სუარესის გამოსათხოვარი ღონისძიება ოთხშაბათს "კამპ ნოუზე" გაიმართება

სუარესის გამოსათხოვარი ღონისძიება ოთხშაბათს "კამპ ნოუზე" გაიმართება

ლუის სუარესის ბედი გარკვეულია. ის კარიერას მადრიდის "ატლეტიკოში" განაგრძობს. ტრანსფერის ყველა დეტალი შეთანხმებულია. ამ ინფორმაციას ხერარდ მორენო ავრცელებს.

ცნობილი სპორტული ჟურნალისტის ცნობით, ლეგენდარულ ურუგვაელის გამოსათხოვარი ღონისძიება ოთხშაბათს, "კამპ ნოუზე" გაიმართება.

დღეს გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონა" და ლუის სუარესი კონტრაქტის შეწყვეტაზე შეთანხმდნენ და ურუგვაელი კარიერას "ატლეტიკოში" განაგრძობს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 21 სექტემბერი 2020 22:42
    8
    აქ ხალხმა თვლა არ იცით კაცო? აბა თქვენი აზრით მესამე გოლეადორი როა თუ ვერ იტანს ჩვენ გვატყუებენ? რეებს ბაზრობთ საერთოდ. სუარესზე რო იტყვის კაცი ცუდი ფორვარდიაო მაგ კაცს ფეხბურთზე თავმოყვარე კაცი არ უნდა ელაპარაკოს.
    ფანი [?]
    #17 21 სექტემბერი 2020 21:32
    9
    მაგარი უპატიებელი შეცდომა დაუშვა ბარსამ! რეალის ხელმძღვანელობას ემსგავსებით❗️❗️❗️
    წევრი [?]
    #16 21 სექტემბერი 2020 21:31
    12
    ციტატა: azulgerana
    შესახებ ფრთები. მესის ხარჯზე საუკეთესო სამუელ ეტოოც იქნებოდა და დვალიშვილიც.
    მძორია აბა რა არის მანახე ვინ მოატყუა ან ვის გაასწრო სირბილში. ბაიერნთან რა შეცდომებიც დაუშვა უპატიებელია

    ჯერ შენ ის მითხარი რამდენი გინდა ჩამოგითვალო სუამ ვინც მოატყუა?ან ვინ დაგილაიქა?:D სუას არც აიაქსში ჰყოლია მესი და მიტუმეტეს არც ლივერპულში და იქ ვინ ეხმარებოდა აბა? :D რატომ სხვებმა ვერ დადო ამდენი წლის განმავლობაში მესისთან ის დონე რაც სუამ ქნა?
    ფანი [?]
    #15 21 სექტემბერი 2020 21:12
    6
    რა ყ,,თა ჯოგიa სტაფში ბიჭო ამაზე უკეთეს ვინ ყავთ? ამ დედა მოტხნულებს კლუბში ცხრიანის პოზიციაზე? ევრპპაში ერთი ორი ამ დონის შემსრულებელი და კლუბიდან კინწის კვრით აგდებენ მოგიტყან ბართომეუ სუყველაფერი ერთად შენი მოღალატე უსინდისო დედას ტენა ყველა ბარსას ქომაგმა
    გულშემატკივარი [?]
    #14 21 სექტემბერი 2020 21:08
    7
    azulgerana,
    სუარესს არ მოუტყუებია არავინ და არ გაუკეთებია დრიბლინგები? :D :D კაი ჩემო ძმაო
    ფანი [?]
    #13 21 სექტემბერი 2020 21:05
    5
    გოლის გამტანი რომ მესიის გარდა არავინაა რა სასაცილოაა შუა ზამთარში სანატრელი რომ გაგვიხდებაა სუაა...2020 წელს რომ გუნდი ტოპ ფორვარდის გარეშე იქნება რომელ მაღალ მიზნებზეა საუბარიი...
    Culé [?]
    #12 21 სექტემბერი 2020 20:52
    2
    შესახებ ფრთები. მესის ხარჯზე საუკეთესო სამუელ ეტოოც იქნებოდა და დვალიშვილიც.
    მძორია აბა რა არის მანახე ვინ მოატყუა ან ვის გაასწრო სირბილში. ბაიერნთან რა შეცდომებიც დაუშვა უპატიებელია
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    Culé [?]
    #11 21 სექტემბერი 2020 20:48
    2
    გუნდის გაძლიერებაზე საერთოდ არ ფიქრობენ. სუარეს ასე უაზროდ უშვებ და დეპაიში იხდ8 30 მილიონს ვაი თქვენს ცოდნას, ბართომეუს აქციებს რატო არ უწყობენ ასე მშვიდად როგორ ანადგურებინებენ
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    წევრი [?]
    #10 21 სექტემბერი 2020 20:44
    7
    ეჰ სუა <3 ძაან გული მწყდება , მარა რას ვიზავთ , დიდებული წლები გაატარა ჩვენთან და კლუბის ისტორიაშიც ჩაეწერა <3 ბევრს გაამწარებს ეს კიდე
    გულშემატკივარი [?]
    #9 21 სექტემბერი 2020 20:44
    8
    კლუბის ისტორიაში მესამე საუკეთესო ბომბარდის რომ ეს კლუბი ასე მოექცევა, ღირსია ატლეტიკოს მაისურით ამოტენოს ორივე თამაშში ჯეკამ ბარსელონა და თუ ოდნავ მაინც მეწყინოს დედას ვფიცავარ...
    ფანი [?]
    #8 21 სექტემბერი 2020 20:33
    12
    არც იმსახურებს ეს "გულშემატკივარი" ასეთი ფეხბურთელების გუნდში ყოფნას არც სუარესის და არც მესის ))))

    რაც ხალხი ის მთავრობაო გამოთქმა როა პირდაპირ ჯდება ბარსელონას სიტუაციაზე ლ
    ფანი [?]
    #7 21 სექტემბერი 2020 20:27
    8
    ამ კაცს მძორს რო ეძახი მასეთი ადამიანი რო გეტყვის ბარსას გულშემატკივარი ვარო მეეჭვება ჩვენ ვართ ცოდოები ყელში ვისაც ამოგვივიდა ამდენი არაფრის მკეთებელი ბეხბურთელი თორე მასეთ გულშემატკივარს ბრაითვაითზე მეტი არ უნდა აყურებინოო ჩემი აზრით...ამაზე დიდი შეცდომა ტერ შტეგენის ან მესის წასვლა იქნებოდა
    ფანი [?]
    #6 21 სექტემბერი 2020 20:25
    12
    ეს კაცი ლეგენდაა!!! სუა ისეთი იგროკია კაცს ფეხბურთს რომ შეაყვარებს თავისი ინდივიდუალური კლასით და ჟილკით❤️ ერთი იმაზე მწყდეა გული რო ასეთი დონის ლეგენდას ოქროს ბურთი არ აქვს მოგებული😔
    ფანი [?]
    #5 21 სექტემბერი 2020 20:21
    9
    მესის რაც შეეხება იმედია ისიც გადავა სიტიში, რადგან იმსახურებს კარიერის ბოლოს ისეთს როგორიც გვარდიოლასთ ერთად უნდა ქონოდა! მოიგებს პრემიერ ლიგას და კიდევ ერთს ან ორ ოქროს ბურთს, წლების შემდეგ არავის ქონდეს სათქმელი რომ რონალდო მასზე დიდი ფეხბურთელი იყო, ხოლო რაც შეეხება ბარსას ის არასდროს დაკარგავს თავის სტილს ფეხბურთის ისტორიაში და ახალი ერა დაიწყება აუცილებლად
    ფანი [?]
    #4 21 სექტემბერი 2020 20:21
    6
    ძალიან მაგარი ხარ ჯეკა,მაინტერესებს შენზე უკეთესი ვინ მოყავთ,თუ გრიზმანის იმედზე უნდა იყოთ??!!!
    ფანი [?]
    #3 21 სექტემბერი 2020 20:19
    3
    სუარესი ბოლო სამი სეზონია ჩასვრილია და რაც გინდათ ის თქვით...სეზონში 5-ჯერ რომ ლამაზ გოლს გაიტანს არაა საკმარისი. უფასოდ რომ უშვებენ ცალკე თემაა ბართომეუს ოჯახს მოვიკითხავ აქვე
    ფანი [?]
    #2 21 სექტემბერი 2020 20:18
    15
    ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო 9 ნომერი ხარ! ჟილკიანობით და იმ განსხვავებული სტილით რომელიც გაგაჩნია სუა!
    ფანი [?]
    #1 21 სექტემბერი 2020 20:17
    1
    😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆