ახლა ერიკ გარსიას დროა

  • 30-09-2020, 01:37
  • ახლა ერიკ გარსიას დროა

    კატალონიის რადიოს ინფორმაციით, "ბარსელონა" ახლა ერიკ გარსიას ტრანსფერზე სრულ კონცენტრირებას მოახდენს.

    "ლურჯ-ბროწეულისფერები" შეეცდებიან, რომ "მანჩესტერ სიტის" ამომავალი ვარსკვლავი ბარტერის გზით მაინც დაიბრუნონ.

    როგორც წყარო იტყობინება, "ბლაუგრანა"  19 წლის ცენტრალურ მცველში "ქალაქელებს" რაფინია ალკანტარას ჩამოდის, პეპ გვარდიოლას გუნდი კი ამ წინადადებას განიხილავს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 სექტემბერი 2020 19:10

    ამის ნაცვლად უპამეკანო და დაგვეცა ჯოკერი.

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:34

    არამგონია რაფინია პეპს ჭირდებოდეს რავიცი რავიცი, ნუ ეს გარსია მე პირადად დიდად არ მეიმედება პოზიციურად ბევრს სცდება, შეიძლება ახალგაზრდაა და დაიხვეწება მაგრამ როცა ტოდიბო გყავს ამაში ფული რატო უნდა გადაიხადო ეს რომ წესიერი იყოს გუარდიოლა გაუშვებდა??? რავიცი ვნახოდ იმედია გაამართლებს, პიკე ბებერია მაგრამ დღესდღეობით მცველების 90% მაინც სჯობს.

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 09:58

    ამას სულ ჩაფხუტი როგორ ახურავს თავზე პეტერ ჩეხის ბიძაშვილიაა🤔😃😂

    0
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 09:39

    ამაზა ნიჭიერი მცველები გვყვავს იდეაში, ასეთი პიზიკური მონაცემების მცველი რამდენად გამოგვადგება ცალკე საკითხია. ლესტერთან თამაშში ისეთი ცუდი იყო რო მეტი არ შეიძლება, ვერც იმას ვიგებ რით ჯობს არაუხოს ან თუნდაც ტოდიბოს. ამ კრიზისში არ ვარ ამისი მოყვანის მომხრე, გვარდიოლას რომ მაგ ბიჭის ბოლომდე ჯეროდეს ისეთ კონტრაქტს შესთავაზებდნენ რო საერთოდ არ იფიქრებდა წასვლაზე.

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 სექტემბერი 2020 02:22

    ტოდიბოს მიეცით შანსი თქვე უტვინოებო რო მიაკვდით ამ გარსიას

    12
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 02:14

    ციტატა: Berlinetta♥
    არანაირი გარსია... უნდლესია ტიპი .. ხულეს კუნდე !!! და ისაკის იჯარაც შეიძლება ... მოძრავი ფორვარდია ფლანგებზეც კარგია და კუმანის ხელში შეიძლება რამე დადგეს .. ხომ შეიძლება ერთხელ ჩვენც განვავითაროთ იგროკი .. სულ შემდგარის ჩაქრობა რომ გვჩვევია

    კუნდე ძაან მაგარია მაგრამ არამგონია 30 ზე ნაკლებად გამოუშვას სევილიამ და ეს ჩობანოები მოაგროვებენ 30 მილიონს კიდე? 🤣 ის კუნდე მართლა გაასწორებდა 😕 💓

    3
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:50

    ეკ რაფინია ვისრაჩემფეხებადუნდა:დდ მითუმეტეს სიტის.

    3
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:46

    არანაირი გარსია... უნდლესია ტიპი .. ხულეს კუნდე !!! და ისაკის იჯარაც შეიძლება ... მოძრავი ფორვარდია ფლანგებზეც კარგია და კუმანის ხელში შეიძლება რამე დადგეს .. ხომ შეიძლება ერთხელ ჩვენც განვავითაროთ იგროკი .. სულ შემდგარის ჩაქრობა რომ გვჩვევია

    7
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:44

    რაფინია + 5 მილიონი და წესით უნდა დათანხმდნენ. 😏
    ჯერ მაინც დეპაი მოიყვანონ ჯობია 💓 მაგრად გამოვიყენებთ მაგ ფეხბურთელს.
    ფორვარდიცაა შემტევ ნახევარმცველიც, ვინგერიც, და მეორე თავდამსხმელიც! 26 წლისაა და მონდომებული იქნება ძაან + კუმანი იდეალურად იცნობს!
    თან შეტევაში დიდი კონკურენცია რო იქნება კარგია სხვებისთვის 💓

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV