"ბარსელონა" და "აიაქსი" შეთანხმდნენ | TV3

  • 23-09-2020, 01:29
  • "ბარსელონა" და "აიაქსი" შეთანხმდნენ | TV3

    კატალონიის "ბარსელონამ" და ამსტერდამის "აიაქსმა" ამერიკელი მარჯვენა მცველის, სერჟინიო დესტის ტრანსფერზე შეთანხმებას მიაღწიეს. ამის შესახებ ინფორმაციას TV3 ავრცელებს.

    წყაროს ცნობით, "ბარსელონა" 19 წლის მოთამაშეში 20 მილიონ ევროს გადაიხდის. ბონუსების სახით გათვალისწინებული იქნება 5 მილიონი ევროც. დესტი "ბლაუგრანას" ფეხბურთელი რამდენიმე დღეში გახდება.

    გავრცელებული ინფორმაციით, სერჟინიო დესტის შეძენის სურვილს "ბაიერნიც" გამოთქვამდა, თუმცა თავად ფეხბურთელმა მიუნხენურ კლუბს "ბარსელონა" ამჯობინა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 12:17

    იმედია სიმართლეა🙈🙈

    1
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2020 11:55

    კაროჩე ტვინი მ.....ა უკვე რა დროზე იყიდონ ოფიციალურად რო დავისვენოთ ჩვენც იქით მიდის აქით მიდის სტატიებისგან

    0
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 11:25

    ახლა დაიწერება რა ბარსა ბაიერნში შემოწმებას გადისო, მერე კუჭი აეშალა ბაიერნმა დაიწუნა ბარსაში მიდისო :დ ისე კარგი ბიჭია მაგრამ 19 წლის ბიჭი ფლანგის მცველად ცტა საშიში ხომ არაა, ეს არაა შეტვა და ნახევარ დაცვა, ყველაზე საპასუხისმგებლო ადგილას დგება, ნუ კარგია რომ შეიძLება მოვიდეს, მაგრამ ვინმე გამოცდილიც რომ ყოფილიყო ამის ფლანგზე კარგი იქნებოდა, რობერტო არა :დ ნუ ეს არაა გერმანიის და ჰოლანდიის ჩემპიონატი, და მარტივად იმედია აყუღებს ალღოს, ბუნდესლიგაში ისეთი ფარჩაკი გუნდები არიან დესტი კი არა ფატი გაქაჩავს იდეალურად, მივესალმები ამის მოსვლას, მაგრამ სჯობს ალბას ზამენაზე იზრუნონნნ

    1
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2020 11:11

    ალილუია დღეს საინტერესოა ამაზე რა სიახლე დაიდება ალბათ ბაიერნს შეუთანხმდაო 😂

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 11:09

    დესტი/აარონსი+გარსია+ერთი ალბას ზამენა რო გვათრევია ასეთივე ახალგაზრდა ვაბშე კანფეტი იქნებოდა წლების განმავლობაში დაცვის პრობლემა მოგვარებული იქნებოდა ასევე ნახევარდაცვაც დაკომპლექტებულია ჩემი აზრით და ვინმეს ყიდვა თუა საჭირო შეტევაში ჯანდაბას დეპაი და ვსიო იქ კოლადოც წამოვა მერე და იქნებიან კიდე ბიჭები მოუსწრობს ხავიც და მშვენიერია იმედის თვალით ვუყურებ ყოველ შემთხვევაში მე

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 10:17

    ძაან მაგარი ბიჭია ეს. გაისად ემერსონიც მოვა და მარჯვენა ფლანგის პრობლემა მოგვარებული იქნება კარგა ხნით. წელს გარსიაც უნდა მოიყვანონ და არაუხო გარსია უნდა გახდეს ძირითადი პიკეც და ლენგლეც სკამზე ორივე. და ეს 4-2-3-1 ძაან არ მინდა რა. მაგ ტაქტიკას პედრიც და პუჩიც შეეწირება და ჯობია ისევ 4-3-3 ვითამაშოდ და ყველას ექნება სათამაშო დრო მაგ წყობაში.
    შტეგენი
    დესტი გარსია არაუხო ალბა
    პიანიჩი დეიონგი კოუტინიო
    მესი გრიზმანი დეპაი
    ეს უნდა იყოს ძირითადი. შეცვლებიდან. კოუტინიო-პუჩი , პიანიჩი-პედრი , დეპაი-დემბელე, გრიზმანი-ფატი ხან ტრინკაო და ყველას ექნება სათამაშო დრო ხან მესიც დაისვენებს ხოლმე სულ ძირითადში ხო ვერ იქნება და მაგ ფლანგს ტრინკაო ჩაიბარებს ხოლმე

    3
    გასულია
    Messi messi წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 08:47

    dzaan kargi iqneba es tu daitries saxoi da kide garsia ratqmaunda da merenmwvrtnelis jkua da midgoma gvjirdeba arauxos bevri dro martalia langles da pikes skamze dasma didi yverebi unda tore alba garsia arauxo desti am dacvas shevatamashebdi arauxosi meimedeba magra da ar minda ro chakvdes naxevardacva pianichi(pedri puchi) deiongi (bussi) messi kou(puchi trinkau) fati (dembele) grizmani karoche win da naxevardacva qvenyis gvyavs gamoyeneba da swori midgoma unda

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 08:40

    ძლივს რაღაც კარგი ამბავი მოვისმინე სააღოლ ეს მშვენიერია გილოცავთ
    მმარა არც აარონსზე ვიტყოდი უარს მისი თამაშის ფრაგმენტები ვნახე მაგარი ბიჭია თან რა გუნდების წინააღმდეგ ნუ ორივე შემთხვევაში მივესალმები

    6
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    nukri1996 წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 08:31

    vax tqven genacvalet es tu martla daitries gveshvela da ega dani alvesh 2 gveyoleba mara sheidZleba uketesic gaxdes tu waua yvelaferi kargad exla depay garciaze ichalichet da tripletic daideba

    2
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    23 სექტემბერი 2020 08:23

    გოალმა აროონთან შეათანხმა ბარსამო. არ მინახავს არონიის თამაში მარა ვიდეოთი ვერ შევაფასებ, ცოტა არიყოს არც ისე ტექნიკური ჩანა დაცვითი ფუნქციებით კარგია

    1
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 სექტემბერი 2020 07:12

    ლა ლიგის დაწყებამდე გააოფიციალურონ ახლა

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    23 სექტემბერი 2020 02:17

    გერმანიაშია უკვე , იმ ქალაქში იყო დღეს, სადაც ბაიერნს ფოტოსესია ქონდა

    4
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    Jackboys წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 02:10

    ეს ტრანსფერი თუ შედგა მთელი კრედიტი დესტს ეკუთვნის ამ პერიოდში ბაიერნს რომ ბარსელონა არჩია.

    13
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2020 02:04

    აუუ ნეტა ეს მართალი იყოს და გაოფიციალურდესს 🙏 🙏 😥 ძააან დიდი იმედი მაქვს ამ ბიჭის 💓
    5 თვის წინ ვნახე დაახლოებით ამ ბიჭის თამაში და ძალიან მომეწონა 😍 ძაან დიიდი კლასიაქვს.
    1.ტექნიკა
    2.სისწრაფე
    3.კარგი პასი
    4.ართმევა და პატკატიც იცის (სემედუსგან განსხვავებით 😏)
    5.ბარსას ფანია და მთელი გულით და სულით ითამაშებს
    !

    14
    გასულია
    kubla2000 წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2020 01:54

    აბა მაქს აარონთან შეთანხმებას მიაღწიესო კაროჩე რაა :დდდდდ სალობიეა

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV