რონალდ კუმანის სამოტივაციო ვიდეო

  • 27-09-2020, 18:48
  • რონალდ კუმანის სამოტივაციო ვიდეო

    კატალონიის "ბარსელონას" ახალ თავკაცს, რონალდ კუმანს დღეს პირველი გამოცდა ელის. მისი გუნდი საღამოს 23:00 საათზე პირველ ოფიციალურ შეხვედრას "ვილიარეალის" წინააღმდეგ გამართავს.

    შესაბამისად, მატჩი 57 წლის სპეციალისტისათვის საკმაოდ დიდ დატვირთვას ატარებს. ნიდერლანდელ თავკაცს გამხნევების თემა არასდროს ეშლება. ამჯერადაც, ის Twitter-ის საკუთარ გვერდზე სამოტივაციო ვიდეოს აქვეყნებს, სადაც "ბლაუგრანას" ისტორიის მნიშვნელოვანი მომენტებია ნაჩვენები.

    ვიდეორგოლში ვხედავთ წარწერებსაც: "ჩვენი ისტორიიდან ვხედავთ, რომ "ბარსა" ვერაფერმა გატეხა", და "ჩვენ ეს შეგვიძლია".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 21:57

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: Luka Modric
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Feel My Style
    ციტატა: Griezzy7
    ბაიერნი 3-1 ს აგებს 87 წუთიაა 😂😂😂 ხოვთქვი ტიაგო როგაუშვეს ვეღარ შექმბიან იმდენ მომენტს თქო. ეხლა ალაბაც წამოვიდეს და ეგაა 😂😂😂

    ძალიან ცუდად მსჯელობ :დ

    აუ აინახავთ რა 😂 ვეღარ ითამაშებენ ისე.

    ახლაც რო შეხვდეს ბაიერნი ბარსას მინიმუმ 6-ს გაუტანს ისევ ;დდდ

    Shen jer betis mouge wesierad da mere gadmoxti...

    მოვუგეთ უკვე ჯიგარო ))

    0
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 20:21

    დეგენერატი ყოფილა კუმანი, ან რეალისაგან ნაყიდია!
    სუას გაშვება იქნებოდა?

    2
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:58

    ციტატა: M10 S9 D11
    დუბლი პისტოლეროს ბრავო ბრავოოო

    რამდენჯერაც სუა გაიტანს იმდენჯერ მოვიკითხავ ბართომეუს დედას

    Aseve

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:57

    დუბლი პისტოლეროს ბრავო ბრავოოო

    რამდენჯერაც სუა გაიტანს იმდენჯერ მოვიკითხავ ბართომეუს დედას

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:55

    ციტატა: Luka Modric
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Feel My Style
    ციტატა: Griezzy7
    ბაიერნი 3-1 ს აგებს 87 წუთიაა 😂😂😂 ხოვთქვი ტიაგო როგაუშვეს ვეღარ შექმბიან იმდენ მომენტს თქო. ეხლა ალაბაც წამოვიდეს და ეგაა 😂😂😂

    ძალიან ცუდად მსჯელობ :დ

    აუ აინახავთ რა 😂 ვეღარ ითამაშებენ ისე.

    ახლაც რო შეხვდეს ბაიერნი ბარსას მინიმუმ 6-ს გაუტანს ისევ ;დდდ

    Shen jer betis mouge wesierad da mere gadmoxti...

    2
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:55

    Miyvarxarrrrr sua

    1
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:52

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Feel My Style
    ციტატა: Griezzy7
    ბაიერნი 3-1 ს აგებს 87 წუთიაა 😂😂😂 ხოვთქვი ტიაგო როგაუშვეს ვეღარ შექმბიან იმდენ მომენტს თქო. ეხლა ალაბაც წამოვიდეს და ეგაა 😂😂😂

    ძალიან ცუდად მსჯელობ :დ

    აუ აინახავთ რა 😂 ვეღარ ითამაშებენ ისე.

    ახლაც რო შეხვდეს ბაიერნი ბარსას მინიმუმ 6-ს გაუტანს ისევ ;დდდ

    0
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:51

    ბარსელონასაც გაუტანდეს დუბლს ან ჰეთრიკს სუა თუ არ გამიხარდეს მე ვიყო ბართომეო

    4
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:50

    ხო ვიძახი ალეტიკო გახდება ჩემპიონითქო, გახსენით ეხლა სილკის ფეიჯი და უყურეთ შენ და ბართომ სუარესის გოლებს და ასისტებს :D ხუმრობა იქით იყოს მარა მაგრა ტეხავს სუარესის ალეტიკოს ფორმაში ნახვა ეს რა გააკეთეს.

    5
    გასულია
    NeymardaSilva წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:49

    აჰა ასისტი და გოლი პირველივე თამაშში ჯეკას, ვაახ როგორ მიხარია და მიყვარს... ამ სამარცხვინოებს ვინ მოჰყავთ ამაზე უკეთესი... ტფუ თან უფასოდ ბიჭოოო უფასოდდ და კონკურენტ გუნდშიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი

    3
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:49

    სუა ❤
    რა უცნაურია ატლეტიკოს ფორმაში მისი ყურება

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:49

    ბართომეუ მოგიხან ყველაფერი სუარესის გაშვებისთვის გოლი და ასისტი სადებიუტო მატჩში

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:49

    აი ბართომეო შენ ჯიშში შევიდა სუარესი.

    3
    გასულია
    Fati წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:49

    მგინია რო ძალიან მაგრა შეეწყობა სუა ატლეს.საღოლ რაცარუნდა მძორი ეძახოთ იგიერთებმა სასწაული ფორვარდია ❤️

    4
    გასულია
    ^Barca-Vision^ ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:49

    აი ბართომეოს ასე და ისწ რას შვება 33 წლისაც ჯობია ჯეკა 5 გრიზმანს და ლაუტაროს ერთად

    2
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:48

    კუმან ბართომეუ თქვენ ოჯახებს შე**** რა მოთამაშე დავკარგეთ😭😭😭

    1
    გასულია
    Andria გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:47

    აი ხალხო ჩვენი პირველი მეტოქე იქნება ატლეტიკოოო აი შანსიიი არაა რეალმა იბრძოლოს 3-4 ადგილისთვისსს სუააა მიყვარხაარრრ !!! ❤️❤️❤️❤️

    4
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:47

    ციტატა: Andria
    ბაიერნმა 4-1 წააგო :დდ იმედია ჩ ლიგაზე რთულ ჯგუფში მოვხვდებით და აუცილებლად უნდა გავიტანოთ პოტენციურად ჯგუფში შეილება მოვხვდეთ ბაიერნთან ლივერპულთან პარისერჟენმენთან და კიდე იყო მაგარი გუნდები და 1 თუ 2 საშუალო გუნდი ამიტომ მინდა რო ჯგუფში ძლიერთან მოვხვდეთ და ძააან მაგარი ტესტი იქნება ❤️❤️❤️

    Iuvesac sheileba shevxvdet

    ციტატა: CHEPE
    ჯეკა შევიდა თუ არა მაშინვე ასისტი გააკეთა😃😃😃

    Golic gvinda golic sad daaklda cota

    Suam unda daartyas!!!!!!

    Es ariyo penalti?

    Hahh🥰🥰🥰

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:36

    ჯეკა შევიდა თუ არა მაშინვე ასისტი გააკეთა😃😃😃

    3
    გასულია
    Andria გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:34

    ბაიერნმა 4-1 წააგო :დდ იმედია ჩ ლიგაზე რთულ ჯგუფში მოვხვდებით და აუცილებლად უნდა გავიტანოთ პოტენციურად ჯგუფში შეილება მოვხვდეთ ბაიერნთან ლივერპულთან პარისერჟენმენთან და კიდე იყო მაგარი გუნდები და 1 თუ 2 საშუალო გუნდი ამიტომ მინდა რო ჯგუფში ძლიერთან მოვხვდეთ და ძააან მაგარი ტესტი იქნება ❤️❤️❤️

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV