მემფის დეპაის ტრანსფერი უსმან დემბელეზეა დამოკიდებული

  • 30-09-2020, 02:36
  • მემფის დეპაის ტრანსფერი უსმან დემბელეზეა დამოკიდებული

    RAC1-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონას" მიერ მემფის დეპაის შეძენა უსმან დემბელეზეა დამოკიდებული. 

    იმ შემთხვევაში, თუ "ლურჯ-ბროწეულისფერები" ფრანგ ფეხბურთელს გაყიდიან, მათ 26 წლის ნიდერლანდელის შესაძენად გზები ეხსნებათ.

    TV3-ის ცნობით, რონალდ კუმანი მსოფლიოს ჩემპიონს ნელ-ნელა უფრო ნაკლებად ენდობა. 57 წლის სპეციალისტი მზადაა, რომ უსმანი გაუშვას.

    ბოლო პერიოდში გავრცელდა ცნობები, რომ უსმანით "მანჩესტერ იუნაიტედია" დაინტერესებული, რომელსაც მოთამაშის წაყვანა მხოლოდ იჯარის წესით სურს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    gio.mm ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 12:20

    ტიპებმა ეს ბალოტელი მბაპეს და რეალის ჯინაზე იყიდეს. კარგად მახსოვს აქტიურად იწერებოდა მბაპეს ტრანსფერი რეალში, ამ ჩოილამაც ბარსაში თამაში ჩემი ოცნრბა არისო ეგრევე იყიდეს ტიპს ის ვერ გაუგია რომლიტ ურტყავს უფრო კარგად ხან მარჯვენაა ხან მარცხენა და ეგრევ წაუვიდა თამაში

    2
    გასულია
    ACRAB ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 12:15

    რა მონაცემი დაინახეთ ამის,რომ მომავალში მაგარი გახდებოდა,სისწრაფის გარდა?
    როჟაზე ეტყობა რა დუპლეტიცაა

    1
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:29

    აი დავწერე კიდეც ორი დღის უკან რომ ასე თუ გააგრძელა კუმანი არ აპატიებს და გაუშვებს კიდეცთქო, დემბელეზე დებილი და ცუდი მენტალიტეტის მეორე არ მახსენდება ტიპს ბარსელონაში მიეცა შანსი რომ კარიერა აეწყო მწვერვალები დაეპყრო , ბარსელონაში თამაშზე რამდენი ახალგაზრდა ოცნებობს ამას კი ყველაფერი აქვს საიმისოდ რომ გახდეს ერთ-ერთი საუკეთესო, თუმცა ამის უდისციპლინობით და არასწორი რეჟიმით(ტიპი ფლეისთეიშენის თამაშს აყოლებს ყველაფერს ათენებს ღამეებს) სულ ტრანმვიანობს , იციდ რომ არასწორი რეჟიმი და უძილობა ასუსტებს ორგანიზმს და ტრანმვების რისკს ზრდის. გაყიდონ ამის დებილი დედაც... შლანგია და შლანგად დარჩება ასეთი მენტალიტეტიდ ვერ გაფრინდება...ამდენი სეზონია ბარსაშია და ვერ გაითავისა რა დონის კლუბის წევრია და რა შანსი მიეცა...

    3
    გასულია
    C.PC5 წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 10:52

    მან.იუს უნდა იჯარაო? მაგენი აფრენენ? დემბელე რა შუშაა ჩვენზუ უკეთ ვინ იცის?! დავიჯერო მაგ პრემიერ ლიგაში იმ უხეშ თამაშს გაუძლებს? დაიტრავმება ისევე და მოგვიგდებენ მერე ვაფშე ვეღაც გავყიდით

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 10:20

    იჯარა არა ლეღვი თუ ყიდვაგინდათ პირდაპირიყიდეთ ან მარსიალს +20 მილიონი მოგვეცით 😂

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 10:02

    ციტატა: Giorgi99
    ტყუილად ელოდებოდით ამის ათამაშებას, მე თავიდანვე მივხვდი რა გოთვერანიც იყო . ტრამვებს ძალით იკიდებდა ზარმაცია და მილიონებს კი იდებდა კოტრიალში.

    ოპტიმისტურად რომ უყურებენ ყველაფსრს ეგაა მისი გრაპრავება თორე პესისმისტი თუ ხარ ადამიამი ამის შემჩნევას რაუნდა რომ ეს არის დებილი 2 ოსანი ბავშვი სათუმას რომ იკეთებს გაკვეთიმზე და ძინავს👌😃😃😃

    0
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 08:08

    ტყუილად ელოდებოდით ამის ათამაშებას, მე თავიდანვე მივხვდი რა გოთვერანიც იყო . ტრამვებს ძალით იკიდებდა ზარმაცია და მილიონებს კი იდებდა კოტრიალში.

    11
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 04:10

    Erti shexedvit adamians ver sheatkob da verc vizualit imsjeleb bolomde, magram habitusi ro bevr informacias gvadzlevs pirovnebaze magaze ori azri araa to! A amas ro shexedav am fotoshi imena pitalo simon😁

    6
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 02:54

    ამას ვინ იყიდის რა სისულელეა 20 მილიონად თუ გაყიდეს კიდე ხოო ვიღაცამ შეიძლება წაიყვანოს მაგრამ 5 დღეში ვინ შეიტენის ამას...))))))))))

    5
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 02:49

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: GioKakiashvili
    Neta ramdeni statia daiwereba amaze 🤣🤣🤣🤣

    ერთად დავითვალოთ 🤣

    🤣🤣🤣❤️

    Ise es ruben diasi roiyida sitim 79limoni rato gadaixada vinme magari mcvelia tu shefobas imdenifuliaqvs ro prosta achuqa?

    1
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    30 სექტემბერი 2020 02:41

    ციტატა: GioKakiashvili
    Neta ramdeni statia daiwereba amaze 🤣🤣🤣🤣

    ერთად დავითვალოთ 🤣

    2
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 02:40

    Neta ramdeni statia daiwereba amaze 🤣🤣🤣🤣

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV