მესი სუარესის გამოსამშვიდობებელ ცერემონიაზე მივიდა [ვიდეო]

მესი სუარესის გამოსამშვიდობებელ ცერემონიაზე მივიდა [ვიდეო]

"ბარსელონა" კლუბის ისტორიაში საუკეთესო ბომბარდირთა შორის მესამე ადგილზე მყოფ სუარესს დღეს, თბილისის დროით 14:30 საათზე ოფიციალური ცერემონიით გამოემშვიდობება. იგი "ბარსამ" "როხიბლანკოს", ბონუსებით სახით 6 მილიონი ევროს სანაცვლოდ, დაუთმო.

უკვე გავრცელდა კადრები, სადაც ვხედავთ, რომ დამშვიდობების ცერემონიას "ბარსელონას" კაპიტანი, ლიონელ მესიც დაესწრება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 24 სექტემბერი 2020 15:52
    2
    Aq am videoshi ashkarad chanda rogor chaexutnen ertmanets acremlebuli tvalebit ))) dagvcinit? Ra videoebs gvayurebinebt? Winaze iyo da suaresis vitom acremlebuli tvalebi gvanaxet ))) exla es
    ფანი [?]
    #8 24 სექტემბერი 2020 15:46
    0
    ვიღაცამ გზა რო მიასწავლა 😂 🤣 🤣
    Culé [?]
    #7 24 სექტემბერი 2020 14:47
    0
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: Griezzy7
    ვინც ამბობთ არ უნდა გაეშვა სუარეზიო. მესმის რო გევასებათ სუარეზი და მე ვერ ვხვდები საერთო ეგ ფეხბურთელი როგორ არ უნდა გიყვარდეს 💓 ტიპი ერთი შეხებით ნებისმიერი პოზიციიდან აურებელს დაურტყავს მეკარეს და გააშეშებს მაგრამ ვინც უყურებდით ჰოლანდიის თამაშებს. წინ არის სამი ფეხბურთელი რომელიც სულ დარბის არცერთი არ ჩერდება 1 წუთითაც კი ერთ ადგილზე და სულ პრესინგს თამაშობს და ისეთი ფეხბურთელები არიან რომლებიც ნახევარდაცვის ხაზთან რო აღმოჩნდნენ გახდებიან ნახევარმცველები და შეითვისებენ ნახევარდაცვის ფუნქციას და სუა ამბოლო წლებში მაგას ვერ აკეთებს. სისწრაფე ძალიან დაკარგული აქვს და ასაკშია უკვე! 💓 თან დაუკვირდით ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 ნომერს ვაფშე არცერთი გუნდი არიყენებს 😏 მაგალითად ლივერული - ფირმინო ფაქტობრივად ნახევარდაცვასთან დგას და რაპასი აქვს რა ჭკვიანი ფეხბურთელია და შეუძლია პრესინგი ითამაშოს ირბინოს თავით ითამაშოს კარგად გაიხსნას. ასევე ავიღოთ აიაქსი რომელიც ფაქტობრივად ვაფშე არ იყენებს ფორვარდს. და რა ფეხბურთი ითამაშა აიაქსმა 😁 😍 რო მახსენდება მბურძგლავს იმენა!
    და ბოლოს ავიღოთ ბაიერნი - ლევანდოვსკი ფორვარდია მაგრამ რა ფორვარდიიი! რესინგიც შეუძლია ტექნიკურიც არის, შესრულება რა დონეზე აქვს აყვანილი. შეუძლია ბურთის ამოანაც და ყველაფერი! და სუარეზს ეგ არ შეუძლია, შეიძლება 3-4 წლის წინ შეეძლო და უფრო სხარტი იყო მაგრამ ბოლო წლებში ნელი და მოუქნელი გახდა 😏 (სამწუხაროდ)

    ვინც ამბობთ რომ სუა გასაშვები არიყოო მარტო იმ შემთხვევაშ გეთანხმებით თუ ეს ხელმძღვანელობა ფორვარდის მოყვანას არაპირებს. გრიზმანს თუ მოიაზრებენ ფორვარდად მაშინ სუა აუცილებლად უნდა დაეტოვებინათ, მაგრამ თუ გრიზმანს ფორვარდის უკან დახევენ და ფორვარდს მოიყვანენ (დეპაის) მაშინ ვეთანხმები სუარეზის გაშვებას! 🙄 იმედია მიხვდით რაც ვიგულისხმე

    გკითხულობდი და უაზრო კომენტარია,ბოდიში
    ლევანა ჯერესერთი 9 იანია მერე მეორე რაშუაშია უცხრიანოდ მიაღწიეს სხვა გუნდებმა წარმატებასო??რეალის 4 ლიგა ბენზემათი იყო ბარსას ყველა წარმატება ფორვარდით იყო და ყველას მესარრბა თუ დაც ბაიერნიც 9 ით არი.
    ანუ თუ სუა არ მოგწონს ეგ სხვა თემაა და თქვი უბრალოდ,თორე უფორვარდოდ მიაღწიაო გუნდებმა წარმატებასო ამ უაზრობას ნუ წერთ. ეგეთი კაცის სკამზე ჯდომა ფუფუნებაა პროსტა მოდის ხელფასის პინტიც მარა შეეძლოთ არავინ არ მოეყვანათ და ეს დაეტვებინათ სკამზე.

    როგორ არ მევასება სუარეზი. ძაან მევასება მაგრამ გუნდისთვის ესე ჯობია. თუ მოიყვანენ ფორვარდს ოღონდ.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 24 სექტემბერი 2020 14:45
    4
    ციტატა: Griezzy7
    ვინც ამბობთ არ უნდა გაეშვა სუარეზიო. მესმის რო გევასებათ სუარეზი და მე ვერ ვხვდები საერთო ეგ ფეხბურთელი როგორ არ უნდა გიყვარდეს 💓 ტიპი ერთი შეხებით ნებისმიერი პოზიციიდან აურებელს დაურტყავს მეკარეს და გააშეშებს მაგრამ ვინც უყურებდით ჰოლანდიის თამაშებს. წინ არის სამი ფეხბურთელი რომელიც სულ დარბის არცერთი არ ჩერდება 1 წუთითაც კი ერთ ადგილზე და სულ პრესინგს თამაშობს და ისეთი ფეხბურთელები არიან რომლებიც ნახევარდაცვის ხაზთან რო აღმოჩნდნენ გახდებიან ნახევარმცველები და შეითვისებენ ნახევარდაცვის ფუნქციას და სუა ამბოლო წლებში მაგას ვერ აკეთებს. სისწრაფე ძალიან დაკარგული აქვს და ასაკშია უკვე! 💓 თან დაუკვირდით ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 ნომერს ვაფშე არცერთი გუნდი არიყენებს 😏 მაგალითად ლივერული - ფირმინო ფაქტობრივად ნახევარდაცვასთან დგას და რაპასი აქვს რა ჭკვიანი ფეხბურთელია და შეუძლია პრესინგი ითამაშოს ირბინოს თავით ითამაშოს კარგად გაიხსნას. ასევე ავიღოთ აიაქსი რომელიც ფაქტობრივად ვაფშე არ იყენებს ფორვარდს. და რა ფეხბურთი ითამაშა აიაქსმა 😁 😍 რო მახსენდება მბურძგლავს იმენა!
    და ბოლოს ავიღოთ ბაიერნი - ლევანდოვსკი ფორვარდია მაგრამ რა ფორვარდიიი! რესინგიც შეუძლია ტექნიკურიც არის, შესრულება რა დონეზე აქვს აყვანილი. შეუძლია ბურთის ამოანაც და ყველაფერი! და სუარეზს ეგ არ შეუძლია, შეიძლება 3-4 წლის წინ შეეძლო და უფრო სხარტი იყო მაგრამ ბოლო წლებში ნელი და მოუქნელი გახდა 😏 (სამწუხაროდ)

    ვინც ამბობთ რომ სუა გასაშვები არიყოო მარტო იმ შემთხვევაშ გეთანხმებით თუ ეს ხელმძღვანელობა ფორვარდის მოყვანას არაპირებს. გრიზმანს თუ მოიაზრებენ ფორვარდად მაშინ სუა აუცილებლად უნდა დაეტოვებინათ, მაგრამ თუ გრიზმანს ფორვარდის უკან დახევენ და ფორვარდს მოიყვანენ (დეპაის) მაშინ ვეთანხმები სუარეზის გაშვებას! 🙄 იმედია მიხვდით რაც ვიგულისხმე

    ვკითხულობდი და უაზრო კომენტარია,ბოდიში.
    ლევანა ჯერესერთი 9 იანია მერე მეორე რაშუაშია უცხრიანოდ მიაღწიეს სხვა გუნდებმა წარმატებასო??რეალის 4 ლიგა ბენზემათი იყო ბარსას ყველა წარმატება ფორვარდით იყო და ყველას მეზარება ჩამოთვლა თუნდაც ბაიერნიც 9 ით არი.
    ანუ თუ სუა არ მოგწონს ეგ სხვა თემაა და თქვი უბრალოდ,თორე უფორვარდოდ მიაღწიაო გუნდებმა წარმატებასო ამ უაზრობას ნუ წერთ.

    ეგეთი კაცის სკამზე ჯდომა ფუფუნებაა პროსტა მოდის ხელფასის პინტიც მარა შეეძლოთ არავინ არ მოეყვანათ და ეს დაეტვებინათ სკამზე.თან მივეცით ლალიგის ამ წლის მთავარ კონკურენტს ...ბლააჰ
    თან გავაგდეთ კაცი
    ბართო შენ ოჯახს შე...ვეცი
    ფანი [?]
    #5 24 სექტემბერი 2020 14:44
    1
    სხვა არავინ?!😕
    Culé [?]
    #4 24 სექტემბერი 2020 14:43
    0
    ციტატა: gio 001
    ციტატა: Griezzy7
    ვინც ამბობთ არ უნდა გაეშვა სუარეზიო. მესმის რო გევასებათ სუარეზი და მე ვერ ვხვდები საერთო ეგ ფეხბურთელი როგორ არ უნდა გიყვარდეს 💓 ტიპი ერთი შეხებით ნებისმიერი პოზიციიდან აურებელს დაურტყავს მეკარეს და გააშეშებს მაგრამ ვინც უყურებდით ჰოლანდიის თამაშებს. წინ არის სამი ფეხბურთელი რომელიც სულ დარბის არცერთი არ ჩერდება 1 წუთითაც კი ერთ ადგილზე და სულ პრესინგს თამაშობს და ისეთი ფეხბურთელები არიან რომლებიც ნახევარდაცვის ხაზთან რო აღმოჩნდნენ გახდებიან ნახევარმცველები და შეითვისებენ ნახევარდაცვის ფუნქციას და სუა ამბოლო წლებში მაგას ვერ აკეთებს. სისწრაფე ძალიან დაკარგული აქვს და ასაკშია უკვე! 💓 თან დაუკვირდით ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 ნომერს ვაფშე არცერთი გუნდი არიყენებს 😏 მაგალითად ლივერული - ფირმინო ფაქტობრივად ნახევარდაცვასთან დგას და რაპასი აქვს რა ჭკვიანი ფეხბურთელია და შეუძლია პრესინგი ითამაშოს ირბინოს თავით ითამაშოს კარგად გაიხსნას. ასევე ავიღოთ აიაქსი რომელიც ფაქტობრივად ვაფშე არ იყენებს ფორვარდს. და რა ფეხბურთი ითამაშა აიაქსმა 😁 😍 რო მახსენდება მბურძგლავს იმენა!
    და ბოლოს ავიღოთ ბაიერნი - ლევანდოვსკი ფორვარდია მაგრამ რა ფორვარდიიი! რესინგიც შეუძლია ტექნიკურიც არის, შესრულება რა დონეზე აქვს აყვანილი. შეუძლია ბურთის ამოანაც და ყველაფერი! და სუარეზს ეგ არ შეუძლია, შეიძლება 3-4 წლის წინ შეეძლო და უფრო სხარტი იყო მაგრამ ბოლო წლებში ნელი და მოუქნელი გახდა 😏 (სამწუხაროდ)

    ვინც ამბობთ რომ სუა გასაშვები არიყოო მარტო იმ შემთხვევაშ გეთანხმებით თუ ეს ხელმძღვანელობა ფორვარდის მოყვანას არაპირებს. გრიზმანს თუ მოიაზრებენ ფორვარდად მაშინ სუა აუცილებლად უნდა დაეტოვებინათ, მაგრამ თუ გრიზმანს ფორვარდის უკან დახევენ და ფორვარდს მოიყვანენ (დეპაის) მაშინ ვეთანხმები სუარეზის გაშვებას! 🙄 იმედია მიხვდით რაც ვიგულისხმე

    მის ნაცვლად ვერავის რომ ვერ ყიდულობენ მაგაშია მეგობარო საქმე და თან როგორ გაუშვეს ეგეც უნამუსობაა ბორტის მხრიდან,რეალზე ვღადაობდით ლეგენდები გაყარესო და ბოლო წლებში ჩვენ უარესებს აკეთებს ბართომეუ

    p.s. ცერემონიის ლაივი არ არის სადმე?

    რატომ გაუშვეს ცუდათ? გამოსამშვიდობებელი მატჩიც იქნებაო ბართომეუმ ოღონდ პანდემიის მერეო რო ხალხიც დაესწროს. ფოტოსესიას მოუწობენ , პრესკონფერენციაც მოუწყეს მეტი რაქნან? თვითონ ვერ მიხვდა რო წასასვლელი იყო და აბა რაუნდა ექნათ.
    წევრი [?]
    #3 24 სექტემბერი 2020 14:38
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ვინც ამბობთ არ უნდა გაეშვა სუარეზიო. მესმის რო გევასებათ სუარეზი და მე ვერ ვხვდები საერთო ეგ ფეხბურთელი როგორ არ უნდა გიყვარდეს 💓 ტიპი ერთი შეხებით ნებისმიერი პოზიციიდან აურებელს დაურტყავს მეკარეს და გააშეშებს მაგრამ ვინც უყურებდით ჰოლანდიის თამაშებს. წინ არის სამი ფეხბურთელი რომელიც სულ დარბის არცერთი არ ჩერდება 1 წუთითაც კი ერთ ადგილზე და სულ პრესინგს თამაშობს და ისეთი ფეხბურთელები არიან რომლებიც ნახევარდაცვის ხაზთან რო აღმოჩნდნენ გახდებიან ნახევარმცველები და შეითვისებენ ნახევარდაცვის ფუნქციას და სუა ამბოლო წლებში მაგას ვერ აკეთებს. სისწრაფე ძალიან დაკარგული აქვს და ასაკშია უკვე! 💓 თან დაუკვირდით ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 ნომერს ვაფშე არცერთი გუნდი არიყენებს 😏 მაგალითად ლივერული - ფირმინო ფაქტობრივად ნახევარდაცვასთან დგას და რაპასი აქვს რა ჭკვიანი ფეხბურთელია და შეუძლია პრესინგი ითამაშოს ირბინოს თავით ითამაშოს კარგად გაიხსნას. ასევე ავიღოთ აიაქსი რომელიც ფაქტობრივად ვაფშე არ იყენებს ფორვარდს. და რა ფეხბურთი ითამაშა აიაქსმა 😁 😍 რო მახსენდება მბურძგლავს იმენა!
    და ბოლოს ავიღოთ ბაიერნი - ლევანდოვსკი ფორვარდია მაგრამ რა ფორვარდიიი! რესინგიც შეუძლია ტექნიკურიც არის, შესრულება რა დონეზე აქვს აყვანილი. შეუძლია ბურთის ამოანაც და ყველაფერი! და სუარეზს ეგ არ შეუძლია, შეიძლება 3-4 წლის წინ შეეძლო და უფრო სხარტი იყო მაგრამ ბოლო წლებში ნელი და მოუქნელი გახდა 😏 (სამწუხაროდ)

    ვინც ამბობთ რომ სუა გასაშვები არიყოო მარტო იმ შემთხვევაშ გეთანხმებით თუ ეს ხელმძღვანელობა ფორვარდის მოყვანას არაპირებს. გრიზმანს თუ მოიაზრებენ ფორვარდად მაშინ სუა აუცილებლად უნდა დაეტოვებინათ, მაგრამ თუ გრიზმანს ფორვარდის უკან დახევენ და ფორვარდს მოიყვანენ (დეპაის) მაშინ ვეთანხმები სუარეზის გაშვებას! 🙄 იმედია მიხვდით რაც ვიგულისხმე

    მის ნაცვლად ვერავის რომ ვერ ყიდულობენ მაგაშია მეგობარო საქმე და თან როგორ გაუშვეს ეგეც უნამუსობაა ბორტის მხრიდან,რეალზე ვღადაობდით ლეგენდები გაყარესო და ბოლო წლებში ჩვენ უარესებს აკეთებს ბართომეუ

    p.s. ცერემონიის ლაივი არ არის სადმე?
    გულშემატკივარი [?]
    #2 24 სექტემბერი 2020 14:35
    1
    სად შეილება ცერემონიის ლაივში ყურება
    Culé [?]
    #1 24 სექტემბერი 2020 14:20
    6
    ვინც ამბობთ არ უნდა გაეშვა სუარეზიო. მესმის რო გევასებათ სუარეზი და მე ვერ ვხვდები საერთო ეგ ფეხბურთელი როგორ არ უნდა გიყვარდეს 💓 ტიპი ერთი შეხებით ნებისმიერი პოზიციიდან აურებელს დაურტყავს მეკარეს და გააშეშებს მაგრამ ვინც უყურებდით ჰოლანდიის თამაშებს. წინ არის სამი ფეხბურთელი რომელიც სულ დარბის არცერთი არ ჩერდება 1 წუთითაც კი ერთ ადგილზე და სულ პრესინგს თამაშობს და ისეთი ფეხბურთელები არიან რომლებიც ნახევარდაცვის ხაზთან რო აღმოჩნდნენ გახდებიან ნახევარმცველები და შეითვისებენ ნახევარდაცვის ფუნქციას და სუა ამბოლო წლებში მაგას ვერ აკეთებს. სისწრაფე ძალიან დაკარგული აქვს და ასაკშია უკვე! 💓 თან დაუკვირდით ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 ნომერს ვაფშე არცერთი გუნდი არიყენებს 😏 მაგალითად ლივერული - ფირმინო ფაქტობრივად ნახევარდაცვასთან დგას და რაპასი აქვს რა ჭკვიანი ფეხბურთელია და შეუძლია პრესინგი ითამაშოს ირბინოს თავით ითამაშოს კარგად გაიხსნას. ასევე ავიღოთ აიაქსი რომელიც ფაქტობრივად ვაფშე არ იყენებს ფორვარდს. და რა ფეხბურთი ითამაშა აიაქსმა 😁 😍 რო მახსენდება მბურძგლავს იმენა!
    და ბოლოს ავიღოთ ბაიერნი - ლევანდოვსკი ფორვარდია მაგრამ რა ფორვარდიიი! რესინგიც შეუძლია ტექნიკურიც არის, შესრულება რა დონეზე აქვს აყვანილი. შეუძლია ბურთის ამოანაც და ყველაფერი! და სუარეზს ეგ არ შეუძლია, შეიძლება 3-4 წლის წინ შეეძლო და უფრო სხარტი იყო მაგრამ ბოლო წლებში ნელი და მოუქნელი გახდა 😏 (სამწუხაროდ)

    ვინც ამბობთ რომ სუა გასაშვები არიყოო მარტო იმ შემთხვევაშ გეთანხმებით თუ ეს ხელმძღვანელობა ფორვარდის მოყვანას არაპირებს. გრიზმანს თუ მოიაზრებენ ფორვარდად მაშინ სუა აუცილებლად უნდა დაეტოვებინათ, მაგრამ თუ გრიზმანს ფორვარდის უკან დახევენ და ფორვარდს მოიყვანენ (დეპაის) მაშინ ვეთანხმები სუარეზის გაშვებას! 🙄 იმედია მიხვდით რაც ვიგულისხმე