ოფიციალურად | ნელსონ სემედუმ "ბარსელონა" დატოვა

ოფიციალურად | ნელსონ სემედუმ "ბარსელონა" დატოვა

კატალონიის "ბარსელონა" ოფიციალურად ადასტურებს, რომ კლუბში გატარებული 3 სეზონის შემდეგ, ნელსონ სემედუ "ვულვერჰემპტონში" გადაბარგდა.

"ლურჯ-ბროწეულისფერები" მარჯვენა მცველში 30 მილიონ ევროს მიიღებენ (+10 მილიონი ბონუსებში).

"ნელსინიომ" "ბლაუგრნაში" ყოფნის დროს მონაწილეობა 122 შეხვედრაში მიიღო - ლა ლიგაში მან 82 მატჩი ჩაატარა, ჩემპიონთა ლიგაზე - 23, ესპანეთის სუპერ თასზე - 2, ხოლო კოპა დელ რეიზე - 16.

პორტუგალიელმა "ბარელონასთან" ერთად შემდეგი ტიტულები აღმართა: ლა ლიგა 1X, ესპანეთის სუპერ თასი 2X.

"ვულვერჰემპტონის" პრეზიდენტი, ჯეფ ში სემედუზე კომენტარს აკეთებს: "ყოველთვის არ გვეძლევა შანსი, რომ მსოფლიო კლასის ფეხბურთელი მსოფლიო კლასის კლუბიდან შევიძინოთ. სემედუს გაფორმება ნიშნავს, რომ განვითარებას არასდროს შევწყვეტთ".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #22 23 სექტემბერი 2020 17:19
    3
    ყველაზე სუსტი რგოლი იყო ბარსაშიი იქ ირბენს მაინც...იმედია მორიგ სემემედუს არ მოათრევენ
    წევრი [?]
    #21 23 სექტემბერი 2020 16:10
    4
    ციტატა: carles puyol 5
    იმედია დესტს მოიყვანებენ და არა ვინმე სხვა ხიხოს.როგორც თავის დროზე ბელერინი უნდა ეყიდათ და ეს მოიყვანეს

    კი მოიყვანებენ უეჭველი 😎:დ
    ფანი [?]
    #20 23 სექტემბერი 2020 15:26
    3
    იმედია დესტს მოიყვანებენ და არა ვინმე სხვა ხიხოს.როგორც თავის დროზე ბელერინი უნდა ეყიდათ და ეს მოიყვანეს
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 23 სექტემბერი 2020 15:19
    3
    წარმატებები ნელსონ იმედია მანდ მაინც მიიღებ დამსახურებულ სათამაშო დროს აბა აქ პრახადნოი დვორი რობერტო ურჩევნიათ ეყენოთ ძირითადში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #18 23 სექტემბერი 2020 14:25
    4
    როგორ უხდევა ვულვზის ფორმა 🙌
    --------------------
    Forca Barca!!!
    Culé [?]
    #17 23 სექტემბერი 2020 14:01
    8
    წარმატებები <3 <3
    Culé [?]
    #16 23 სექტემბერი 2020 13:54
    7
    ნელსონის გაყიდვა დესტის ტრანსფერს მოასწავებს.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #15 23 სექტემბერი 2020 13:52
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    კაროჩე თუ წარმატების მიღწევა უნდა კუმანს, რობერტო და ლანგლე არ უნდს გააკაროს ძირითადს. დალშე თუ ის ტრანსფერები გაკეთდა რაც ჩვენ გვინდა რესურსი სრულიად საკმარისი იქნება, თან იმედია ლეოც მაქსიმუმს დადებს თუ წასვლა უნდა ტრიუმფით წავიდეს. მე იმედი მაქვს კოუსი და გრიზის, ორივე უმაღლესი დონის იგროკია რომლებიც საკუთარ თავს იპოვიან კუმანის ხელში დარწმუნებული ვარ.

    რობერტოზე გეთანხმები მარა ლანგლეზე უკეთესი ვინ გყავსრო ვინუნდა ათამაშოს კუმანმა უმტიტი რომელიც ლანგლემ მოირჭ. და ამოაგდო ძირითადიდან ვაფშედა მეთუმკითხავ თუ გარსია მოიყვანეს დააყენოს არაუხო გარსიას დუეტიახალგაზრდები არიან თავს არ დაზოგავენ პიკეზე ნაკლები თუითამაშოს ან ერთმა ან მეორემ უნამუსი ვიყო მარტო რობერტო კიარა გაუშვან პიკეც და უმტიტიც ორივე ერთად მოაშორონ კამპ ნოუს
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #14 23 სექტემბერი 2020 13:41
    3
    ეს იმას ნიშნავს რო დესტის ტრანსფერი უნდა გაოფიციალურდეს მალე იმედია ესე იქნება!!
    გულშემატკივარი [?]
    #13 23 სექტემბერი 2020 13:39
    0
    დესტი ან აარონსი დაიდოს და გადავიტანთ ამის წასვლას , პროსტა რობერტოს იმედზე არ დარჩეს მარჯვენა ფლანგი
    გულშემატკივარი [?]
    #12 23 სექტემბერი 2020 13:27
    0
    კიდევ გასაშვები ფეხბურთელები. ფირპო, ბრეითვეითი, რაფინია, არაფერში არ გვჭირდება მაგ სამ ფეხბურთელში რო 50 მილიონი ავიღოთ კარგი იქნება.

    დემბელეშიც თუ ვინმე მოგვცემს 100 მილიონს გაყიდეთ.

    ციტატა: Pavlika
    კიდევ გასაშვები ფეხბურთელები. ფირპო, ბრეითვეითი, რაფინია, არაფერში არ გვჭირდება მაგ სამ ფეხბურთელში რო 50 მილიონი ავიღოთ კარგი იქნება.
    სერხიო რობერტოც მიაყოლეთ არაფრის ფეხბურთელი არაა
    დემბელეშიც თუ ვინმე მოგვცემს 100 მილიონს გაყიდეთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 23 სექტემბერი 2020 13:23
    13
    სემედო იყო მარტო სისწრაფე ნუ მისტირით ხანდახან გამოსდიოდა თამაში თუმცა ყველა აყლაპებდა მარჯვენა ფლანგზე არც ჩაწოდება იცოდა არც პასი..აი დესტი თუ მოვიდა ვიტყვი რომ ალვესის მერე ყველაზე კარგი შენაძენი გვეყოლება მარჯვენა ფლანგზე მასტი სწრაფიცაა პასებიც იცის საკაიფოდ ატყუებს ხალხს და აშკარად მოძრაბია ინტელექტიანი ფეხბურთელია თანაც 19 წლის ხომ არ ღადაობთ სერიოზული შენაძენი იქნება
    გულშემატკივარი [?]
    #10 23 სექტემბერი 2020 13:21
    3
    დესტი მოსულია ფაქტიურად , გარსია და დეპაიც და პიზდეეეც ❤️
    ფანი [?]
    #9 23 სექტემბერი 2020 13:15
    3
    შენ იცი ნელსინიო, დედაუტირე ინგლისში ყველას. ლივერპული გაგვიძუყნე ❤️
    ფანი [?]
    #8 23 სექტემბერი 2020 13:15
    2
    ციტატა: Tsitsi
    კარგი ფასია... დესტი თუ ბაიერნმა არ მოგვპარა, ჩვენია ჩათვალეთ

    ამინ
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    მწერალი [?]
    #7 23 სექტემბერი 2020 13:13
    1
    კარგი ფასია... დესტი თუ ბაიერნმა არ მოგვპარა, ჩვენია ჩათვალეთ
    ფანი [?]
    #6 23 სექტემბერი 2020 13:13
    1
    დესტი და გარსია
    სუა ისედაც მიდისო ასევე ოუტ ბრეიტვეიტი და მოიყვანეთ დეპაი
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    მწერალი [?]
    #5 23 სექტემბერი 2020 13:12
    1
    კაცი გაუგებრობა 😍 აბა ჰე...
    გულშემატკივარი [?]
    #4 23 სექტემბერი 2020 13:09
    0
    კიდე კაი ეს მაინც გავუშვით ცოტა სოლიდურ თანხად და კაია რო ნახევარმილიონად არგაუშვეს
    ფანი [?]