"ბარსელონა" და სუარესი შეთანხმდნენ - ურუგვაელი გუნდს ტოვებს

"ბარსელონა" და სუარესი შეთანხმდნენ - ურუგვაელი გუნდს ტოვებს

რამდენიმე წუთის წინ გავრცელებულ ინფორმაციას თუ დავუჯერებთ, ლუის სუარესის "ბარსელონადან" წასვლა შეგვიძლია გადაწყვეტილად ჩავთვალოთ.

ცოტა ცხნის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ 33 წლის ურუგვაელი მადრიდის "ატლეტიკოს" შეუთანხმდა, მაგრამ პრობლემას "ბარსელონასთან" შეუთანხმებლობა ქმნიდა. კატალონიური კლუბი მზად იყო სუარესისთვის მომდევნო წლის ხელფასის ნაწილი გადაეხადა, ფეხბურთელი კი, წასვლის სანაცვლოდ, სრულ ანაზღაურებას ითხოვდა.

ხერარდ რომეროს ინფორმაციით, ლუის სუარესი კონტრაქტის დარჩენილი ვადით (1 წელი) გათვალისწინებული ხელფასის ნაწილს მიიღებს, "ბარსელონა" კი მას უფასოდ გაუშვებს. მხარეები ამაზე ცოტა ხნის წინ შეთანხმდნენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 21 სექტემბერი 2020 19:32
    2
    ვაი ამათ პატრონს ეგ რა ბიზნესია მარტო აჩკარიკამ იცის ალბათ.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 21 სექტემბერი 2020 18:48
    1
    სუა სად მიხვალ ბიჭოო ტოვებ გუნდს ძირითადის კაცი ხარ და სად მიდიხარ რა გინდა მეტოქე ატლეტიკოში?
    ფანი [?]
    #14 21 სექტემბერი 2020 17:55
    3
    ციტატა: Bola
    ხო არ მეღადავებით ბიჭო. ანუ ლუის სუარესს ვატანთ მოწინააღმდეგეს უფასოდ..და იმაში რომ გადავიდეს კიდევ ფულს ვიხდით ? :დ არ მჯერა.. ამას ბართომეუც ვერ მოიფიქრებდა :დ თუ ფულს მაინც უხდით დატოვეთ ზამწნაზე კაცი გეყოლებათ თან რა კაცი :დ ვაიმეე აღარც მეცინება უკვე. ყველა და ყველქფწრი უფასოდ გავუშვით ან 1-2 მილიონში :დ საქათმე ძმაო... არა რა საქათმე. რას ვერჩი ქათამს...აღარაფერი აღარ არიან

    მართლა ნერვების მომშლელია იმენა,ბარემ დაეტოვებინათ ზამენიდან მაინც გაგვაძლიერებდა,თან თანახმა იყო ზამენაზე როგორც თვითონ ამბობდა
    ფანი [?]
    #13 21 სექტემბერი 2020 17:36
    4
    აი ბოდიში და ბართუმეუს ყ#_ე რომ უდევს თავში როგორ შეიძლება მესამე საუკეთესო ბომბარდირის გაშვება გუნდიდან და გუნდის ცენტრფორვადის გარეშე დატოვება ან ეს კუმანი სად დაფრინავს ამათ მართლა შიგა₾&-ქვთ
    რედაქტორი [?]
    #12 21 სექტემბერი 2020 17:22
    9
    "ბარსელონას" ისტორიაში მე-3 საუკეთესო ბომბარდირზე ვსაუბრობთ არ დაგავიწყდეთ... მხოლოდ 6 წელიწადში (198 გოლი)
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    Culé [?]
    #11 21 სექტემბერი 2020 16:44
    10
    ხო არ მეღადავებით ბიჭო. ანუ ლუის სუარესს ვატანთ მოწინააღმდეგეს უფასოდ..და იმაში რომ გადავიდეს კიდევ ფულს ვიხდით ? :დ არ მჯერა.. ამას ბართომეუც ვერ მოიფიქრებდა :დ თუ ფულს მაინც უხდით დატოვეთ ზამწნაზე კაცი გეყოლებათ თან რა კაცი :დ ვაიმეე აღარც მეცინება უკვე. ყველა და ყველქფწრი უფასოდ გავუშვით ან 1-2 მილიონში :დ საქათმე ძმაო... არა რა საქათმე. რას ვერჩი ქათამს...აღარაფერი აღარ არიან
    წევრი [?]
    #10 21 სექტემბერი 2020 16:35
    3
    ფუ თქვე სიიირიკოებო განა 1 წელს არ იმსახურებდა ეს კაცი? შევთხარი მთლიან კლუბის მართველობას
    რედაქტორი [?]
    #9 21 სექტემბერი 2020 16:23
    9
    1 სეზონს იმსახურებდა ეს კაცი! სირცხვილია რაა.. ძალიან უთავმოყვაროა ბართომეუ..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    Culé [?]
    #8 21 სექტემბერი 2020 16:21
    0
    My Webpage

    8 წუთიდან უყურეთ და ეგრეა ბარსას საქმე
    Culé [?]
    #7 21 სექტემბერი 2020 15:58
    1
    Ai mashin ragas ushveben am.wels ? Rasqvia es pexburtelis gayidva ar sheudzliat... raarii ess raaaa gundia tu saqatme amati jishi rom movxan.. gaagdon es siko amitoa arunda kice amxela.anazgaureba yvelaze bevrs barca uxdida.. rac reals.daemarta beilze is gvemarteba chven yvelaze.
    ფანი [?]
    #6 21 სექტემბერი 2020 15:53
    2
    აი ყველაზე ტუგადუნი ხელმძღვანელობა )) ოპონენტის ამ დონეზე გაძლიერება რავიცი, უფასოდ))))))))))
    გულშემატკივარი [?]
    #5 21 სექტემბერი 2020 15:51
    5
    მსგავსი სისულელე დიდი ხანია არ მომისმენია.
    უფასოდ სუარესის გაშვება იქით ფულის დამატებით მარტო მართლა ბართომეოს შეუძლია...
    ატლეში თუ გადავიდა წელს ლალიგის მთავარი ფავორიტი იქნება.დიდი შანსია მოიგონ ჟოაო სუა წინ 4-4-2 ში ვინ გაუძლებს მაგათ
    რედაქტორი [?]
    #4 21 სექტემბერი 2020 15:45
    6
    მოკლედ რაა... ჟოზეპ მარია ბართომეუს თუ მომხრე ჰყავს - უნდა დახვრიტო!
    საზიზღარი პოლიტიკა.. ან თვითონ ნეტა აქვს ილუზია, რომ ვინმე უწონებს ამ ნაბიჯებს?
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #3 21 სექტემბერი 2020 15:33
    19
    რამდენჯერაც ვინანებთ ამის ამ ეტაპზე გაშვებას,იმდენჯერ შ..ცა ბართომეუს ყველა კულემ
    გულშემატკივარი [?]
    #2 21 სექტემბერი 2020 15:32
    18
    სასაცილოა
    რაკიტიჩი 1მლნ
    ვიდალი 1მლნ
    სუარესი უფასოდ
    ბართომეუ გაააააააააააააააჯვი
    წევრი [?]
    #1 21 სექტემბერი 2020 15:30
    9
    როგორ მაოცებენ ხოლმე ამ კლასის ფეხბურთელს უფასოდ უშვებენ და ფულსაც იქით უმატებენ.