსაჯრიდშიიიიიიიიიიიიი :დდდდდ

    შიგ გრანდეში და შიგ შუა გულ მადრიდშიი.
    ზიდან წადი ეხლა და ეწუწუნე პერესს იქნებ შემდეგ თამაშში 2 კაცი გააგდებინოს მსაჯს თორე 10 კაცით უფრო სახიფათოა ბარსელონა.
    ხო კიდე ზიდან პერესთან წუწუნი არ დაგავიწყდეს მსაჯებზე რაც შეიძლება მეტი დახმარება რეალს.თქვენი არასწორი მადრიდელი დედებს მივაწუწე.ზიდან შენ ხარ მანდ ნომერ პირველი გველი და ვირთხა შენი ოჯახს მივასხი

    2
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    2 ოქტომბერი 2020 01:34

    ციტატა: barca`barca
    დე იონგი კიდე უკვე მერანდენე თამაშია ამტკიცებს ვინაა და რაც შეუძლია და ამ კომენტატორებს კიდე ჩახვეულიაქვთ ჯერ ბევრი უკლია იქამდე რაც აიაქსში იყოო.. ნერვები მეშლება.. კაცი დაფრინავს და დაუღლელია ;დ

    დღეს მაგარი იყო, წინა თამაშში არ ვარგოდა .. ეტყობა კუმანმა უთხრა, ბურთთან ერთად თუარ ირბენ და დრიბლინგებს არ გააკეთებ რაკიტიჩს დაგიძახებო

    7
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV