MD: დესტი დღეს გაოფიციალურდება

  • 28-09-2020, 11:38
  • MD: დესტი დღეს გაოფიციალურდება

    Mundo Deportivo დესტის გაფორმებას დღეს ელოდება. ის მეოთხე ტრანსფერი იქნება, ტრინკაუს, პედრისა და პიანიჩის შემდეგ, ხოლო პირველი ფეხბურთელი გახდება, რომელსაც რონალდ კუმანის მოთხოვნის საფუძველზე შეიძენენ.

    ტრანსფერი ფინანსების გამო შეყოვნდა, მაგრამ მას შემდეგ, რაც სემედუ გაიყიდა, ბიუჯეტში საკმარისი თანხა გაჩნდა. გადამწყვეტი სიტყვა თავად ფეხბურთელმა თქვა, რადგან მიუნხენის "ბაიერნი" ბოლომდე იბრძოდა მის ხელში ჩასაგდებად. "ბაიერნი" მსოფლიოს საუკეთესო კლუბია, "ბარსა" კი თავიდან იწყებს შენებას, დესტმა გამზადებულ პროექტს, შენების პროცესში მონაწილეობის მიღება არჩია. ეს კი დასაფასებელი ამბავია.

    "აიაქსში" სულ რაღაც 38 შეხვედრა ჩაატარა, ეს საკმარისი აღმოჩნდა იმისათვის, რომ უფრო მაღალ დონეზე გააგრძელოს თამაში. გამოწვევა კი ძალიან დიდია, რადგან "ბარსამ" ჯერ კიდევ ვერ შეცვალა ნაადრევად გაშვებული დანი ალვესი, მას შემდეგ ბევრი ეცადა, მაგრამ არავის არაფერი გამოუვიდა.

    დესტი კარგად იცნობს "ბარსას" ერთ ფეხბურთელს, საუბარია კონრად დე ლა ფუენტეზე, ისინი ერთად თამაშობდნენ ამერიკის 20-წლამდელთა ნაკრებში. სწორედ აქიდან მოყოლებული ცდილობდა კუმანი დესტის დარწმუნებას, რომ ნიდერლანდების ნაკრებში ეთამაშა, მაგრამ დესტმა ამერიკა არჩია, პატრიოტი გამოდგა.

    სამაგიეროდ, კუმანმა დაარწმუნა იმაში, რომ "ბარსელონას" წევრი გამხდარიყო და ძირითადი შემადგენლობაც გაუმზადა.

    კუმანს მის გარდა ცენტრალური მცველის და ცენტრფორვარდის გადაბირება სურს, მაგრამ ჯერჯერობით ახალი არაფერია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 15:02

    მაინც რაღაც ნე ხვატკა მაქვს რა მარტო ამ დესტზე, ანუ მართო ეს რო ყავთ, ძაან პატარაა ჯერ

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: OLD
    ციტატა: MALUMA
    გუშინ ბარსას თამაშისგან სიამოვნება ასე მგონია პირველად მივიღე აი ეს არის მწვრთნელის დამსხაურება თირემ ვალვერდეს და სეტიენს იგივე შემადგენლობა არ ჰყავდა თითქმის ნაგრამ შედეგები ყცელამ ვიცით! დეიონგი სკამზე დასასმელია დემბელე რობერტო და ბუსკეცი გასაგდებია! მოსაყვანია დესტი და დეპაი!

    დეიონგს რასერჩი ტო დეიონგი არადა ბუსკეცი კიარი გასაშვები მანდ

    აიაქსში ჰგონია ისევ თავი გუშინ კინაღამ გაგვიტანეს მისი შეცდომის გამო და წინა სეზონიც ცუდი ჰქონდა საბოლოოდ!

    შარშანდელი სეზონთან რა გინდა, პირიქით კარგად ითამაშა იმის გათვალისწინებით რომ საერთოდ არ უთამაშნია არასდროს შემტევ ნახევერმცველად

    5
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 14:56

    ეეხ...დესტის დონეზე დასცა "ბარსა" როსელ-ბართომეუს ბანდამ. დესტი არა დუსტი... საშუალო დონე.

    1
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:52

    დე ლიხტს მოიყვანს ვითომ კუმანი მცველად??

    3
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:32

    დესტი კაია თუ გადმოვა მარა ვნახოთ სანამმ ოფიციალური არიქნება იქამდე არმჯერა არაფრის..გუშინდელ თამაშს რაც შეეხება საერთო ჯამში კაი თამაში იყო და მოვიგეთ მაგრამ მეორე ტაიმში რო გოლი ვერ გავიტანეთ ეგ არამგონია იმის ბრალი იყოს რომ არ მოინდომეს ფეხბურთელებმა რადგან პირველში 4 გაიტანეს რავიცი ერთი მაინც გაეტანათ მეორე ტაიმში კარგი იქნებოდა.. გოლი რო არ გაუშვეს ეს უკვე კარგია...

    2
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:24

    ციტატა: OLD
    ციტატა: MALUMA
    გუშინ ბარსას თამაშისგან სიამოვნება ასე მგონია პირველად მივიღე აი ეს არის მწვრთნელის დამსხაურება თირემ ვალვერდეს და სეტიენს იგივე შემადგენლობა არ ჰყავდა თითქმის ნაგრამ შედეგები ყცელამ ვიცით! დეიონგი სკამზე დასასმელია დემბელე რობერტო და ბუსკეცი გასაგდებია! მოსაყვანია დესტი და დეპაი!

    დეიონგს რასერჩი ტო დეიონგი არადა ბუსკეცი კიარი გასაშვები მანდ

    აიაქსში ჰგონია ისევ თავი გუშინ კინაღამ გაგვიტანეს მისი შეცდომის გამო და წინა სეზონიც ცუდი ჰქონდა საბოლოოდ!

    2
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:22

    ციტატა: MALUMA
    გუშინ ბარსას თამაშისგან სიამოვნება ასე მგონია პირველად მივიღე აი ეს არის მწვრთნელის დამსხაურება თირემ ვალვერდეს და სეტიენს იგივე შემადგენლობა არ ჰყავდა თითქმის ნაგრამ შედეგები ყცელამ ვიცით! დეიონგი სკამზე დასასმელია დემბელე რობერტო და ბუსკეცი გასაგდებია! მოსაყვანია დესტი და დეპაი!

    დეიონგს რასერჩი ტო დეიონგი არადა ბუსკეცი კიარი გასაშვები მანდ

    0
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:19

    გუშინ ბარსას თამაშისგან სიამოვნება ასე მგონია პირველად მივიღე აი ეს არის მწვრთნელის დამსხაურება თირემ ვალვერდეს და სეტიენს იგივე შემადგენლობა არ ჰყავდა თითქმის ნაგრამ შედეგები ყცელამ ვიცით! დეიონგი და გრიზმანი სკამზე დასასმელია დემბელე რობერტო და ბუსკეცი გასაგდებია! მოსაყვანია დესტი და დეპაი!

    1
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:16

    ციტატა: carles puyol 5
    დაახლოებით არნოლდის სტილია.წააგავს რაღაცნაირად.მაგრამ ერთი ის მაეჭვებს რო აიაქსში ზამენაზე ზის და ბარსელონაში გაქაჩაავს?

    იყო მომენტები ეს იდგა მარა უფრო ხშირად ის მაროკოელი მარა ეგეც იქიდან იყო განპირობებული რო ამისთვის პირველი წელი თან იყო-არის 18-19 წლის და ეგრევე არ აჯახეს 90 წუთი და ბოლოსკენ უკვე იცოდნენ რო იყიდებოდა და ბოლო 15 წუთი შემოყავდათ რა
    მოკლედ სანერვიულო არაფერია წესით უმაღლესი დონის ფეხბურთი უნდა ითამაშოს,თან ჟილკიანია მახსოვს ერთხელ ტადიჩს(კაპიტანს)ეჩხუბა თამაშის დროს ეს ღლაპი და მოკლედ
    თავისი ნიშა აქვს!

    მოდი მოდი სერჟინიო ჭორდები ბარსას მომავალი 10'წელი

    3
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:11

    გარსიას რაც შეეხება ერთი თამაშით ფეხბურთელის შეფასება არ შეიძლება ვაფშე მიანებონ მაგას თავი წელს არ გვჭირდება არიან მცველები ბარსაში საკმარისად პიკრ ლანგლე არაუხო უმტიტი ტოდიბო რაგინდა ან ვინ გინდა უკეთესი ითამაშონ ამათმადა ვილიარეალთან კარგად გამოიყურებოდა დაცვის ხაზი მთავარია ცენტრიდა პრესინგი ბურთის ართნევა თორე ცენტრს რო ვერ დაიჭერ და მუდმივი შეტევებია მაგას ვერცერთი დაცვა ვერ გაუძლებს ასერო დესტი გაოციციალურდეს და მერე ფორვარდზე იჩალიჩონ დალშე რესურსი საკმარისადაქვს ბარსას დიდი ფეხბურთის სათამაშოდ

    3
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:06

    გარისია აუცილებლად მოსაყვანია ხალხი დამენახეთ :დ რა გარსია რის გარსია :დ ეგ რომ მაგარი ყოფილიყო გრანდები შეესეოდნენ, და თან სიტიც გაისად უფასოდ არ გაუშვებდა :დ სიტიდან ერთადერთი დე ბრუნი უნდა იყიდო, რა გარისია რის გარსია ვარდიმ ათრია და მაგას ვინიციუსი აზარი ან თუნდაც ფელიში რას უზამს :დ ჯერ იყო და პიანიჩი რა დებილიაო და ახლა ყველას მოგწონთ, მერე ფატი რის ფატიო და გუშინ ბავშვმა იფრინა, მოკლედ რაა მაგარი ხალხი ხართ აქ ზოგიერთი :დ ტოდიბოს მიცენ შანსი ამ ჩამოსხმებმა, არ აყენებენ და როგორ გაიგებენ რა შეუძლია, ეგრევე მოისროლო რომლიც არ იციან რას წარმაოდგენს, დე ლიგტს რომ მიცეს შანსი დაამტკიცა, მაგრამ რომ კონკურენტიან გუნდში დედა... ეგ უნდა წასულიყო იქ სადაც 80% ითამაშებდა

    4
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:06

    მალე მალე ტო მერე სრულად კონცერტრირდნენ ცენტრ ფორვარდზე დაუზოგავი შრომადა მუშაობაა საჭირო და წელსვე შეიძლება ყველაფერზე ფიქრი დამიჯერეთ!!

    2
    გასულია
    Pique_3 წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:04

    სასტავ თუ ვინმემ იცით სადაა კაი საფეხბურთო ბარის პონტი საქართველო-ბელორუსს რო ჩავუჯდე❤

    0
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 11:50

    დაახლოებით არნოლდის სტილია.წააგავს რაღაცნაირად.მაგრამ ერთი ის მაეჭვებს რო აიაქსში ზამენაზე ზის და ბარსელონაში გაქაჩაავს?

    2
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 11:47

    ვნახოთ რა იქნება მოსვლას მივესალმებით ...

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    28 სექტემბერი 2020 11:47

    დროზე გააოფიციალურეთ

    პ.ს. ცენტრალურ მცველს რაც შეეხება ლესტერთან თამაშის მერე გარსია თუ კიდე უნდათ ტოდიბოს მაგივრად ტვინში უჭირთ ნამეტანი ტოდიბოს მიეცით შანსი თქვე უდღეურებო არანაკლები ნიჭის და ტალანტის პატრონია

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 11:45

    Au male gaoficialurdes ghmertit❤️❤️am bichma tu gaamartla(risi didi imedic maqvs) ukve dzaaan seriozuli gundi gvekoleba, kovel shemtxvevashi robertos unda ajobos gushin mkvdari iko marjvena flangi...garciam kargad klapa gushin mara ar chans cudi bichi da moikvanon egec, da tu depay daemata, kumani valdebuli iqneba rame mainc moigos! Am resursit + desti tanaxma var utitulod vikot da ase lamazad vitamashot es weli da momavlidan daglijos yvelaferi gundma❤️

    3
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 11:42

    Mshvenieri

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV