ლუის სუარესმა ვარჯიში აცრემლებულმა დატოვა | ვიდეო

  • 23-09-2020, 15:26
  • ლუის სუარესმა ვარჯიში აცრემლებულმა დატოვა | ვიდეო

    მოგეხსენებათ, "ბარსელონას" თავდამსხმელს, ლუის სუარესს კლუბის დატოვებას უწინასწარმეტყველებენ. ასევე, მოთამაშის ადვოკატებსა და გუნდის მესვეურებს შორის გუშინ შეხვედრა შედგა.

    Mundo Deoirtivo-ს ინფორმაციით, ურუგვაელი შემტევი დღევანდელ სავარჯიშო სესიაზე გამოცხადდა და თანაგუნდელებს დაემშვიდობა. აგრეთვე, სიუტატ ესპორტივაზე მალევე გამოჩნდა ლეო მესი, რომელიც დღეს ბაზაზე ლუისთან ერთად არ მისულა.

    წყაროს ცნობით, კლუბის ისტორიაში მე-3 საუკეთესო ბომბარდირის გუნდიდან წასვლამდე მხოლოდ რამდენიმე საათიღაა დარჩენილი.

    როგორც ცნობილია, იგი მადრიდის "ატლეტიკოსთან" 2-წლიან კონტრაქტს გააფორმებს, "ბარსა" კი 4 მილიონ ევროს მიიღებს.

    Radio Marca იუწყება, რომ "ელ პისტოლერომ" სიუტატ ესპორტივას დატოვებისას ცრემლები ვერ შეიკავა.

    SER-ის ცნობით, ფეხბურთელი ხვალ, თბილისის დროით 14:00 საათზე პრესკონფერენციას გამართავს და გულშემატკივრებს დაემშვიდობება.

    შეგახსენებთ, რომ იგი "ბლაუგრანაში" 2014 წლიდან ასპარეზობდა და ამ დროის განმავლობაში კატალონიელთა ქომაგებს უამრავი დაუვიწყარი მომენტი აჩუქა.

    დღევანდელი ვარჯიშის ფოტოები:

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    24 სექტემბერი 2020 01:00

    ვინ დაასკვნა რომ აცრემლებული თვალებით დატოვა ვარჯიში, მკლლავით რომ შუბლს იწმინდავს? რაც ვიდეოში ჩანს დიდი ალბათობით ოფლს იწმინდავს. სხვა ფაქტი თუ გაქვთ დადეთ,

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 22:28

    ციტატა: carles puyol 5
    ციტატა: GUGU MSN
    ციტატა: carles puyol 5
    მაშინ გადავიდნ3ნ 4-3-3 ტაქტიკაზე.4 2 3 1ში გრიზმანის ცხრიანზე დაყანება ძაან უაზროაბაა.გრიზმანის ადგილი მაგ სქემაში ფორვარდის უკანაა.როგორ დეშამი აკეთებდა საფრანგეთში

    ამინ გიუ ღორონთქ ჯიმა

    გადმომითარგმნე😂😂😂😂

    ღმერთმა გისმინოსო

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ნიკა ჯაფარიძე წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 19:23

    მე მინდოდა წასულიყო მაგრამ არა ასე და ამნაირ სიტუაციაში არ იმსახურებდა ასეთ წასვლას გუნდიდან ტიპი ასე გამოდის რომ გაგდეს და ეს ძალიან საწყენია წარმატებები ელ პისტოლერო ❤️

    7
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 18:59

    ციტატა: Henry
    ამათი უნამუსო დედები მოვიკითხე ამ კაცის ესე გაშვების გამო ბარსელონადან, ერთადერთი მწვრთნელი გამოდგა რომელმაც სუარესის ადგილი ვერ დაინახა გუნდში. შემდეგ ზაფხულს წავა ლეოც და მოდი გაამტყუვნე მერე რატო მიდიხარო.

    ლეო წელსაც უნდა წასულიყო ოღონდ ისე როგორც ღირსეული და არა იმ გზით რა გზითაც აპირებდა.. სეზონის ბოლოს მაინც წავა და ყველასთვის ასე აჯობებს, ამ ბარსელონაში აღარაა მესის ადგილი, ამ გუნდმა ყველა ღირებულება დაკარგა, მარტო მესი კიარაბპიკეც უნდა წავიდეც ბუსიც და რობერტოც, იყიდინო მერე დემბუზას მსგავსი უინტელექტო ზანგები. ლამასია მაინც კიდით

    3
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 18:55

    ანუ ხელფასიის გამო გაუშვეს ტიპიი...სასაცილოა რაა როგორ ეძახდით მძორს ვნახოთ რამდნეჯერ გულში ინატრებთ როცა გუნდი გოლს ვერ გაიტანს

    7
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 18:17

    ისე კუმანიმ სუა არ დაინდო თან ვისი მესის მარჯვენა ხელი და სხვას დაინდობს ვინმეს ? ეს ისე მაგალითიც უნდა იყოს რო აწიონ ერთი ადგილი ზოზინს რო მიეჩვიენ

    ისე კი რამდენად არაკაცებიც არიან გუნდში (ზემოთ) ორჯერ იმდენად არაკაცურად მოექცენ ლუისიტოს(ფაქტიურად გააგდეს) ატლეშიც მიტო წავიდა მესისთან ახლო ყოფილიყო (ნუ ერთ ქვეყანაში) და მალე ინანებს ბარსელონაა როცა ატლეს შეხვდება ამ საქციელს

    5
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Wayne ♛♛♣♣ გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2020 17:53

    მე თვითონ ვტირივარ აგერ :( ძალიან განვიცდი სუარესის წასვლას:( მენატრება 2015-16-17 წლები :( 😭

    4
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 17:52

    ფუუ მოგიტ**** ხელმძღვანელობა! ლუისს შენს გაშვებას ინანებენ, თან ძალიან მალე!🙄გუნდი კიარა ნუცას სკოლა გახდება მალეე

    7
    გასულია
    kendricklamar ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 17:37

    თქვენი დამპალი დედავატირე სუარესს რო ესე ექცევით მეტი ვიდრე კლუბი კიარა ჩაქიმული ტურისტების გუნდია.. რის გამოც ბარსელონას ფანი ვარ ბავშობიდან ყველაფერს აქრობენ.

    14
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2020 17:35

    ციტატა: GUGU MSN
    ციტატა: carles puyol 5
    მაშინ გადავიდნ3ნ 4-3-3 ტაქტიკაზე.4 2 3 1ში გრიზმანის ცხრიანზე დაყანება ძაან უაზროაბაა.გრიზმანის ადგილი მაგ სქემაში ფორვარდის უკანაა.როგორ დეშამი აკეთებდა საფრანგეთში

    ამინ გიუ ღორონთქ ჯიმა

    გადმომითარგმნე😂😂😂😂

    2
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    NeymardaSilva წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 17:08

    აი კონკურენტ გუნდს ასეთ იგროკს რომ უფასოდ მიცემ რამის და თან ამაზე უკეთესი ვერავინ მოგყავს მარტო ამ ამაზრზენ ბორდს შეუძლია... ძმებმა რაკიტიჩი 1 მილიონად გაუშვეს, ვიდალი უფასოდ და სუა უფასოდ თან პირდაპირკონკურენტთან... სამაგიეროდ მაგათგან გვყავს ნაყიდი არდა თურანი 40 მილიონად და მასხარა გრიზმანი 120 მილიონად... ვილაც ხო უფასოდ გაუშვეს და გვტენა კიდეც გოლი და ეს კიდე ბევრჯერ გაგვიტანს:)

    9
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2020 16:28

    წარმატებები მხეცოოოო მონსტრი რომელიც არ ჩერდება მიდი სუა ტიტულები მოიგე ატლეტიკოშიი

    15
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 16:22

    ამათი უნამუსო დედები მოვიკითხე ამ კაცის ესე გაშვების გამო ბარსელონადან, ერთადერთი მწვრთნელი გამოდგა რომელმაც სუარესის ადგილი ვერ დაინახა გუნდში. შემდეგ ზაფხულს წავა ლეოც და მოდი გაამტყუვნე მერე რატო მიდიხარო.

    13
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 16:09

    ციტატა: carles puyol 5
    მაშინ გადავიდნ3ნ 4-3-3 ტაქტიკაზე.4 2 3 1ში გრიზმანის ცხრიანზე დაყანება ძაან უაზროაბაა.გრიზმანის ადგილი მაგ სქემაში ფორვარდის უკანაა.როგორ დეშამი აკეთებდა საფრანგეთში

    ამინ გიუ ღორონთქ ჯიმა

    1
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2020 16:02

    ციტატა: GUGU MSN
    ციტატა: OLD
    ციტატა: GUGU MSN
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: davidus2020
    მაგარი სისულელე გააკეთეს ჯეკას გაშვებით,მინიმუმ ერთ სეზონს ძაან მაღალ დონეზე კიდე გაქაჩავს.მაინტერესებს უკეთეს ვის მოიყვანენ???

    ბაზარი არაა სუა ერთერთი საუკეთესო ფორვარდია (ჩემთვის საუკეთესოც) მაგრამ კუმანს არ ჭირდება ალბათ თავის სათამაშო სქემაში. ნაკფებშიც უფროვარდოდ თამაშობდა სამივე თავდამსხმელი რომლებიც წინიყვნენ უკანაც ჩამოდიოდნენ და პრესინგს თამაშობდნენ. და სისწრაფე უნდა გუნდს და სუარეზი არც სწრაფია და დაბლაც ვერ ჩამოვა და ვერითამაშებს პრესინგს. და კიდე რო დავაკვირდი ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 იანებს არ იყენებს 😕 მაგალითად ლივერპული აიაქსი ბაიერნი თუნდაც. სამივეს ისეთი თავდამსხმელები ყავს რომელბიც დაბლა ჩამოდიან ბურთის ატანაც შეუძლიათ დაცვაში ჩამოსვლაც თავით თამაშიც. პრესინგის თამაში და მთელი თამაში ცხოველივით სირბილი და სუა ვეღარ შვება მაგას უკვე 2-3 წელია. სამწუხაროდ! 💓💓💓 მომენატრებაა სუააა. ნაგრამ გუნდისთვის ესე ჯობია ჩემიაზრით

    ციტატა: OLD
    ციტატა: GUGU MSN
    ლუის ჩემი კუმირი დევიატკის პოზიციაზე ვინც ეს გაყიდა და არასწრად მოექცა თიშ ოჯახიშ წევრებს ქუგუორაი ჩქიმ ყოლე ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი კი არა კლუბი ვიდრე ჩემი ყყლლე ეგუნდა ერვას ლეგენდებს როგორ ვექცევით ბლიად მადრიდის რეალი გვჯობია 100 პროცენტით ფუ კლუბი შემაძულეს ამ ყოლეებმა

    მახოლო ქიგვორაი მარა მუსოხვარ გერაუა 🤣🤣

    მუმი ბრატ გურს იმშვიდენქ ენებიშ მარდუალ ბხოდინ 😂

    გურს მიკიჭკუმუნქ ვარიო ბრატ?? 😂

    ქო სკან გურიშ გოლვაფრო თაშ გიშურს თე ყოლეებიშ ლააფის მესსიშ ხათრით უჯინექ ვარა ენებს ვემუოჩანეო 😂

    მუს ღოლა ჯიმა თაობეფი ითირუ ხვალე მესის მუთუნ ვაღოლნე მესი იშენ მესირე მარა უკვე ასაკისრე დო თან არძო მესის უჯინენ თიშენრე თეცალ მდგომარეობა ბარსას მარა მოურს ახალ თაობა დო გეიონწყუნს კინე ბარსელონა დირთუ ჯვეში ბარსა აუცილებელო!!

    0
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2020 15:57

    მაშინ გადავიდნ3ნ 4-3-3 ტაქტიკაზე.4 2 3 1ში გრიზმანის ცხრიანზე დაყანება ძაან უაზროაბაა.გრიზმანის ადგილი მაგ სქემაში ფორვარდის უკანაა.როგორ დეშამი აკეთებდა საფრანგეთში

    1
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 15:54

    ციტატა: OLD
    ციტატა: GUGU MSN
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: davidus2020
    მაგარი სისულელე გააკეთეს ჯეკას გაშვებით,მინიმუმ ერთ სეზონს ძაან მაღალ დონეზე კიდე გაქაჩავს.მაინტერესებს უკეთეს ვის მოიყვანენ???

    ბაზარი არაა სუა ერთერთი საუკეთესო ფორვარდია (ჩემთვის საუკეთესოც) მაგრამ კუმანს არ ჭირდება ალბათ თავის სათამაშო სქემაში. ნაკფებშიც უფროვარდოდ თამაშობდა სამივე თავდამსხმელი რომლებიც წინიყვნენ უკანაც ჩამოდიოდნენ და პრესინგს თამაშობდნენ. და სისწრაფე უნდა გუნდს და სუარეზი არც სწრაფია და დაბლაც ვერ ჩამოვა და ვერითამაშებს პრესინგს. და კიდე რო დავაკვირდი ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 იანებს არ იყენებს 😕 მაგალითად ლივერპული აიაქსი ბაიერნი თუნდაც. სამივეს ისეთი თავდამსხმელები ყავს რომელბიც დაბლა ჩამოდიან ბურთის ატანაც შეუძლიათ დაცვაში ჩამოსვლაც თავით თამაშიც. პრესინგის თამაში და მთელი თამაში ცხოველივით სირბილი და სუა ვეღარ შვება მაგას უკვე 2-3 წელია. სამწუხაროდ! 💓💓💓 მომენატრებაა სუააა. ნაგრამ გუნდისთვის ესე ჯობია ჩემიაზრით

    ციტატა: OLD
    ციტატა: GUGU MSN
    ლუის ჩემი კუმირი დევიატკის პოზიციაზე ვინც ეს გაყიდა და არასწრად მოექცა თიშ ოჯახიშ წევრებს ქუგუორაი ჩქიმ ყოლე ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი კი არა კლუბი ვიდრე ჩემი ყყლლე ეგუნდა ერვას ლეგენდებს როგორ ვექცევით ბლიად მადრიდის რეალი გვჯობია 100 პროცენტით ფუ კლუბი შემაძულეს ამ ყოლეებმა

    მახოლო ქიგვორაი მარა მუსოხვარ გერაუა 🤣🤣

    მუმი ბრატ გურს იმშვიდენქ ენებიშ მარდუალ ბხოდინ 😂

    გურს მიკიჭკუმუნქ ვარიო ბრატ?? 😂

    ქო სკან გურიშ გოლვაფრო თაშ გიშურს თე ყოლეებიშ ლააფის მესსიშ ხათრით უჯინექ ვარა ენებს ვემუოჩანეო 😂

    1
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2020 15:50

    ციტატა: GUGU MSN
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: davidus2020
    მაგარი სისულელე გააკეთეს ჯეკას გაშვებით,მინიმუმ ერთ სეზონს ძაან მაღალ დონეზე კიდე გაქაჩავს.მაინტერესებს უკეთეს ვის მოიყვანენ???

    ბაზარი არაა სუა ერთერთი საუკეთესო ფორვარდია (ჩემთვის საუკეთესოც) მაგრამ კუმანს არ ჭირდება ალბათ თავის სათამაშო სქემაში. ნაკფებშიც უფროვარდოდ თამაშობდა სამივე თავდამსხმელი რომლებიც წინიყვნენ უკანაც ჩამოდიოდნენ და პრესინგს თამაშობდნენ. და სისწრაფე უნდა გუნდს და სუარეზი არც სწრაფია და დაბლაც ვერ ჩამოვა და ვერითამაშებს პრესინგს. და კიდე რო დავაკვირდი ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 იანებს არ იყენებს 😕 მაგალითად ლივერპული აიაქსი ბაიერნი თუნდაც. სამივეს ისეთი თავდამსხმელები ყავს რომელბიც დაბლა ჩამოდიან ბურთის ატანაც შეუძლიათ დაცვაში ჩამოსვლაც თავით თამაშიც. პრესინგის თამაში და მთელი თამაში ცხოველივით სირბილი და სუა ვეღარ შვება მაგას უკვე 2-3 წელია. სამწუხაროდ! 💓💓💓 მომენატრებაა სუააა. ნაგრამ გუნდისთვის ესე ჯობია ჩემიაზრით

    ციტატა: OLD
    ციტატა: GUGU MSN
    ლუის ჩემი კუმირი დევიატკის პოზიციაზე ვინც ეს გაყიდა და არასწრად მოექცა თიშ ოჯახიშ წევრებს ქუგუორაი ჩქიმ ყოლე ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი კი არა კლუბი ვიდრე ჩემი ყყლლე ეგუნდა ერვას ლეგენდებს როგორ ვექცევით ბლიად მადრიდის რეალი გვჯობია 100 პროცენტით ფუ კლუბი შემაძულეს ამ ყოლეებმა

    მახოლო ქიგვორაი მარა მუსოხვარ გერაუა 🤣🤣

    მუმი ბრატ გურს იმშვიდენქ ენებიშ მარდუალ ბხოდინ 😂

    გურს მიკიჭკუმუნქ ვარიო ბრატ?? 😂

    0
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 15:46

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: davidus2020
    მაგარი სისულელე გააკეთეს ჯეკას გაშვებით,მინიმუმ ერთ სეზონს ძაან მაღალ დონეზე კიდე გაქაჩავს.მაინტერესებს უკეთეს ვის მოიყვანენ???

    ბაზარი არაა სუა ერთერთი საუკეთესო ფორვარდია (ჩემთვის საუკეთესოც) მაგრამ კუმანს არ ჭირდება ალბათ თავის სათამაშო სქემაში. ნაკფებშიც უფროვარდოდ თამაშობდა სამივე თავდამსხმელი რომლებიც წინიყვნენ უკანაც ჩამოდიოდნენ და პრესინგს თამაშობდნენ. და სისწრაფე უნდა გუნდს და სუარეზი არც სწრაფია და დაბლაც ვერ ჩამოვა და ვერითამაშებს პრესინგს. და კიდე რო დავაკვირდი ვინც ბოლო წლებში წარმატებას მიაღწია 9 იანებს არ იყენებს 😕 მაგალითად ლივერპული აიაქსი ბაიერნი თუნდაც. სამივეს ისეთი თავდამსხმელები ყავს რომელბიც დაბლა ჩამოდიან ბურთის ატანაც შეუძლიათ დაცვაში ჩამოსვლაც თავით თამაშიც. პრესინგის თამაში და მთელი თამაში ცხოველივით სირბილი და სუა ვეღარ შვება მაგას უკვე 2-3 წელია. სამწუხაროდ! 💓💓💓 მომენატრებაა სუააა. ნაგრამ გუნდისთვის ესე ჯობია ჩემიაზრით

    ციტატა: OLD
    ციტატა: GUGU MSN
    ლუის ჩემი კუმირი დევიატკის პოზიციაზე ვინც ეს გაყიდა და არასწრად მოექცა თიშ ოჯახიშ წევრებს ქუგუორაი ჩქიმ ყოლე ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი კი არა კლუბი ვიდრე ჩემი ყყლლე ეგუნდა ერვას ლეგენდებს როგორ ვექცევით ბლიად მადრიდის რეალი გვჯობია 100 პროცენტით ფუ კლუბი შემაძულეს ამ ყოლეებმა

    მახოლო ქიგვორაი მარა მუსოხვარ გერაუა 🤣🤣

    მუმი ბრატ გურს იმშვიდენქ ენებიშ მარდუალ ბხოდინ 😂

    0
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    23 სექტემბერი 2020 15:45

    ციტატა: Tsitsi
    😑ამხანაგურებში მაინც გამოეყვანათ 2-3 წუთი...სრული უპატივცემულობა...ასე არ უნდა ვუშვებდეთ ლეგენდებს

    რეალს დავემსგავსეთ მაგ თემაში და მწყინს ეგ ძალიან

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV