"ბაიერნი" "აიაქსის" ქმედებით უკმაყოფილოა

  • 27-09-2020, 16:40
  • "ბაიერნი" "აიაქსის" ქმედებით უკმაყოფილოა

    მიუნხენის "ბაიერნი" სერჟინიო დესტის ტრანსფერთან დაკავშირებით ამსტერდამის "აიაქსის" ქმედებით უკმაყოფილოა, იტყობინება Sport.

    გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონამ" გერმანულ კლუბს დესტისთვის ბრძოლა ბოლო მომენტში მოუგო, როდესაც "რეკორდმაისტერს" ფეხბურთელთან კონტრაქტის პირობები შეთანხმებული ჰქონდა, "აიაქსთან" კი მოლაპარაკებები დასასრულს უახლოვდებოდა.

    გერმანელები ფიქრობენ, რომ ბოლოს, "აიაქსი" მოლაპარაკებებს განგებ აჭიანურებდა, რათა "ბარსას" ნელსონ სემედუს "ვულვერჰემპტონში" ტრანსფერი დაესრულებინა და დესტისთვის საჭირო ფინანსური რესურსი მოეზიდა. "ბაიერნის" ხელმძღვანელთა უკმაყოფილებას იწვევს ის გარემოება, რომ ნიდერლანდურ კლუბს მათ, კატალონიელებთან შედარებით, ფინანსური კუთხით, გარიგების უკეთესი პირობები შესთავაზეს, თუმცა ფეხბურთელი ვერ გაიფორმეს.

    საბოლოო ჯამში, 19 წლის ამერიკელი მარჯვენა მცველი, დიდი ალბათობით, ძალიან მალე "ბარსელონას" ოფიციალურად შეუერთდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    alexx გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 21:49

    ბარსას ავქტორიტეტი მაინც თავის სიმაღლეზე როა ასწორებს 😂
    ტიპებმა გადაუარეს მთელს ევროპას, ბარსა განაყეს, ფულებს დებენ და ავტორიტეტი მაინც არ აქვთ ამ დონის.

    1
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 21:13

    ეს რო არ მოიყვანონ ცოცხლად უნდა დაწვა ისედაც დასაწვავები არიან. სიტის დაცვა იხმარეს ყველანაირად, სიტის კულიბალი ჭირდებოდათ ლიდერის თვისების მცველი. რათქმაუნდა არც ჩვენ გვაწყენდა

    0
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    Messi messi წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:31

    stegeni (penia) dacva desti(roberto)arauxo langle umtiti pike alba grimaldo naxevardacva puchi deiongi kou pedri bussi roberto tavdasxmadembo messi fati trinkau martinesi mwvrtneli Chavi ra gindat amaze uketesibsastavi mwvrtnelis swori taktikit da swori gamoyenebit

    0
    გასულია
    Sergio5 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:26

    დესტი კი არა ამათმა ჰოფენჰაიმზე იფიქრონ ჯერ აგერ რო შეუსრულეს

    1
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 19:03

    აუ ველოდები და არადა არ გაოფიციალურდა რა რამდენი ხანია ამის ტრანსფერს ვუზივარ გააოფიციალურეთ ამდენიხანი ტო ბარსას ფეხბურთელია უკვე და დროა გაოფიციალურდეს რათუნდა ამდენი გაჭიანურეა

    1
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 18:37

    ციტატა: Griezzy7
    ამათმა ხო შეიყეს გაა*ვან რაა ცოყავთ პავარი და კიმიხი 😕😕
    დესტს ბარსაში უნდოდა თამაში და ბევრჯსგან განსხვავებით არ მალავდა ამის სურვილს და მოვა კიდეც და დარწმუნებულივარ უდიდეს წარმატებასაც მიაღწევს 😍

    წელს გარსია. დესტი. დეპაი

    შემდეგ წელს ტალიაფიკო &გრიმალდო. უპამეკანო & კუნდე. ემერსონი ზამენისთვის (ერთი თამაშის გამო ნუ განსჯით ამ ფეხბურთელს) და აუარი იქნება მოსაყვანი ოღონდ დიდი თანხა უნდა ავიღოთ წელს ძაან! 💜

    ემერსონზე სრულიად გეთანხმები

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    DyBaLa21 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 18:25

    T11,
    საღოლ ძმაო ❤️❤️❤️❤️

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 18:10

    ციტატა: T11
    8-3

    😂😂😂😂😂😂😂

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 18:04

    ციტატა: T11
    8-3

    როდის ახვალ 8-9- ზე.. 🤗
    დაუჩქარე რაააა....

    0
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 17:53

    ბაიერნს მოვუტ*ან გაუმაძღარი დედის *რაკი სამი კაცი ყავთ მაგ პოზიციაზე და კიდე დესტს ეჩალიჩებიან

    5
    გასულია
    T11
    T11 წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 17:38

    8-3

    13
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 17:04

    ეე ბავარიული სარდელი ხოარ გინდათ უკან გაგტენოთ შვაინები ეგები😏😏
    უფასოდ რომ იმატებენ ტოპ იგროკებს რასი გადამხდელები იყვნენ ან ამას დაალპობდნენ სკამზე როცა პავარი და კიმიხი გყავს გუნდში 19 წლის ბიჭს რაზე ეჩალიჩები კიდე.. ბარსაში მისი ადგილი თავისუფალია უკვე ერთი რობერტო ეყოლება კონკურენტი ესე გამოდის

    ციტატა: frenkie dejong21
    აიაქსზე ჯიგარი გუნდი მეორე არ არსებობს :)

    თან მუდამ ესე იყო აიქსნი და ესე იქნება მომავალშიც კარგ თაობებს უშვებდა ესე რომ ვთქვათ ქარხანასავით👌😃

    3
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 17:01

    ამ გუნდებთან კაი ურთიერთობა უნდა დავიჭიროთ და ჩვენია სატრანსფერო ბაზარი 😂😂
    1.აიაქსი - გვაქვს კიდეც! 😍
    2.ლიონი
    3.დორტმუნდი
    4.ლაიფციგი

    5
    საიტზეა
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 16:58

    აიაქსზე ჯიგარი გუნდი მეორე არ არსებობს :)

    13
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 სექტემბერი 2020 16:52

    აი ამ ჩემს მიულერს თუ უკმაყოფილოები არიან

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 16:48

    კიდე კაი აიაქსთან კაი ურთიერთობა გვაქვს ;დ

    21
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 16:46

    ბავარია ხმას როგორ იღებს?
    შეიძლება პირადა მეტი შესთავაზეს, მაგრამ დავიჯერო, რომ აიაქსს მეტს უხდიდა?
    ბავარიას ტრანსფერში გადახდილი ფული არ გაიშვა
    სანე 60-ში იყიდეს, არა?! 24 წლის, უკვე ძალიან გამოცდილი, თანაც გერმანელი და ნაკრების წევრი

    4
    გასულია
    Magician Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 16:46

    მთავარი არა ფული, არამედ იდეებისადმი სიყვარულია.

    12
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 16:44

    ამათმა ხო შეიყეს გაა*ვან რაა ცოყავთ პავარი და კიმიხი 😕😕
    დესტს ბარსაში უნდოდა თამაში და ბევრჯსგან განსხვავებით არ მალავდა ამის სურვილს და მოვა კიდეც და დარწმუნებულივარ უდიდეს წარმატებასაც მიაღწევს 😍

    წელს გარსია. დესტი. დეპაი

    შემდეგ წელს ტალიაფიკო &გრიმალდო. უპამეკანო & კუნდე. ემერსონი ზამენისთვის (ერთი თამაშის გამო ნუ განსჯით ამ ფეხბურთელს) და აუარი იქნება მოსაყვანი ოღონდ დიდი თანხა უნდა ავიღოთ წელს ძაან! 💜

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV