ლუის სუარესის უარი “ბარსელონას”

ლუის სუარესის უარი “ბარსელონას”

Cadena Ser-ის ჟურნალისტების ინფორმაციით, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობამ 33 წლის ლუის სუარესს მისი ხელშეკრულების ბოლო წლის ხელფასის ნახევარი შეთავაზა (7 მილიონი ევრო).

ამის სანაცვლოდ ურუგვაელს კლუბისთვის დაუყონებლივ გათავისუფლების მოთხოვნის წერილით უნდა მიემართა. ფეხბურთელმა "ბარსელონას" შეთავაზებაზე უარი თქვა. 

აქვე დაგიზუსტებთ, რომ იმ შემთხვევაში, თუ კატალონიურ კლუბს სუარესის გუნდიდან დათხოვნა მისი კონტრაქტის ამოწურვამდე სურს, ვალდებულია, მას 14 მილიონი ევრო გადაუხადოს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 21 სექტემბერი 2020 12:16
    1
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    რეალზე ვიძახდით ლეგენდებს არაფასებსთქო და ბარსა უარეს შვება, სუარეს ასე როგორ უნდა მოექცე?

    თვითონ როგორც იქცევა ისე ექცევიან.

    ანუ ასე მოქცევა სუარესმა დაიწყო არა? მახსოვრობა ხო არ გვღალატობს?
    Culé [?]
    #11 21 სექტემბერი 2020 04:38
    3
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    რეალზე ვიძახდით ლეგენდებს არაფასებსთქო და ბარსა უარეს შვება, სუარეს ასე როგორ უნდა მოექცე?

    თვითონ როგორც იქცევა ისე ექცევიან.
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გულშემატკივარი [?]
    #10 21 სექტემბერი 2020 02:03
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: Ronaldinho..
    და სუას ამ საქციელს ამართლებთ ვინმე ? იმენა უნამუსოა ესეთ დროს
    რომხელფასის ნახევარზ არ თანხმხდები

    და რომ დაგირეკავენ და არ გვჭირდებიოო შენ რას იზამდი???

    რავი ყველაფერს ვიზამდი რო ვისაც არ ვჭირდები წავსჰლიყავი და გუნდდიმრო გეუბენბა არ მჭირდებიო იქ არ უნდა ჩწრდებოდეს და თუ რჩება მაინც გუნდის სურვილის საწინააღმდეგოდ მაშინ ნება იბოძე და დაიკელი ხელფასი სკამზე 20'მილიონი ამ კრიზისში არ უნდოდათ და დაეკლო
    ამასაც ტო.
    აქ არ იყავით რო ამბობდით კითხონ იქნებ იკლას ხელფასს რო აგდებენ ესეო და აჰა.
    Culé [?]
    #9 21 სექტემბერი 2020 00:45
    1
    რასაც იმსახურებს ბარსა ზუსტად ეგრე ექცევა. გრიზმანის იმედზე იქნა ჩემი მტერი. არაა ფორვარდი ეს გრიზმანი ვერ გაიგო ამ ხალხმა. მესი დგას რეალურად გრიზმანის პოზიციაზე.
    წევრი [?]
    #8 21 სექტემბერი 2020 00:11
    6
    რეალზე ვიძახდით ლეგენდებს არაფასებსთქო და ბარსა უარეს შვება, სუარეს ასე როგორ უნდა მოექცე?
    ფანი [?]
    #7 20 სექტემბერი 2020 22:51
    2
    ეს ბოლო პერიოდი ლეგენდებს და იმ ფეხბურთელებს რომლებსაც ეკუთვნის დაფასება ისე არ აფასებს კლუბი როგორც საჭიროა მაგრამ ხშირ შემთხვევაში ფეხბურთელმაც უნდა დაიფასოს თავი და თავმოყვარეობა ქონდეს,ამ კონკრეტულ შემთხვევაში სუაზე მაქ საუბარი და არ მესმის როცა კლუბი და ტრენერი ასე გექცევა კიდე როგორ გიჩნდება მანდ დარჩენის სურვილი და კიდე ბოლო იმედის ნაპერწკალს და ხავს როგორ ეპოტინები??ხავი და ინის მსგავსი არავინ იქნება ოდნავ შეეპარათ ეჭვი თავიანთ სესაძლებლობებში ეგრევე წავიდნენ არადა დღევანდელ იმ რაკიტიჩსაც და იმ ვიდალსაც მარტო კლასით ჩახაზავდნემ.ზოგიერთს სამუდამო კონტრაქტი რო გაუფორმო სიკვდილამდე არ წავა
    ფანი [?]
    #6 20 სექტემბერი 2020 22:22
    2
    ციტატა: Iniesta_8
    ლივერპულის თამაშს ვუყურებ და დაფრინავენ ბიჭები, ერთი წამით არ ჩერდებიან უბურთოდ, ამოსუნთქვის საშუალებას არ აძლევენ ჩელსის. ჩვენს ძროხებს კიდე რო ვუყურებ ფეხბურთის ყურების მუღამი მეკარგება

    აი ტიაგო რა კლასნია, როგორ გავუშვით და მერე კიდევ ვერ მოვიყვანეთ. 1 კვირაა რაც ინგლისშია და უკვე ისე თამაშობს თითქოს მთელი კარიერა მანდ ააქ გატარებული
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ფანი [?]
    #5 20 სექტემბერი 2020 22:13
    1
    ციტატა: Ronaldinho..
    და სუას ამ საქციელს ამართლებთ ვინმე ? იმენა უნამუსოა ესეთ დროს
    რომხელფასის ნახევარზ არ თანხმხდები

    და რომ დაგირეკავენ და არ გვჭირდებიოო შენ რას იზამდი???
    გულშემატკივარი [?]
    #4 20 სექტემბერი 2020 22:09
    2
    და სუას ამ საქციელს ამართლებთ ვინმე ? იმენა უნამუსოა ესეთ დროს
    რომხელფასის ნახევარზ არ თანხმხდები
    ფანი [?]