კუმანი მატეუს ფერნანდესს შანსს აძლევს

  • 26-09-2020, 00:31
  • კუმანი მატეუს ფერნანდესს შანსს აძლევს

    სხვადასხვა ცნობის მიხედვით, მატეუს ფერნანდესი "რონალდ კუმანის გეგმების" მიღმა დარჩენილი ფეხბურთელების რიგს მიეკუთვნებოდა - ფეხბურთელი, რომელიც "ბარსელონას" მიმდინარე სეზონის დასაწყისში შეუერთდა, პრესეზონის მატჩების განაცხადში ვერ მოხვდა და მალევე ტრანსფერზე დააყენეს

    Cadena Ser-ის ცნობით, "ბარსას" მთავარ მწვრთნელს იმედი გადაწურული არ აქვს. მან მატეუსს უთხრა, რომ თავდაუზოგავად ივარჯიშოს და გუნდში თავის შანსს დაელოდოს. 

    დაახლოებით 2 კვირის წინ, ბრაზილიელმა ნახევარმცველმა ტრავმა მიიღო, რამაც მისი პირველი შანსი დროებით გადადო. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2020 12:34

    ციტატა: Bakero
    ამის თამაში არ მინახავს ვნახოთ მაინც სანამ სადმე გაუშვებდნენ ცენტრში არ მგონია საქმე კარგად გვქონდეს მითუმეტეს თუ 2 საყრდენით აპირებს თამაშს კუმანი

    მაგარი კარგი ბიჭია ამ დროს , საყრდენია და თან კარგი ტექნიკა, კარგი დრიბლინგი, კარგი პასები, კორპუს კარგად დგამს, ანუ ძალიან კარგი კონკურენტი ან თუ 2 საყრდენით იქნენ კარგი მეწყვილე ეყოლება დე იონგს მომავალში

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 10:43

    ციტატა: Griezzy7
    ალენიას და მატეუსს აძლევს შანსს და რიკი პუჩს არა! 😕 სიბერის ბრალია ვითომ?

    ალენიას უნდა მისცესკიდეც შანსი!

    ციტატა: Griezzy7
    ჯერჯერობით ეს შემადგენლობა გვყავს 🤔 კატასტროფაა... 😏

    მეკარეები
    1.ტერ შტეგენი 2.ნეტო (სკამზე) 3.ინიაკი პენია (სკამზე)

    მცველები
    1.ალბა 2.ფირპო (ბოლო შანსი) 3.ლენგლე 4.უმტიტი (გასაშვები) 5.ტოდიბო (გასაშვები)
    6.პიკე (სკამზე) 7.არაუხო 8.სერხი რობერტო


    ნახევარმცველები
    1.დე იონგი 2.პიანიჩი 3.ბუსკეცი (სკამზე) 4.ალენია (გასაშვები) 5.მატეუსი (სკამზე) 6.პედრი (სკამზე) 7.რაფინია (გასაშვები) რიკი პუჩი ბარსა ბ-ში დააბრუნეს სამწუხაროდ 😏

    თავდამსხმელები
    1.მესი 2.გრიზმანი 3.კოუტინიო 4.ფატი 5.დემბელე (სკამზე) 6.ტრინკაო (სკამზე)
    ბრეიტვეიტი (გასაშვები)


    ეს ხუთი ფეხბურთელი გასაშვებია
    1.უმტიტი
    2.ტოდიბო
    3.ალენია
    4.რაფინია
    5.ბრეიტვეიტი

    ესენი მოსაყვანი
    1.დესტი
    2.გარსია
    3.დეპაი

    ალენია არაა გასაშვები არა

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Griezzy7
    ჯერჯერობით ეს შემადგენლობა გვყავს 🤔 კატასტროფაა... 😏

    მეკარეები
    1.ტერ შტეგენი 2.ნეტო (სკამზე) 3.ინიაკი პენია (სკამზე)

    მცველები
    1.ალბა 2.ფირპო (ბოლო შანსი) 3.ლენგლე 4.უმტიტი (გასაშვები) 5.ტოდიბო (გასაშვები)
    6.პიკე (სკამზე) 7.არაუხო 8.სერხი რობერტო


    ნახევარმცველები
    1.დე იონგი 2.პიანიჩი 3.ბუსკეცი (სკამზე) 4.ალენია (გასაშვები) 5.მატეუსი (სკამზე) 6.პედრი (სკამზე) 7.რაფინია (გასაშვები) რიკი პუჩი ბარსა ბ-ში დააბრუნეს სამწუხაროდ 😏

    თავდამსხმელები
    1.მესი 2.გრიზმანი 3.კოუტინიო 4.ფატი 5.დემბელე (სკამზე) 6.ტრინკაო (სკამზე)
    ბრეიტვეიტი (გასაშვები)


    ეს ხუთი ფეხბურთელი გასაშვებია
    1.უმტიტი
    2.ტოდიბო
    3.ალენია
    4.რაფინია
    5.ბრეიტვეიტი

    ესენი მოსაყვანი
    1.დესტი
    2.გარსია
    3.დეპაი

    ალენიას აღარ გაუშვებენ სამწუხაროდ 6 ნომერივ გემრიელად ჩააცვეს ამ უსირცხვილოებმა

    უსირცხილოებმა კი არა ერთი ეგ ქნეს სწორად

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 08:41

    ციტატა: Bakero
    ამის თამაში არ მინახავს ვნახოთ მაინც სანამ სადმე გაუშვებდნენ ცენტრში არ მგონია საქმე კარგად გვქონდეს მითუმეტეს თუ 2 საყრდენით აპირებს თამაშს კუმანი

    ეს საყრდენია მერე პალმეირასში საყრდენზე თამაშობდა ამიტომ შეცვლის პიანიჩს ან დეიონგს

    0
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2020 07:47

    მოსწონს ჯანიანი უინტელექტო ფეხბურთელები და რა ქნას ? ისე ერთი სწრაფი მორბენალი რაგბისტიც რომ დაგვემატებინა ნახევარდაცვაში , იდეალური იქნებოდა .

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 სექტემბერი 2020 07:23

    ციტატა: Griezzy7
    ჯერჯერობით ეს შემადგენლობა გვყავს 🤔 კატასტროფაა... 😏

    მეკარეები
    1.ტერ შტეგენი 2.ნეტო (სკამზე) 3.ინიაკი პენია (სკამზე)

    მცველები
    1.ალბა 2.ფირპო (ბოლო შანსი) 3.ლენგლე 4.უმტიტი (გასაშვები) 5.ტოდიბო (გასაშვები)
    6.პიკე (სკამზე) 7.არაუხო 8.სერხი რობერტო


    ნახევარმცველები
    1.დე იონგი 2.პიანიჩი 3.ბუსკეცი (სკამზე) 4.ალენია (გასაშვები) 5.მატეუსი (სკამზე) 6.პედრი (სკამზე) 7.რაფინია (გასაშვები) რიკი პუჩი ბარსა ბ-ში დააბრუნეს სამწუხაროდ 😏

    თავდამსხმელები
    1.მესი 2.გრიზმანი 3.კოუტინიო 4.ფატი 5.დემბელე (სკამზე) 6.ტრინკაო (სკამზე)
    ბრეიტვეიტი (გასაშვები)


    ეს ხუთი ფეხბურთელი გასაშვებია
    1.უმტიტი
    2.ტოდიბო
    3.ალენია
    4.რაფინია
    5.ბრეიტვეიტი

    ესენი მოსაყვანი
    1.დესტი
    2.გარსია
    3.დეპაი

    ალენიას აღარ გაუშვებენ სამწუხაროდ 6 ნომერივ გემრიელად ჩააცვეს ამ უსირცხვილოებმა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    26 სექტემბერი 2020 01:39

    ამის თამაში არ მინახავს ვნახოთ მაინც სანამ სადმე გაუშვებდნენ ცენტრში არ მგონია საქმე კარგად გვქონდეს მითუმეტეს თუ 2 საყრდენით აპირებს თამაშს კუმანი

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 01:05

    ჯერჯერობით ეს შემადგენლობა გვყავს 🤔 კატასტროფაა... 😏

    მეკარეები
    1.ტერ შტეგენი 2.ნეტო (სკამზე) 3.ინიაკი პენია (სკამზე)

    მცველები
    1.ალბა 2.ფირპო (ბოლო შანსი) 3.ლენგლე 4.უმტიტი (გასაშვები) 5.ტოდიბო (გასაშვები)
    6.პიკე (სკამზე) 7.არაუხო 8.სერხი რობერტო


    ნახევარმცველები
    1.დე იონგი 2.პიანიჩი 3.ბუსკეცი (სკამზე) 4.ალენია (გასაშვები) 5.მატეუსი (სკამზე) 6.პედრი (სკამზე) 7.რაფინია (გასაშვები) რიკი პუჩი ბარსა ბ-ში დააბრუნეს სამწუხაროდ 😏

    თავდამსხმელები
    1.მესი 2.გრიზმანი 3.კოუტინიო 4.ფატი 5.დემბელე (სკამზე) 6.ტრინკაო (სკამზე)
    ბრეიტვეიტი (გასაშვები)


    ეს ხუთი ფეხბურთელი გასაშვებია
    1.უმტიტი
    2.ტოდიბო
    3.ალენია
    4.რაფინია
    5.ბრეიტვეიტი

    ესენი მოსაყვანი
    1.დესტი
    2.გარსია
    3.დეპაი

    1
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2020 00:32

    ალენიას და მატეუსს აძლევს შანსს და რიკი პუჩს არა! 😕 სიბერის ბრალია ვითომ?

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV