ნელსონ სემედუ "ბარსელონას" ტოვებს - პორტუგალიელის გამოსამშვიდობებელი პოსტი

ნელსონ სემედუ "ბარსელონას" ტოვებს - პორტუგალიელის გამოსამშვიდობებელი პოსტი

როგორც მოსალოდნელი იყო, "ბარსელონას" მარჯვენა მცველმა, ნელსონ სემედუმ, კატალონიური კლუბი დატოვა. ეს ინფორმაცია პორტუგალიელმა ფეხბურთელმა ახლახანს Instagram-ზე დაადასტურა.

"მადლობა "ბარსელონას" იმისათვის, რომ ამ მაისურის ტარების ოცნების ახდენის, "კამპ ნოუზე" თამაშის, სწავლისა და მსოფლიოში საუკეთესო კლუბით სიამოვნების შესაძლებლობა მომცა. მადლობა ფეხბურთელად და პიროვნულად განვითარებისათვის.

ეს იყო საოცარი 3 წელიწადი, რომლებიც არასდროს დამავიწყდება. მადლობა ჩემს კოლეგებს, სტაფს, ფანებსა და ყველა იმ ადამიანს, ვინც დღემდე მეხმარებოდა.

ყველაფერს საუკეთესოს გისურვებთ.

ძალიან დიდი მადლობა.

Visca al Barca!" - წერს სემედუ.

ნელსონ სემედუ კარიერას "ვულვერჰემპტონში" გააგრძელებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #10 23 სექტემბერი 2020 13:19
    0
    8-I N I E S T A-8,
    ყველაფერში გეთანხმები რობერტო ამ ეტაპზე ჯობს თან ბევრად. მეგონა განვითარდებოდა მაგრამ ვერ მოახერხა, დაცვაში არი ჩვეულებრივი ქათამი სად უნდა დადგეს, რა პოზიცია უნდა შეარჩიოს არ იცის, არადა სისწრაფე კარგი აქვს. ეხლა ვულვზში დააყენებ ვინგ-ბექის პოზიციაზე და ითამაშებს მშვენივრად ხშირად დაცვაში ყოფნა არ მოუწევს. დემბელეს კიდე ვინმეს რო ჯეროდეს ჯანდაბას იმიტო რო სტაბილური სეზონი არ ჩაუტარებია სუ ტრამვაშია,ხალხი მაგ სეზონს 3 წელია ელოდება რო თავიდან ბოლომდე მიიყვანოს. ალენია თვითონ უნდა მიდიოდეს გუნდიდან, პელეგრინიმ ბეტისსშიც არ დაიტოვა მაქსიმუმ ოსასუნაშI გაქაჩოს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 23 სექტემბერი 2020 11:22
    0
    კარგია სემედუ მარა ტრავმები ტანჯავს დემბელესავით აწი იმედია აღარ დაიტრავმება პრემიერ ლიგაში დემბელეც უნდა წავიდეს არ არის დონის მანიუში იმედია მოიხოდება რაც შეეხება სუარესს ის ატლეტიკოში გადავა როხიბლანკოს გააძლიერებს როგორც ჩანს ბარსელონა საკუთარი ფეხბურთელების გადარჩევა გადმორჩევითაა დაკავებული დესტის ტრანსფერს ახორციელებს მარტო
    ფანი [?]
    #8 23 სექტემბერი 2020 11:00
    2
    გაშვებაში მაგრები არიან, ყიდვაზე რო მიდგება საქმე ან სამმაგ ფასს იხდიან ან კიდევ უაზროდ ანიავებენ საუკეთესო ვარიანტებს
    წევრი [?]
    #7 23 სექტემბერი 2020 10:00
    4
    ციტატა: M10 S9 D11
    კაო რაა კაი რააა ამის გაშვება როგორ შეიძლებოდა ფუუუ მართლა და მართლა იმ ბარსას დედა მივაცენზურე რობერტო ძირითადის იგროკად ეყოლება და ეს არა

    დამიჯერე რობერტო ჯობია ამას.ჩაწოდება არ იცის პასი არ იცის და დღესიოჯით განაპირა მცველმა ზუსტად ის უნდა იოცოდეს რაც ჩამოვყთვალე და სემედუს სირბილის გაედა არაფერი აქ.რობერტოს იმედზე არ იქნებიან.დემბელე რო გაუშვან ალბათ ვერ გადაიტან არა და საჩუქრად უნდა გააყოლონ სემედუს დემბელე რო როგორმე გავასაღოთ.ამდენი ხანია ამ საიტზე ხარ და დავიჯერო ვერ ხვდები დემბელეს უნიჭობას და სემედუს სიდებილეს?ბავარიის მერე თაბისუთ უ და წქსულიყო სემედუ ნამუსი თუ ქონდა.

    ციტატა: CHEPE
    ისეთებს მისტირიან ბარსას დონის რომ არარის ამას რას მოვესწარი

    3 წლის უთამაშებელ დემბელეზე რო დემბუზა და მომავალიაო იტყვი იქ უნდა ჩამოგართვან სტატსუსი საიტის ლეგენდა 😀მერე სემედუს რო გაეტირები და ალენიას რო კაცი დაიჭერს იმას უნდა აუკრძალო ფეხბურთი ყურება.ამათ აფელაი ტელიო კუენკა ბოანი ჯეფერსონი არ უნახავთ რეებს შვებოდნენ მარა ეხლა რომელი იციან?😀ეცნობათ კია სახელები.სემედუ რომელმაც პასი საერთოდ არ იცოს ჩაწოდებაზე რომ არაფერი ვთქვათ ისეთი დავტოვოთ კლუბში?გაიქცევა დაადგავს ბურთს ფეხს დატრიალდება მერე ან გაექცევე დემბელესავით ბურთი ან სლეურ პას აკეთებს.სეზონზე რო 3 ასისტი გექნება რაზეა საუბრარი საერთოდ.

    ციტატა: nikusha
    ალენია დასატოვებელია! და უნდა დარჩესკიდეც!

    რის ფონზეა დასატოვი?ბურთს იჭეერს ამწვავეებს უკან დგას კარგაად თუ რა ჯანდაბა აქ ისეთი რო გამოგვადგეს.ალენია ალენია და რა აქ ამ ალენიას ისეთი რო ვერ შევამჩნიეთ ჩვენ.ის ვედროსავით თავი რო ადევს?რავი რამე ხო უნდა ქონდეს რო ვინმესგან გამოარჩიო ასე კომენტარებში წამდაუწუმ ალენია ალენია😀გაგვანაე ალენიაზე ხომ შეიძლება
    ფანი [?]
    #6 23 სექტემბერი 2020 09:23
    0
    ციტატა: CHEPE
    ისეთებს მისტირიან ბარსას დონის რომ არარის ამას რას მოვესწარი😏😏😏
    გეგონება მეორე დანი ალვეში გავადგეთ გუნდიდანო... კარგია წმენდა რომ მიდის ამ უსახური იგროკების ბარსადან..
    უმტიტი მენანება მაგრამ მკვდარია უკვე ფაქტიურად ეგ აღარ იქნება რაც იყო..
    დალშე გასაწმენდი ხალხი: რაფინია ფაფხურა ვერ მოიშორეს ჯერჯერობით, ალენია არც ეგ იქნება მეორე ინიესტა, პაჭაპუჭა ხალხი ვინც პირველ გუნდში ვერ ხვდებიან და წლის ბოლოს დემბელეს გაჯმევინება იქნება იმიტომ რომ ამ სეზობსაც ჩააგდებს ბართომეუც აღარ ეყოლება და ვერავინ დაკრიშავს

    გაისად ლეგიონერებიც წავლენ უმეტესი ალბათ ან სკამზე დაჯდება უმეტესი

    ალენია დასატოვებელია! და უნდა დარჩესკიდეც!
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #5 23 სექტემბერი 2020 08:26
    6
    ტექნიკური იყო სწრავფიც მარადაცვაში არ ვარგოდა არც საგოლე პასებში იყო კარგი რაც ბარსას არ შეშვენის, წარმატებები ნელსონს ზუსტად იქ მიდის სადაც მისი დონეა
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    ფანი [?]
    #4 23 სექტემბერი 2020 01:39
    14
    აბა შენ იცი ნელსონ! იმედია წარმატებული იქნება ვულვზში. პრემიერ ლიგის სტილი მოუხდება და წესით ადაპტაციაც სწრაფად უნდა გაიაროს, იმდენი პორტუგალიელი ყავს გუნდში :დდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #3 23 სექტემბერი 2020 01:31
    18
    მადლობა, ნელსონ! წარმატებები!
    აი, რაღაცნაირი, უმარილო ბიჭია. თითქოს თან ყველაფერი აქვს და საქმე საქმეზე რომ მიდგება, ბევრ შეცდომას უშვებს.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    Culé [?]
    #2 23 სექტემბერი 2020 01:23
    5
    Devisis bulki mogvshorda 😃 nichieri Ari mara aq ver gamoavlina tavi
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 23 სექტემბერი 2020 01:13
    9
    კაო რაა კაი რააა ამის გაშვება როგორ შეიძლებოდა ფუუუ მართლა და მართლა იმ ბარსას დედა მივაცენზურე რობერტო ძირითადის იგროკად ეყოლება და ეს არა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued