ბარსელონა-ვილიარეალი 4-0

  • 27-09-2020, 11:49
  • ბარსელონა-ვილიარეალი 4-0

      ბარსელონა (4-2-3-1) ვილიარეალი (4-4-2)
    ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, დე იონგი, ბუსკეტსი, კოუტინიო, მესი, ფატი, გრიზმანი ასენხო, მარიო გასპარი, ალბიოლი, ტორესი, ესტუპინიანი, პარეხო, კოკლენი, ჩუკვუეზე, გომესი, მორენო, ალკასერი
    არნაუ, ალენია, პიანიჩი, დემბელე, რაფინია, პედრი, ტრინკაუ, ფირპო, პენია, პუჩი, არაუხო, მინგო ბაკა, ბაენა, ხაუმე კოსტა, ფლორინი, იბორა, კუბო, მორი, ნინო, რული, ტრიგეროსი
     რონალდ კუმანი  უნაი ემერი
    1-0 ფატი 15, 2-0 ფატი 19, 3-0 მესი 35 (პენ), 4-0 ტორესი 45
    ფატი - დემბელე 70
    კოუტინიო - პედრი 70
    გრიზმანი - ტრინკაუ 78
    ბუსკეტსი - პიანიჩი 78
    კოკლენი - იბორა 46
    ალკასერი - ტრიგეროსი 46
    ჩუკვუეზე - კუბო 74
    ალბიოლი - მორი 84
    მორენო - ბაკა 84
      მორენო 83
     კამპ ნოუ
     კუადრა ფერნანდესი, ერნანდეს ერნანდესი (VAR)
     უმტიტი, ტერ შტეგენი, ბრეითუეიტი პენია, ალბერტო მორენო

    სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


    სტატისტიკა
    57% ბურთის ფლობა 43%
    17 დარტყმა 5
    9 ზუსტი დარტყმა 1
    8 კუთხური 4
    1 თამაშგარე 4
    1 სეივი 5
    9 ჯარიმა 10
    0 გაფრთხილება 1
    683 პასი 518

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ვილიარეალი
    კომენტარები [ 286 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:55

    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Aron ralston
    ნეტა მესი ასე სიარულს აპირებს მთელი სეზონი?

    ვატყობ იქნება მატჩები სკამიდან მოგვესალმება

    დადის აბა ხო?:)))))))))))

    ბოლო 10 წუთი დაიწყო აქტიურობა ;)

    რაღაც მახსოვრობა გღალატობთ კაცო თქვენ, 1) 33 წლისაა და 2) ათ წუთში იგებს ეგ თამაშებს საერთოდ:))))))))))))
    ისე მგონი თადათან შევიდა მუღამში, არ ელოდა მგონი ასეთ თამაშს და ეგება დაუბრუნდეს მოტივაცია

    შენ თვალებში გაკლია გეტყობა ან HD ტრანსლიაციით არ უყურებ მატჩს არ მოწონს ლეოს რაც ხდება ამ ბოლო პერიოდში და მაგის პასუხი იყო ეს უმოტივაციო მატჩი

    მე მაკლია კაცო თვალებში? მეორე ტაიმში მესის მეტს კარში არ დაურტყამს არავის, ერთხელ დაარტყა მარტო ტრინკაომ და უმოტივაციოაო ამბობ? უმოტივაციო კიარა რაც მესის ჭირს ბიძიკო მაგას ქვია დათრგუნული და ფსიქოლოგიაში და მედიცინაში საშუალოდ მაინც რო იყო ჩახედული გეცოდინება რა არის ინროვენტი და ასპერკამის სინდრომი და ეგეთ დასკვნებს არ გააკეთებდი

    პროფესორო ამდენი თუ იცოდი ფეხბურთიზე მაგარია მაგრამ ნუ უკვე მედიცინაც ეს უკვე მიხწევაა მარტვილის მერანის მთავარი მწვრთნელის მეოთხე დამხმარე მწვრთნელად გაქაჩავ

    სხვა ვერაფერი მოიფიქრე პასუხად?:))))))))) აიჭერი ახლა შენ ცოტა:))))))

    ავიჭერი ანუ შენ ფიქრობ რომ შენ კომენტარი რამედ ჩავაგდე 🤣 მეტი საქმე არ მაქვს ბარსელონას გამო ვიშალო ნერვები

    და ეს მარტვილის მერანი საიდან გააძრე:))))))))))))

    1
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:49

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Aron ralston
    ნეტა მესი ასე სიარულს აპირებს მთელი სეზონი?

    ვატყობ იქნება მატჩები სკამიდან მოგვესალმება

    დადის აბა ხო?:)))))))))))

    ბოლო 10 წუთი დაიწყო აქტიურობა ;)

    რაღაც მახსოვრობა გღალატობთ კაცო თქვენ, 1) 33 წლისაა და 2) ათ წუთში იგებს ეგ თამაშებს საერთოდ:))))))))))))
    ისე მგონი თადათან შევიდა მუღამში, არ ელოდა მგონი ასეთ თამაშს და ეგება დაუბრუნდეს მოტივაცია

    შენ თვალებში გაკლია გეტყობა ან HD ტრანსლიაციით არ უყურებ მატჩს არ მოწონს ლეოს რაც ხდება ამ ბოლო პერიოდში და მაგის პასუხი იყო ეს უმოტივაციო მატჩი

    მე მაკლია კაცო თვალებში? მეორე ტაიმში მესის მეტს კარში არ დაურტყამს არავის, ერთხელ დაარტყა მარტო ტრინკაომ და უმოტივაციოაო ამბობ? უმოტივაციო კიარა რაც მესის ჭირს ბიძიკო მაგას ქვია დათრგუნული და ფსიქოლოგიაში და მედიცინაში საშუალოდ მაინც რო იყო ჩახედული გეცოდინება რა არის ინროვენტი და ასპერკამის სინდრომი და ეგეთ დასკვნებს არ გააკეთებდი

    პროფესორო ამდენი თუ იცოდი ფეხბურთიზე მაგარია მაგრამ ნუ უკვე მედიცინაც ეს უკვე მიხწევაა მარტვილის მერანის მთავარი მწვრთნელის მეოთხე დამხმარე მწვრთნელად გაქაჩავ

    სხვა ვერაფერი მოიფიქრე პასუხად?:))))))))) აიჭერი ახლა შენ ცოტა:))))))

    ავიჭერი ანუ შენ ფიქრობ რომ შენ კომენტარი რამედ ჩავაგდე 🤣 მეტი საქმე არ მაქვს ბარსელონას გამო ვიშალო ნერვები

    1
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:29

    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Aron ralston
    ნეტა მესი ასე სიარულს აპირებს მთელი სეზონი?

    ვატყობ იქნება მატჩები სკამიდან მოგვესალმება

    დადის აბა ხო?:)))))))))))

    ბოლო 10 წუთი დაიწყო აქტიურობა ;)

    რაღაც მახსოვრობა გღალატობთ კაცო თქვენ, 1) 33 წლისაა და 2) ათ წუთში იგებს ეგ თამაშებს საერთოდ:))))))))))))
    ისე მგონი თადათან შევიდა მუღამში, არ ელოდა მგონი ასეთ თამაშს და ეგება დაუბრუნდეს მოტივაცია

    შენ თვალებში გაკლია გეტყობა ან HD ტრანსლიაციით არ უყურებ მატჩს არ მოწონს ლეოს რაც ხდება ამ ბოლო პერიოდში და მაგის პასუხი იყო ეს უმოტივაციო მატჩი

    მე მაკლია კაცო თვალებში? მეორე ტაიმში მესის მეტს კარში არ დაურტყამს არავის, ერთხელ დაარტყა მარტო ტრინკაომ და უმოტივაციოაო ამბობ? უმოტივაციო კიარა რაც მესის ჭირს ბიძიკო მაგას ქვია დათრგუნული და ფსიქოლოგიაში და მედიცინაში საშუალოდ მაინც რო იყო ჩახედული გეცოდინება რა არის ინროვენტი და ასპერკამის სინდრომი და ეგეთ დასკვნებს არ გააკეთებდი

    პროფესორო ამდენი თუ იცოდი ფეხბურთიზე მაგარია მაგრამ ნუ უკვე მედიცინაც ეს უკვე მიხწევაა მარტვილის მერანის მთავარი მწვრთნელის მეოთხე დამხმარე მწვრთნელად გაქაჩავ

    სხვა ვერაფერი მოიფიქრე პასუხად?:))))))))) აიჭერი ახლა შენ ცოტა:))))))

    0
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:14

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: Georgebina
    ციტატა: DyBaLa21
    მეჩვენ3ლება თუ მესი ღორობს?

    კონკურენციასავით იგრძნო... პასს აღარ აძლევენ და როცა ბურთს იღებს მაქსიმალურად უტევს. ძველ მესის მახსენებს რაღაცნაირად.

    დიდიხანია ესეთი სწორი შეფასება-ანალიზი არ წამიკითხავს ამ საიტზე:)
    🙌🏻1-1 ში ..მესიკოს აეწვა და ბურთს რო იღებდა ბოლოსკენ,ბოლომდე წურავდა ძმა

    კონკურენცია ვისთან იგრძნო ეგეც გაგვიმხილეთ ბარემ, კოუტინიოსთან, გრიზმანთან თუ ფატისთან:)))))))

    კაი ეგ ირონია სადმე მიაგდე და კომენტარს ანალიზი გაუკეთე.
    კონკურენცია ის კი არა რო სხვა ჯობია,გამოაკლდა თითქოს თამაშს და სხვები უბერავდნენ თან იგებდნენ 4-0
    ადრე ესეთი მესის ფონზე 1-1 იქნებოდა მაქს და ეხა 4-0'რო იყო მანდ აეწვა)სხვა დეტალებიც ავღნიშნეთ რო მიახტი მარტო კონკურენციას

    ხოდა სწორედ დაწერე, კონკურენცია არ ქვია მაგას , სხვა რამე ქვია. შენს კომენტარს კიდევ ანალიზი შენ გაუკეთე სანამ დაწერ თუ ირონიაზე ასე გბურძგლავს:)))))))

    ხოდა მაგ მომენატრში რაც დაწერა იმ ბიჭმა ცოტა ნორმალურად მოაზროვნე მიხვდებოდა და მე აგიხსენი უბრალოდ რაც დაწერა,შენ სხვაგნ რო წახვედი მაგიტო ანუ ანალიზი ვერ გაუკეთე და დაგეხმარე.

    და რაღაც ფრაზებს კიდე შეეშვი,ირონია უზრდელობაში არ გადაიყვანო ,ფეხბურთზე ისაუბრე ვერ გააკვირვებ მაქედან ამ შენი ირონიული სიტყვებით ხალხა ბასა მოეშვი მაგ სპორტს

    0
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:10

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Aron ralston
    ნეტა მესი ასე სიარულს აპირებს მთელი სეზონი?

    ვატყობ იქნება მატჩები სკამიდან მოგვესალმება

    დადის აბა ხო?:)))))))))))

    ბოლო 10 წუთი დაიწყო აქტიურობა ;)

    რაღაც მახსოვრობა გღალატობთ კაცო თქვენ, 1) 33 წლისაა და 2) ათ წუთში იგებს ეგ თამაშებს საერთოდ:))))))))))))
    ისე მგონი თადათან შევიდა მუღამში, არ ელოდა მგონი ასეთ თამაშს და ეგება დაუბრუნდეს მოტივაცია

    შენ თვალებში გაკლია გეტყობა ან HD ტრანსლიაციით არ უყურებ მატჩს არ მოწონს ლეოს რაც ხდება ამ ბოლო პერიოდში და მაგის პასუხი იყო ეს უმოტივაციო მატჩი

    მე მაკლია კაცო თვალებში? მეორე ტაიმში მესის მეტს კარში არ დაურტყამს არავის, ერთხელ დაარტყა მარტო ტრინკაომ და უმოტივაციოაო ამბობ? უმოტივაციო კიარა რაც მესის ჭირს ბიძიკო მაგას ქვია დათრგუნული და ფსიქოლოგიაში და მედიცინაში საშუალოდ მაინც რო იყო ჩახედული გეცოდინება რა არის ინროვენტი და ასპერკამის სინდრომი და ეგეთ დასკვნებს არ გააკეთებდი

    პროფესორო ამდენი თუ იცოდი ფეხბურთიზე მაგარია მაგრამ ნუ უკვე მედიცინაც ეს უკვე მიხწევაა მარტვილის მერანის მთავარი მწვრთნელის მეოთხე დამხმარე მწვრთნელად გაქაჩავ

    1
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:08

    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: Georgebina
    ციტატა: DyBaLa21
    მეჩვენ3ლება თუ მესი ღორობს?

    კონკურენციასავით იგრძნო... პასს აღარ აძლევენ და როცა ბურთს იღებს მაქსიმალურად უტევს. ძველ მესის მახსენებს რაღაცნაირად.

    დიდიხანია ესეთი სწორი შეფასება-ანალიზი არ წამიკითხავს ამ საიტზე:)
    🙌🏻1-1 ში ..მესიკოს აეწვა და ბურთს რო იღებდა ბოლოსკენ,ბოლომდე წურავდა ძმა

    კონკურენცია ვისთან იგრძნო ეგეც გაგვიმხილეთ ბარემ, კოუტინიოსთან, გრიზმანთან თუ ფატისთან:)))))))

    კაი ეგ ირონია სადმე მიაგდე და კომენტარს ანალიზი გაუკეთე.
    კონკურენცია ის კი არა რო სხვა ჯობია,გამოაკლდა თითქოს თამაშს და სხვები უბერავდნენ თან იგებდნენ 4-0
    ადრე ესეთი მესის ფონზე 1-1 იქნებოდა მაქს და ეხა 4-0'რო იყო მანდ აეწვა)სხვა დეტალებიც ავღნიშნეთ რო მიახტი მარტო კონკურენციას

    ხოდა სწორედ დაწერე, კონკურენცია არ ქვია მაგას , სხვა რამე ქვია. შენს კომენტარს კიდევ ანალიზი შენ გაუკეთე სანამ დაწერ თუ ირონიაზე ასე გბურძგლავს:)))))))

    ნაბეტანიც ნუ აიჭრებით ისე, კი ბატონო კარგად ითამაშეს მაგრამ ვილიარეალი იყო ნუ დაგავიწყდებათ რომელსაც თურმე 23 თამაშია კამპ ნოუზე არ მოუგია

    2
    გასულია
    Pavlika გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:03

    ამ თამაშით ჯერ დასკვნების გამოტანა ადრეა. დადებითი არის ის რომ გუნდი უფრო სწრაფად თამაშობს გააზრებული პასები კეთდება. მარჯვენა ფლანგი არის ნოლი!! დესტი გამოაცოცხლებს მარჯვენა ფლანგს. ასევე გრიზმანი აუცილებლად სკამზეა დასასმელი. მალე ტრინკაო ამოაგდებს სასტავიდან და მარჯვენა ფლანგზე დესტი ტრინკაო შეუტევენ და თან ძალიან მაგრად. პიანიჩი აუცილებლად მალე გახება სასტავის მოთამაშე ბუსკვერცხის მაგივრად. მარცხენა ფლანგი კარგი იყო. მაგრამ დეპაი მაინც გვჭირდება. დემბელეს იმედი არ მაქ. უნდა გაიყიდოს დემბელეც და გრიზმანიც და კარგი ფეხბურთელების მოყვანა შეიძლება მაგათ ხარჯზე. მესიმ ბოლოს ცოტა იღორა მაგრამ არაუშავს მთელი თამაში პასებს ანაწილებდა და ბოლოს აიღო თავის თავზე. არ გამოუვიდა მაგრამ მაგრად მკიდია მესია და მორჩა რასაც უნდა იმას იზავს. მომავალ წელს მბაპე რეალში გადავა და ნეიმარი არამგონია დარჩეს პსჟში. იმედია ნეიმარს დავიბრუნებთ თუ არადა ეგაც რეალში წავა აუცილებლად.

    1
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:02

    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Aron ralston
    ნეტა მესი ასე სიარულს აპირებს მთელი სეზონი?

    ვატყობ იქნება მატჩები სკამიდან მოგვესალმება

    დადის აბა ხო?:)))))))))))

    ბოლო 10 წუთი დაიწყო აქტიურობა ;)

    რაღაც მახსოვრობა გღალატობთ კაცო თქვენ, 1) 33 წლისაა და 2) ათ წუთში იგებს ეგ თამაშებს საერთოდ:))))))))))))
    ისე მგონი თადათან შევიდა მუღამში, არ ელოდა მგონი ასეთ თამაშს და ეგება დაუბრუნდეს მოტივაცია

    შენ თვალებში გაკლია გეტყობა ან HD ტრანსლიაციით არ უყურებ მატჩს არ მოწონს ლეოს რაც ხდება ამ ბოლო პერიოდში და მაგის პასუხი იყო ეს უმოტივაციო მატჩი

    მე მაკლია კაცო თვალებში? მეორე ტაიმში მესის მეტს კარში არ დაურტყამს არავის, ერთხელ დაარტყა მარტო ტრინკაომ და უმოტივაციოაო ამბობ? უმოტივაციო კიარა რაც მესის ჭირს ბიძიკო მაგას ქვია დათრგუნული და ფსიქოლოგიაში და მედიცინაში საშუალოდ მაინც რო იყო ჩახედული გეცოდინება რა არის ინროვენტი და ასპერკამის სინდრომი და ეგეთ დასკვნებს არ გააკეთებდი

    2
    გასულია
    QIROESTA ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:02

    კოუტინიო ზე კლასის ფეხბურთელი, გრიზუს ერთი ნაპერწკალი უნდა პოროხზე, მესის არაფერი არუნდა სულ იტყვის თავისას, ფატი დემბელეს ფურთხად აქცევს, ტრინკაო და პედრი ზუსტად ვიცი რო მოიხოდებიან და დალშე რავი შეტევა თუ კაია
    მთელი გუნდი კარგად ჩანს რა, ბაიერნის დაცვა სუფთა ფარჩაკია მარა იმათ ფონზე არ იჩაგრებიან

    5
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 01:01

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: Georgebina
    ციტატა: DyBaLa21
    მეჩვენ3ლება თუ მესი ღორობს?

    კონკურენციასავით იგრძნო... პასს აღარ აძლევენ და როცა ბურთს იღებს მაქსიმალურად უტევს. ძველ მესის მახსენებს რაღაცნაირად.

    დიდიხანია ესეთი სწორი შეფასება-ანალიზი არ წამიკითხავს ამ საიტზე:)
    🙌🏻1-1 ში ..მესიკოს აეწვა და ბურთს რო იღებდა ბოლოსკენ,ბოლომდე წურავდა ძმა

    კონკურენცია ვისთან იგრძნო ეგეც გაგვიმხილეთ ბარემ, კოუტინიოსთან, გრიზმანთან თუ ფატისთან:)))))))

    კაი ეგ ირონია სადმე მიაგდე და კომენტარს ანალიზი გაუკეთე.
    კონკურენცია ის კი არა რო სხვა ჯობია,გამოაკლდა თითქოს თამაშს და სხვები უბერავდნენ თან იგებდნენ 4-0
    ადრე ესეთი მესის ფონზე 1-1 იქნებოდა მაქს და ეხა 4-0'რო იყო მანდ აეწვა)სხვა დეტალებიც ავღნიშნეთ რო მიახტი მარტო კონკურენციას

    0
    გასულია
    BEKA CULE წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:59

    ოპა ამას ქვია დებიუტი!!!! გუნდი იყო ზე მოტივირებული და ზე მობილუზებული ბოლო წამამდე!!!!

    1
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:58

    პიანიჩი იტყვის თავის სათქმელს. სულ რამდენიმეჯერ შეეხო ბურთს და კარგად ჩანს რა კლასის ფეხბურთელია. თან ეგრევე თამამად დაიწყო თამაში ამ 5 წუთში იმაზე მეტი გრძელი პასი გააკეთა ვიდრე არტურმა მთელი ბარსელონური კარიერის განმავლობაში

    ნუ კოუზე საუბარი აღარაა

    8
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:57

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Aron ralston
    ნეტა მესი ასე სიარულს აპირებს მთელი სეზონი?

    ვატყობ იქნება მატჩები სკამიდან მოგვესალმება

    დადის აბა ხო?:)))))))))))

    ბოლო 10 წუთი დაიწყო აქტიურობა ;)

    რაღაც მახსოვრობა გღალატობთ კაცო თქვენ, 1) 33 წლისაა და 2) ათ წუთში იგებს ეგ თამაშებს საერთოდ:))))))))))))
    ისე მგონი თადათან შევიდა მუღამში, არ ელოდა მგონი ასეთ თამაშს და ეგება დაუბრუნდეს მოტივაცია

    შენ თვალებში გაკლია გეტყობა ან HD ტრანსლიაციით არ უყურებ მატჩს არ მოწონს ლეოს რაც ხდება ამ ბოლო პერიოდში და მაგის პასუხი იყო ეს უმოტივაციო მატჩი

    0
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:57

    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: Georgebina
    ციტატა: DyBaLa21
    მეჩვენ3ლება თუ მესი ღორობს?

    კონკურენციასავით იგრძნო... პასს აღარ აძლევენ და როცა ბურთს იღებს მაქსიმალურად უტევს. ძველ მესის მახსენებს რაღაცნაირად.

    დიდიხანია ესეთი სწორი შეფასება-ანალიზი არ წამიკითხავს ამ საიტზე:)
    🙌🏻1-1 ში ..მესიკოს აეწვა და ბურთს რო იღებდა ბოლოსკენ,ბოლომდე წურავდა ძმა

    კონკურენცია ვისთან იგრძნო ეგეც გაგვიმხილეთ ბარემ, კოუტინიოსთან, გრიზმანთან თუ ფატისთან:)))))))

    1
    გასულია
    Sergio5 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:55

    ისე ნაკლებად ჩახედულმა ადამიანმა რო შეხედოს ბარსას შემადგენლობას

    ფატი, პუჩი, პედრი, ტრინკაო, ნეტუ

    რა ხალხი დარბიან 😂 😂

    4
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:54

    გრიზმანიც გააჩუქოს ბართუმეომ კარგი იქნება

    1
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:53

    ციტატა: Georgebina
    ციტატა: DyBaLa21
    მეჩვენ3ლება თუ მესი ღორობს?

    კონკურენციასავით იგრძნო... პასს აღარ აძლევენ და როცა ბურთს იღებს მაქსიმალურად უტევს. ძველ მესის მახსენებს რაღაცნაირად.

    დიდიხანია ესეთი სწორი შეფასება-ანალიზი არ წამიკითხავს ამ საიტზე:)
    🙌🏻1-1 ში ..მესიკოს აეწვა და ბურთს რო იღებდა ბოლოსკენ,ბოლომდე წურავდა ძმა

    5
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:53

    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Aron ralston
    ნეტა მესი ასე სიარულს აპირებს მთელი სეზონი?

    ვატყობ იქნება მატჩები სკამიდან მოგვესალმება

    დადის აბა ხო?:)))))))))))

    ბოლო 10 წუთი დაიწყო აქტიურობა ;)

    რაღაც მახსოვრობა გღალატობთ კაცო თქვენ, 1) 33 წლისაა და 2) ათ წუთში იგებს ეგ თამაშებს საერთოდ:))))))))))))
    ისე მგონი თადათან შევიდა მუღამში, არ ელოდა მგონი ასეთ თამაშს და ეგება დაუბრუნდეს მოტივაცია

    4
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:53

    გილოცავთ პირველ სამ ქულას!!!

    5
    გასულია
    gigrok6 წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2020 00:52

    ფატი ძირითადში აუცილებლად! არც დემბელეს და არც გრიზმანს არ უნდა შეეწიროს

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV