კუმანისა და ხელმძღვანელობის დაპირისპირება კოუტინიოსთან დაკავშირებით | Mercato

  • 26-09-2020, 17:15
  • კუმანისა და ხელმძღვანელობის დაპირისპირება კოუტინიოსთან დაკავშირებით | Mercato

    კატალონიის "ბარსელონაში", Mercato-ს ინფორმაციით, ახალი დაპირისპირება მწიფდება. როგორც წყარო იტყობინება, ამჯერად პრობლემის ცენტრში ფილიპე კოუტინიო იმყოფება.

    საქმე ისაა, რომ "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" ხელმძღვანელობას ფილიპეს გაყიდვა და ამით სამომავლო ტრანსფერებისათვის ბიუჯეტის შევსება სურს. 

    თუმცა, ბრაზილიელი ფეხბურთელი კლუბის ახალი თავკაცის, რონალდ კუმანის გეგმებში შედის და თანაც, ნიდერლანდელი სპეციალისტი მასზე დიდ იმედებს ამყარებს.

    ჯერჯერობით უცნობია, საბოლოოდ რა ბედი ეწევა ბრაზილიელს, თუმცა კუმანმა პრესკონფერენციაზე მასთან დაკავშირებით შემდეგი რამ თქვა: 

    "რას მოველი კოუტინიოსგან? პირველ რიგში, თითოეულ ფეხბურთელს შესაბამის პოზიციაზე დავაყენებ. ფილიპეს შეუძლია "10-იანი" გახდეს და მარცხენა ფლანგზე თავისუფლება მიიღოს. ბრაზილიელი შემტევია, მაგრამ ის კლუბს დაცვაშიც ეხმარება".


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    27 სექტემბერი 2020 15:35

    ამ ფოტოში ისეთი სახე უჩანს თითქოს კარგად აქვს დალეული

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    D10S გულშემატკივარი [?]

    27 სექტემბერი 2020 01:31

    ციტატა: FloweN
    ათამაშდა და ეხა მოუნდათ გაყიდვა??))))
    მართლა მარხავენ გუნდს.



    Yvelazeer simartle tema.tqvi dzmaoo imena gegmaa ro vinc ki gaaqachavs egreve agdeben demebelesac mere gaiyidian imitom elodebian amseni xaji iqmeb atamashdes gavyidoto

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 სექტემბერი 2020 21:10

    მესი ლანძღავენ მერე რატო მიდიოდაო აი ამ ბართომეუს დედა რო მივაცენზურე დაანგრია დაშალა საათივით აწყობილი გუნდი ნელ-ნელა

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 19:38

    კოუუუუუუუ მიდი რააა აჩვენე კლასიიი ლივერპულში რა მხეციც იყავი ის მონსტრი დაგვანახეეე გრიზმანთან და მესისთან ერთად უნდა უტიო ფლანგზე შენი ხილვა არ მოსწონთ იჯარაც მაგიტო გხიეს ბაიერნში საცა ათიანზე იყავი და მოიგე კიდეც ჩემპ ლიგა მიდი რაააა დაგვანახეეე შენი მონსტრული კლასიიიი

    12
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 19:21

    კუმანი ეძახე შენ და ბართუშას კი აფხანინებს თავს

    9
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2020 19:00

    აქ კიდევ კარგად ჩანს რომ ხელმძღანელობა თავისას უბერავს. წინა ორი მწვრთნელი ,,უტრაკო" როიყო მაგაზეც ეტყობოდათ. ვინც უნდოდა უფროსობა იმას ყიდულობდა და მერე მწრვთნელი ვერ იყენებდა მაგ ფეხბურთელებს რადგან დიდი ალბათობით მათთან დაუკითხავად მოიყვანეს ბევრი მოთამაშე.. ნუ წინა ორი რა ვალვერდეზზემაქ საუბარი თორე სეტიენი ასედაც და ისედაც უვარგისი იყო

    4
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 18:19

    ბიჯო რა დონის იდიოტები არიან ამბობს კაცი მჭირდებაო და რა ჯანდაბა უნდათ

    8
    გასულია
    gio.mm ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 17:49

    ხომ შეგროვდა 20000 ხელმოწერა არა? რატომ აღარ ისმის არაფერი ამ აჩკარიკას გადადგომასთან დაკავშირებით

    4
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 17:32

    ათამაშდა და ეხა მოუნდათ გაყიდვა??))))
    მართლა მარხავენ გუნდს.

    20
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV