რიკი პუჩი "ბარსელონაში" დარჩენასა და ბოლომდე ბრძოლას აპირებს

  • 20-09-2020, 21:57
  • რიკი პუჩი "ბარსელონაში" დარჩენასა და ბოლომდე ბრძოლას აპირებს

    მიუხედავად იმისა, რომ რონალდ კუმანმა ახალი გუნდის მოძებნა ურჩია, რიკი პუჩი "ბარსელონას" დატოვებას არ აპირებს. ამ ინფორმაციას Sport-ის ჟურნალისტი ალბერტ როგე ავრცელებს.

    როგეს თქმით, 21 წლის ფეხბურთელი აპირებს, "ბლაუგრანაში" დარჩეს და რონალდ კუმანს დაუმტკიცოს, რომ ის კატალონიელთა პირველ გუნდში თამაშის ღირსია. იმავე წყაროს ცნობით, პუჩი "ბარსა ბ-ში" თამაშის ვარიანტს არ განიხილავს.

    ცოტა ხნის წინ ცნობილი გახდა, რომ რონალდ კუმანმა რიკი პუჩს იჯარით სხვაგან წასვლა ურჩია, რაც ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა დაადასტურა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: რიკი პუჩი
    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    21 სექტემბერი 2020 01:19

    ვაი ამის პატრონს
    და კიდე ამის პერსო ფანებს და გულშემატკივრებს ვაი მაგათ პატრონს უბედურს

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 23:20

    რას გადაეკიდა ამ ორსაყრდენიან ტაქტიკას? ან ერთ სქემას?
    ცოტა პრიმიტიული სათამაშო სტილი ხომ არ გამოგვდის როლანდ?!?!?!
    ვიღაცამ კონტრტაქტიკა მოგიძებნა, მერე სად მიდიხარ?
    მოდუნდები და დაელოდები როდის მორჩებიან თავიანთ საქმეს, როგორც ეს ფინალში, პორტუგალიასთან გააკეთე?!
    თუ რაიმეს შეცვლაზე და ბრძოლაზე იფიქრებ, როგორც ჟილკიანი და ფანტაზის მქონე მწვრთნელი მოიქცევა?

    რიკი კიდევ არსად არ უნდა წავიდეს, თუ კუმანი რამეს მიხვდა ხომ კაი
    ისე არა მგონია ამ პრიმიტიული მიდგომით რამეს გახდეს

    3
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    20 სექტემბერი 2020 22:30

    აბაა რააა მიდიი აბა შენ იციი შეუდეგი თავდაუზოგავად ვარჯიშებს ცოტა ფიზიკურადაც მოიხოდოს კუნთზეც დადგეს და პიანიჩის დედაც ვატირეე მეე ♥️♥️♥️

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 სექტემბერი 2020 22:21

    იასნა მიდი რიკი ბოლომდე მიაწექი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 22:18

    ნუ სანამ კუმანი გვეყოლება ამის ადგილი მართლა არ იქნება გუნდში. არ აპირებს 4-3-3ით თამაშს ჩამშლელად კიდე ეს არ გადმოგება ჯობია მართლა იჯარით გაუშვან აიაქსში თუნდაც ძაან მაგრად განვითარდება და ხავი როცა მოვა მწვრთნელად პუჩსაც დააბრუნებს. თან კუმანსაც ვნახავთ რას იზავს იქნებ ამართლებს მაგის ტაქტიკა

    7
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 22:10

    ზუსტად ესე იძახვდნენ სილვაზე თავის დროზე იწუნებდნე მაგის გამო რომ სუსტია და მახსოვს იმასაც იძახდნენ პრემიერ ლიგაში შეჭამეენოო და როგორ გახდა პრემიელიგის ლეგენდა ყველაამ ნახაა...ატლეტიკო სადაც ველურები არიაან ბავშვმს ბურთი ვერ წართვეეს ისე ტრიალებდა როგორც ხავი და ინიი...ნუ რა უნდა ელაპარაკო ბარსას ბოსეებს ამის მერეე

    7
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    20 სექტემბერი 2020 22:00

    რა აზრიაქ დარჩენას თუ მაინც 10წუთს ათამაშებს

    2
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    20 სექტემბერი 2020 21:59

    დარჩი იქნებ შედარებით სუსტ გუნდებთან გათამაშოს ხოლმე

    3
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 21:58

    ლეკვი არ დანებდეე ამ უნიჭოეებს

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV