დღეს ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის წილისყრაა

  • 1-10-2020, 09:32
  • დღეს ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის წილისყრაა

    დღეს ჩემპიონთა ლიგის წილისყრაა და ჯგუფურ ეტაპზე "ბარსელონას" მეტოქეები გამოვლინდებიან.

    იმის გამო, რომ ვერც ესპანეთის ჩემპიონატი მოიგო და ვერც ჩემპიონთა ლიგა, კატალონიური გუნდი წილისყრას მე-2 კალათში ხვდება, რაც ჩვენთან ერთად ევროპული გრანდის მოხვედრის შანსს მნიშვნელოვნად ზრდის.

    "ბარსელონას" პოტენციური მეტოქეები არიან:

    • პირველი კალათიდან: ბაიერნი, ლივერპული, იუვენტუსი, პარი სენ-ჟერმენი, ზენიტი, პორტუ
    • მე-3 კალათიდან: კიევის დინამო, ზალცბურგი, ლაიფციგი, ინტერი, ოლიმპიაკოსი, ლაციო, კრასნოდარი, ატალანტა
    • მე-4 კალათიდან: მოსკოვის ლოკომოტივი, მარსელი, ბრიუგე, გლადბახი, ბაშაქშეჰირი, მიდტიულანდი, რენი, ფერენცვაროში

    წილისყრა თბილისის დროით 19:00 საათზე დაიწყება და მის პირდაპირ რეპორტაჟს სილქ უნივერსალი შემოგთავაზებთ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 18:36

    რეალის ჯგუფი: ჩელსი, ინტერი, გლადბახი

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:49

    მაგრად გამისწორდება ბაიერნის ბარსას ჯგუფში მოხვედრა უნდა შეუბრუნოდ 8:2 თუარა 5:2 მაინც...დანარჩენი ვინც გინდა მოვიდეს..

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 13:55

    ზენიტი, ზალზბურგი/ლაიფცინგი, მარსელი

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 13:43

    ციტატა: carles puyol 5
    Arcerti gundis ar meshinia.chven xom barselona vart aqet unda eshinodet chveni.mtavaria desti male gaaoficialuron tore marjvena flangze dagvasxamen

    და რა მერე ბარსელონა რო ხარ :დ რით ვერ მოძველდა ეს ფრაზა? ბარსა არ ვიყავით ჯერ ლივერპულმა რო გადაგვიარა და ბაიერნმა წერტილი დაუსვა ვაფშე ბარსას გრანდობას, ახლა თავიდან იწყება გუნდის შენება და ვნახოთ რა და როგორ აეწყობა 🙂

    3
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 13:24

    იუვე/ბარსა♥️♥️

    1
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 12:41

    Arcerti gundis ar meshinia.chven xom barselona vart aqet unda eshinodet chveni.mtavaria desti male gaaoficialuron tore marjvena flangze dagvasxamen

    1
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 12:09

    ბაიერნი/ლივერპული მარსელი ატალანტა ბარსელონა, ასეთ ჯგუფს ვერ გავცდებით თუ გავალთ დიდი გამართლების ხარჯზე ან მესის ფაქტორით

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 11:39

    ინტერი და ლივერპული მინდა ი ტერი მესის გამო ჯერ კიდევ ვერ გაუტანა გოლი რამდენი ინტერთან გვაქ თამაში იმდენი ან ტრამვა აქ ან მწვრთნელი ასვენებს 😕 და ლივერპული იმიტომ რომ იამებ კუმანის ბარსამ დააჩოქოს ლივერპულის გაბლატავებუკი ლუზერი ფანები

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ოქტომბერი 2020 11:15

    ლივერპული/ბაიერნი ოლიმპიაკოსი/ატალანტა ფერენცვაროში აი ესენი მინდა რო მოხვდნენ ჩვენს ჯგუფში

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi messi წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 10:51

    baaierni shegvxdes erti da didi angarisht movugot neta rohori shansi gvkonda amatvis gadagvevlo 2015shi 3_0mere germaniashic sheedzlot moegot tan aha ase4-1mainc da meore taimshi waages pirvels igebdnenda roca gaq shansi arunda daindo bairni aqetac ase icis

    3
    საიტზეა
    C.PC5 წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 10:36

    ხალხო რომ წერთ ბაიერნიო ვითომ მაგათი დამარცხების შანსი გვაქვს?! ჯერ ვერაფერში ვერ ვიქნებით დარწმუნებულები, ახლა რომ ბავარია შეგვხვდეს მართლა დიდი ეჭვი მაქვს კიდე გადაგვიარონ ერთი მაინც. მე პირადად ლივერპული მინდა რომ მოვიდეს, აი დრო არის რომ მაგათზე მაინც ავიღოთ რევანში, შეიძლება ორივე ვერ მოვუგოთ მაგრამ მემგონი ერთის მოგებას მაინც მოახერხებენ ჩვენები, დალშე მესამე და მეოთხედან ვინც უნდა ის იყოს, ინტერს ბავშვებითაც ვუგებთ😜

    6
    გასულია
    Andria გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 10:34

    ლივესთან ან ბაიერნთან რო გავიჩითოთ აზრზე ხართ რა მუღამით გავლენ თან ჯგუფურებზე სულ 1 ით გავდივართ ძლიერ ჯგუფში მინდა და ბარსა დაამტკიცებს ისევ თავის სიძლიერეს

    8
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 10:29

    ბაიერნი ჯგუფში მაგათი მოდგმა უნდა მოთYნას ბარსელონამ

    7
    გასულია
    Magician Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 10:05

    ზენიტი, ბარსელონა, კრასნოდარი, მიდტიულანდი.
    რა თქმა უნდა, ასე არ იქნება, მაგრამ ... :დ

    6
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    ozbeta საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ოქტომბერი 2020 09:41

    ბაიერნი, ბარსელონა, ინტერი, ლოკომოტივი. ასე დაწყვილდება, აი ნახავთ

    5
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 09:36

    ბაიერნი მინდა შურისძიება მწყურია

    11
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 09:35

    ლივერი მინდა პირველი კარზინკიდან.

    8
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV