"ატლეტიკოს" პრეზიდენტი: ბართომეუ "ბარსელონას" ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო პრეზიდენტი გახდება

"ატლეტიკოს" პრეზიდენტი: ბართომეუ "ბარსელონას" ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო პრეზიდენტი გახდება

მადრიდის "ატლეტიკოს" პრეზიდენტმა, ენრიკე სერესომ, ჟოზეპ მარია ბართომეუს "ბლაუგრანაში" მუშაობის სტილი მოუწონა:

"ისტორია ბართომეუს სიმართლეს დაამტკიცებს და ის "ბარსელონას" ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო პრეზიდენტი გახდება."

სერესო "ბარსადან" ლუის სუარესის დამატებით ძალიან ბედნიერია და თვლის, რომ ამ ტრანსფერით "როხიბლანკოსს" ლა ლიგის მოგების შანსი გაეზრდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #21 25 სექტემბერი 2020 18:07
    0
    "ატლეტიკოსთვია" უნდა დაემატებინა ბოლოში :)
    წევრი [?]
    #20 25 სექტემბერი 2020 15:09
    0
    ჯერე იქ ბართლომეუს ოჯახში შევეც.... და მერე მანდ შენ ოჯახშიც შევეც... გვეკაიფები ხო?
    წევრი [?]
    #19 25 სექტემბერი 2020 09:45
    2
    სუარესის გაყიდვა შეიძლებოდა? ნერვები მეშლება თან ატლეტიკოში ბურთს რომ დაგვახევს თავზე ლალიგაში სუარესი მერე უფრო კარგად გამოჩნდება რამხელა შეცდომა დაუშვეს
    ფანი [?]
    #18 25 სექტემბერი 2020 09:28
    3
    ბართომ სუარესი წაიყვანეო და ესე თქვიო დააბარა ეტყობა :დდ
    გულშემატკივარი [?]
    #17 25 სექტემბერი 2020 05:03
    4
    მადრიდის ვირთხა ბართომეუ
    Culé [?]
    #16 25 სექტემბერი 2020 02:12
    3
    ციტატა: Geo_Barca
    აბა დინამოს ფანები დამენახეთ. ფარერების გუნდთან რომ 6-1 წააგებ 🤦‍♂️🤦‍♂️ დარწმუნებული ვარ საბურთალო, ბათუმი და საერთოდ ფაქტიურად დაშლილი ტორპედოც კი მოიგებდა ამ გუნდთან. ლოკოზე საუბარი არაა დინამოს ბადე რო ლოკოს ქონოდა გავიდოდა ევროპის ლიგაზე

    სირცხვილია ძაან. დინამო თბილისმა ჯობია ცოტა ხანი შეისვენოსს ევროსარბიელისგან
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #15 25 სექტემბერი 2020 01:36
    4
    ტიპი რა გასწორებულშია სუარესი აჩუქა ბართომ და იასნა კაია
    გულშემატკივარი [?]
    #14 25 სექტემბერი 2020 01:30
    4
    მაგრად გვეკაიფებიან
    ფანი [?]
    #13 25 სექტემბერი 2020 01:01
    3
    ყველაზე მაგრად ატლეში ითამაშებს პისტოლერა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 25 სექტემბერი 2020 00:58
    7
    დაგვცინის ეს შობელძაღლი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #11 25 სექტემბერი 2020 00:47
    2
    კლუბის პრეზიდენტი ვიყო, სუარესის უფასოდ მომყიდოს და ვინც ბართომეუს არ აქოს 🤣 სუარ გამკვირვებია ამის კომენტარი. ესეც ბარომეუს გზას გაუყვება მარა ვალენსაის პრეზიდენტი ამათ ორივეს მოასწრებს 🤣ფერან ტორესი 23 მილიონად როგორ მიყიდეს სიტის თან
    ფანი [?]
    #10 25 სექტემბერი 2020 00:15
    3
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: Geo_Barca
    აბა დინამოს ფანები დამენახეთ. ფარერების გუნდთან რომ 6-1 წააგებ 🤦‍♂️🤦‍♂️ დარწმუნებული ვარ საბურთალო, ბათუმი და საერთოდ ფაქტიურად დაშლილი ტორპედოც კი მოიგებდა ამ გუნდთან. ლოკოზე საუბარი არაა დინამოს ბადე რო ლოკოს ქონოდა გავიდოდა ევროპის ლიგაზე

    დინამო არის უთავმოყვარეო გუნდი. ჯერ ლიგის შესარჩევში როგორ წააგო სახლში რაღაც ღლეობა გუნდთან. ლოკომოტივი ბევრად ღირსეული გუნდია

    მერამდენე წელია უკვე დინამო თბილისი ევროსარბიელზე სამარცხვინოდ ვარდება.მაგრამ წელს ვარდები და თან ვისთან ჩემპიონთა ლიგიზეც და ევროპაზეც ძალიან დაბალი დონის გუნდები ხვდებოდა.ლოკომოტივი კიდე ძალიან ბრძოლისუნარიანი და შეკრული გუნდია.და ამ წელს რაც გააკეთეს ისიც ძაან დასაფასებელია
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    ფანი [?]
    #9 25 სექტემბერი 2020 00:11
    6
    ციტატა: Geo_Barca
    აბა დინამოს ფანები დამენახეთ. ფარერების გუნდთან რომ 6-1 წააგებ 🤦‍♂️🤦‍♂️ დარწმუნებული ვარ საბურთალო, ბათუმი და საერთოდ ფაქტიურად დაშლილი ტორპედოც კი მოიგებდა ამ გუნდთან. ლოკოზე საუბარი არაა დინამოს ბადე რო ლოკოს ქონოდა გავიდოდა ევროპის ლიგაზე

    დინამო არის უთავმოყვარეო გუნდი. ჯერ ლიგის შესარჩევში როგორ წააგო სახლში რაღაც ღლეობა გუნდთან. ლოკომოტივი ბევრად ღირსეული გუნდია
    ფანი [?]
    #8 24 სექტემბერი 2020 23:57
    9
    აბა დინამოს ფანები დამენახეთ. ფარერების გუნდთან რომ 6-1 წააგებ 🤦‍♂️🤦‍♂️ დარწმუნებული ვარ საბურთალო, ბათუმი და საერთოდ ფაქტიურად დაშლილი ტორპედოც კი მოიგებდა ამ გუნდთან. ლოკოზე საუბარი არაა დინამოს ბადე რო ლოკოს ქონოდა გავიდოდა ევროპის ლიგაზე
    გულშემატკივარი [?]
    #7 24 სექტემბერი 2020 23:52
    1
    ციტატა: NEYBarca
    თქვენთვის და ისიც მარტამდე

    კი იმენა ეგრეა რა ამათი დედამოვტხან
    გულშემატკივარი [?]
    #6 24 სექტემბერი 2020 23:50
    8
    მაგარი იქნება აბა რაიქნება სუარესი 6 მილიონად გაჩუქათ
    Culé [?]
    #5 24 სექტემბერი 2020 23:49
    2
    რა გააკავებს
    წევრი [?]
    #4 24 სექტემბერი 2020 23:42
    6
    უკვე ღიადაც გვეკაიფებიან)
    ფანი [?]
    #3 24 სექტემბერი 2020 23:25
    5
    🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]