დაე, გავერთიანდეთ - ლეო მესის კაპიტნური მიმართვა გულშემატკივრებს

  • 30-09-2020, 00:23
  • დაე, გავერთიანდეთ - ლეო მესის კაპიტნური მიმართვა გულშემატკივრებს

    კატალონიის "ბარსელონას" არგენტინელი ლიდერი, ლიონელ მესი კლუბში ბოლო დროს მომხდარ მოვლენებს Sport-თან ინტერვიუში ეხმაურება.

    "ბევრი უთანხმოების შემდეგ, მინდა, რომ აზრთა სხვადასხვაობა დასრულდეს. დაე, "ბარსელონას" ყველა ფანი გაერთიანდეს და ირწმუნოს, რომ ყველაფერი საუკეთესო ჯერ კიდევ წინაა.

    საკუთარ შეცდომებს ვხვდები, რაც მხოლოდ "ბარსას" გაძლიერებისაკენ იყო მიმართული.

    ჩვენს ქმედებებს დიდ სურვილსა და ენთუზიაზმს თუ დავუმატებთ, ყველა მიზანს მივაღწევთ. ერთიანობა და ერთი გზით სიარულიც საჭიროა.

    მინდოდა, გულშემატკივრებისათვის ეს მესიჯი გამეგზავნა. თუ აქამდე ჩემი ნათქვამით ან გაკეთებულით ვინმე შეწუხებულა, განვუმარტავ, რომ ყოველთვის კლუბისათვის კარგისკენ ვიხრები", - ამბობს მესი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლეო მესი
    კომენტარები [ 23 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 სექტემბერი 2020 19:04

    თუ ბართოს მოიშორებენ ერთი ორად მოვა ხასიათზე და ლეოს ხასიათზე მოსვლა გადამდებია მთელი გუნდისთვის. ყველაფერი ეს კი წაადგება ბარსას.

    0
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 19:02

    მოედანზეც უთხარი შეჩემა მსგავსი სიტყვები ბიჭებს და მოხოდე

    0
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 14:16

    საღოლ ლეოს დიდი სეზონი დიდი იმედებით

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:57

    კაპიტანური მიმართვა მოედანზეა საჭირო, როცა აგებ და გუნდის გეშლება თავზე. ასე ტვიტერში პიკეს რას აჯობებ. პ.ს კარგი სიტყვები იყო, მესის რო უდიდესი ფეხბურთელია უბრალოდ ვისურვებდი კაპიტანიც ეგეთივე დიდი იყოს, მაგ. როგორც პუიოლი. ბარსელონას ამდენი ჩავარდნა არ ექნებოდა

    4
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:44

    საღოლ ლეო ეს ისეა მოქოქილი წელს ტრიპლეტის სუნი მცემს თან მე კარგი ინტუიცია მაქვს ❤️ და მგონი არც შევმცდარვარ ჯერ საოცარი წინათგრძნობა მაქვს, მაგრამ წელს დუბლი, რომ მოვიგოთ არც მაგაზრ ვიტყვი უარს ისეთები მოხდა სეტიენის ხელში

    3
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:42

    აი რას ნიშნავს ნორმალური მწვრთნელი ნორმალური ურთიერთობა და მიდგომა ფეხბურთელებთან , კუმანს რომ ესაუბრა მესი იმ დღიდან აღიარა და დაიწყო სწორი განმარტებების გაკეთება, თორე კუმანთან შეხვედრამდე კომენტარს არ აკეთებდა, იმედია ეს ყველაფერი დიდ მოტივაციას მისცემს მესის და მოტივირებული მესი ვიცით როგორც თამაშობს ხოლმე.... კარგია მე მივესალმები ასეთ გზავნილებს კაპიტნის შესაფერისს. მესი რომ გენიოსია და საუკეთესო ამაზე ბევრი მადრიდისტაც კიარ კამათობს ბარსას კულეებს კიდე მოგვიწევს ამ კაცის თამაშით ტკბობა მგონი რამოდენიმე წელი კიდე...

    9
    გასულია
    BeshkeNiuS წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:32

    King leo👑

    3
    გასულია
    barcachampion Culé [?]

    30 სექტემბერი 2020 11:21

    ლეგენდავ !<3

    4
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 09:48

    გენია ხარ ❤️❤️❤️❤️❤️

    5
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 09:34

    ასეც ვიცოდი! მესი ბარსაში დარჩება და აქ დაასრულებს კარიერას!

    16
    საიტზეა
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 03:57

    Jigar❤️❤️❤️

    11
    საიტზეა
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 03:42

    რამდენად სანდო ინფორმაციაა რო უეჭველი თქვა ეს მესიმ?
    ბარსას ოფიციალურმა საიტმა რატო არ დაწერა ან ბარსას ინსტამ ან მესიმ ინსტაზე რავიცი...

    ისე კი თუ სინართლეა🙌🏻❤️❤️❤️❤️😍

    4
    გასულია
    grafi ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:15

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: grafi
    visca barca ❤️❤️ რაგაც მეფიქრება რო წარმატებული სეზონი გვექნება 💪💪💪

    ამ შემადგენლობით ლალიგის მოგებაც კი კარგი შედეგი იქნება. (დაცვის გამო თორე ნახევარდაცვა და შეტევა გვყავს იცოცხლეეე! 💓)
    დესტი გარსია და დეპაი თუ დავიმატეთ კიდე შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზეც ფიქრი მაგრამ ყველა ბოლომდე უნდა დაიხარჯოს და ერთი წამითაც არ უნდა მოდუნდნენ რაც მეეჭვება ბარსამ გააკეთოს... 😏

    მაგას მომავალი გვიჩვენებს რათქმაუნდა,მაგრამ წინა სეზონებისსგან განსხვავებით ახლა უფრო მეტად იმედიანად ვარ.წინა სეზონებში სადგაც მაინც გამეფიქრებოდა რო ფეხი დაგვიცდებოდა,წარსულს ჩაბარდა ეგ დრო ❤️💙

    6
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:10

    ციტატა: Clever liar
    ყველაფერი კაი შენსკენ ციცინობელავ :))
    მესი იმდენჯერ ვნახე გაცინებული ვილიარელთან, ველოდი კიდეც მსგავსს

    😍

    4
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 01:00

    ყველაფერი კაი შენსკენ ციცინობელავ :))
    მესი იმდენჯერ ვნახე გაცინებული ვილიარელთან, ველოდი კიდეც მსგავსს

    9
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 00:55

    პიკეს ალაბს და ბუსის დედებს მოვიკითხავ ჩცუმად რო სხედან და ხმას არ იღებენ უზარმაზარი ხელფასის გამო. თქვა აგერ მესიმ ბართოს წინააღმდეგ რო წავედი მცდილობდი კლუბის სასიკეთოდ მემოქმედაო, იმათ კიდე იმის *ვერებიც არ აქვთ რომ დაეთანხმონ მესის

    24
    საიტზეა
    C.PC5 წევრი [?]

    30 სექტემბერი 2020 00:52

    ეგ ყველა ნამდვილმა კულემ იცოდა რომ ლეო ყველაფერს ბარსასთვის სასარგებლოდ აკეთებდა, იმედია კარგი სესონი გამოვა და წლის ბოლოს ისევ საშინელებას არ ვნახავთ წინა სამი სეზონის მსგავსად

    16
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 სექტემბერი 2020 00:49

    მეტი რა ქნას ამ პატარა კაცმა სახალხოდ დაასხა ბართომეუს ეხლა გაერთიანების გენ მოუწოდებს ფანებს და ლეონიდასი არაა ხმილ ხელში რო გავარდეს წინ

    26
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    30 სექტემბერი 2020 00:34

    ციტატა: grafi
    visca barca ❤️❤️ რაგაც მეფიქრება რო წარმატებული სეზონი გვექნება 💪💪💪

    ამ შემადგენლობით ლალიგის მოგებაც კი კარგი შედეგი იქნება. (დაცვის გამო თორე ნახევარდაცვა და შეტევა გვყავს იცოცხლეეე! 💓)
    დესტი გარსია და დეპაი თუ დავიმატეთ კიდე შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზეც ფიქრი მაგრამ ყველა ბოლომდე უნდა დაიხარჯოს და ერთი წამითაც არ უნდა მოდუნდნენ რაც მეეჭვება ბარსამ გააკეთოს... 😏

    2
    გასულია
    Heisenberg ახალბედა [?]

    30 სექტემბერი 2020 00:33

    აეგრე რა შე კაი კაცო, ეგრე <3

    8
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV