პუიოლის გამოხმაურება "რეალის" "მოგებას"

  • 27-09-2020, 00:58
  • პუიოლის გამოხმაურება "რეალის" "მოგებას"

    ცოტა ხნის წინ დასრულდა მადრიდის "რეალისა" და "ბეტისის" დაპირისპირება, რომელიც "თეთრების" გამარჯვებით, ანგარიშით, 3-2 დასრულდა.

    ხსენებულმა მატჩმა სოციალურ ქსელებში დიდი ვნებათაღელვა გამოიწვია, ვინაიდან, ბევრ გულშემატკივარს მიაჩნია, რომ ზინედინ ზიდანის გუნდმა 3 ქულა მსაჯებისა და VAR-ის დახმარებით მოიპოვა.

    აღნიშნულ საკითხსა და "რეალის" გოლებს  "ბარსელონას" ყოფილი ლეგენდარული კაპიტანი, კარლეს პუიოლი Twitter-ის პირად გვერდზე ეხმაურება. კარლესის გამოქვეყნებული "ემოჯებიდან" ჩანს, რომ ის გულშემატკივართა უმეტესობას მხარს უჭერს.

    მატჩის შემგომ კაპიტანი "ბარსელონას" გამხნევებასაც ცდილობს:

    "თუ მოგება გვინდა, ძალიან კარგად უნდა ვითამაშოთ. დარწმუნებული ვარ, რომ ეს გამოწვევაა, რაც გუნდს მოტივაციას მისცემს", - ვკითხულობთ მის მესიჯში.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2020 17:17

    ემერსონი იყო საუკეთესო რეალის რიგებში-ორი გოლი გამოიგონა-(ერთი პენალტი რამოსისთვის ხო აუცილებელიც იყო)!!!!!

    0
    საიტზეა
    Wtf man ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 11:44

    და აქ ვინმე ამბობს რო თამაშგარე იყოვო?

    0
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 09:53

    ეს ყველაფერი უკვე ძაან გამაღიზიანებელია რა.კუმან შენ იყო თუ ამათ მაგარი არ აჭამო კლასიკოზე

    9
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 08:05

    კარგია ესე რო მოხდა,თუ ადამიანს ცოტა სიმართლის და რეალიბის აღქმის უნარი აქვს,ყველამ იცის რო რეალი 14 კაციანი შემადგენლობით გადის მოედანზე )))) და ხუთი კაცი და ერთი კომპიუტერი კიდე გარეთ ოთახშია მოკალათებული )))) ეს რაც მოხდა კარგია, ეს ყველას არწმუნებს რო აქამდე რასაც ამბობდნენ თურმე რეალიბა ყიფილა...))) უსამართლობის გრძნობა მიჩნდება,და ფეხბურთის ყურების სურვილი მეკარგება უბრალოდ,თორე რეალს არ გავატყი? ))))

    8
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    REAL MADRID FOREVER წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 03:08

    ხავი ლეგენდა,
    ნუ უზრდელობ ხავი.არ შეიძლება შეურაწყოფის მიყენება ადამიანებზე,ვინც შენ არ გეთანხმება.

    1
    გასულია
    REAL MADRID FOREVER წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:18

    ხალხო რა გჭირთ? თამაშისთვის არ გიყურებიათ? სად ნახეთ იქ თამაშგარე? თუ პენალი არ იყო?ან წითელი არ ეკუთვნოდა?
    გასაგებია რომ გძულთ რეალი,მაგრამ ......

    15
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:09

    ციტატა: Zura_Akhalaia
    სამარცხვინოა უკვე ეს ყველაფერი, მთელი მსოფლიო ხედავს, სეზონის ბოლომდე კიდევ უამრავი იქნება ესეთი.
    ეს ემერსონიც მართლა ბართომეუს კაცი ყოფილა.

    მაგარი ცხენი როჟაა კიდევ კარგი არც დაიბრუნეს ეგდოს სადაც არის დესტი მოვა და რობერტო შეენაცვლება ხოლმე

    4
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:08

    დაიწყო რეალმა მსაჯებით ქულების მოპოვება! პირველი გოლი 100% თამაშგარე იყო და ჩაუთვალეს! ის ნაღდად არ იყო პენალი, ბატრას გადაუარა წაქცეულზე მომენტში ხელზე

    6
    საიტზეა
    Zura_Akhalaia Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:05

    სამარცხვინოა უკვე ეს ყველაფერი, მთელი მსოფლიო ხედავს, სეზონის ბოლომდე კიდევ უამრავი იქნება ესეთი.
    ეს ემერსონიც მართლა ბართომეუს კაცი ყოფილა.

    8
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:04

    მძღნერი გუნდი ხმას არ უნდა იღებდნენ ბარსელონას მიმართ მსაჯებზე მაგრამ ნამუსიც კაი საქონელია ბევრს რომ არ გააჩნია სამწუხაროდ😏😏😏 აკერიათ პირზე 1 მხრიდან მხოლოდ ჩელსი, და პსჟ გეგონება იმ წელს ლიგა დადო..
    ჩმორი გუნდი სხვის ხარჯზე როგორ უნდა იყო მუდამ იბიომატ

    14
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:04

    ყოველთვის ეგრე იყო რეალს ხან მსაჯები ეხმარებიან ხან პრეზიდენტები დიქტატორები "ვარი" და ასე იქნება ყოველთვის გასაკვირი არაფერია მიჩვეულები ვართ რეალის ეგეთ მოგებებს, მთავარია ხვალ ბარსამ მოიგოს და არ დავკარგოთ ქულები თითოეულ ქულასც მნიშვნელობა აქვს ეს შარსანდელმა სეზონმა დაგვანახა რომ სუსტ მეტოქესთანაც არუნდა მოვდუნდეთ და არუნდა ვანიაოთ ქულებიი visca barca

    19
    საიტზეა
    უბედურის1 წევრი [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:02

    და რა იცით რო რეალის თამაშს გამოეხმაურა

    1
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:01

    ხაზი რომც არ გაავლო ისედაც ჩანს რომ თამაშგარეა.ეხლა გამოდღნაურდება მადრიდისტა და იტყვის რაის მსაჯებიო სამართლიანად ვიგებთ ტიტულებსო

    18
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV