ოფიციალურად: არტურო ვიდალი "ინტერში" გადადის

  • 20-09-2020, 23:37
  • ოფიციალურად: არტურო ვიდალი "ინტერში" გადადის

    ახლახანს მილანის "ინტერმა" სოციალურ ქსელ Twitter-ის საშუალებით "ბარსელონას" ჩილელი ნახევარმცველის, არტურო ვიდალის ტრანსფერი ოფიციალურად დაადასტურა.

    ცოტა ხნის წინ გაცნობეთ, რომ ვიდალი მილანში მიემგზავრებოდა. 33 წლის ფეხბურთელი უკვე იტალიის ქალაქში იმყოფება. იგი ხვალ "ნერაძურში" სამედიცინო შემოწმებას გაივლის და კლუბთან ხელშეკრულებას გააფორმებს.

    გავრცელებული ინფორმაციით, არტურო "ინტერთან" 2-წლიან კონტრაქტს გააფორმებს. Sky Sports-ის მტკიცებით, "ბარსელონა" ვიდალის სანაცვლოდ 1 მილიონ ევროს მიიღებს.

    არტურო ვიდალის კონტრაქტის დეტალები ოფიციალურ დონეზე, ჯერჯერობით, უცნობია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    21 სექტემბერი 2020 09:09

    ციტატა: frenkie dejong21
    რეალი ჩვენზე უარეს დღეშია მგონი
    ვინ იფიქრებდა ასეთი რეალის და ბარსას ნახვა რო მოგვიწევდა

    მაგათი ბრალია ესპანური კლუბების დაღმასვლა, ბაბუა პერესმა ეს ვირთხა ბართომეუ შემოაგზავნა ბარსაში, და მოასპობინა მთლიანი გუნდი. მადრიდს უნდა რომ ბარსა იყოს საშუალო დონის გუნდი. რეალი ჩვეულებრივი მონოპოლისტია რომელიც არ ფიქრობს არავიზე საკუთარი თავის გარდა.

    0
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    21 სექტემბერი 2020 01:38

    დესტი ვინაააა

    2
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    21 სექტემბერი 2020 01:33

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Griezzy7
    კარგია ეხლა ესენი დარჩნენ გასაშვები და ვსო... 😕
    1.უმტიტი
    2.სემედუ
    3.რაფინია
    4.ბრეიტვეიტი
    5.ალენია
    6.სუარეზი


    და აქიდან აღებული ფულით რომელიც მაქსიმუმ 80 მილიონი იქნება! 😂 ესენი უნდა ვიყიდოთ და ეგარი რა!
    1.გარსია - 20 მილიონი
    2.დესტი - 30 მილიონი
    3.დეპაი - 30 მილიონი

    ალენიას ხელი

    მოიცა რა მაგის ტალანტობა არ გაიშვას :დდდდდ ძააან ფაფხურაა რატო გევასება ესე ვერგავიგე ყველა კომენტარში რო გამომიხები ხოლმე :დ

    🤣🤣

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    21 სექტემბერი 2020 01:23

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Griezzy7
    კარგია ეხლა ესენი დარჩნენ გასაშვები და ვსო... 😕
    1.უმტიტი
    2.სემედუ
    3.რაფინია
    4.ბრეიტვეიტი
    5.ალენია
    6.სუარეზი


    და აქიდან აღებული ფულით რომელიც მაქსიმუმ 80 მილიონი იქნება! 😂 ესენი უნდა ვიყიდოთ და ეგარი რა!
    1.გარსია - 20 მილიონი
    2.დესტი - 30 მილიონი
    3.დეპაი - 30 მილიონი

    ალენიას ხელი

    მოიცა რა მაგის ტალანტობა არ გაიშვას :დდდდდ ძააან ფაფხურაა რატო გევასება ესე ვერგავიგე ყველა კომენტარში რო გამომიხები ხოლმე :დ

    1
    საიტზეა
    nikusha ფანი [?]

    21 სექტემბერი 2020 01:18

    ციტატა: Griezzy7
    კარგია ეხლა ესენი დარჩნენ გასაშვები და ვსო... 😕
    1.უმტიტი
    2.სემედუ
    3.რაფინია
    4.ბრეიტვეიტი
    5.ალენია
    6.სუარეზი


    და აქიდან აღებული ფულით რომელიც მაქსიმუმ 80 მილიონი იქნება! 😂 ესენი უნდა ვიყიდოთ და ეგარი რა!
    1.გარსია - 20 მილიონი
    2.დესტი - 30 მილიონი
    3.დეპაი - 30 მილიონი

    ალენიას ხელი

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    21 სექტემბერი 2020 01:13

    რეალი ჩვენზე უარეს დღეშია მგონი
    ვინ იფიქრებდა ასეთი რეალის და ბარსას ნახვა რო მოგვიწევდა

    3
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    21 სექტემბერი 2020 01:07

    დესტი უეჭველი მოსაყვანია დანარჩენი თუსუარესს ტოვებენ დატოვონ ერთი სეზონი ან თუ უშვებენ მაშინ დეპაი უეჭველი უნდა მოიყვანონ გარსია თუ არ მოვიდა არაუშავს არაუხო მაგაზე ნაკლები არარი ვაფშე ლანგლე და არაუხო დააყენოს ძირითადში ეს პიკერ ვსფშე არ მომწონს ამ ბოლოდროს ან ეს უმტიტი ვაფშე ჩაკვდა იმენნა არა ლანგლემ მოირ.ო ამოაგდო ძირითადიდან თორე როეთამაშა ეხა უმტიტი ლანგლე იხნებოდა ვაფშე საკაიფო ფრანგული დაცვის ხაზი თვისი ალბა დესტით კაი იქნებოდა მარა არაუხო ლანგლეს დუეტიც არიქნება ცუდი მე ასე ვფიქრობ

    1
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    21 სექტემბერი 2020 01:01

    ციტატა: CHEPE
    რა პიტალო გუნდია სოსიედადი ვაფშე ჩაკვდა დღეს და მოვა ის დრო ბარსელონასთან რომ მოუწევს თამაში და თავტრაკს რომ გაიხევენ შუაზე😏😏
    მაგრამ ესეც კარგია რეალს გოლის გატანა ხშირად გაუჭირდება თან რანაირ სოსიედას ვერ გაუტანა ჩამოძინებულს და მკვდრებს😁😁😁😁

    მეცეგრე მგონია რო ბევრ ფრეს ითამაშებს რეალი მაგრამ არ წააგებს ბევრს. 😕
    მაგათაც რამდენი უაზრო ფეხბურთელი მოუგროდვათ 🤔
    მილიტაო. ოდრიოზოლა. ვასკესი. ისკო. იოვიჩი. მარიანო. მაიორალი.
    ცალკე აზარს სულ ტრამვა აქვს! მაგარ ტრაკში ვართ ჩვენც და რეალიც რა 😂 😂

    ციტატა: Alien messi
    სემედოს ტრქნსფერის ფული გარსიას და დესტს უნდა მოხმარდეს რაც შეეხება ფორვარდს ერთი წელი კიდევ სუა და შემდეგ დეპაი უფასოდ ამ ეტაპზე ყველაზე სწორი ეს იქნება გუნდისთვისაც და სუას პატივსაცემადაც!

    კარგი იქნებოდა მაგრამ პირადი კონტრაქტი შეთანხმებული უნდა იყოს დეაისთან თორე დაიტაცებს ვინმე თან უფასოდ ეგეთი ფეხბურთელი რავიცი....
    დეპაის თუ ვერ მოიყვანენ ჯობია 3 მცველი იყიდონ.
    გარსია დესტი და კიდე ცენტრალური მცველი ძირითადისთვის. უპამეკანო ყველაზე კარგი ვარიანტია მაგრამ ეგ არ წამოვა და სხვა არავინ ვიცი ვისი გადმოსვლაც რეალურია და გაამართლებს 🤔 🤔 🤔 აი დესტი როგაამართლებსსს გულიმიგრძნობსს! გარსიას კიდე ზამენაზე ჯდომა მოუწევს....

    1
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:57

    სემედოს ტრქნსფერის ფული გარსიას და დესტს უნდა მოხმარდეს რაც შეეხება ფორვარდს ერთი წელი კიდევ სუა და შემდეგ დეპაი უფასოდ ამ ეტაპზე ყველაზე სწორი ეს იქნება გუნდისთვისაც და სუას პატივსაცემადაც!

    3
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:55

    ციტატა: CHEPE
    რა პიტალო გუნდია სოსიედადი ვაფშე ჩაკვდა დღეს და მოვა ის დრო ბარსელონასთან რომ მოუწევს თამაში და თავტრაკს რომ გაიხევენ შუაზე😏😏
    მაგრამ ესეც კარგია რეალს გოლის გატანა ხშირად გაუჭირდება თან რანაირ სოსიედას ვერ გაუტანა ჩამოძინებულს და მკვდრებს😁😁😁😁

    ბაზარი არარი 👍

    2
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:54

    რა პიტალო გუნდია სოსიედადი ვაფშე ჩაკვდა დღეს და მოვა ის დრო ბარსელონასთან რომ მოუწევს თამაში და თავტრაკს რომ გაიხევენ შუაზე😏😏
    მაგრამ ესეც კარგია რეალს გოლის გატანა ხშირად გაუჭირდება თან რანაირ სოსიედას ვერ გაუტანა ჩამოძინებულს და მკვდრებს😁😁😁😁

    3
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:51

    ვიდალის მეხუთე გოლი არ დამავიწყდება რეალის კარში და დანარჩენი წარმატებები ინტერი არარი ცუდი გუნდი თან ეხა ფეხბურთი ისე შეიცვალა რო ვინ სად ათამაშდება და როდის კაცმა არ იცის. რეალმა ისე ითამაშა წელს უნდა გავიფინოთ ბერნაბეუზე 2:0 ის გამო!! 🤣

    4
    გასულია
    Magician Culé [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:28

    ასეთი მებრძოლი ფეხბურთელი იშვიათია. მადლობა, არტურო! გვემახსოვრები!

    3
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:21

    რა ძნელია გუნდის აშენება და რა ადვილი მისი დანგრევა, გზა ლაპორტადან ბართომეუმდე.

    2
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    Pavlika გულშემატკივარი [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:20

    არატურ მადლობა ყველაფრისთვის. რაც ბარას გულშემატკივარი ვარ შენნაირი მებრძოლი არ მინახავს არავინ გული მწყდება რო მიდიხარ. ნამდვილი მებროძოლი და ფროფესიონალი ხარ შენი საქმის. წარმატებები და მოგვენატრები

    3
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:19

    არაბებით და ინდოელებით არის გატენილი ბარსას სოციალური ქსელის ფეიჯები, ვითომ უყვართ გუნდი, არადა საქმე არ აქვთ. ყალბი ბალეშიკები. პუბგ მობილეს თამაშის გარდა გამოიჩინეს ახალი საქმე.

    2
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    21 სექტემბერი 2020 00:03

    ციტატა: Griezzy7
    კარგია ეხლა ესენი დარჩნენ გასაშვები და ვსო... 😕
    1.უმტიტი
    2.სემედუ
    3.რაფინია
    4.ბრეიტვეიტი
    5.ალენია
    6.სუარეზი


    და აქიდან აღებული ფულით რომელიც მაქსიმუმ 80 მილიონი იქნება! 😂 ესენი უნდა ვიყიდოთ და ეგარი რა!
    1.გარსია - 20 მილიონი
    2.დესტი - 30 მილიონი
    3.დეპაი - 30 მილიონი

    სწორს ბაზრობ მეც მასე ვფიქრობ წამსვლელებზე და მომსვლელებზეც ❤️

    1
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 23:58

    კარგია ეხლა ესენი დარჩნენ გასაშვები და ვსო... 😕
    1.უმტიტი
    2.სემედუ
    3.რაფინია
    4.ბრეიტვეიტი
    5.ალენია
    6.სუარეზი


    და აქიდან აღებული ფულით რომელიც მაქსიმუმ 80 მილიონი იქნება! 😂 ესენი უნდა ვიყიდოთ და ეგარი რა!
    1.გარსია - 20 მილიონი
    2.დესტი - 30 მილიონი
    3.დეპაი - 30 მილიონი

    1
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 23:52

    მადლობა ყველაფრისთვის ჩემო მებრძოლო ფეხბურთელო! გულში ხარ❤️

    10
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV