დემბელემ ვარჯიშზე ისევ დააგვიანა

  • 28-09-2020, 21:02
  • დემბელემ ვარჯიშზე ისევ დააგვიანა

    როგორც ჩანს, უსმან დემბელეს დისციპლინის პრობლემები ისევ აქვს - ფრანგმა თავდამსხმელმა დღევანდელ ვარჯიშზე 15 წუთით დაიგვიანა. ეს ინფორმაცია კატალონიურმა Cat Radio-მ გაავრცელა. 

    23 წლის ფეხბურთელი მოედანს გუშინ, "ვილიარეალის" წინააღმდეგ გამართულ მატჩში დაუბრუნდა. მას მძიმე ტრავმა ჰქონდა მიღებული და 10 თვე, ანუ წინა სეზონის დიდი ნაწილი გაუცდა. ვარჯიშებზე ხშირად დაგვიანების შემთხვევაში, მისი რეგულარულ შემადგენლობაში დაბრუნების შანსი ძალიან მცირე იქნება. 

    "ბარსელონას" ახალი მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი, სავარჯიშო სესიებს მის წინამორბედებზე უფრო სერიოზულად ეკიდება. მან ფეხბურთელებს სავარჯიშო მოედანზე ადრე გამოცხადება დაავალა და მათზე ფიზიკური დატვირთვა მნიშვნელოვნად გაზარდა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 33 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca84 ახალბედა [?]

    29 სექტემბერი 2020 13:38

    რისთვისყავთ ეს მძორი

    0
    გასულია
    InfinityIniesta სტაჟიორი [?]

    29 სექტემბერი 2020 09:59

    შანსი არაა, დემბო არ დაიგვიანებდა. ადრე დაიწყეს ბიჭებმა ვარჯიში ალბათ.

    დემბო ბარსას მომავალია ❤️ ერთი ორი წელიც და ბოლომდე გაიხსნება

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    29 სექტემბერი 2020 08:37

    მარადიული მუდამ ყ@ე

    9
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    29 სექტემბერი 2020 02:09

    Es ra orosani moswavlesavitaa :( chkua rodis mouva tavshi neta

    3
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    29 სექტემბერი 2020 01:55

    ეს რა უსინდისო ყოფილა მართლა ამის ბედს დააჯვა ძიძიე დროგბამ

    7
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    29 სექტემბერი 2020 00:09

    ციტატა: budzzz
    მემგონი ქართველია ეს და მალავს.ქართლველი ფეხბურთელებივით სულ ტრავმა აქვს, უდისციპლინოა და მუდამ პერსპქტიული.

    :დდსაღოლ

    12
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    29 სექტემბერი 2020 00:02

    ციტატა: shu1987
    აქ კიდე ამის უდისციპლინობას აპრავებდა ზოგიერთი და სამედიცინო შტაბს აბრალებდა ამის ტრანმვიანობას, ასეთი დებილი და უდისციპლინო მეორე არ მახსენდება ბარსაში, ამას კუმანი მაგარს მიაყენებდა არ ევასება უდისციპლინობა, ეტყობა კიდე ვალვერდე სეტიენი გონია გუნდში კუმანი არ აპატიებს და შეიძლება თუ ასე გააგრძელებს გააყიდინოს კიდეც.

    მართალიხარ 😂 😂 😂

    10
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 23:28

    ამ დედა მოტყნ@@ს ნიჭი აქვს, რაც გამოჩნდა ბევრ თამაშში,მაგრამ არის ძაააააააან უტვინო აიიი ძააან ამის მონაცემები რო სხვა იგროკს მიცეე და ბარსაში თამაშის შესაძლებლობა მიცე,დარწმუნებული ვარ საოცრებას იზამს,მაგრამ სამწუხაროდ ძაან უტვინო იგროკია

    12
    გასულია
    Bola Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 23:02

    აჰააა დაბრუდნა და დაუწყია ისევ :დ რა დურაკიაა ბიჭოოოოოოოოო

    12
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:51

    აქ კიდე ამის უდისციპლინობას აპრავებდა ზოგიერთი და სამედიცინო შტაბს აბრალებდა ამის ტრანმვიანობას, ასეთი დებილი და უდისციპლინო მეორე არ მახსენდება ბარსაში, ამას კუმანი მაგარს მიაყენებდა არ ევასება უდისციპლინობა, ეტყობა კიდე ვალვერდე სეტიენი გონია გუნდში კუმანი არ აპატიებს და შეიძლება თუ ასე გააგრძელებს გააყიდინოს კიდეც.

    13
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:50

    გააფსმევინონ კლუბიდან დროზე სანამ დაიხურება ტრანსფერები და დეპაი მოიყვანონ

    11
    გასულია
    MERENGUE გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:49

    თემასთან ვაფშე არაა კავშირში მარააა ეს ფატი რა გყავთ გავგიჟდიიი... ტიპი იმენა ჩამოყალიბებული მხეცია როიტყვიან ინსტიქტებითაა სავსე ყველა პონტტშიიი.... რაის ვინი და როდრიგო ორივეს ჯიბეში ჩაისვამს ძაან დონეა აი ძაან... მბაპეს დიდ კონკურენციას გაუწევს... და მგონი კვლავ გაგრძელდება რონი ვს მესის დანატოვარი ბრძოლა და მბაპე ვს ფატი იქნება ხოლმეე😄😄😄🙌🙌🙌

    24
    --------------------
    Win lose or tie
    Hala Madrid till i die
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:27

    მუნდო დეპორტივო შენიდედაც ამდენიხანი რატო არ გაოფიციალურდა დესტის ტრანსფერი ფუ ტქვენი

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:24

    ციტატა: Messiah
    ამის გაჯ..ეინების დრო მოვიდა უკვე .. ფატი გვყავს...

    დემბელე და ცოტა ფული რო დავუმატოთ და ფელიქსი წამოვიყვნოთ იდეალური იქნებოდა

    შენ ატლეტიკო და სიმეონე სი@თა ჯოგი გგონია ბრატ?
    ტიპებმა გრიზმანი 120 ლიმონად მოგვასუხარეს და სუა წაიყვანეს 4 ლიმონად

    ბართომეო კიარაა ყველა

    8
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:19

    აუუ უკვე მართლა ტვინს ბურღავს, რა უტვინოა ტიპი რა

    9
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:19

    ამას რო ენდობი კაცი და ამის იმედი გაქვს ნუ რავიცი რა ხალხი მუშაობს კლუბში

    8
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:13

    რა მასტია ბიჭო მაგარი პროკოლი ყველაფერიაქ იმისთვის რო დიდი ფეხბურთი ითამაშოს მხოლოდ ერთი პრობლემა აქვს ბურთს ფეხებში ვერ იჩერებს ისეუაზროდ იქნევს ფეხებს აი ეს სენი თუ მოიშორა წაგვადგება ეს კაცი მაგრად ისე მაგარი კაიფარიკი როა ბაზარი არარი მარა ბოლოსდა ბოლოს ხოუნდა გაიაზრო შეჩემა დორტმუნდში არ ხარ ბარსაში ხარ

    3
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 22:13

    მალკომი ამის გამო რომ გაუშვეს :( ვინც ამის 15 წუთიან დაგვიანებას აპრავებთ ელემენტარული დისციპლინა არ გცოდნიათ, მარტო 15 წუთი არაა საქმე, თუ არ ვცდები 2016 წელს იყიდეს, ჯერ პრეზენტაციაზე რაც ქნა ამრტო მაქედან უნდა მიმხვდარიყვენ რა დოდო გლეა :დ ფლეისთეიშენის თამაშის გარდა და წვეულების მოწობის გარდა არაფერი იცის ამან, დორტმუნდიდან 4 თვე მოკვეთეს ვარჯიშიდან ისე რომ 3 თვე ხელფასი არ მიცეს, აი მერე ათამაშდა ამგის გამო, ამას დედმამას უზამს კუმანი, ვინ ჩემი გლეა ბიჭო ეს დემბლე ისე გააქრობენ გუნდიდან თვალის დახამხამებასაც ვერ მოასწრბს, აქ კიდე დემბლეზე როგორ საუბრობთ ცუდადო, ცუდად კი არა ბარსელონას ბალეშიკები ხართ თუ სუარესის გრიზმანის დემბლესი და ბუსკესი პიკესი? გუნდზე წინ პუიოლი ხავი და რივალდო არ იდგა ვინც სული გული და ყველაფერს დებდა მოედანზე და აქ თურმე სუარესი დემბლე და ვიდალი ყოფილან გუნდზე მაღლა :))))

    14
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 21:52

    ამის სახელის ხსენებაზე კანკალი მეწყება უკვე ეს რა უბედურებაა 😂

    ქართული ოცნებაა ტიპი მუდამ რაღაც სლეობებს აკეთებს და ხალხი უთმენს
    ბიჯოოო წყობიდან როგორ გინდა არ გამოხვიდე ამ მაზუტში ნაკრავი ყ@@თ გაკეთებულს რო დაინახავ თან სულ ასე ამდენი ხანი თავის სირბძნეებით და საქციელებით

    8
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 21:51

    სადაც რაკიტიჩი ვიდალი და სუარესი გავყარეთ ხელფასის გამო იქ ამის გაგდება პრინციპის ამბავი აღარაა? ფულს მაინც არავინ მოგვცემს ამაში და სათქმელი მაინც იქნება რამე და სამაგალითოც :))) ხელფასი კიდე იმათზე მეტი თუ დაიზოგება თორე ნაკლები არაფრით

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV