უგო სანჩესი: სუარესის გაშვება შეცდომა იყო

უგო სანჩესი: სუარესის გაშვება შეცდომა იყო

მადრიდის "რეალის" ლეგენდამ, უგო სანჩესმა Marca-სთან ლუის სუარესზე ისაუბრა და "ბარსელონა" გააკრიტიკა.

"ეს მცდარი გადაწყვეტილება იყო, მათ საუკეთესო ფორვარდი გაუშვეს და ამით ლიონელ მესის დიდი დარტყმა მიაყენეს, არა მხოლოდ მოედანზე, არამედ მის მიღმაც. ხომ ხედავთ, მესი როგორ გამოიყურება?!"

"ჩვენ ვეღარ ვნახავთ მას გაღიმებულს, მესი კომფორტულად მაშინ გრძნობს თავს, როცა ისეთი ხალხის გარემოცვაშია, რომელთაც მისი ესმით, "ბარსამ" კი ასეთი ფეხბურთელი გაუშვა. ეს როგორც მესიზე, ისე მთელ გუნდზე ძალიან ნეგატიურად იმოქმედებს."

"ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, რომ "ბარსელონა" ცალი ხელით დარჩა, მეორე კი აღარ აქვს."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #13 24 სექტემბერი 2020 16:57
    0
    ჩუმად აჩკარიკამ არ გაგიგონიათ,რაებს ამბობ!!??
    ფანი [?]
    #12 24 სექტემბერი 2020 15:26
    2
    სასტავს დაბალი დონის დეპაის იმედი აქ ზოგი რანაირად უყურებს ფეხბურთს გაოცდება კაცი... დეპაის 9 ნომრობა არ გიუშვა 10 გოლს თუ გაიტანს ეგეც ზე შედეგი იქნებაა...და საერთოდ თუ მოყავთ ეგეც გასარკვევია ჯერ...დეპაიი ხალხნოო დეპაიიი პენსიონერი სუაა მუდამ ამოისმევს დეპაის...თხასავით სირბილიი ბევრს შეუძლიაა
    წევრი [?]
    #11 24 სექტემბერი 2020 15:21
    6
    ამას, რომ რეალის ლეგენდა იტყვის, ბუნებრივად იფიქრებ - კუმანი რატომ ვერ ხედავს!🤔
    წევრი [?]
    #10 24 სექტემბერი 2020 15:14
    5
    ბარსელონას მოწინააღმდეგე ამას რომ დაწერს, ამით ყველაფერი არის ნათქვამი, თუ როგორი ფეხბურთელი გაუშვეს და როგორ უპატივცემულოდ.
    ფანი [?]
    #9 24 სექტემბერი 2020 13:24
    6
    როგორც არ უნდა დამწყდეს გული სუარესის დონის ლეგენდის წავსლის შემდეგ, მაინც მგონია რომ სწორი გადაწყვეტილება იყო. (ნუ სკამზეც გადასმა და დროის ბევრად შემცირებაც შეიძლებოდა) 29-30 წელი იყო საშუალო ასაკი გუნდის წინა წელს, რომელი გრანდი იკადრებს მასეთს. რაც უფრო ადრე დაიწყება გუნდის გაახალგაზრდავება მით უკეთესი.
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გულშემატკივარი [?]
    #8 24 სექტემბერი 2020 13:19
    2
    ფაქტია რო ძაან ცუდი სატრანსფერო პოლიტიკა აქვს გუნდს უკვე მერამდენე წელია. გასაგებია რო დაბერდა სუა მაგრამ ზამენაზე ჯდომითაც არ იყო წინააღმდეგი. ბრეითვეითისნდა მაგნაირ თავდამსხმელებს 10 ერთად ჯობია ბებერი მგელი სუა.

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Pavlika
    როგორც გინდა შენელებული ყოფილიყო სუა. ბრეითვეითს რო ტივებ გუნდში და სუას უშვებ თავში ზანგის გიდევს ხელმძღვანელობას.

    მაგასაც გაუშვებენ თუ დეპაი იყიდა კლუბმა ჯერჯერობით იმიტომ ტოვებენ მაქსიმუმ ზამთრამდე რომ არავინაა მის გარდა ფორვარდი... რავიცით იქნება მართლა ფატის მოსინჯვ უნდათ არვიცით ჯერ 2 კვირა დარჩენილი ფანჯრის დახურვამდე მაგრამ ბრეითვაიტს დიდი დრო არუწერია მაინც
    ფანი [?]
    #7 24 სექტემბერი 2020 13:17
    2
    მოწინააღმდეგე გუნდში რომ უშვებ უფასოდ ფეხბურთელს, რომელიც გუნდის ისტორიაში მესამე ბომბარდირია, აქედან ჩანს თუ რამდენად უტვინო და არაპროფესიონალი პერსონა ხარ, არაფერს კარგს არ მოიტანს ეგ, სწორი ნაბიჯები მიგყავს წარმატებამდე და არა ეს ყველაფერი, ვერც კი წარმომიდგენია რამდენი ფული მოტეხა ამ ლაჩარმა კაცმა გუნდს. რუდიგერებს დასდევს, რაზეა საუბარი საერთოდ, ფაქტია რომ ფულის გათეთრებამდე მიდის საქმე ამდენი წელი.

    გუნდის აკადემია არ მუშაობსო იძახდა, როგორ არ უნდა მუშაობდეს ბარსელონას დონის გუნდში აკადემია თავში არ მიჯდება, ანუ ნებისმიერს შეუძლია ბარსელონას აკადემიაში თამაში ეგრე გამოდის. გუნდს დედა აქ ნატირები მოკლედ რომ ვთქვათ.
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 24 სექტემბერი 2020 13:04
    1
    მე არ ვამბობ რო გასაშვები იყო სკამისთვის უნდა დაეტოვებინათ თუ წაიკითხეთ კარგად ჩემი კომენტარი ვამბობ რომ სკამზე უნდა დსრტოვებინათ რადგან შემსრულებელი ეხლა არ გვყავს გოლზე დაგეშილი მასტი და რადგან გაუშვა ესეიგი სხვა გეგმები და იქნებ გაამართლოს მთავარია გამართლდეს გუნდში გეგმა იყოს ტაქტიკა და დაიქოქოს
    მწერალი [?]
    #5 24 სექტემბერი 2020 13:00
    3
    ციტატა: CHEPE
    ჰო მასე იძახდნენ იბრას გაშვება სისულელე იყოო მაგრამ გვარდიოლა ჩააფრინა ყველას მის გარეშეც😁😁😁
    დაბერდა სუარესი ხან მუხლი აწუხებდა ოპერაციის მერე კი გაიტანა გოლები მაგრამ აზრიი ისევ იგივენაირად იყო მძიმე გახდა სუარესის დაპრესინგებული მარტო მეკარე თუ გახდება აწი თორე რაის დამპრესინგებელია ეგ აწინ ატლეს ჭირდებოდა გამტანი და არა შემტევი სწრაფი რომ ყოფილიყო ამიტომ მიაწვდიან სუას საჯარიმოსთან ბურთს და ოპლაა კლასით დაამშვენებს..
    აი ბარსელონაში მარტო კლასი აღარ ყოფნის უკვე ფეხბურთელს კლასის ხარჯზე მოგებები რომ ამოვიდა ყელში ყველამ უნდა იცოდეთ.. გუნდურობაა როგორც ბაიერნს გააჩნია ის უნდა იყოს ბარსაში


    სად იბრა და სად სუარესი?!
    იბრა მესისთან ერთად ვერ თამაშობდა. სუარესს კიდე იდეალური დუეტი ჰქონდა.

    ეტოო არ უნდა გაეშვაო რო გეთქვა, კიდე გავიგებდი.. რაის იბრა..
    გულშემატკივარი [?]
    #4 24 სექტემბერი 2020 12:56
    2
    როგორც გინდა შენელებული ყოფილიყო სუა. ბრეითვეითს რო ტივებ გუნდში და სუას უშვებ თავში ზანგის გიდევს ხელმძღვანელობას.
    მწერალი [?]
    #3 24 სექტემბერი 2020 12:47
    0
    ციტატა: nikolozi96
    მოდი ვთქვათ რომ შეტევას ვეღარ აპრესინგებდა შენელდა ხშირ შემთხვევაში შეცდომებს უშვებდა ბაზარი არაა ლეგენდაა მაგრად მიყვარს სუარესი ჩემთ ის ბარსას ისტორიაში საუკეთესო შემსრულებელია მაგრამ მინიმუმ სკამზე მაინც უნდა დაეტოვებინათ არ უნდა გაეშვათ კუმანს თან სკამი არ ყავს ისეთი რომ გოლზე დაგეშილი იყოს ფორვარდი და ჩემი აზრით უნდა დაეტოვა სკამისთვის რადგან არ დატოვა ესეიგი სხვა გეგმები აქვს სხვა ტაქტიკა და ვნახოთ იმედია გაამართლებს


    სიტუაციას გააჩნია.
    კარგი ფორვარდი, რომ გვყავდეს თავისი სურვილით წავიდოდა, მაგრამ ახლა იცოდა, რომ ბევრად მეტს გაიტანდა ვიდრე გრიზმანი, ბრეითუეიტი, ფატი და მესის გარდა ყველა, ვისაც ფორვარდად მოსინჯავენ.
    ამიტომ სურდა დარჩენა.
    ცხრიანი საერთოდ არ გვყავს. ბრეითუეიტის გარდა. გინდ გასუქებულიყო და გინდ ჩამძორებულიყო, ფორვარდი ხო უნდა გყავდეს გუნდში?!
    გულშემატკივარი [?]
    #2 24 სექტემბერი 2020 12:43
    1
    მოდი ვთქვათ რომ შეტევას ვეღარ აპრესინგებდა შენელდა ხშირ შემთხვევაში შეცდომებს უშვებდა ბაზარი არაა ლეგენდაა მაგრად მიყვარს სუარესი ჩემთ ის ბარსას ისტორიაში საუკეთესო შემსრულებელია მაგრამ მინიმუმ სკამზე მაინც უნდა დაეტოვებინათ არ უნდა გაეშვათ კუმანს თან სკამი არ ყავს ისეთი რომ გოლზე დაგეშილი იყოს ფორვარდი და ჩემი აზრით უნდა დაეტოვა სკამისთვის რადგან არ დატოვა ესეიგი სხვა გეგმები აქვს სხვა ტაქტიკა და ვნახოთ იმედია გაამართლებს
    Culé [?]