სერჟინიო დესტი ბარსელონაშია! | ვიდეო

  • 30-09-2020, 00:58
  • სერჟინიო დესტი ბარსელონაშია! | ვიდეო

    კატალონიის "ბარსელონას" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის პრიორიტეტული სამიზნე, სერჟინიო დესტი ამ წუთებში ქალაქის მთავარ აეროპორტში დაეშვა.

    როგორც მსოფლიო მედიის ყველაზე სანდო წყაროები იუწყებოდნენ, დესტმა და "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" ყველაფერი შეათანხმეს.

    კატალონიის რადიოს ინფორმაციით, ფეხბურთელი სამედიცინო შემოწმებას დღეს (ოთხშაბათს) გაივლის, ხუთშაბათს კონტრაქტს ოფიციალურად გააფორმებს, პარასკევს კი "კამპ ნოუზე" მისი პრეზენტაცია შედგება.


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 სექტემბერი 2020 19:08

    უპამეკანოც დაგვხატავდა ახლა.

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:36

    როგორც იქნა ჩამოაღწია ტოო, ყველაზე იმედისმომცემი ტრანსფერი ბოლო წლებში 19 წლისაა და მინიმუმ ამ პოზიციაზე 10-12 წელი პრობლემა მოიხსნება...გილოცავთ აქ ძაან ბევრი წერს უკვე ერთი წელია დესტი იყიდეთო და აუხდათ მაგარი ბიჭია....

    6
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:08

    რობერტო აბა გადააჯვი სკამზე :დ

    5
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:08

    როგორც იქნაა გილოცავთ
    აი ასეთ ახალგაზრდებზე უნდა გაკეთდეს აქცენტი და არა 120 მილიონიან გრიზმანებზე

    6
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტზეა
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 03:48

    Roberto dagvijeqi dzami aba skamze da gmertma gagimarjos, gamkgvadgebi magas, am bichma unda sheberos, auuu ra gamixardaaa❤️❤️❤️

    9
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 02:58

    იმედია გამართლებს და სემედუსავით არ გაიყინება ერთ ადგილას...

    12
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 02:28

    ეხლა ვუყურებდი ამ ბიჭს და ერთადერთი ფინიშინგი არ მომწონს :დ დანარჩენში ძააან კაი ბიჭია .. და განვითარდება კიდე უფრო .... ყველაზე მეტად ის მომეწონა რო ართმევაზე კარგია და შეტევაშიც ... პოზიციურად დახვეწავს კიდე კუმანი ... ალბათ :დ

    და კიდე ერთი ... პასებია ქვს კარგი ... ფლანგზე პასებს ისე ანაწილებდა ალვეში გამახსენდა უცებ :დ მესისთან მარტივად გამონახავს საერთო ენას ;დ ...

    მოკლედ ვნახოთ რა გამოვა <3 მთავარია კაი ბიჭია ახალგაზრდაა და ბარსას ფანია !

    17
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:27

    როგორც იქნა გვეშველაააა

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Zaali გულშემატკივარი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:24

    1
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:24

    ციტატა: OLD
    მაგარი დაპრიხოდა ამ სიახლემ 🤣💜❤️დავაი ტო დეპაის მოყვანა თუ მოახერხა აჩკმა მაგარი კამანდა ეწყობა ისეთი აი ჩემი ბავშვობის დროს როიყო რო თამაში დაწყებული არ მეგონა უკვე მთავრდებოდა ისე მალე გადიოდა დრო იქნება ისეთი ბარსა მოიხოდება ბარსა ბარსა იტყვის თავის სიტყვას ისევ აბ თქვენიცით მაგარს გბალეშიკობთ და არ გამიტეხოთ ვამოს ბარსა ვისკა ბარსა!!

    😍 ‼️ აბა რა

    13
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:21

    მაგარი დაპრიხოდა ამ სიახლემ 🤣💜❤️დავაი ტო დეპაის მოყვანა თუ მოახერხა აჩკმა მაგარი კამანდა ეწყობა ისეთი აი ჩემი ბავშვობის დროს როიყო რო თამაში დაწყებული არ მეგონა უკვე მთავრდებოდა ისე მალე გადიოდა დრო იქნება ისეთი ბარსა მოიხოდება ბარსა ბარსა იტყვის თავის სიტყვას ისევ აბ თქვენიცით მაგარს გბალეშიკობთ და არ გამიტეხოთ ვამოს ბარსა ვისკა ბარსა!!

    9
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:18

    პიკეს მაგივრად უპამეკანო და მგონი ეშველება დაცვას.

    4
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:15

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    აუ იმედია გაამარტლებს :/ ... ისე ალბას ნაცვლად ალაბას მოყვანაც რა მაგარი იქენბოდა ... და ბარემ პიკეს ნაცვლად რო უპამეკანო მოგვეყვანა ... იდეალური იქნებოდა :/ :X იიიშშშ რა კაია ოცნება რო მაინც შემიძლია :დ

    აუ აბაა 💓 რაკაი იქნებოდა ალაბა დადგებოდა ცენტრში და ალბა ისევ ძირითადში იქნებოდა აი ესე
    ალბა---ალაბა---პიკე---დესტი ძაან მაგარი იქნებოდა. 💓 ზამენაზე ლენგლე არაუხო გარსია ფირპო და რობერტო 😏 ეჰჰჰ


    ალბას დედის მ....ლი მო....ან :(((( რა ალბა :((

    4
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:14

    ციტატა: Messiah
    აუ იმედია გაამარტლებს :/ ... ისე ალბას ნაცვლად ალაბას მოყვანაც რა მაგარი იქენბოდა ... და ბარემ პიკეს ნაცვლად რო უპამეკანო მოგვეყვანა ... იდეალური იქნებოდა :/ :X იიიშშშ რა კაია ოცნება რო მაინც შემიძლია :დ

    აუ აბაა 💓 რაკაი იქნებოდა ალაბა დადგებოდა ცენტრში და ალბა ისევ ძირითადში იქნებოდა აი ესე
    ალბა---ალაბა---პიკე---დესტი ძაან მაგარი იქნებოდა. 💓 ზამენაზე ლენგლე არაუხო გარსია ფირპო და რობერტო 😏 ეჰჰჰ

    0
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:14

    ციტატა: forca barcA
    აუ რობერტოს ამ წამს პროსტა რაზე ფიქრობს .

    თავს მნიშვნელოვნად ვგრძნობო თქვა ადამიანმა და რა გინდა მეტი 😂

    4
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:12

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Tsitsi
    მორჩაა, დღეს დავიძინოთ, აღარაფერი მოხდება 😋 😂აწი დეპაის ვუგულშემატკივროთ

    რაკაიამბავიიი მოგვაწოდეე ეხლააა 5 დღეა წერდნენ ხვალგადმოვა ხვალგადმოვაო დატანჯულივიყავი 🤣 💓

    😂1 თვეა გამზადებული მაქვს ამაზე ოფიციალური ინფორმაცია

    დეპაიზეც გაქვს იმედია 🙄 💓

    ჯერჯერობით არ მაქვს... ხვალ/ზეგ გამოჩნდება

    3
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:12

    აუ იმედია გაამარტლებს :/ ... ისე ალბას ნაცვლად ალაბას მოყვანაც რა მაგარი იქენბოდა ... და ბარემ პიკეს ნაცვლად რო უპამეკანო მოგვეყვანა ... იდეალური იქნებოდა :/ :X იიიშშშ რა კაია ოცნება რო მაინც შემიძლია :დ

    7
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:08

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Tsitsi
    მორჩაა, დღეს დავიძინოთ, აღარაფერი მოხდება 😋 😂აწი დეპაის ვუგულშემატკივროთ

    რაკაიამბავიიი მოგვაწოდეე ეხლააა 5 დღეა წერდნენ ხვალგადმოვა ხვალგადმოვაო დატანჯულივიყავი 🤣 💓

    😂1 თვეა გამზადებული მაქვს ამაზე ოფიციალური ინფორმაცია

    დეპაიზეც გაქვს იმედია 🙄 💓

    0
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:08

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Tsitsi
    მორჩაა, დღეს დავიძინოთ, აღარაფერი მოხდება 😋 😂აწი დეპაის ვუგულშემატკივროთ

    რაკაიამბავიიი მოგვაწოდეე ეხლააა 5 დღეა წერდნენ ხვალგადმოვა ხვალგადმოვაო დატანჯულივიყავი 🤣 💓

    😂1 თვეა გამზადებული მაქვს ამაზე ოფიციალური ინფორმაცია

    4
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:07

    ციტატა: Tsitsi
    მორჩაა, დღეს დავიძინოთ, აღარაფერი მოხდება 😋 😂აწი დეპაის ვუგულშემატკივროთ

    რაკაიამბავიიი მოგვაწოდეე ეხლააა 5 დღეა წერდნენ ხვალგადმოვა ხვალგადმოვაო დატანჯულივიყავი 🤣 💓

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV