დიდი ალბათობით, ედენ აზარი "ელ კლასიკოს" გამოტოვებს

  • 30-09-2020, 20:47
  • დიდი ალბათობით, ედენ აზარი "ელ კლასიკოს" გამოტოვებს

    მადრიდის "რეალმა" ოფიციალურად დაადასტურა, რომ გუნდის ბელგიელი ვარსკვლავი, ედენ აზარი კვლავ ტრავმირებულია. ფეხბურთელს მარჯვენა ფეხზე კუნთის დაზიანება აქვს. 

    ბელგიელმა უკვე ჩაიტარა სამედიცინო შემოწმება და გაირკვა, რომ მას შესაძლოა, 3-4 კვირა გაუცდეს. დაზუსტებული თარიღი კი მოგვიანებით გახდება ცნობილი.

    აზარი უახლოეს მატჩებში ვერ დაეხმარება ეროვნულ ნაკრებს და მადრიდის "რეალს", რომელსაც "ვალიადოლიდთან", "ლევანტესთან", "კადისთან" და "ბარსელონასთან" მატჩები ელის. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 10:10

    ეს მაგარი იყიდეს ამათმა დემბელე 2 ტიპი 😀

    2
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 09:33

    სანამ დემბელეს დასცინებთ თეთრო ბაატონებო მანამ აზარიც მოგვიკითხეთ 😉

    ციტატა: Griezzy7
    საშინელებაა ამ რეალის ყურება მართლა კალატოზის თქმისარიყოს ატლეტიკოს ჰიბრიდია 😏
    სეტიენის ბარსაც კი ამაზე სანახაობრივ ფეხბურთს თამაშობდა. ჩვენ მაინც გვიტანდნენ ხოლმე სეტიენის დროს ეს რეალი კიდე არც იტანს არც უშვებს 🤣 🤣 არაფრის მომგები არარის რეალი თუესე გაააგრძელეს 🙏

    მოვკვდი დარდით არ დამეძინება ამაღამ რეალზე ნერვიულობით😂

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 08:13

    Dat-,
    მარტო სუარესი არ იყო მაგ დღეში....

    0
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 03:16

    უიჰ კიდევ კარგი!
    გულზე მომეშვა 😂

    2
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 01:31

    საშინელებაა ამ რეალის ყურება მართლა კალატოზის თქმისარიყოს ატლეტიკოს ჰიბრიდია 😏
    სეტიენის ბარსაც კი ამაზე სანახაობრივ ფეხბურთს თამაშობდა. ჩვენ მაინც გვიტანდნენ ხოლმე სეტიენის დროს ეს რეალი კიდე არც იტანს არც უშვებს 🤣 🤣 არაფრის მომგები არარის რეალი თუესე გაააგრძელეს 🙏

    3
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    30 სექტემბერი 2020 23:55

    სად ხართ ეს სუარესის თავზეხელაღებული ფანები 😁😁 უესკამ ისე გადაუკეტა კარი არ დაანახა )))) ტიპი ისე დაიღალა ხვეშოდა ტო
    》》https://youtu.be/lG_UI8iAUcI

    2
    --------------------
    № 10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 სექტემბერი 2020 23:49

    რო ყავდეს ფეხები ვერ მოგჭამოს
    ციტატა: Clever liar
    რა ქნა ჯეკამ ვინ უყურეთ თამაშს?

    0-0 მორჩა

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 23:42

    რა ქნა ჯეკამ ვინ უყურეთ თამაშს?

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV