ოფიციალურად: სერჟინიო დესტი "ბარსელონას" ფეხბურთელია

  • 1-10-2020, 15:48
  • ოფიციალურად: სერჟინიო დესტი "ბარსელონას" ფეხბურთელია

    კატალონიის "ბარსელონა" ოფიციალურად ადასტურებს, რომ კლუბმა ამსტერდამის "აიაქსის" ამერიკელი მარჯვენა მცველი, სერჟინიო დესტი შეიძინა.

    "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" ოფიციალური საიტის ინფორმაციით, "ბარსა" ნიდერლანდელებს ახალგაზრდა მოთამაშის სანაცვლოდ 21 მილიონ ევროს გადაუხდის (+5 მილიონი ბონუსები).

    დესტის კონტრაქტი 5-წლიანი იქნება, მისი გამოსასყიდი თანხა კი - 400 მილიონი ევრო.

    მოსალოდნელია, რომ ნიჭიერი ფეხბურთელი ახალ თანაგუნდელებს მალე შეუერთდება და ლა ლიგისათვის მზადებას დაიწყებს.

    19 წლის უკანახაზელი "აიაქსის" სისტემაში 2012, ხოლო პირველ გუნდის რიგებში 2019 წლიდან ირიცხებოდა. ასევე, დესტი აშშ-ის ნაკრების ღირსებას 2019 წლიდან იცავს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 19:49

    ხელფასი??

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 19:13

    ციტატა: NeymardaSilva
    8-3:))

    9-3 ბაიერნმა ერთი რეკორდი გაიმეორა და მეორეს უახლოვდება 🙂 ასერომ დროებითაა ეს 9-3 სულ მალე 10-3 გახდება 🙂

    0
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 18:50

    როგორც იქნა მოაბეს თავი. ახლა რაფინია გაგტიდეთ და დეპაი გარსიას ყიდვა მოასწარით. დემბელე კი გუნდში კვლავ დარჩება

    2
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 17:47

    Kargia eseti transferi ki aris imedis momcemi.. warmatebebi ..

    4
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 17:39

    გილოცავთ მეგობრებო

    6
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    NeymardaSilva წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 17:33

    8-3:))

    4
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:47

    ციტატა: forca barcA
    ბარემ 1-2 წელი ეთამაშა და მერე გაეოფიციალურებინათ

    😂😂😂😂😂👍🏻

    სერჟინიო კი ველქამ თუ ფარადაის))))))

    3
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:47

    ძალიან მაგარი ტრანსფერია გილოცავთ ყველა კულეს რობერტოს საცოდაობის ყურება აღარ მოგვიწევს..

    7
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:42

    გაყიდეს სემედუ

    ============================
    კატალონიის "ბარსელონამ" რამდენიმე წუთის წინ ნელსონ სემედუს "ვულვზში" ტრანსფერი დაადასტურა.
    აღსანიშნავია, რომ ინგლისელები კატალონიელებს 30 მილიონს გადაუხდიან, ხოლო 10 მილიონს ბონუსების სახით იქნება გათვალისწინებული.
    შეგახსენებთ, რომ სემედუ "ბლაუგრანას" რიგებს 2017 წელს "ბენფიკადან" შეუერთდა.

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:34

    კიდე კაი უკან არ გააბრუნეს ძლივს რაღაც ნორმალური ტრანსფერი😃😃😃 რობერტოს მოკითხვა კუმანისგან ეს ალბასაც შეცვლის თუ ალბას რამე დაემართება ან დისკვალიფიკაცია

    12
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:29

    ზამთარში ერთი ცენტრალური მცველი გვინდა უმტიტის მაგივრად და სრულყოფილად დაკომფლექდტება გუნდი.

    5
    გასულია
    Magician Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:27

    ძლივს, გამოჩნდა სინათლე!

    5
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:26

    კარგია გილოცავთ.

    ეხლა მცველზე იჩალიჩონ და ეგ არის გავდივართ

    4
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:22

    დეპაის გასაფორმებლად 1 დღეზე ნაკლები რჩება გუნდს 😕

    5
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:18

    Oooo kargiaaa gamixarda dzalian.dgevandeli dge imedia kargad chaivliis.desti gaviformet.imedia rogorc gvinda ch ligaze iseti jgufi gveyoleba mere seltastan gavimarjvebt da movxsnit anoetas wyevlas 🤩🤩🤩

    1
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:15

    Esec ese!!! Exla rafinna-dembelees gaasxmevinon da depay movides da garcia tu vera arcaa didi aucilebloba todibo darches, tu mosasvlelia gaisad vishe mcveli moikvanon, mshvenieri gundi dgeba ai mshvenieri

    7
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:04

    ძალიან მიხარია, მაგარი ტალანტი და თან "აიაქსის" სისტემა გამოვლილი! წარმატებები, კლუბის ისტორიაში მეორე ამერიკელო!

    10
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ოქტომბერი 2020 16:02

    აბა ჰე წარმატებები და იმედია იმ დონეს დადებს რასაც ამისგან ველით

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    1 ოქტომბერი 2020 15:56

    დიდი იმედი მაქვს ალვეშის მსგავსი მაინც იქნება თუ უკეტესი არა. მაგარი ბიჭი ჩანს რასაც ვაკვირდები

    6
    გასულია
    barcachampion Culé [?]

    1 ოქტომბერი 2020 15:48

    მაგრად გაასწორა წარმატებები <3

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV