გილერმო ამორი: ანსუ ფატი "ბარსელონას" აწმყო და მომავალია

  • 28-09-2020, 02:19
  • გილერმო ამორი: ანსუ ფატი "ბარსელონას" აწმყო და მომავალია

    "ბარსელონას" დირექტორმა, გილერმო ამორმა, "ვილიარეალთან" მატჩში (4-0) დუბლის გამტანი კატალონიური გუნდის ამომავალი ვარსკვლავი ანსუ ფატი შეაქო.

    "ანსუ ფატი "ბარსელონას" აწმყო და მომავალია. მას ყოველთვის "ბლაუგრანაში" თამაში უნდოდა.

    ენთუზიაზმით სავსე ფეხბურთელებით დაკომპლექტებული გუნდი გვყვავს", - აცხადებს ამორი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 12:01

    ციტატა: Greengreen
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: 8-I N I E S T A-8
    კაი ბოვშვი ხარ ანსუ😎კლასიკოში გვინდა შენი დუბლი ძმაკაცო

    რაზეა სიმონ ბაზარი შესრულეებული იქნება თქვენი სურვილი 😎

    ეს კაი იყოო 🤣 🤣 👍

    😂 😂

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Greengreen გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 11:50

    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: 8-I N I E S T A-8
    კაი ბოვშვი ხარ ანსუ😎კლასიკოში გვინდა შენი დუბლი ძმაკაცო

    რაზეა სიმონ ბაზარი შესრულეებული იქნება თქვენი სურვილი 😎

    ეს კაი იყოო 🤣 🤣 👍

    1
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 09:27

    ციტატა: 8-I N I E S T A-8
    7 მოუხდება ფატის,6 რიკის.აი ეხლაც ვერ ვხსნი ალენიას&რიკის შორის არჩევანში ალენიას დატოვებას და მერე 6 ნომრიან მაისურს🙃

    ან ალენიას რაუნდა ამ ეტაპზე ბარსაში ან რიკის, ალენიაზე ერთი პერიოდი დიდი პიარი აგორდა ინიესტამ ერთი თქვა ძაან ნიჭიერიაო და აიტაცა ხალხმა არადა არასდროს მევასებოდა, და რიკი პუჩს რაც შეეხება მაგას 7 წლის ბავშვისგან ვერგაარჩევ მოედანზე, მაგან თუ ფიზიკაში არ მოუმატა დარჩეს ოხრად ეს ნიჭი და მოუაროს კარგად😘

    6
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 09:18

    ციტატა: 8-I N I E S T A-8
    კაი ბოვშვი ხარ ანსუ😎კლასიკოში გვინდა შენი დუბლი ძმაკაცო

    რაზეა სიმონ ბაზარი შესრულეებული იქნება თქვენი სურვილი 😎

    12
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 07:32

    ძაან მაგარია ანსუ ფატი. დემბელეს უკვე აეწვა დიდიხნის ნასვენები საჯდომი

    13
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    MisterD ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 05:07

    ფატი ხო მაგარი იყო და მთელი გუნდი მაგრამ რამდენი დააკვირდით ლენგელს პასს პირველი გოლისას ტიპმა ერთი გადაცემით გაჭრა მთელი დაცვის ხაზი.

    8
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 02:56

    აუ გრიზმანი ძაან მინდა რომ ათამაშდეს 😥 💓 დღეს კი იღებდა კომბინაციებში მონაწილეობას მარა მინდა რო უფრო მალე შეეგუოს ახალ პოზიციას. იქნებ დესტის მოყვანამ უფრო მეტი სივრცე შეუქმნას და კარგი დუეტი ჩამოყალიბდეს მარჯვენა ფლანგზე... 💓 ყოველშემთხვევაში დღევანდელი გრიზმანი მაინც მირჩევნია დემბელეს...
    გრიზმანს გუნდურ ფეხბურთში მაინც გამოიყენებ, კარგ და ჭკვიანურ პასს გაგიკეთებს შეცდომებიც ნაკლებად აქვს აი დემბელეს ვაფშე ვერ გამოიყენებ გუნდურ ფეხბურთში.

    16
    გასულია
    8-I N I E S T A-8 წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 02:51

    7 მოუხდება ფატის,6 რიკის.აი ეხლაც ვერ ვხსნი ალენიას&რიკის შორის არჩევანში ალენიას დატოვებას და მერე 6 ნომრიან მაისურს🙃

    6
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 02:30

    იმედია ნომერს არ შეიცვლის და სულ ეს 22 ნომერი იქნება ძაან უხდება :))

    8
    გასულია
    8-I N I E S T A-8 წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 02:25

    კაი ბოვშვი ხარ ანსუ😎კლასიკოში გვინდა შენი დუბლი ძმაკაცო

    8
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV