ლა ლიგის კვირის სიმბოლური გუნდი | SofaScore

  • 29-09-2020, 13:56
  • ლა ლიგის კვირის სიმბოლური გუნდი | SofaScore

    ცნობილი სტატისტიკური პლათფორმა, SofaScore ლა ლიგის ამ კვირის საუკეთესო თერთმეტეულს ასახელებს. სიაში კატალონიის "ბარსელონას" 3 ფეხბურთელი მოხვდა.

    ესენი არიან: ანსუ ფატი (რომელმაც ჩამოთვლითა შორის ყველაზე მაღალი, 9,6 ქულიანი შეფასება დაიმსახურა), ჟორდი ალბა და ჟერარ პიკე.

    აღსანიშნავია, რომ სამივე მოთამაშემ "ვილიარეალის" წინააღმდეგ გამართულ შეხვედრაში შთამბეჭდავი თამაში აჩვენა.

    საუკეთესოთა შორის ვერ მოხვდა ლიონელ მესი, თუმცა კუთვნილი ადგილი დაიკავა ლუის სუარესმა, რომელმაც "ატლეტიკოს" რიგებში სადებიუტო მატჩში თავი დუბლითა და საგოლე გადაცემით გამოიჩინა.


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 სექტემბერი 2020 18:05

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: basa7
    რაც არ უნდა მოინდომოს აწი პიკემ ვერაფერს ვერ იზამს და რეგრეს ექნება მაინც. პიკეს პრობლემა კლასში არაა, ფიზიოლოგია თავისას შვება, ყველა ადამიანს განსხვავებული აქვს. ასაკი ცუდად მოქმედებს რამოსისგან განსხვავებით.

    პიკე 21 საუკუნის საუკეთესო მცველია, #1 და ყველაზე დაუფასებელი. Აბა ნახეთ რა სამუშაოს ასრულებს!

    პიკეს საუკეთესო მცველობა არ გაიშვას არსად

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    29 სექტემბერი 2020 15:20

    პიკე რო სტაბილური ოყოს კარგი ოქნებოდა

    0
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    29 სექტემბერი 2020 14:46

    ციტატა: basa7
    რაც არ უნდა მოინდომოს აწი პიკემ ვერაფერს ვერ იზამს და რეგრეს ექნება მაინც. პიკეს პრობლემა კლასში არაა, ფიზიოლოგია თავისას შვება, ყველა ადამიანს განსხვავებული აქვს. ასაკი ცუდად მოქმედებს რამოსისგან განსხვავებით.

    პიკე 21 საუკუნის საუკეთესო მცველია, #1 და ყველაზე დაუფასებელი. Აბა ნახეთ რა სამუშაოს ასრულებს!

    3
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    29 სექტემბერი 2020 14:36

    რაც არ უნდა მოინდომოს აწი პიკემ ვერაფერს ვერ იზამს და რეგრეს ექნება მაინც. პიკეს პრობლემა კლასში არაა, ფიზიოლოგია თავისას შვება, ყველა ადამიანს განსხვავებული აქვს. ასაკი ცუდად მოქმედებს რამოსისგან განსხვავებით.

    2
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    29 სექტემბერი 2020 14:35

    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: cezo45
    პიკე იმსახურებდა მარტლა კარგად ითამაშა იმედია წელს ძან მოინდომებს მინდა რო რამოსი ჩამოიტოვოს ამ სეზონში და დაუმტკიცოს რომ რამოსზე ნაკლები მცველი არარის

    რაში უნდა ჩამოიტოვოს პიკემ რამოსი?

    რამოსს ერთი პლიუსი ის აქვს რო გოლების გატანა შეუძლია ბაზარი არაა გოლის ალღო კარგი აქვს სხვა მცველებთან შედარებით მაგრამ როგორც მცველი აი მალდინს და ნესტას რო ადარებენ სისულელეა ძმაა პიკემ რო მოინდომოს კარგი თამაშით რასაც გვარდიოლას დროს აკეთებდა რა მცველიც მაშინ იყო პიკე რით ჯობდა რამოსიი ?

    6
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    29 სექტემბერი 2020 14:30

    კარის მშრალად შენახვას რამდენ თამაში შევძლებთ ეგაა საკითხავი😃😃 იმედია უკეთესად ითამაშებს დაცვა ისე კი ვილიარელს ფეხი არ გაანძრევინა კუმანმა ხოდა ვალვედე სეტიენის ხელში 20 წუთის მერე 2:0 ზე ვილიარელი დაგვბომბავდა იმიტომ რომ უკან დაიხევდა და ბურთს დაუთმობდა.. კი მეორე ტაიმი უკვე ფორმალობად აქციეს მაგრამ არც მეორე ტაიმში ჩადგა ბარსელონა ერთი ის კუბო აქტიურობდა ბოლოსკენ ეგიყო და ეგ

    0
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    29 სექტემბერი 2020 14:26

    ციტატა: cezo45
    პიკე იმსახურებდა მარტლა კარგად ითამაშა იმედია წელს ძან მოინდომებს მინდა რო რამოსი ჩამოიტოვოს ამ სეზონში და დაუმტკიცოს რომ რამოსზე ნაკლები მცველი არარის

    რაში უნდა ჩამოიტოვოს პიკემ რამოსი?

    3
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    29 სექტემბერი 2020 13:59

    პიკე იმსახურებდა მარტლა კარგად ითამაშა იმედია წელს ძან მოინდომებს მინდა რო რამოსი ჩამოიტოვოს ამ სეზონში და დაუმტკიცოს რომ რამოსზე ნაკლები მცველი არარის

    10
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV