სუარესის შთამბეჭდავი დებიუტი - დუბლი "ატლეტიკოს" მაისურით [ვიდეო]

  • 27-09-2020, 19:51
  • სუარესის შთამბეჭდავი დებიუტი - დუბლი "ატლეტიკოს" მაისურით [ვიდეო]

    "ბარსელონადან" წასვლის შემდეგ ჩატარებულ პირველ მატჩში ურუგვაელმა თავდამსხმელმა, ლუის სუარესმა, თავი გოლით გამოიჩინა. 

    სუარესი "ატლეტიკო"-"გრანადას" შეხვედრაში 70-ე წუთზე ჩაერთო, პირველი გოლის გატანა კი 85-ე წუთზე შეძლო. 

    აღსანიშნავია, რომ ამ გოლამდე ლუისმა ასისტი შეასრულა, რეალური საგოლე მომენტი შექმნა და თავის გუნდს თერთმეტმეტრიანი მოუტანა, რომელიც VAR-მა გააუქმა. 

    ძირითადი დროისთვის დამატებულ მე-3 წუთზე სუარესმა გატანა კიდევ ერთხელ შეძლო. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 49 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 13:22

    ციტატა: სპარტაკი

    ის სიხარული გვექნება სუა თუ გოლს გაგვიტანს რომ ბარსას ხელმძღვანელობამ ინანოს რა კაცი გაუშვა რომ ის არ იყო ღირსი გაგდებისა ხომ ნახეთ რა ხოდზეა კაცი რა საჭიროა ვერ გაუტანა გრანადას 2 გოლი ერთი ასისტი? მხეცია ჯეკა ის გვჭირდებოდა მარა

    0
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 11:36

    Iniesta. And messi,
    მაგით რა სიხარული უნდა მოგიტანოს... რომც გაიტანოს...

    0
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 21:45

    შარშანდელი შემადგენლობა ბარსასი მიეცი სიმიონეს ქვას ქვაზე არ დატოვებს ისე გადაურბენს ყველას...ბარსას პრპბლემა ტრენერი იყოო...კუმანმა დაცვა დალაგოს მთვარიაა სხვა არაფერი მინდა მაგ კაცის...დაცვაში თამაში უნდა ვისწავლოთ

    1
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 21:14

    იმედია მალე ბარსასაც გაუფორმებს დუბლს

    3
    გასულია
    kako წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:37

    ცხენის კუდზეა გამოსამბელი კვერცხებით და ისე უნდა ათრიოს ბათლემეუ.სუარესის გაშვებიზა.და საერთოდ ბარსას ასე მოქცევიზა.ამ დონეზე რომ გააფარჩაკა ბოლომდე ბარსა.

    4
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:36

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: basa7
    მიხვდებით ახლა ცოტა ხანში რომ კარგ ფორვარდს უკან კარგი ნახევარმცველები ჭირდება

    ეხლა ყველა დადებითი კომენტარი წერია 😃 არადა მახსოვს შენ იყავი ერთ-ერთი რომელიც სუას შესაძლო წასვლა არ გინდოდა....
    პროსტა მეზარება ეხლა ძველი კომენტარების ამოყრა თორე ბევრი მომხმარებელი აჯვავდა ურუგვაელს ჩვენ კი........... გვყავდეს ბრაითვეითი 😑

    კი და ჩემს გარდა იყვნენ კიდევ ბაკერო იგივე. მეც მეზარება ახლა ამოყრა. ერთი ვერ გაიგო ამ ხალხმა. ფეხბურთში ყველას აქვს კონკრეტული დავალება. საათის მექანიზმივითაა, მითუმეტეს ბარსა. თუ რომელიმე ვერ ქაჩავს დომინოს პრინციპით ხდება რღვევა. იგივე ბუსკეტს რო ბრალდება ყველაფერი. ბუსკეტს უმეტესწილად რაკიტიჩის, ვიდალის და სხვების შეცდომების გამოსწორება უწევდა, სანამ ჯანი ქონდა ახერხებდა, ბოლოს კი ვერ ქაჩავდა. ასევე იყო მესიც და სუარესიც

    საწყალი პიკე დაგავიწყდა მუდმივად რობერტოს ჩაჯმული მძღნერი რომ უნდა წმინდოს ფლანგზე !!!...... " სუარესი დამძორდაა ვერ დარბიის " !!! ხო ბლიად ცენტრიდან უნდა წამოიღოს თურმე მეტოქის საჯარიმომდე ყველას გასცდეს და მერე გაიტანოს ! 😂 😂 😂

    არა პიკე არ დამავიწყდა, უბრალოდ ამათ შორის ყველაზე მეტად მაგას დაეტყო ასაკი და მომავალ წელს ეგ უეჭველი წავა რა

    1
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:34

    ციტატა: basa7
    ან ჩვენ ვართ კაცო იშვიათი აზროვნების მემფის დეპაი შენ გიწერია ნიკად და:))))))))))))))

    😂 😂

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:34

    რა მიკვირს იცით? ესეიგი ისეთი რაღაცა გამოდის რომ თქვენ გინდათ გუნდის გაახალგაზრდავება და ჩვენ არა. დიდი ბოდიში მაგრამ ხმას არ იღებდა 80 პროცენტი მე რო აქ გაახალგაზრდავებას ვყვიროდი მაგრამ ეს პროცესი ძალიან ჭკვიანურად და თანმიმდევრულად უნდ გაკეთდეს და არ შედეგიანი ფეხბურთელების გაყრით. ცოტა ხანში რო უნდა წასულიყო სუაც, ბუსკეტსიც და ალბაც და პიკეც(პიკე ახლავე ვაფშეტა) ამას დიდი მიხვედრა არ უნდა მაგრამ ჯერ შესაბამისი კადრი უნდ გყავდეს. ახლა წამოხტება აქ ვიღაც და იტყვის ხო გვყავს გრიზმანიო, ან დეპაი მოვიყვანოთ იტყვის კიდევ ვინმე და ამაყად მიმოიხედავენ ვახ რა მაგრა ვერკვევი ფეხბურთშიო:))))))

    3
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:32

    ჯეკა ძალიან მაგარი ,ასე ფინასავით გასაგდებია ნამდვილად არ იყო,კიდევ ბევრჯერ მოგენატრება და გაგვახსენდება,მე ძალიან გამიხარდა ჯეკას დუბლი.ღმერთით ჩვენი ბარსა გაგვახარებს ლამაზი შედეგიანი თამაშით

    7
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:30

    Dat-,
    სუამ ლივერპულსაც გაუტანა და ბაიერნსაც.. მაგრამ არ იყო გუნდი აწყობილი როგორც წესია სადაც თავისადგილას დგას ყველა...თორე კი ხედავთ ატლეში პირცელივე 20 წუთის თამაშით 2 გოლი რომარა ისე ითამაშა თითქოს წლებია იქ ყოფილიყო.. უდუდესი ფეხბურთელი და პიროვნებაა სუა.. თქვა თავადაც დავჯდები სათადქრიგოზეო და საჭიროა გაახალგაზრდავებაო ..

    6
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:30

    მხეცია და მაგარია წარმატებები ერთი სეზონი რო დაეტოვებინათ კარგი იქნებოდა მარა არაუშავს ცხადზე ცხადი იყო რო იმ შემადგენლობით და სუარესის მეთაურობით შანსი არ გვქონდა ჩვენ და დროა ახალი ერა დაიწყოს ბარსაში სულ სხვა თამაშები იქნება ყველაფერი კარგად იქნება მოიყვანონ დეპაი და ნახავთ რასაკაიფოდ შეიკვრება ერთ მუშტად ბარსა სუარესს წარმატებები მიხარია მენანება მარა რასვიზამთ ვნახოთ გრანდებთან რას იზამს ატლეტიკოსთან ერთად ეს გრანადა იყო თა განადგურებული უკვე სანამ სუა შეუგდებდა

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:30

    ციტატა: basa7
    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: basa7
    მიხვდებით ახლა ცოტა ხანში რომ კარგ ფორვარდს უკან კარგი ნახევარმცველები ჭირდება

    ეხლა ყველა დადებითი კომენტარი წერია 😃 არადა მახსოვს შენ იყავი ერთ-ერთი რომელიც სუას შესაძლო წასვლა არ გინდოდა....
    პროსტა მეზარება ეხლა ძველი კომენტარების ამოყრა თორე ბევრი მომხმარებელი აჯვავდა ურუგვაელს ჩვენ კი........... გვყავდეს ბრაითვეითი 😑

    კი და ჩემს გარდა იყვნენ კიდევ ბაკერო იგივე. მეც მეზარება ახლა ამოყრა. ერთი ვერ გაიგო ამ ხალხმა. ფეხბურთში ყველას აქვს კონკრეტული დავალება. საათის მექანიზმივითაა, მითუმეტეს ბარსა. თუ რომელიმე ვერ ქაჩავს დომინოს პრინციპით ხდება რღვევა. იგივე ბუსკეტს რო ბრალდება ყველაფერი. ბუსკეტს უმეტესწილად რაკიტიჩის, ვიდალის და სხვების შეცდომების გამოსწორება უწევდა, სანამ ჯანი ქონდა ახერხებდა, ბოლოს კი ვერ ქაჩავდა. ასევე იყო მესიც და სუარესიც

    საწყალი პიკე დაგავიწყდა მუდმივად რობერტოს ჩაჯმული მძღნერი რომ უნდა წმინდოს ფლანგზე !!!...... " სუარესი დამძორდაა ვერ დარბიის " !!! ხო ბლიად ცენტრიდან უნდა წამოიღოს თურმე მეტოქის საჯარიმომდე ყველას გასცდეს და მერე გაიტანოს ! 😂 😂 😂

    1
    გასულია
    (გიო) Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:30

    ციტატა: Dat-
    ვახ ბიჭოოო ეხლა გახდა მხეცი ნადირი. სად იყო რომასთან ლივესთან და ბაიერთან ან რეალთან. ახლა ვიცი რო ყველა წმენდას ჩაუტარებს და იტყვის რო სუა რა შუაშიაო. გუნდის ერთ ერთი ლიდერი ერქვა და ვერ ლიდერობდა გადამწყვეტ მაჩებში ))) მოკლედ გასაშვებად დამენანა დასარჩენად დამენანებოდა.

    ყოვეთვის მხეცი იყო, შარშან ვითომ არაფერი მაგრამ 36 თამაშში 21 გოლი და 12 ასისტი დადო, მეტყვით ეხლა ეგ ვალიადოლიდებთან და ლეგანესებთანო კი ბატონო მაგათაც გაუტანა მაგრამ თუ გაუტანა ეგეც კლასის ხარჯზე წავიდოდნენ ეგ და მესი იგებდნენ მარტონი დაქცეული დანგრეული გუნდით, დიდ გუნდემთან კიდე მარტონი ვერაფერს ვერ აკეთებდნენ და არც არავინ გააკეთებინებდა კიდე, ააწყვე სისტემა ჩასვი იქ ურუგვაელი არრგენტინელის დუატი და დაიმხობენ ყველაფეს თავზე, როცა მენახირე გყავს ამხელა კლუბს მწვრთნელი იქ რაიმეზე პრეტენზია არ უნდა გქონდს, აი ახლა ყველამ კარგად შევხედოთ სიმეონეს აწყობილ მექანიზმში რა კაი მატჩები დადოს "მძორმა" სუარესმა.....
    დეკადის ერთ-ერთ საუკეთესო 9-ანი მაინც არიყოს....

    3
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:29

    ციტატა: Magician
    გასაგებია, რომ კარგ ფორმაშია, მაგრამ მაინც ჩემს აზრზე დავრჩები და ვიტყვი, რომ სუარესს "ბარსელონა" მალე უნდა დაეტოვებინა.
    გუნდს სჭირდება გაახალგაზრდავება. მტკივნეული პროცესია, მაგრამ ისე კლუბის მომავლისთვის არის საჭირო.

    სანამ ძველს გაუშვებ მანამ ახალი უნდა მოიყვანო მინიმუმ ძველის დონის, მარტივი ლოგიკაა

    1
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:29

    ბართომეუ შენ ოჯახსსს შევთხარე
    რა ფეხბურთელი გააგდო და თან სად.
    ატლეტიკო ჩემპიონობაზე გაიწევს აი უეჭველი და სუარესი კიჩიჩზე

    2
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:28

    ან ჩვენ ვართ კაცო იშვიათი აზროვნების მემფის დეპაი შენ გიწერია ნიკად და:))))))))))))))

    1
    გასულია
    Magician Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:28

    გასაგებია, რომ კარგ ფორმაშია, მაგრამ მაინც ჩემს აზრზე დავრჩები და ვიტყვი, რომ სუარესს "ბარსელონა" მალე უნდა დაეტოვებინა.
    გუნდს სჭირდება გაახალგაზრდავება. მტკივნეული პროცესია, მაგრამ ისე კლუბის მომავლისთვის არის საჭირო.

    1
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:26

    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: basa7
    მიხვდებით ახლა ცოტა ხანში რომ კარგ ფორვარდს უკან კარგი ნახევარმცველები ჭირდება

    ეხლა ყველა დადებითი კომენტარი წერია 😃 არადა მახსოვს შენ იყავი ერთ-ერთი რომელიც სუას შესაძლო წასვლა არ გინდოდა....
    პროსტა მეზარება ეხლა ძველი კომენტარების ამოყრა თორე ბევრი მომხმარებელი აჯვავდა ურუგვაელს ჩვენ კი........... გვყავდეს ბრაითვეითი 😑

    კი და ჩემს გარდა იყვნენ კიდევ ბაკერო იგივე. მეც მეზარება ახლა ამოყრა. ერთი ვერ გაიგო ამ ხალხმა. ფეხბურთში ყველას აქვს კონკრეტული დავალება. საათის მექანიზმივითაა, მითუმეტეს ბარსა. თუ რომელიმე ვერ ქაჩავს დომინოს პრინციპით ხდება რღვევა. იგივე ბუსკეტს რო ბრალდება ყველაფერი. ბუსკეტს უმეტესწილად რაკიტიჩის, ვიდალის და სხვების შეცდომების გამოსწორება უწევდა, სანამ ჯანი ქონდა ახერხებდა, ბოლოს კი ვერ ქაჩავდა. ასევე იყო მესიც და სუარესიც

    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: Dat-
    ვახ ბიჭოოო ეხლა გახდა მხეცი ნადირი. სად იყო რომასთან ლივესთან და ბაიერთან ან რეალთან. ახლა ვიცი რო ყველა წმენდას ჩაუტარებს და იტყვის რო სუა რა შუაშიაო. გუნდის ერთ ერთი ლიდერი ერქვა და ვერ ლიდერობდა გადამწყვეტ მაჩებში ))) მოკლედ გასაშვებად დამენანა დასარჩენად დამენანებოდა.

    აუ შენ გენაცვალე ძმაო, გრანადასთან რადგან გაიტანა ორი გოლი ესეიგი სულ ასე იქნება და ლა ლიგას მოიგებს თურმე ატლეტიკო. ძაან იშვიათი აზროვნების ხალხი მოძრაობს.

    შენ ფრვარდის ფუნქცია იცი ა არის?პასი მიცენ და გოლი გაიტანოს, ნახევრად ნახევარდაცვაში დგომა კი არა. გრანადასთან თორე იმ ბაიერთან სხვამ გაიტანა რა

    2
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:22

    ციტატა: Dat-
    ვახ ბიჭოოო ეხლა გახდა მხეცი ნადირი. სად იყო რომასთან ლივესთან და ბაიერთან ან რეალთან. ახლა ვიცი რო ყველა წმენდას ჩაუტარებს და იტყვის რო სუა რა შუაშიაო. გუნდის ერთ ერთი ლიდერი ერქვა და ვერ ლიდერობდა გადამწყვეტ მაჩებში ))) მოკლედ გასაშვებად დამენანა დასარჩენად დამენანებოდა.

    აუ შენ გენაცვალე ძმაო, გრანადასთან რადგან გაიტანა ორი გოლი ესეიგი სულ ასე იქნება და ლა ლიგას მოიგებს თურმე ატლეტიკო. ძაან იშვიათი აზროვნების ხალხი მოძრაობს.

    3
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:18

    ვახ ბიჭოოო ეხლა გახდა მხეცი ნადირი. სად იყო რომასთან ლივესთან და ბაიერთან ან რეალთან. ახლა ვიცი რო ყველა წმენდას ჩაუტარებს და იტყვის რო სუა რა შუაშიაო. გუნდის ერთ ერთი ლიდერი ერქვა და ვერ ლიდერობდა გადამწყვეტ მაჩებში ))) მოკლედ გასაშვებად დამენანა დასარჩენად დამენანებოდა.

    4
    --------------------
    № 10
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV