უნაი ემერის კომენტარი "ბარსელონასთან" მარცხის შემდეგ

უნაი ემერის კომენტარი "ბარსელონასთან" მარცხის შემდეგ

"ვილიარეალის" მთავარმა მწვრთნელმა, უნაი ემერიმ, ლა ლიგის მე-3 ტურში "ბარსელონასთან" მარცხის შემდეგ (0-4) კომენტარი გააკეთა. 

"პირველ 45 წუთისთვის პასუხისმგებლობას საკუთარ თავზე ვიღებ. ჩვენ საკმაოდ კარგად დავიწყეთ, ანგარიშის გახსნის კარგი შანსიც გვქონდა, თუმცა გამარჯვებისთვის უფრო მეტის გაკეთებაა საჭირო. ახლა მატჩის ანალიზს გავაკეთებთ და პასუხებს ვიპოვით. გუნდმა გულშემატკივარს ბოდიში უნდა მოუხადოს თამაშისთვის, რომელიც პირველ ტაიმში ვაჩვენეთ." - ემერის სიტყვებს Marca ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 28 სექტემბერი 2020 18:43
    1
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    კარგი ეხა არ გინდა ერთი სიტყვით ჩაგიდეს და მორჩა აქ ბაზარი რაც ეთამაშე ბარსას ყველგან გიხმარა ასე რო დაეტიე იქ და აანალიზე აწი თამაშები 😀

    პარიზში 4-0 მოგვიგო ამის პსჟ-მ.
    ფანი [?]
    #8 28 სექტემბერი 2020 15:06
    0
    კარგი ეხა არ გინდა ერთი სიტყვით ჩაგიდეს და მორჩა აქ ბაზარი რაც ეთამაშე ბარსას ყველგან გიხმარა ასე რო დაეტიე იქ და აანალიზე აწი თამაშები 😀
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #7 28 სექტემბერი 2020 14:59
    3
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    კითხვა მაქვს ბარსას და არა მარტო ბარსას ფანებთან,ესეიგი ჰალამადრიდზე წავიკითხე ვიღაც ,,zizou”-ს კომენტარი,შეიძლება ვცდები სახელში,მაგრამ მთავარი აქ ეგ არაა,მოკლედ ანსუ ფატი არის მეორე მუნირიო...ხოდაა მე ვიყავი მუნირის დებიუტის დროს ყველაფერს მოწყვეტილი და მუნირის თამაშს ფაფხურად მივიჩნევდი თუუ მუნირი ერთ დროს ანსუ ფატისავით იმედის მომცემი კაცი იყო ? :დდდდდ ანუ შეიძლება ფაფხურით მართლა არ ფაფხურობდა,მაგრამ უფრო კონკრეტული რო გავხადო კითხვა შემდეგნაირად დავსვამ:მუნირმაც ანსუ ფატივით დაიწყო ?? რაღაც ძაან მეეჭვება და ვფიქრობ ბოღმიანი ბავშვის მიერ გავლებულ პარალელს გავს

    ლაწირაკი ბავშვია ეგ ზიზუ, არ მიაქციო ყურდღება.

    ციტატა: Memphis Depay
    ზოგადად მე ჰალაზე ვინც არიან ხალხი, ბუნებრივია რეალის ფანები არიან და აქვთ განსხვაბებული მოსაზრებები ეგ არ მიკვირს. მარა არავინ არავის არ ეხება და შეურაცხმყოფას არ აყენებს. ადამიანს რო განსხვავებული აზრის გამო შეაგენებ მანდ მთავრდება ყველაფერი. 31 წლის ცოლ-შვილიანი კაცი რო მაგას კადრულობ რაღაზე უნდა ილაპარაკო. საერთოდ ფეხბურთი კიდია მგონი, რეალის თასებით რო აღიზიანოს ხალხი ეგაა მაგის მიზანი. საცოდავი არსებაა მებრალება.

    ციტატა: M10 S9 D11
    თურმე რეალი დაუჩაგრავთ სიტისთან მსაჯებს მემგონი მაგისთვია ბანი არ უნდა აეხსნათ

    ენა როგორ უბრუნდებათ მსაჯებზე საინტერესოა პირდაპირ. რო არა მსაჯები სამი ლიგის მაგიერ სამში გრძელს მოიგებდნენ.

    ეგ ზიზუა 31 წლის? მე ბავშვი მგონია ისეთ სისულელეებს წერს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 28 სექტემბერი 2020 14:38
    2
    ციტატა: CHEPE
    ზოგზოგიერთი რას ტლიკინობს და რა მაგრად ვკაიფობ ეგეთ ადამიანებზე😁😁 თურმე ვილიარელი ფარჩაკი ყოფილა და გუშინ ამიტომ უფრო მოუგო ბარსელონამ და კუმანს იანრვრამდე გააგდებენ იმიტომ რომ ეგეც ფარჩაკი ყოფილა და გუშინდელი თამაში უბრალოდ გაუარდა თან თავდაჯერებით (უფრო სწორედ ბოღმით, სიძულვილით) რომ ამბობს😅😅😅
    ამას შევინახავ და ცხვირზე ავაფარებ ბევრს... კუმანი თუ ფარჩაკი არის და ვილიარელთან არაფერი იყო ჩამოენ.ძრევა ის პიტალო ალჟირელი და რაც ვალვერდემ დააკლო ორი იმდენს ჩაუდებს

    თურმე რეალი დაუჩაგრავთ სიტისთან მსაჯებს მემგონი მაგისთვია ბანი არ უნდა აეხსნათ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 28 სექტემბერი 2020 14:36
    2
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    კითხვა მაქვს ბარსას და არა მარტო ბარსას ფანებთან,ესეიგი ჰალამადრიდზე წავიკითხე ვიღაც ,,zizou”-ს კომენტარი,შეიძლება ვცდები სახელში,მაგრამ მთავარი აქ ეგ არაა,მოკლედ ანსუ ფატი არის მეორე მუნირიო...ხოდაა მე ვიყავი მუნირის დებიუტის დროს ყველაფერს მოწყვეტილი და მუნირის თამაშს ფაფხურად მივიჩნევდი თუუ მუნირი ერთ დროს ანსუ ფატისავით იმედის მომცემი კაცი იყო ? :დდდდდ ანუ შეიძლება ფაფხურით მართლა არ ფაფხურობდა,მაგრამ უფრო კონკრეტული რო გავხადო კითხვა შემდეგნაირად დავსვამ:მუნირმაც ანსუ ფატივით დაიწყო ?? რაღაც ძაან მეეჭვება და ვფიქრობ ბოღმიანი ბავშვის მიერ გავლებულ პარალელს გავს

    არ შემცდარხარ ნიკის დასახელებაში მოკლედ გეტყვი სამი ასოა ეგ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 28 სექტემბერი 2020 14:18
    5
    კითხვა მაქვს ბარსას და არა მარტო ბარსას ფანებთან,ესეიგი ჰალამადრიდზე წავიკითხე ვიღაც ,,zizou”-ს კომენტარი,შეიძლება ვცდები სახელში,მაგრამ მთავარი აქ ეგ არაა,მოკლედ ანსუ ფატი არის მეორე მუნირიო...ხოდაა მე ვიყავი მუნირის დებიუტის დროს ყველაფერს მოწყვეტილი და მუნირის თამაშს ფაფხურად მივიჩნევდი თუუ მუნირი ერთ დროს ანსუ ფატისავით იმედის მომცემი კაცი იყო ? :დდდდდ ანუ შეიძლება ფაფხურით მართლა არ ფაფხურობდა,მაგრამ უფრო კონკრეტული რო გავხადო კითხვა შემდეგნაირად დავსვამ:მუნირმაც ანსუ ფატივით დაიწყო ?? რაღაც ძაან მეეჭვება და ვფიქრობ ბოღმიანი ბავშვის მიერ გავლებულ პარალელს გავს
    Culé [?]
    #3 28 სექტემბერი 2020 14:09
    3
    მგონია წინასწარ იცოდი რა ჯოჯოხეთიც ელოდა შენ გუნდს 😂😂😂 თავს ნუ იმართლებ ეხლა
    Culé [?]
    #2 28 სექტემბერი 2020 14:08
    4
    ძალიან კარგად დავიწყეთ თამაში, მარა არ გაგიმართლაო. ცოტა მეტი უნდა გვეშრომაო. ფუ რა სი*ია
    Culé [?]
    #1 28 სექტემბერი 2020 14:04
    4
    შაჭყალიიი
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"