ოფიციალურად: ლუის სუარესი "ატლეტიკოს" ფეხბურთელია

  • 24-09-2020, 02:33
  • ოფიციალურად: ლუის სუარესი "ატლეტიკოს" ფეხბურთელია

    რამდენიმე წუთის წინ, "ბარსელონამ" ლუის სუარესის მადრიდის "ატლეტიკოში" ტრანსფერი ოფიციალურად დაადასტურა.

    "ბარსელონა" კლუბის ისტორიაში საუკეთესო ბომბარდირთა შორის მესამე ადგილზე მყოფ სუარესს ხვალ ოფიციალური ცერემონიით გამოემშვიდობება. იგი "ბარსამ" "როხიბლანკოს", ბონუსებით სახით 6 მილიონი ევროს სანაცვლოდ, დაუთმო.

    ურუგვაელმა ლურჯ-ბროწეულისფერთა მაისურით 198 გოლის გატანა და 13 ტიტულის დაუფლება შეძლო. მის ანგარიშზე 4 ლა ლიგა, 4 კოპა დელ რეი, 2 ესპანეთის სუპერ თასი, 1 ჩემპიონთა ლიგა, 1 ევროპის სუპერ თასი და 1 მსოფლიოს საკლუბო ჩემპიონატია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    24 სექტემბერი 2020 15:14

    ციტატა: ika9101
    ისეთი საცოდავი თავდასხმა დაგვრჩა რომ 9 ნომერი მესიმ უნდა აიღოს და 109 ნომერი დაიწეროს მაისურზე.

    მასე რო მივყვეთ რეალურად მესის ნომერი იქნება 109861152 და ასე შემდეგ

    1
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    24 სექტემბერი 2020 13:42

    6 წელში სუარესმა ისტორია დაწერა და უდაოდ ბარსას ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 სექტემბერი 2020 13:17

    ნახვამდის ჯეკა ❤️❤️❤️ მოსფლიოში ყველაზე მაგარი 9-იანი ძალიან დააკლდრბი ბარსას

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    24 სექტემბერი 2020 12:54

    ყველა დროის საუკეთესო 9 იანი Top 3
    უდონესი იგროკია სუა და ჩემი ერთერთი ყველაზე საყვარელი ფეხბურთელია ბარსას და ზოგადად ფეხბურთის ისტორიაში .საუკეთესო გოლებით ასისტებით ჟინით და ასე შემდეგ!ძალიან დაგვაკლდება ეს ყველაფერი დონ სუასგან!!
    ძალიან გულო მწყდება ვერ ვიჯერებ რო წავიდა და თან კონკურენტი გუნდი რო ესე გავაძლიერეთ ,დიდი შანსია ლალიგა დადონ ძალიან დიდი.

    Luis Adios!!! You are the best of all time🖤

    6
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    24 სექტემბერი 2020 11:41

    წარმატებები მხეცოოო აბა შენ იცი რო დაეტაკები ატლეტიკოთი გაუტანე გოლები ტერ შტეგენი არ იქნება ჯერ კარგში და ნეტუ დადგება არც ისეთი დამაჯერებელია მარა ვნახოთ რას იზამს

    3
    გასულია
    ika9101 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 სექტემბერი 2020 10:56

    ისეთი საცოდავი თავდასხმა დაგვრჩა რომ 9 ნომერი მესიმ უნდა აიღოს და 109 ნომერი დაიწეროს მაისურზე.

    15
    --------------------
    აზრი?
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    24 სექტემბერი 2020 10:44

    ციტატა: Serenity.
    ძაან მტკივა სუას ატლეტიკოში წასვლა. რას გააკეთებდა ბართომეუ იმაზე უარესს, რო შენი კლუბის ლეგენდას მოწინააღმდეგე გუნდის მაისურში დაინახავ.

    კიდეკაი რეალში არ გაუშვა

    2
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    24 სექტემბერი 2020 10:43

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: basa7
    შეგიყრით ახლა გოლებს გრიზმანი და დათვალეთ კარგად

    გრიზმანი რა შუაშია არარის ეგ კაცი ფორვარდი. უნდა მოიყვანონ ფორვარდი ჯერ :D.

    დარწმუნებულივარ მინიმუმ 15 გოლს გაიტანს ლალიგაში 💓 (მეტსაც ვიტყოდი ატლეტიკოს სტილი რომ არა)

    სარკაზმი იცი რა არის? ნახევარ საიტს გრიზმანი ფორვარდი გონია.
    და ვის უნდა მერე 15 გოლიანი გრიზმანი

    გრიზმანზე კიარა სუაზე ვთქვი 15 გოლს გაიტანსთქო.

    აა მე კიდე გრიზმანი ვიფიქრე ატლეტიკოს სტილი რო დაწერე. მაგ სტილით დიდხანს თამაშმა გახადა მგონია ბარსასთვის გამოუსადეგარი გრიზმანი. თორე სუარესი მეტსაც გაიტანს აი ნახავ

    1
    გასულია
    ჯერემი რენერი რედაქტორი [?]

    24 სექტემბერი 2020 10:25

    ნაბიჭვარი ბართომეუ! შურისძიება დაიდება..

    2
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    24 სექტემბერი 2020 10:24

    9 ნომერიი ხარახურა ვინმეს არ მისცენნ თორემ გავაფრენ😒
    სუაა ჩემს გულში ხარრ❤️წარმატებებს გისურვებ და ვიცი რომ ბარსელონა შენს გაშვებას ინანებს! მიყვარხარ🥺

    3
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    24 სექტემბერი 2020 09:30

    მადლობა სუა ყველაფრისთვის.უამრავი სიხარული და წარმატება მოგვანიჭე ყველა ბარსას გულშემატკივარს.უამრავი მნიშვნელოვანი და უაზროდ ლამაზი გოლები შემოგვთავაზე რომელიც სულ მემახსოვრება.იმედია რამე გამოსამშვიდობებელ საღამოს მაინც მოუწყობთ თქვე ღორებო.

    7
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    C.PC5 წევრი [?]

    24 სექტემბერი 2020 09:16

    9 ნომერი დარჩა ვაკანტური😭 ნეტა ვის მოარგებენ და რამდენად ღირსეულად ატარებს სუას შემდეგ. სატრანსფერო პოლიტიკამ რათქმაუნდა ისევ ჩაისვარა. აგერ ვნახავთ ატლეტიკოში მყოფი სუა თუარ გააკეთებს ისევე თავის საქმეს. მშვიდობით ლეგენდავ.

    9
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    24 სექტემბერი 2020 09:16

    საინტერესო სეზონი გველოდება. ახალი გუნდი ყალიბდება. ბოლოდროინდელი გუნდის წარუმატებლობების გამო დაგრუზული ვიყავი, ეხლა უფრო დიდი დაინტერესება წამოვა გუნდის თამაშების მიმართ. ძლიერი ფორვარდი გვჭირდება. ჯეკას წარმატებები . რა უნდა თქვა კაცმა გოლების მწარმოებელი ქარხანა იყო ყველგან.

    მე მახსოვს ჯეკა ახალი ნაყიდი იყო და მეტრო ისანთან ვუყურებდი რეალი ბარსელონას 3-1 წავაგეთ თუ არ ვცდები.ის ერთი გოლი ნეიმარმა გაიტანა. დარბაზში მყოფი რეალის ფანები რომლებიც ბლომად იყვნენ დასცინოდნენ ჯეკას(არაფერი გამოუვიდა მაგ მატჩში).სუარესი ვინ ჩემი ფეხებიაო.აგინებდნენ ერთი ამბავი. მაგის მერე ჯეკა რამდენჯერაც შეხვდა რეალს სულ ტყვავი გააძრო.

    2
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    barcachampion Culé [?]

    24 სექტემბერი 2020 08:57

    წარმატებები ლეგენდავ <3 <3

    1
    გასულია
    Golden Boy from Holland F.De Jong წევრი [?]

    24 სექტემბერი 2020 08:57

    warmatebebi sauketeso cxriano ❤

    0
    გასულია
    Gaucho86 გულშემატკივარი [?]

    24 სექტემბერი 2020 08:04

    ოფიციალურად: ბართოს ოჯახს შევ..ი!!!

    20
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    24 სექტემბერი 2020 06:22

    ჯეკა მის სიტყვას ყველგან იტყვის,ჩვენ რა გვეშველება ამდენი დებულების ხელში

    17
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    24 სექტემბერი 2020 04:06

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: basa7
    შეგიყრით ახლა გოლებს გრიზმანი და დათვალეთ კარგად

    გრიზმანი რა შუაშია არარის ეგ კაცი ფორვარდი. უნდა მოიყვანონ ფორვარდი ჯერ :D.

    დარწმუნებულივარ მინიმუმ 15 გოლს გაიტანს ლალიგაში 💓 (მეტსაც ვიტყოდი ატლეტიკოს სტილი რომ არა)

    სარკაზმი იცი რა არის? ნახევარ საიტს გრიზმანი ფორვარდი გონია.
    და ვის უნდა მერე 15 გოლიანი გრიზმანი

    გრიზმანზე კიარა სუაზე ვთქვი 15 გოლს გაიტანსთქო.

    3
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    24 სექტემბერი 2020 03:32

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: basa7
    შეგიყრით ახლა გოლებს გრიზმანი და დათვალეთ კარგად

    გრიზმანი რა შუაშია არარის ეგ კაცი ფორვარდი. უნდა მოიყვანონ ფორვარდი ჯერ :D.

    დარწმუნებულივარ მინიმუმ 15 გოლს გაიტანს ლალიგაში 💓 (მეტსაც ვიტყოდი ატლეტიკოს სტილი რომ არა)

    სარკაზმი იცი რა არის? ნახევარ საიტს გრიზმანი ფორვარდი გონია.
    და ვის უნდა მერე 15 გოლიანი გრიზმანი

    4
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    24 სექტემბერი 2020 03:21

    ციტატა: basa7
    შეგიყრით ახლა გოლებს გრიზმანი და დათვალეთ კარგად

    გრიზმანი რა შუაშია არარის ეგ კაცი ფორვარდი. უნდა მოიყვანონ ფორვარდი ჯერ :D.

    დარწმუნებულივარ მინიმუმ 15 გოლს გაიტანს ლალიგაში 💓 (მეტსაც ვიტყოდი ატლეტიკოს სტილი რომ არა)

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV