დეპაის ტრანსფერი გამოირიცხა? პრეზიდენტის შეთავაზება ფეხბურთელს

  • 26-09-2020, 00:58
  • დეპაის ტრანსფერი გამოირიცხა? პრეზიდენტის შეთავაზება ფეხბურთელს

    "ლიონის" პრეზიდენტმა, ჟან-მიშელ ოლამ, ადგილობრივ გამოცემა Le Progres-თან მემფის დეპაიზე ისაუბრა. როგორც იცით, ფრანგული კლუბის თავდამსხმელი "ბარსელონას" ერთ-ერთი მთავარი სატრანსფერო სამიზნეა. 

    "დეპაის ახალი კონტრაქტი შევთავაზე, რომელზე უარის თქმაც შეუძლებელია. შთამბეჭდავი შეთავაზებაა, მასზე უარს, ფაქტობრივად, ვერ იტყვი. 

    რა თქმა უნდა, შესაძლებელია, რომ ფეხბურთელმა "ლიონში" თამაშის გაგრძელება არ ისურვოს, მაგრამ აშკარაა, რომ "ბარსელონას" ფინანსური პირობები ტრანსფერის განხორციელების საშუალებას არ იძლევა". - განაცხადა ოლამ. 

    "ბარსასთვის" დეპაი ლაუტარო მარტინესის ალტერნატივაა, რომლის "ინტერიდან" გადმობირება ძალიან რთული იქნება. ალტერნატივის ალტერნატივა ჯერჯერობით არ დასახელებულა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 14:35

    თუ მაინცდამაინც ჰოლანდიელი უნდა, მაშინ ეს მოიყვანოს
    https://www.transfermarkt.com/donyell-malen/profil/spieler/326029

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2020 12:44

    დიდი ბოდიშით მაგრამ რად გინდათ მართლა ეს ლუზერი დეპაი, ათი პროცენტიც კი არაა იმისი შანსი რომ ეგ ბარსაში გაიხსნება, კი ბატონი ზაან ტექნარია და ყველაფერი მაგრამ დემბელესი არ იყოს მაგასაც ტვინში უჭირს და თავისი ოფოფები ყავს. ჩემი აზრით ყველაზე კარგი გამოსავალი მესის გადაწევაა ფორვარდზე სწორი, ყველაზე ნაკლებს დარბის ისედაც და გრიზმანი ჩამოწინო მესის, ანუ თავის ნამდვილ პოზიციაზე. ამით გუნდს კარგად დაბალანსებული შემტევი ხაზი ეყოლება, დემბელე/ფატი, კოუტინიო/პედრი, გრიზმანი/ტრინკაო. წინ კიდე მესი. არანაირი დეპაი არაა საჭირო. ჯობს მართლა დესტი იყიდონ დროზე და თუ უპამეკანო არ გამოვა დროზე მიაწვნენ კუნდეს. ზინჩენკოს ცოცხალი თავით არ მოგვცემს გვარდიოლა.

    1
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 12:44

    ამ ფრანგულმა ფულით დაძეძგილმა კლუბებმა ზოგადად საფრანგეთი შემაზიზღა, მალე ალბათ არაბების კოლონიად თვითონ გადაიქცევიან..

    0
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 12:31

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: OLD
    დესტიდა დეპაი გვჭირდება ბიჭოო და მერე ყველაფერზე ღირს ფიქრი!! მოიყვანე რა აჩკო მეშენი რაჭირს მაგის დედ.ს შ... რამ გამოაქლიავა ეგ ჩემისა გაანძრიოს ტრ.კი დაუჩქარე თორე მაგარი დაგენძ.ევა შენ ბიძია მაგ აჩკს გაგიკეთებენ ერთ ადგილზე

    მესი
    გრიზმანი
    კოუტინიო
    ფატი
    დემბელე
    ტრინკაუ
    ბრეიტვაიტი

    დეპაის სად აყენებ?ან რაში ჭირდება დეპაი ბარსელონას რომელიც არ არის ცენტრ ფორვარდი.
    თუ ვინ ჭირდება ეხლა ბარსას ეს არის ცენტრ ფორვარდი.
    .კუმანის ადგილას ჯეკოზე ვიჩალიჩებდი,მაგრამ როგორც შევატყე კუმანის ტაქტიკას.ბარსელონა როცა უბურთოდ თამაშობს მესის გარდა ყველა ჩართულია პრესინგში,ყველა ინტენსიურად დარბის მესის გარდა.სუარესის დროს, მესი და სუარესი საერთოდ არ იღებდნენ მონაწილეობას პრესინგში დაცვას საერთოდ არ ეხმარებოდნენ.
    ეხლა მარტო მესის აქვს სრული თავისუფლება მოედანზე დამარჩემები ბზიკებივით დარბიან.
    მაგრამ აქ არის ერთი მაგრამ.განვიხილოთ სიტუაცია ბარსელონა აგებს ან ფრეს თამაშობს ლა ლიგაში და ვუნდს ესაჭიროება მოგება.ანუ ბოლო 20-25 წუთი გუნდი ვინუჟდენი ხდება მასირებული პოზიციური შეტევები განახორციელოს.ასეთ დროს საჯარიმოში ჭირდება მაღალი კლასის ფორვარდი რათა გოლი გაიტანოს.
    კუმანს როგორც ვატყობ არ ადარდებს ეს პრობლემა წინააღმდეგ შემთხვევაში სუას არ გაუშვებდა.
    დეპაი რომ ვერ გაგვაძლიერებს ეს 2×2=4 თემაა..დეპაიში გადახდილი ფული იქნება ჰაერში გაფლანგული.
    აი დესტი და ზინჩენკო მართლა გვჭირდება.ასევე ერთი გამოცდილი ცენტრალური მცველი.ფირპო გასაშვებია.
    მანჩედან ერიკ ბაილი მოიყვანონ მაინც სკამზე უზით.როჟა უნივერსალია.დაცვის ფლანგზეც შეუძლია თამაში და დაცვის ცენტრშიც მაღალ დონეზე

    რაც შეეხება დინამოს წაგებას.როდემდე უნდა გაგრძელდეს ასეთი სამარცხვინო თამაში?ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული.რამდენი ტალანტი იკარგება ფულის უქონლობის გამო.ბევრ ოჯახს არ აქვთ იმის საშუალენა რათა შვილი სპორტზე ატარონ,ვისაც აქვს საშუალება კიდე მათი შვილები უმეტესობა ძოძუაშვილის არ იყოს ინდაურია.
    როჟებმა ვერ შეიმუშავეს მოდელი რომელიც ქართულ ფეხბურთს ამოიყვანდა ტალახიდან.ვინც ფეხბურთის ფედერაციაში მაღლ თანამდებობაზეა ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული რადგან დღეს აქვს შანსი ფულის შოვნის,მაქსიმალურად იყენებს ამ დროს ჯიბის გასასქელებლად სულ არ კიდიათ ქართული ფეხბურთის მომავალი?
    უფასო საფეხბურთო აკადემიები გახსნან რათა ყველა ბავშვს ქონდეს იქ სწავლის საშუალება.ბავშვების მწვრთნელებათ პროფესიონალებმა უნდა იმუშაონ რადგან ყველა ტალანტის გამვითარება მოხდეს.
    ეს არის დაბანდებული ფული რომელსაც რამოდენიმე წელში 100 მაგად ამოიღებენ.მაგრამ ვის აინტერესებს ქართული ფეხბურთის პრობლემა?და არა მარტო ფეხნურთის ზოგადად სპორტის? საღამოობით სავსეა რესტორნები თბილისში რომელი ფულით ქეიფობენ და ატარებენ დროს? ზუსტად იმ ფულით რომელიც უნდა მოხმარდეს საქართველოს რათა ყველა საქართველოს მოქალაქემ ღირსეულად იცხოვროს საკუთარ სამშობლოში

    ჯეკო არა ჯემალი დეპაის დეტევის ნებისმიერ პოზიციაზე შეუძლია თამაში მითუმეტეს დეპაი ჯეკოზე ბევრად ახალგაზრდა ჯეკო კიდე სუარესზე უფროსია რაღას უშვებდნენ მაშინ სუარესს ჯეკო თუ უნდა მოიყვანონ? ზუსტადაც რო დეპაი გვჭირდება რა ჯეკო

    კარგად წაიკითხე რა დავწერე და მერე დამიციტირე.რაღაც უხეში მეჩვენები და ჯობია იმუშაო შენს თავზე.

    რა ძეკო რის ძეკო ტო დეპაი მოსაყვანია უეჭველი ეს ერთი და მეორე დესტიც გარსიას თუ ვერ მოიყვანენ წელს არაუშავს არაუხოა მხეცი ასერო ზემოთ ხსენებული ტრანსფერები თუ განხორციელდა მერე ყველაფერზე შეიძლება ფიქრი და კარგი სეზონიუნდა გბქონდეს წესით!!

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 სექტემბერი 2020 10:55

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: OLD
    დესტიდა დეპაი გვჭირდება ბიჭოო და მერე ყველაფერზე ღირს ფიქრი!! მოიყვანე რა აჩკო მეშენი რაჭირს მაგის დედ.ს შ... რამ გამოაქლიავა ეგ ჩემისა გაანძრიოს ტრ.კი დაუჩქარე თორე მაგარი დაგენძ.ევა შენ ბიძია მაგ აჩკს გაგიკეთებენ ერთ ადგილზე

    მესი
    გრიზმანი
    კოუტინიო
    ფატი
    დემბელე
    ტრინკაუ
    ბრეიტვაიტი

    დეპაის სად აყენებ?ან რაში ჭირდება დეპაი ბარსელონას რომელიც არ არის ცენტრ ფორვარდი.
    თუ ვინ ჭირდება ეხლა ბარსას ეს არის ცენტრ ფორვარდი.
    .კუმანის ადგილას ჯეკოზე ვიჩალიჩებდი,მაგრამ როგორც შევატყე კუმანის ტაქტიკას.ბარსელონა როცა უბურთოდ თამაშობს მესის გარდა ყველა ჩართულია პრესინგში,ყველა ინტენსიურად დარბის მესის გარდა.სუარესის დროს, მესი და სუარესი საერთოდ არ იღებდნენ მონაწილეობას პრესინგში დაცვას საერთოდ არ ეხმარებოდნენ.
    ეხლა მარტო მესის აქვს სრული თავისუფლება მოედანზე დამარჩემები ბზიკებივით დარბიან.
    მაგრამ აქ არის ერთი მაგრამ.განვიხილოთ სიტუაცია ბარსელონა აგებს ან ფრეს თამაშობს ლა ლიგაში და ვუნდს ესაჭიროება მოგება.ანუ ბოლო 20-25 წუთი გუნდი ვინუჟდენი ხდება მასირებული პოზიციური შეტევები განახორციელოს.ასეთ დროს საჯარიმოში ჭირდება მაღალი კლასის ფორვარდი რათა გოლი გაიტანოს.
    კუმანს როგორც ვატყობ არ ადარდებს ეს პრობლემა წინააღმდეგ შემთხვევაში სუას არ გაუშვებდა.
    დეპაი რომ ვერ გაგვაძლიერებს ეს 2×2=4 თემაა..დეპაიში გადახდილი ფული იქნება ჰაერში გაფლანგული.
    აი დესტი და ზინჩენკო მართლა გვჭირდება.ასევე ერთი გამოცდილი ცენტრალური მცველი.ფირპო გასაშვებია.
    მანჩედან ერიკ ბაილი მოიყვანონ მაინც სკამზე უზით.როჟა უნივერსალია.დაცვის ფლანგზეც შეუძლია თამაში და დაცვის ცენტრშიც მაღალ დონეზე

    რაც შეეხება დინამოს წაგებას.როდემდე უნდა გაგრძელდეს ასეთი სამარცხვინო თამაში?ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული.რამდენი ტალანტი იკარგება ფულის უქონლობის გამო.ბევრ ოჯახს არ აქვთ იმის საშუალენა რათა შვილი სპორტზე ატარონ,ვისაც აქვს საშუალება კიდე მათი შვილები უმეტესობა ძოძუაშვილის არ იყოს ინდაურია.
    როჟებმა ვერ შეიმუშავეს მოდელი რომელიც ქართულ ფეხბურთს ამოიყვანდა ტალახიდან.ვინც ფეხბურთის ფედერაციაში მაღლ თანამდებობაზეა ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული რადგან დღეს აქვს შანსი ფულის შოვნის,მაქსიმალურად იყენებს ამ დროს ჯიბის გასასქელებლად სულ არ კიდიათ ქართული ფეხბურთის მომავალი?
    უფასო საფეხბურთო აკადემიები გახსნან რათა ყველა ბავშვს ქონდეს იქ სწავლის საშუალება.ბავშვების მწვრთნელებათ პროფესიონალებმა უნდა იმუშაონ რადგან ყველა ტალანტის გამვითარება მოხდეს.
    ეს არის დაბანდებული ფული რომელსაც რამოდენიმე წელში 100 მაგად ამოიღებენ.მაგრამ ვის აინტერესებს ქართული ფეხბურთის პრობლემა?და არა მარტო ფეხნურთის ზოგადად სპორტის? საღამოობით სავსეა რესტორნები თბილისში რომელი ფულით ქეიფობენ და ატარებენ დროს? ზუსტად იმ ფულით რომელიც უნდა მოხმარდეს საქართველოს რათა ყველა საქართველოს მოქალაქემ ღირსეულად იცხოვროს საკუთარ სამშობლოში

    ჯეკო არა ჯემალი დეპაის დეტევის ნებისმიერ პოზიციაზე შეუძლია თამაში მითუმეტეს დეპაი ჯეკოზე ბევრად ახალგაზრდა ჯეკო კიდე სუარესზე უფროსია რაღას უშვებდნენ მაშინ სუარესს ჯეკო თუ უნდა მოიყვანონ? ზუსტადაც რო დეპაი გვჭირდება რა ჯეკო

    კარგად წაიკითხე რა დავწერე და მერე დამიციტირე.რაღაც უხეში მეჩვენები და ჯობია იმუშაო შენს თავზე.

    ხოდა მეც პარალელი გაგივლე რაღას უშვებდნენ სუარესს ჯეკოს მოყვანაზე თუ წავიდა საუბარითქო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    26 სექტემბერი 2020 10:25

    8 შემტევი გყავდეს გუნდში და კიდე შემტევზე იყოს საუბარი რატომ არ მოყავსო რავიცი, როცა სემედუ წავიდა და ფლანგი ცარიელია, როცა ალბას ზამენა არ ყავს, დაცვა რომ მისახედია მასეთი მისახედი არცერთი პოზიცია არაა, ჩემზე რომ იყოს დამოკიდებული პიკეს იმენა მოვისვრიდი ტიპი 3 წელია მთვარეზეა ჩუსტებით საშინელ შეცდომებს უშვებს და აღარაა ის რაც ადრე იყო და იმ ფეხბურთელის დედა... რომელიც მიტინგებზე უფრო მონდომებულია და რამოსის კბენით ვიდრე თამაშზე და ტოდიბოს დავაყენებდი, წელს მაინც არაფრის მაჩვენებელია და არაფრის იმედი არ უნდა იყოს, სჯობს პატარებს შეაჩვიონ და მისცენ პრაქტიკა, თორემ 1-2 წელში რომ წავა 4 კაცი (ყველა ხვდებით ვისაც ვგულისხმობ) აი მერე მილანივით არ მოუვიდეს გუნდს, სჯობს სწორედ ჩანაცვლდეს უმეტესად დადგნენ ახალგაზრდები და აი ცოტა ძლიერებთან კი ბებერი გვარდია, ლეგანესებთან და ლას პალმასებთან უნდ ადაასვენოს მესი და ვაფშე ყველა ასაკიანი :დ რომ ნელნელა ძირითადს შეეჩვივნონ და პრაქტიკა მიიღონ ძირითადში, თორემ მერე ვინმე რომ დაიმტვრეს და უცებ გრანდთან მოუწიოს თამაში დაბნეულები იქნებიან

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 10:14

    არმესმის რატო უშვებ ფეხბურთელს თუ იმ პოზიციაზე გაიასნებული არ გყავს შემცვლელი ეს რა უბედურებაა რა ქვია ამას?

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Messi messi წევრი [?]

    26 სექტემბერი 2020 09:55

    desti iyidon aucileblad da me magalitas grizmans gavcvlidi lautaroshi stegeni desti arauxo langle alba pianichi deiongi messi kou fati (dembo) win martinesi ravi kargi naxevardacva da sheteva gamodis marto golos gatanaze iqneboda martinesi dageshili da eg exerxeba dzaan grizmanze uketesad upro dacva mgonia problema destintuniyides kai iqneba da arauxosi meimedeba dzaan albas kargi shemcvlelic unda pike ki unda dajdes skamze da es umtiti vcafot ravi kide iqneb dzvel dros daubrundes tan araa asakshi axalgazdacaa mainc ver yidian da ravi vnaxot am sezonshi rogor itamasheben liga aa mtavaribtore valverdec ugebda zidans laligas da laligas ki moigebs barsa 80procenti sashinel pormashi iyo wels da welsac sheedzlo mogeba ro ara msajebis yveroba da fexburtelebis bolomde daqliavebac

    1
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 09:19

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: OLD
    დესტიდა დეპაი გვჭირდება ბიჭოო და მერე ყველაფერზე ღირს ფიქრი!! მოიყვანე რა აჩკო მეშენი რაჭირს მაგის დედ.ს შ... რამ გამოაქლიავა ეგ ჩემისა გაანძრიოს ტრ.კი დაუჩქარე თორე მაგარი დაგენძ.ევა შენ ბიძია მაგ აჩკს გაგიკეთებენ ერთ ადგილზე

    მესი
    გრიზმანი
    კოუტინიო
    ფატი
    დემბელე
    ტრინკაუ
    ბრეიტვაიტი

    დეპაის სად აყენებ?ან რაში ჭირდება დეპაი ბარსელონას რომელიც არ არის ცენტრ ფორვარდი.
    თუ ვინ ჭირდება ეხლა ბარსას ეს არის ცენტრ ფორვარდი.
    .კუმანის ადგილას ჯეკოზე ვიჩალიჩებდი,მაგრამ როგორც შევატყე კუმანის ტაქტიკას.ბარსელონა როცა უბურთოდ თამაშობს მესის გარდა ყველა ჩართულია პრესინგში,ყველა ინტენსიურად დარბის მესის გარდა.სუარესის დროს, მესი და სუარესი საერთოდ არ იღებდნენ მონაწილეობას პრესინგში დაცვას საერთოდ არ ეხმარებოდნენ.
    ეხლა მარტო მესის აქვს სრული თავისუფლება მოედანზე დამარჩემები ბზიკებივით დარბიან.
    მაგრამ აქ არის ერთი მაგრამ.განვიხილოთ სიტუაცია ბარსელონა აგებს ან ფრეს თამაშობს ლა ლიგაში და ვუნდს ესაჭიროება მოგება.ანუ ბოლო 20-25 წუთი გუნდი ვინუჟდენი ხდება მასირებული პოზიციური შეტევები განახორციელოს.ასეთ დროს საჯარიმოში ჭირდება მაღალი კლასის ფორვარდი რათა გოლი გაიტანოს.
    კუმანს როგორც ვატყობ არ ადარდებს ეს პრობლემა წინააღმდეგ შემთხვევაში სუას არ გაუშვებდა.
    დეპაი რომ ვერ გაგვაძლიერებს ეს 2×2=4 თემაა..დეპაიში გადახდილი ფული იქნება ჰაერში გაფლანგული.
    აი დესტი და ზინჩენკო მართლა გვჭირდება.ასევე ერთი გამოცდილი ცენტრალური მცველი.ფირპო გასაშვებია.
    მანჩედან ერიკ ბაილი მოიყვანონ მაინც სკამზე უზით.როჟა უნივერსალია.დაცვის ფლანგზეც შეუძლია თამაში და დაცვის ცენტრშიც მაღალ დონეზე

    რაც შეეხება დინამოს წაგებას.როდემდე უნდა გაგრძელდეს ასეთი სამარცხვინო თამაში?ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული.რამდენი ტალანტი იკარგება ფულის უქონლობის გამო.ბევრ ოჯახს არ აქვთ იმის საშუალენა რათა შვილი სპორტზე ატარონ,ვისაც აქვს საშუალება კიდე მათი შვილები უმეტესობა ძოძუაშვილის არ იყოს ინდაურია.
    როჟებმა ვერ შეიმუშავეს მოდელი რომელიც ქართულ ფეხბურთს ამოიყვანდა ტალახიდან.ვინც ფეხბურთის ფედერაციაში მაღლ თანამდებობაზეა ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული რადგან დღეს აქვს შანსი ფულის შოვნის,მაქსიმალურად იყენებს ამ დროს ჯიბის გასასქელებლად სულ არ კიდიათ ქართული ფეხბურთის მომავალი?
    უფასო საფეხბურთო აკადემიები გახსნან რათა ყველა ბავშვს ქონდეს იქ სწავლის საშუალება.ბავშვების მწვრთნელებათ პროფესიონალებმა უნდა იმუშაონ რადგან ყველა ტალანტის გამვითარება მოხდეს.
    ეს არის დაბანდებული ფული რომელსაც რამოდენიმე წელში 100 მაგად ამოიღებენ.მაგრამ ვის აინტერესებს ქართული ფეხბურთის პრობლემა?და არა მარტო ფეხნურთის ზოგადად სპორტის? საღამოობით სავსეა რესტორნები თბილისში რომელი ფულით ქეიფობენ და ატარებენ დროს? ზუსტად იმ ფულით რომელიც უნდა მოხმარდეს საქართველოს რათა ყველა საქართველოს მოქალაქემ ღირსეულად იცხოვროს საკუთარ სამშობლოში

    ჯეკო არა ჯემალი დეპაის დეტევის ნებისმიერ პოზიციაზე შეუძლია თამაში მითუმეტეს დეპაი ჯეკოზე ბევრად ახალგაზრდა ჯეკო კიდე სუარესზე უფროსია რაღას უშვებდნენ მაშინ სუარესს ჯეკო თუ უნდა მოიყვანონ? ზუსტადაც რო დეპაი გვჭირდება რა ჯეკო

    კარგად წაიკითხე რა დავწერე და მერე დამიციტირე.რაღაც უხეში მეჩვენები და ჯობია იმუშაო შენს თავზე.

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 სექტემბერი 2020 07:29

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: OLD
    დესტიდა დეპაი გვჭირდება ბიჭოო და მერე ყველაფერზე ღირს ფიქრი!! მოიყვანე რა აჩკო მეშენი რაჭირს მაგის დედ.ს შ... რამ გამოაქლიავა ეგ ჩემისა გაანძრიოს ტრ.კი დაუჩქარე თორე მაგარი დაგენძ.ევა შენ ბიძია მაგ აჩკს გაგიკეთებენ ერთ ადგილზე

    მესი
    გრიზმანი
    კოუტინიო
    ფატი
    დემბელე
    ტრინკაუ
    ბრეიტვაიტი

    დეპაის სად აყენებ?ან რაში ჭირდება დეპაი ბარსელონას რომელიც არ არის ცენტრ ფორვარდი.
    თუ ვინ ჭირდება ეხლა ბარსას ეს არის ცენტრ ფორვარდი.
    .კუმანის ადგილას ჯეკოზე ვიჩალიჩებდი,მაგრამ როგორც შევატყე კუმანის ტაქტიკას.ბარსელონა როცა უბურთოდ თამაშობს მესის გარდა ყველა ჩართულია პრესინგში,ყველა ინტენსიურად დარბის მესის გარდა.სუარესის დროს, მესი და სუარესი საერთოდ არ იღებდნენ მონაწილეობას პრესინგში დაცვას საერთოდ არ ეხმარებოდნენ.
    ეხლა მარტო მესის აქვს სრული თავისუფლება მოედანზე დამარჩემები ბზიკებივით დარბიან.
    მაგრამ აქ არის ერთი მაგრამ.განვიხილოთ სიტუაცია ბარსელონა აგებს ან ფრეს თამაშობს ლა ლიგაში და ვუნდს ესაჭიროება მოგება.ანუ ბოლო 20-25 წუთი გუნდი ვინუჟდენი ხდება მასირებული პოზიციური შეტევები განახორციელოს.ასეთ დროს საჯარიმოში ჭირდება მაღალი კლასის ფორვარდი რათა გოლი გაიტანოს.
    კუმანს როგორც ვატყობ არ ადარდებს ეს პრობლემა წინააღმდეგ შემთხვევაში სუას არ გაუშვებდა.
    დეპაი რომ ვერ გაგვაძლიერებს ეს 2×2=4 თემაა..დეპაიში გადახდილი ფული იქნება ჰაერში გაფლანგული.
    აი დესტი და ზინჩენკო მართლა გვჭირდება.ასევე ერთი გამოცდილი ცენტრალური მცველი.ფირპო გასაშვებია.
    მანჩედან ერიკ ბაილი მოიყვანონ მაინც სკამზე უზით.როჟა უნივერსალია.დაცვის ფლანგზეც შეუძლია თამაში და დაცვის ცენტრშიც მაღალ დონეზე

    რაც შეეხება დინამოს წაგებას.როდემდე უნდა გაგრძელდეს ასეთი სამარცხვინო თამაში?ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული.რამდენი ტალანტი იკარგება ფულის უქონლობის გამო.ბევრ ოჯახს არ აქვთ იმის საშუალენა რათა შვილი სპორტზე ატარონ,ვისაც აქვს საშუალება კიდე მათი შვილები უმეტესობა ძოძუაშვილის არ იყოს ინდაურია.
    როჟებმა ვერ შეიმუშავეს მოდელი რომელიც ქართულ ფეხბურთს ამოიყვანდა ტალახიდან.ვინც ფეხბურთის ფედერაციაში მაღლ თანამდებობაზეა ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული რადგან დღეს აქვს შანსი ფულის შოვნის,მაქსიმალურად იყენებს ამ დროს ჯიბის გასასქელებლად სულ არ კიდიათ ქართული ფეხბურთის მომავალი?
    უფასო საფეხბურთო აკადემიები გახსნან რათა ყველა ბავშვს ქონდეს იქ სწავლის საშუალება.ბავშვების მწვრთნელებათ პროფესიონალებმა უნდა იმუშაონ რადგან ყველა ტალანტის გამვითარება მოხდეს.
    ეს არის დაბანდებული ფული რომელსაც რამოდენიმე წელში 100 მაგად ამოიღებენ.მაგრამ ვის აინტერესებს ქართული ფეხბურთის პრობლემა?და არა მარტო ფეხნურთის ზოგადად სპორტის? საღამოობით სავსეა რესტორნები თბილისში რომელი ფულით ქეიფობენ და ატარებენ დროს? ზუსტად იმ ფულით რომელიც უნდა მოხმარდეს საქართველოს რათა ყველა საქართველოს მოქალაქემ ღირსეულად იცხოვროს საკუთარ სამშობლოში

    ჯეკო არა ჯემალი დეპაის დეტევის ნებისმიერ პოზიციაზე შეუძლია თამაში მითუმეტეს დეპაი ჯეკოზე ბევრად ახალგაზრდა ჯეკო კიდე სუარესზე უფროსია რაღას უშვებდნენ მაშინ სუარესს ჯეკო თუ უნდა მოიყვანონ? ზუსტადაც რო დეპაი გვჭირდება რა ჯეკო

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 05:31

    ციტატა: OLD
    დესტიდა დეპაი გვჭირდება ბიჭოო და მერე ყველაფერზე ღირს ფიქრი!! მოიყვანე რა აჩკო მეშენი რაჭირს მაგის დედ.ს შ... რამ გამოაქლიავა ეგ ჩემისა გაანძრიოს ტრ.კი დაუჩქარე თორე მაგარი დაგენძ.ევა შენ ბიძია მაგ აჩკს გაგიკეთებენ ერთ ადგილზე

    მესი
    გრიზმანი
    კოუტინიო
    ფატი
    დემბელე
    ტრინკაუ
    ბრეიტვაიტი

    დეპაის სად აყენებ?ან რაში ჭირდება დეპაი ბარსელონას რომელიც არ არის ცენტრ ფორვარდი.
    თუ ვინ ჭირდება ეხლა ბარსას ეს არის ცენტრ ფორვარდი.
    .კუმანის ადგილას ჯეკოზე ვიჩალიჩებდი,მაგრამ როგორც შევატყე კუმანის ტაქტიკას.ბარსელონა როცა უბურთოდ თამაშობს მესის გარდა ყველა ჩართულია პრესინგში,ყველა ინტენსიურად დარბის მესის გარდა.სუარესის დროს, მესი და სუარესი საერთოდ არ იღებდნენ მონაწილეობას პრესინგში დაცვას საერთოდ არ ეხმარებოდნენ.
    ეხლა მარტო მესის აქვს სრული თავისუფლება მოედანზე დამარჩემები ბზიკებივით დარბიან.
    მაგრამ აქ არის ერთი მაგრამ.განვიხილოთ სიტუაცია ბარსელონა აგებს ან ფრეს თამაშობს ლა ლიგაში და ვუნდს ესაჭიროება მოგება.ანუ ბოლო 20-25 წუთი გუნდი ვინუჟდენი ხდება მასირებული პოზიციური შეტევები განახორციელოს.ასეთ დროს საჯარიმოში ჭირდება მაღალი კლასის ფორვარდი რათა გოლი გაიტანოს.
    კუმანს როგორც ვატყობ არ ადარდებს ეს პრობლემა წინააღმდეგ შემთხვევაში სუას არ გაუშვებდა.
    დეპაი რომ ვერ გაგვაძლიერებს ეს 2×2=4 თემაა..დეპაიში გადახდილი ფული იქნება ჰაერში გაფლანგული.
    აი დესტი და ზინჩენკო მართლა გვჭირდება.ასევე ერთი გამოცდილი ცენტრალური მცველი.ფირპო გასაშვებია.
    მანჩედან ერიკ ბაილი მოიყვანონ მაინც სკამზე უზით.როჟა უნივერსალია.დაცვის ფლანგზეც შეუძლია თამაში და დაცვის ცენტრშიც მაღალ დონეზე

    რაც შეეხება დინამოს წაგებას.როდემდე უნდა გაგრძელდეს ასეთი სამარცხვინო თამაში?ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული.რამდენი ტალანტი იკარგება ფულის უქონლობის გამო.ბევრ ოჯახს არ აქვთ იმის საშუალენა რათა შვილი სპორტზე ატარონ,ვისაც აქვს საშუალება კიდე მათი შვილები უმეტესობა ძოძუაშვილის არ იყოს ინდაურია.
    როჟებმა ვერ შეიმუშავეს მოდელი რომელიც ქართულ ფეხბურთს ამოიყვანდა ტალახიდან.ვინც ფეხბურთის ფედერაციაში მაღლ თანამდებობაზეა ყველა ფულის კეთებაზეა გადასული რადგან დღეს აქვს შანსი ფულის შოვნის,მაქსიმალურად იყენებს ამ დროს ჯიბის გასასქელებლად სულ არ კიდიათ ქართული ფეხბურთის მომავალი?
    უფასო საფეხბურთო აკადემიები გახსნან რათა ყველა ბავშვს ქონდეს იქ სწავლის საშუალება.ბავშვების მწვრთნელებათ პროფესიონალებმა უნდა იმუშაონ რადგან ყველა ტალანტის გამვითარება მოხდეს.
    ეს არის დაბანდებული ფული რომელსაც რამოდენიმე წელში 100 მაგად ამოიღებენ.მაგრამ ვის აინტერესებს ქართული ფეხბურთის პრობლემა?და არა მარტო ფეხნურთის ზოგადად სპორტის? საღამოობით სავსეა რესტორნები თბილისში რომელი ფულით ქეიფობენ და ატარებენ დროს? ზუსტად იმ ფულით რომელიც უნდა მოხმარდეს საქართველოს რათა ყველა საქართველოს მოქალაქემ ღირსეულად იცხოვროს საკუთარ სამშობლოში

    4
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    26 სექტემბერი 2020 02:27

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Griezzy7
    სატრანსფერო ფანჯარა როდის იხურება??????????????

    5 ოქტომბერს

    მადლობაა 💓

    არაფრის

    3
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 02:26

    დესტიდა დეპაი გვჭირდება ბიჭოო და მერე ყველაფერზე ღირს ფიქრი!! მოიყვანე რა აჩკო მეშენი რაჭირს მაგის დედ.ს შ... რამ გამოაქლიავა ეგ ჩემისა გაანძრიოს ტრ.კი დაუჩქარე თორე მაგარი დაგენძ.ევა შენ ბიძია მაგ აჩკს გაგიკეთებენ ერთ ადგილზე

    1
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 02:06

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Griezzy7
    სატრანსფერო ფანჯარა როდის იხურება??????????????

    5 ოქტომბერს

    მადლობაა 💓

    2
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    26 სექტემბერი 2020 01:42

    ციტატა: Griezzy7
    სატრანსფერო ფანჯარა როდის იხურება??????????????

    5 ოქტომბერს

    3
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 01:07

    სატრანსფერო ფანჯარა როდის იხურება??????????????

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV