"ბაიერნი" ბრძოლას ჩამოშორდა - "ბარსელონამ" დესტთან ყველაფერი შეათანხმა

  • 27-09-2020, 12:14
  • "ბაიერნი" ბრძოლას ჩამოშორდა - "ბარსელონამ" დესტთან ყველაფერი შეათანხმა

    უკვე თითქმის ყველა ესპანური წყარო იუწყება, რომ სერჟინიო დესტსა და "ბარსელონას" შორის შეთანხმება მიღწეულია.

    სანდო ჟურნალისტის, ფაბრიციო რომანოს ინფორმაციით, ამერიკელი ახალგაზრდა კატალონიურ კლუბთან ოფიციალურ ხეშლეკრულებას უახლოესი საათების განმავლობაში გააფორმებს.

    როგორც წყარო იუწყება, დესტი პირველი კონტრაქტის მიხედვით, "ბლაუგრანაში" 2025 წლამდე დარჩება. 

    ამასთან, გერმანული Sport1 წერს, რომ "ბაიერნი" სერჟინიოსათვის ბრძოლას ჩამოშორდა, ვინაიდან, გერმანელები "აიაქსის" მიერ მოთხოვნილი თანხის დაფარვას არ აპირებენ.

    აგრეთვე, 19 წლის ფეხბურთელის გარემოცვა ადასტურებს, რომ ამერიკელი უკანახაზელი კატალონიის დედაქალაქში ხვალ ჩაფრინდება.

    ფაბრიციო ასევე დასძენს, რომ "ბარსა" დესტის შემდეგ, ერიკ გარსიას გადაბირებას შეეცდება. "ლურჯ-ბროწეულისფერები" "მანჩესტერ სიტისათვის" მორიგ შეთავაზებას უკვე ამზადებენ,

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    KoolK გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 15:32

    რამდენი წელია ამ საიტს ვადევნებ თვალს და ერთხელაც არავის დაუწერია დეპაი მოვიყვანოთო... და წელს რატო გადაეკიდეთ ამ დეპაის? აი მართლა მაინტერესებს ლოგიკა, რომელშიც ბარსაში დეპაის საჭიროება ჯდება...

    2
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 15:09

    კაროჩე კუმანის ტრანსფერია ეს პირადად ეს და დეპაისაც მოიყვანს ეგ აი ნახავთ ვიცი ზუსტად რასაც ჩალიჩიბს ეგ

    2
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 14:44

    მოიცადეთ რა ჯერ, გადავხტეთ და ჰოპლა მერე დავიძახოთ:)))))))

    4
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 14:11

    აუარი და სანჩო მოიყვანეთ ეხლა

    5
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 სექტემბერი 2020 14:02

    ეგ არის ეს დათრეული გვყავს დავაი ახლა დეპაი და გარსიაც ერთი მარცხენა მცველიც საჩალიჩიო ამ ფირპოს იმედზე ჩემი მტერი იყოს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    davit წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 13:54

    ძაან მაგარია. ძლივს პოზიტივი გამოჩნდა რაღაც

    4
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 13:44

    ანუ ვსიო ჩვენთან მოდის ხო ძალიან კარგი ველოდები გაოფიციალურებას

    3
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    getsby Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 13:30

    კარგია იმედია გაამართლებს, ფორვარდიც დაითრიონ და რაღაცა უნდა ქნან წელს ,ლალიგა მაინც.დ/

    3
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 13:09

    გერმანელები "აიაქსის" მიერ მოთხოვნილი თანხის დაფარვას არ აპირებს.
    ძაან კარგადაც აპირებდნენ მაგრამ დესტმა ბარსელონა აირჩია :))

    5
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 12:30

    არადა ბავარიას რო ეს დაეთრია მონსტრს შექმნიდნენ ამისგან როგორც დევისია ისეთი იქნებოდა ესაც და რა ფლანგის მცველები ეყოლებოდა პროსტა

    4
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 12:27

    აუ ბაიერნს რა ჭკვიანი ხელმძღვანელობა ყავს ტიპები კაპიკებს ხარჯავენ და პახოდუ ქვას-ქვაზე არ ტოვენენ ბრავო😱 რაც შეეხება დესტს უმაგრესი ბიჭია უდიდესი პოტენციალით ყველას გილოცავთ ამ ტრანსფერს😍

    17
    გასულია
    Magician Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 12:15

    ეს უკვე კარგია ამბავია!

    5
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV