უსმან დემბელემ 10 თვის შემდეგ, პირველი ოფიციალური შეხვედრა ჩაატარა

უსმან დემბელემ 10 თვის შემდეგ, პირველი ოფიციალური შეხვედრა ჩაატარა

"ვილიარეალთან" დაპირისპირებაში (4-0) მეორე ნახევარში, 70-ე წუთზე მოედანზე უსმან დემბელე გამოვიდა, მან შეხვედრის ერთ-ერთი მთავარი გმირი, ანსუ ფატი შეცვალა. 

23 წლის ფრანგმა თავდამსხმელმა, "ბარსელონას" რიგებში 10 თვის შემდეგ, პირველი ოფიციალური შეხვედრა ჩაატარა. დემბელემ ტრავმა 2019 წლის ნოემბერში, ჩემპიონთა ლიგაზე, "ბორუსიასთან" მატჩში (3-1) მიიღო. 

აღნიშნული ტრავმის გამო, დემბელეს გასული სეზონის დიდი ნაწილი გაუცდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #10 28 სექტემბერი 2020 14:15
    1
    შეშინებული თამაშობს ამას ფიზიკურზე მეტად ფსიქოლოგიური დახმარება ჭირდება ეხლა, არ რისკავს. ორთაბრძოლებში არ შედის, დრიბლინგს აღარ აკეთებს მოკლედ რის გამოც მომწონდა აღარაფერი შერჩა, ეტაპობრივად უნდა დაიბრუნოს ყველაფერი ის რაც ტრამვებმა წაართვა.
    Culé [?]
    #9 28 სექტემბერი 2020 10:47
    2
    ამ კაცს თუ ტვინი ოდნავ უმიშავებს და ეგეც დაზიანებული არ აქვს უნდა მიხვდეს სად არის და დღედაღამ ივარჯიშოს, სირცხვილია უბრალოდ რომ 17 წლის ბავშვი გახევს ადგილს ძირითადიდან
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 28 სექტემბერი 2020 01:55
    8
    Ati tve ???? Amdeni ar megona Tu iyo gasuli. Tu vinme gasagdebi iyo es pirvel rigshi
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #7 28 სექტემბერი 2020 01:32
    13
    დემბელე გუნდიდან გაააააააააააააააჯვი
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    ფანი [?]
    #6 28 სექტემბერი 2020 01:30
    1
    ციტატა: GioKakiashvili
    Ragacnairi damokidebuleba armomewona shemovida da anu arcmouklavs tavi ise itamasha arada unda ibrdzodes sastartostvis da aramarto magistvis barsashi darchemistvis

    მწვრთნელის დავალებას ასრულებდა სულ ცავდა რომ წინ არ წასულიყო
    ფანი [?]
    #5 28 სექტემბერი 2020 01:27
    2
    Ragacnairi damokidebuleba armomewona shemovida da anu arcmouklavs tavi ise itamasha arada unda ibrdzodes sastartostvis da aramarto magistvis barsashi darchemistvis
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 28 სექტემბერი 2020 01:26
    14
    ტრინკაოს და ფატის ხელში ეს კაცი ზამენა იქნება ამხელა ხელფას რატო უხდიან ზამენის იგროკს რომელიც სულ ლაზარეთშია ხოლო სუარეს 9 მილიონს ვერ გადაუხდიდნენ კაცი სკამზეც თანახმა იყო
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    რედაქტორი [?]
    #3 28 სექტემბერი 2020 01:26
    11
    წერაც მეზარება ამ ვითომ "ფეხბურთელზე"..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #2 28 სექტემბერი 2020 01:23
    15
    ფეიერვერკებიც მაგიტო გაუშვეს უეჭველი 🤣🤣🤣
    Culé [?]